1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.07.2012 № 3303-05/28356-08
Управлінню з питань
житлово-комунального господарства
Ялтинської міської ради
вул. Дзержинського, 4, АР Крим,
м. Ялта, 98612
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти аварійно-відновлювальних робіт набережної ім. Леніна та пляжу Приморський в м. Ялта (оголошення № 230261 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 72/2 (674/2) від 15.06.2012) Управлінням з питань житлово-комунального господарства Ялтинської міської ради (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Строй-Ресурс" (далі - ТОВ "Строй-Ресурс").
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 27.06.2012 № 3303-04/24187-08).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 27.06.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.06.2012 № 12/06/12.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовника процедура закупівлі в одного учасника застосована на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

................
Перейти до повного тексту