1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.06.2012 № 3304-04/24106-08
Управлінню капітального будівництва
Сімферопольської міськради
Автономної Республіки Крим
вул. Толстого, 15, м. Сімферополь,
АР Крим, 95000
Копія: Державній казначейській
службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115, (далі - Порядок) проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт: будівництво мереж каналізації по вул. Зуйській та пр. Зуйському (оголошення № 193791 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.11.2011 № 133 (579), проведеної Управлінням капітального будівництва Сімферопольської міськради Автономної Республіки Крим (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 25.05.2012 № 3304-04/19670-08, лист Замовника від 07.06.2012 № 38/01-07-762, зареєстрований у Мінекономрозвитку 12.06.2012 за № 08/69637-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 25.05.2012
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку
IV. Питання за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим у Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, (далі - Інструкція), (далі - Наказ від 26.07.2010 № 922) колонки 1, 3-7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктами 6 та 9 Інструкції встановлено, що у колонці 4 вказується очікувана вартість предмета закупівлі у гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами із зазначенням ПДВ), у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації), відповідно.
При цьому всупереч пунктам 6 та 9 Інструкції, у річному плані закупівель Замовника на 2011 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів від 10.10.2011, очікувана вартість предмета закупівлі не зазначена словами та не указано назву підрозділу (підрозділів) замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
Частиною першою статті 15 Закону передбачено, зокрема, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону, процедура закупівлі не може проводитися до/без публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель згідно з абзацом першим частини другої цієї статті.
Таким чином, початком процедури закупівлі є публікація оголошення про проведення процедури закупівлі в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.
Оголошення про заплановану закупівлю за державні кошти робіт: будівництво мереж каналізації по вул. Зуйській та пр. Зуйському опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.11.2011 № 133 (579) за № 193791.
Усупереч вимогам, установленим частиною першою статті 15 Закону, протоколи засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.01.2012 № 1, 2, від 27.01.2012 № 3, 4 та договір від 20.02.2012 № 17/02 викладені російською мовою.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт: будівництво мереж каналізації по вул. Зуйській та пр. Зуйському (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.10.2011 № 19.
У пункті 2 частини другої статті 22 Закону та пункті 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948, (далі - стандартна документація конкурсних торгів) передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому у документації конкурсних торгів не передбачено способу документального підтвердження учасниками кваліфікаційних критеріїв, а саме наявності фінансової спроможності, зокрема подання учасниками процедури закупівлі звіту про рух грошових коштів відповідно до абзацу п'ятого частини другої статті 16 Закону.
Разом з цим, підпунктом 10 пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III) документації конкурсних торгів Замовника встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону учасники подають, зокрема копію свідоцтва про державну реєстрацію учасника.
Слід зазначити, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 07.12.2011 б/н до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ПрАТ "Кримська ПМК-238" 2450592,00
2 ПАТ "Кримгідроспецбуд" 2182838,80
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 28.12.2011 № 29 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ПрАТ "Кримська ПМК-238" та ПАТ "Кримгідроспецбуд" (далі - Учасники), а переможцем конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів за критерієм оцінки "Ціна" з максимальною кількістю балів 100, визначено ПАТ "Кримгідроспецбуд".
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 31 Закону та відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів від 27.01.2012 № 4, у зв'язку з неукладенням договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, Замовник повторно визначив найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів. Так, переможцем конкурсних торгів на закупівлю робіт: будівництво мереж каналізації по вул. Зуйській та пр. Зуйському, визначено ПрАТ "Кримська ПМК-238" з яким укладено договір від 20.02.2012 № 17/02.

................
Перейти до повного тексту