1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
06.08.2012 № 3304-04/29775-12
ДП "Харківський завод шампанських вин"
вул. Лозівська, 20, м. Харків, 61017
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України (далі - Мін'юст) 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти скла порожнистого (пляшки місткістю 0,75 л) (2 лоти) (оголошення № 233342 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 19.12.2011 № 151 (597)), проведеної ДП "Харківський завод шампанських вин" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 31.05.2012 № 3304-04/20494-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 31.05.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку .
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Інструкція), колонки 1, 3 - 7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
У пункті 6 Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість.
При цьому всупереч пункту 6 Інструкції у річному плані закупівель Замовника на 2012 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 05.12.2011 № 38, очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю скла порожнистого (пляшки місткістю 0,75 л) (2 лоти) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.12.2011 № 39 та від 08.12.2011 № 41 відповідно.
Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону та стандартною документацією конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), передбачено, що у пункті 3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу І "Загальні положення" замовник, зокрема, у разі визначення частин предмета закупівлі (лотів) зазначає найменування кожної частини предмета закупівлі (лота) відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону.
Усупереч вимозі пункту 8 частини другої статті 22 Закону та стандартній документації конкурсних торгів , документація конкурсних торгів Замовника не містить найменування кожної частини предмета закупівлі (лота).
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 18.01.2012 № 4 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції з ПДВ, грн.
1 ПАТ "Ветропак Гостомельський Склозавод" Лот № 2 - 14688000,00 грн.
2 ТОВ "Єврогласс" Лот № 1 - 31000000,00 грн.
Лот № 2 - 15500000,00 грн.
3 ТОВ "Вільногірське скло" Лот № 1 - 30600000,00 грн.
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим у Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, (далі - форма реєстру отриманих пропозицій) передбачено, що пункт 5 (колонка 5) реєстру отриманих пропозицій повинен містити підпис особи, що зареєструвала пропозицію конкурсних торгів та підпис особи, що передала її особисто (якщо передано особисто).
При цьому всупереч формі реєстру отриманих пропозицій пункт 5 (колонка 5) реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не містить підпису особи, що передала пропозицію конкурсних торгів.
Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 10 Закону , протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій Замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом протягом трьох робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій.
Разом з тим, Замовником не розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів щодо закупівлі скла порожнистого (пляшки місткістю 0,75 л).
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 19.01.2012 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ПАТ "Ветропак Гостомельський Склозавод", ТОВ "Єврогласс" та ТОВ "Вільногірське скло", а переможцями конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів Замовника по лоту № 1 визначено ТОВ "Вільногірське скло", а по лоту № 2 визначено ПАТ "Ветропак Гостомельський Склозавод".
Підпунктом 1.2 пункту 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази і працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Додатка 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним та іншим критеріям замовника" (далі - підпункт 1.2 пункту 1 додатка 1) до документації конкурсних торгів Замовника передбачено, що учасник у складі пропозиції конкурсних торгів повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал підприємства учасника з зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації працівників учасника.

................
Перейти до повного тексту