1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
04.07.2012 № 3303-04/24867-12
Хустській спеціальній загальноосвітній
школі-інтернату I - II ступенів
Закарпатської облради
вул. Карпатської Січі, 48, м. Хуст,
Закарпатська обл., 90400
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти реконструкції шкільної майстерні, гаража та складського приміщення в м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 48, під центр трудової та фізичної реабілітації (оголошення № 209008 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.05.2012 № 62/1 (664/1)), проведеної Хустською спеціальною загальноосвітньою школою-інтернатом I - II ступенів Закарпатської облради (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у публічного акціонерного товариства "Хустська ПМК-240" (далі - ПАТ "Хустська ПМК-240").
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення від 24.05.2012 № 3303-04/19438-12, лист Замовника від 11.06.2012 № 115, зареєстрований у Мінекономрозвитку 12.06.2012 за № 12/69850-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 24.05.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 21.05.2012 № 10 Замовником прийнято рішення, зокрема, про застосування процедури закупівлі в одного учасника реконструкції шкільної майстерні, гаража та складського приміщення в м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 48, під центр трудової та фізичної реабілітації на підставі пунктів 5 та 8 частини другої статті 39 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням, та необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.

................
Перейти до повного тексту