- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
27.07.2012 № 3304-04/28521-12 |
Акціонерному товариству
холдинговій компанії "Київміськбуд"
вул. Суворова, 4/6, м. Київ, 01010
ПАТ "Кредитпромбанк"
бульвар Дружби Народів, 38, м. Київ, 04014
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України (далі - Мін'юст) 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти бетону товарного (оголошення № 033732 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20.01.2012 № 9/2 (611/2)), проведеної АТ ХК "Київміськбуд" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 23.05.2012 № 3304-04/19213-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 23.05.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
Замовником, усупереч вимозі пункту 3.6
Порядку, до Мінекономрозвитку не надано оригінал або завірену в установленому порядку копію річного плану державних закупівель Замовника на 2012 рік з додатками, пропозиції конкурсних торгів учасників, подані для участі у вищезазначеній процедурі закупівлі.
Пунктом 3.8
Порядку встановлено, що у разі коли замовник не надав у строк (термін), визначений у листі-повідомленні, інформацію та документи, зазначені в цьому листі, Мінекономрозвитку здійснює моніторинг закупівлі та приймає рішення за його результатами на підставі та в межах наявної інформації та документів.
З огляду на зазначене Мінекономіки установлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю бетону товарного (код
ДК 016-97:26.63.1) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 17.01.2012.
Пунктом 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті від 10.08.2010 № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" замовником зазначаються прізвище, ім'я, по батькові, посада, адреса, номер телефону, електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Разом з тим, всупереч вищезазначеній вимозі, у пункті 2 "Інформація про замовника торгів" розділу 1 "Загальні положення"
документації конкурсних торгів Замовника у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" не зазначено адресу та електрону адресу посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Пунктом 1 "Оформлення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної
документації конкурсних торгів встановлено, що учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі (зазначається у разі визначення замовником частин предмета закупівлі (лотів)).
Водночас в пункті 1 "Оформлення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" (далі - розділ III)
документації конкурсних торгів Замовника не зазначено, що учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі, що не відповідає вимогам стандартної документації конкурсних торгів.
Пунктом 9 "Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником" розділу III стандартної
документації конкурсних торгів передбачено право учасника внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.
Разом з цим в пункті 9 "Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником" розділу III
документації конкурсних торгів Замовника, всупереч вимогам стандартної документації конкурсних торгів, не зазначено, що учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.
Підпунктом 1.1 пункту 1 "Учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура" таблиці 2 "Документи, які необхідно надати Учаснику для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі статті
17 Закону" додатку 2 "Кваліфікаційні вимоги документації конкурсних торгів" (далі - таблиця 2 додатку 2) до документації конкурсних торгів Замовника передбачено, що для підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику у участі в процедурі закупівлі, він у складі пропозиції конкурсних торгів повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої Управлінням з питань банкрутства, Державним департаментом з питань банкрутства Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, його територіальним органом або Державним підприємством "Державний центр з питань відновлення платоспроможності та банкрутства" про відсутність визнання Учасника в установленому порядку банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство.
При цьому повідомляємо, що при затвердженні документації конкурсних торгів Замовником не ураховано, що Державний департамент з питань банкрутства Міністерства економіки України ліквідовано відповідно з постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2011
№ 346 "Про ліквідацію урядових органів".
Водночас слід зазначити, що відповідно до
Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 395, Мін'юст є головним органом з питань банкрутства. Згідно з підпунктом 36 пункту 4 зазначеного Положення, Міністерство веде єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, встановлює та затверджує форму подання арбітражним керуючим інформації, необхідної для ведення зазначеної бази даних.
Типовим стандартом надання адміністративної послуги з видачі довідок з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство , затвердженого наказом Мін'юсту від 11.11.2011 № 3305/5, зареєстрованим 14.11.2011 за № 1297/20035, передбачено, що інформаційні довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, надаються відповідними структурними підрозділами Головних управлінь юстиції Мін'юсту в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, що забезпечують реалізацію повноважень у сфері банкрутства, за місцезнаходженням боржника.
Крім того, підпунктом 3.1 пункту 3 "Учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту" таблиці 2 додатку 2 до документації конкурсних торгів Замовника, передбачено для підтвердження підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі подання учасниками у складі пропозиції конкурсних торгів копії свідоцтва про державну реєстрацію учасника (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності).
................Перейти до повного тексту