1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
05.07.2012 № 3304-04/20073-08
Департаменту житлово-комунального
господарства Чернівецької міської ради
вул. Вірменська, 17-а, м. Чернівці, 58000
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції зовнішніх мереж водопостачання на вул. Б. Хмельницького від вул. Ю. Гагаріна до вул. Університетської у м. Чернівцях (оголошення № 149798 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.04.2012 № 43 (645)), проведеної Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 31.05.2012 № 3304-04/20513-08).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 31.05.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу.
На підставі копій матеріалів наданих Замовником для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктами 6 та 9 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 (із змінами), зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Інструкція), встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість, а у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
При цьому всупереч пунктам 6 та 9 Інструкції річний план закупівель на 2012 рік (із змінами), затверджений рішеннями комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.02.02012 № 1, від 23.03.02012 № 2, від 30.03.02012 № 3 та від 10.05.2012 № 4, не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів та очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом, документацію конкурсних торгів після публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в державному офіційному друкованому виданні з питань закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо цим Законом для окремих процедур закупівлі не встановлено інший строк.
Рішення щодо вибору процедури закупівлі "відкриті торги" та рішення про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлі робіт з реконструкції зовнішніх мереж водопостачання на вул. Б. Хмельницького від вул. Ю. Гагаріна до вул. Університетської у м. Чернівцях оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 23.03.2012 № 2 (далі - документація конкурсних торгів).
Зміст документації конкурсних торгів не суперечить вимогам, установленим частиною другою статті 22 Закону , а також вимогам стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - "відкриті торги" , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948.
Документація конкурсних торгів оприлюднена з дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 10.05.2012 № 14 до участі у процедурі надано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 Дочірнє підприємство Відкрите акціонерне товариство "Пересувна механізована колона № 151" Загальна ціна пропозиції ____ грн.
2 Приватне підприємство "Теплогазбуд" 2530000 грн.
3 Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецінжиніринг-Постач" 3802087,20 грн.
4 Приватне підприємство "Санталіс" 3132192 грн.
5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Інвест Буд Буковина" 3574258,60 грн.
6 Комунальне підприємство "Чернівціводоканал" 4015910 грн.
7 Приватне підприємство "Грейп 2002" 3062026,38 грн.

................
Перейти до повного тексту