- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
27.06.2012 № 3304-04/24251-07
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації (сервери, програмне забезпечення та інше обладнання для модернізації поштової та доменної системи інформаційно-телекомунікаційної системи ДКСУ, монтаж та пусконалагодження обладнання) згідно з оголошенням про проведення процедури відкритих торгів № 181018 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.04.2012 № 52 (654), проведеної Державною казначейською службою України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 14.06.2012 № 23-08/811-8288 зареєстрований в Мінекономрозвитку за № 07/71008-12 від 14.06.2012
II. Дата початку здійснення моніторингу: 18.06.2012.
III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданої Замовником для здійснення моніторингу копії документації конкурсних торгів із змінами для закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації (сервери, програмне забезпечення та інше обладнання для модернізації поштової та доменної системи інформаційно-телекомунікаційної системи ДКСУ, монтаж та пусконалагодження обладнання) (далі - документація конкурсних торгів) та копій протоколів установлено.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів Замовника оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.04.2012 № 27.
Документація конкурсних торгів Замовника оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до частини другої статті
23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів, зокрема внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів.
Рішення про внесення змін до документації конкурсних торгів Замовника оформлено протоколами комітету з конкурсних торгів від 24.05.2012 № 32, від 01.06.2012 № 35, від 14.06.2012 № 39
Зміни до документації конкурсних торгів Замовника внесено із дотриманням вимог частини другої статті
23 Закону.
Відповідно до частини другої статті
22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити:
1) інструкцію з підготовки пропозицій конкурсних торгів;
2) кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею
17 цього
Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
................Перейти до повного тексту