1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
27.06.2012 № 3303-04/24369-08
Адміністрації Заводського району
Миколаївської міськради
вул. Чигрина, 9, м. Миколаїв, 54020
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель за власною ініціативою
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізоване прибирання доріг) (оголошення № 197993 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.05.2012 № 61 (663), проведеної Адміністрацією Заводського району Миколаївської міськради (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Юждорсервіс" (далі - ТОВ "Юждорсервіс").
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення від 23.05.2012 № 3303-04/19241-08, лист Замовника від 31.05.2012 № 6/665, зареєстрований у Мінекономрозвитку 06.06.2012 за № 08/68209-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 23.05.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 10.05.2012 (б/н) Замовником прийнято рішення, зокрема про застосування процедури закупівлі в одного учасника санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізоване прибирання доріг) на підставі пункту 4 частини другої статті 39 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.

................
Перейти до повного тексту