1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.09.2012 № 3304-04/34936-08
Службі автомобільних доріг у Київській
області вул. Народного ополчення, 11-а,
м. Київ, 03680
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115, (далі - Порядок) проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-05 Київ - Одеса на ділянці км 12 + 760 - км 13 + 710, протяжністю 0,75 км (оголошення № 173410 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.04.2012 № 49 (651)), проведеної Службою автомобільних доріг у Київській області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 07.08.2012 № 3304-04/29961-08).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 07.08.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку .
V. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу закупівлі установлено.
Рішення про застосування процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-05 Київ - Одеса на ділянці км 12 + 760 - км 13 + 710, протяжністю 0,75 км (далі - документація конкурсних торгів), оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.04.2012 № 8В-14В-1-12 та від 18.04.2012 № 12В-2-12 відповідно.
Рішеннями комітету конкурсних торгів, оформленими протоколами засідання комітету конкурсних торгів від 21.05.2012 № 8В,11В-13В-3-12 та від 22.05.2012 № 12В-4-12 до документації конкурсних торгів внесено зміни, у зв'язку з чим кінцеву дату подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів перенесено на 01.06.2012.
Підпунктом 6 "Інші документи" пункту 3 "Інша інформація" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів передбачено, що учасник у складі пропозиції конкурсних торгів зобов'язаний надати копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності).
Разом з цим повідомляємо, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів № 12В-6-12 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 01.06.2012 № 12В-7-12 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 Товариство з обмеженою відповідальністю "РОСТДОРСТРОЙ" (далі - ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ") 18645288
2 Дочірнє підприємство "ШРБУ № 100" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" (далі - ДП "ШРБУ № 100") 19276957,20
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 05.06.2012 № 12В-8-12 до оцінки допущено вказані пропозиції конкурсних торгів, а переможцем конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів за критеріями оцінки "Ціна" та "Умови оплати" з кількістю 85 балів визначено ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", з яким укладено договір від 23.06.2012 № 43Д-12.
Відповідно до абзацу другого частини 5 статті 28 Закону у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер, критеріями оцінки є ціна разом з іншими критеріями, зокрема такими, як умови оплати.
Водночас матеріали, надані Замовником для здійснення моніторингу, не містять обґрунтування складного або спеціалізованого характеру закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-05 Київ - Одеса на ділянці км 12 + 760 - км 13 + 710, протяжністю 0,75 км.
Підпунктом 1 пункту 3 "Інша інформація" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів передбачено, що учасник у складі пропозиції конкурсних торгів зобов'язаний надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (додаток № 3 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" до документації конкурсних торгів), яка повинна містити інформацію, зокрема, про рік випуску технічних засобів та обладнання.
При цьому, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30.05.2012, надана у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", не містить інформації про рік випуску технічних засобів та обладнання, що суперечить вимогам додатка № 3 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" до документації конкурсних торгів.
Підпунктом 6 "Інші документи" пункту 3 "Інша інформація" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" (далі - підпункт 6 пункту 3 розділу V) документації конкурсних торгів встановлено, що учасник у складі пропозиції конкурсних торгів зобов'язаний подати, зокрема, оригінал довідки від органу, що уповноважений на надання таких довідок, про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 395, Міністерство юстиції України є головним органом з питань банкрутства. Згідно з підпунктом 36 пункту 4 зазначеного Положення Міністерство веде єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, встановлює та затверджує форму подання арбітражним керуючим інформації, необхідної для ведення зазначеної бази даних.
Наказом Міністерства юстиції України "Про затвердження Положення про Єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство" від 15.09.2011 № 3018/5 , зареєстрованим в Мін'юсті 19.09.2011 за № 1106/19844, встановлено, що держателем Єдиної бази даних визначено Міністерство юстиції України, а Адміністратором Єдиної бази даних - державне підприємство "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України.

................
Перейти до повного тексту