1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
21.06.2012 № 3303-05/23571-12
Публічному акціонерному товариству
"Чернігівобленерго"
вул. Горького, 40, м. Чернігів, 14000
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти устаткування для автоматичного оброблення інформації (1916 од.) (оголошення № 207068 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.11.2011 № 134/8 (580/8), проведеної публічним акціонерним товариством "Чернігівобленерго" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 28.03.2012 № 3303-05/11451-12, листи Замовника від 11.04.2012 № 05/2291, зареєстрований у Мінекономрозвитку 13.04.2012 за № 12/48128-12 та від 28.05.2012 № 05/3368, зареєстрований у Мінекономрозвитку 07.06.2012 за № 12/68266-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 28.03.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу установлено.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - наказ), колонки 1, 3-7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктом 6 Інструкції встановлено, що в колонці 4 річного плану закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі у гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами із зазначенням ПДВ).
При цьому всупереч пункту 6 Інструкції в річному плані закупівель Замовника на 2011 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів від 23.09.2011 № 49 (зі змінами), в колонці 4 очікувана вартість предмета закупівля не вказана словами та не зазначено ПДВ.
Рішення про обрання процедури відкритих торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (1916 од.) не надано, всупереч вимогам пункту 3.7 Порядку.
Рішення про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (далі - документація конкурсних торгів) шляхом застосування процедури відкритих торгів, оформлено протоколом засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 10.11.2011 № 58.
Згідно з частиною п'ятою статті 11 Закону рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету з конкурсних торгів. У разі відмови члена комітету з конкурсних торгів підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
У протоколі засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 10.11.2011 № 58 відсутні підписи членів комітету конкурсних торгів Коломійця О.І. та Тарараки О.В., присутність яких зафіксовано в указаному протоколі, що суперечить частині п'ятій статті 11 Закону.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованої в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
В пункті 4 "Відхилення пропозицій конкурсних торгів" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів, зазначено, що Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо, зокрема наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону.
Разом з тим у документації конкурсних торгів не встановлено вимог, передбачених пунктами 2, 5 та 7 частини першої статті 17 Закону, а також способу їх документального підтвердження, що не відповідає пункту 2 частини другої статті 22 Закону та стандартній документації конкурсних торгів.
Підпунктом 6.1 пункту 6 "Документи в підтвердження, що відносно учасника не відкрито ліквідаційну процедуру та його не визнано банкрутом" додатка 1 до документації конкурсних торгів передбачено, що учасники надають оригінал довідки ДП "Державний центр з питань відновлення платоспроможності та банкрутства" про відсутність підприємства-учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких відкрито ліквідаційну процедуру у справі про банкрутство.
Водночас, слід зазначити, що відповідно до Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 395 (далі - Положення), Міністерство юстиції України є головним органом з питань банкрутства. Згідно з підпунктом 36 пункту 4 зазначеного Положення, Міністерство веде єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, встановлює та затверджує форму подання арбітражним керуючим інформації, необхідної для ведення зазначеної бази даних.
Згідно з наказом Міністерства юстиції України "Про затвердження Положення про Єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство" від 15.09.2011 № 3018/5 , зареєстрованим в Мінюсті 19.09.2011 за № 1106/19844, держатель Єдиної бази даних - Міністерство юстиції України, Адміністратор Єдиної бази даних - державне підприємство "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України. Адміністратор надає витяг з Єдиної бази даних.
Типовим стандартом надання адміністративної послуги з видачі довідок з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство , затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2011 № 3305/5, зареєстрованим в Мін'юсті 14.11.2011 за № 1297/20035, встановлено, що інформаційна довідка з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, надається за письмовим запитом юридичної особи або фізичної особи - підприємця стосовно порушення щодо нього (заявника) провадження у справі про банкрутство, визнання банкрутом, перебування у процедурі банкрутства, відповідним структурним підрозділом Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, що забезпечують реалізацію повноважень у сфері банкрутства, за місцезнаходженням боржника.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 11.12.2011 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 11.12.2011 № 82/1 (далі - протокол розкриття) до участі у процедурі закупівлі подані наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 Приватне акціонерне товариство "Інком" (далі - ПрАТ "Інком") 1591386,88
2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Інгресс" (далі - ТОВ "Інгресс") 1648911,31
Ціна пропозиції ПрАТ "Інком" вказана з урахуванням протоколу від 12.12.2011 № 82/2 щодо розгляду та виправлення арифметичної помилки в пропозиції конкурсних торгів.
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.12.2011 № 82/3 по відхиленню або допущенню до оцінки та оцінці пропозицій конкурсних торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (далі - протокол оцінки Замовника) до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів вищевказаних учасників, а переможцем конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів за критерієм оцінки "Ціна" визначено ПрАТ "Інком", з яким укладено договір від 05.01.2012 № 319.
Формою протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій), затвердженою наказом (далі - форма протоколу оцінки) встановлено, зокрема, що в пункті 6 протоколу оцінки Замовник вказує методику оцінки пропозицій конкурсних торгів.
При цьому в пункті 6 протоколу оцінки Замовника не вказано методики оцінки пропозицій конкурсних торгів, що не відповідає встановленій формі.
Пунктом 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів" розділу 1 "Загальні положення" (далі - пункт 7 розділу 1) документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиції конкурсних торгів подаються учасниками українською та російською мовою, у разі якщо пропозиція учасника конкурсних торгів подається іншою мовою, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську або російську мову.
Разом з цим пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Інгресс" містить сертифікати складені англійською мовою, переклади яких на українську або російську мову не надано, що є порушенням вимог пункту 7 розділу 1 документації конкурсних торгів.
Пунктом 3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу 1 "Загальні положення" (далі - пункт 3 розділу 1) документації конкурсних торгів встановлено, зокрема граничні рівні цін на товари, передбачені Інвестиційною програмою Компанії на 2011 рік.

................
Перейти до повного тексту