- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.07.2012 № 3304-04/28316-07 |
Фонду соціального страхування
від нещасних випадків на виробництві
та професійних захворювань України
пр. Перемоги, 92/2, м. Київ, 03062
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої
статті 8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України (далі - Мін'юст) 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (послуги з модернізації базових модулів Системи обліку та аналізу стану надходження доходів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України з метою їх інтеграції до підсистеми Централізований технологічний реєстр страхувальників та підсистеми обліку страхувальників і доходів ЦІАСФ) (оголошення № 106242 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 27.02.2012 № 25/2 (627/2)), проведеної Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 21.05.2012 № 3304-04/18795-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 21.05.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу закупівлі установлено.
Відповідно до пункту 2
Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 922 , зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 № 624/17919 (зі змінами) (далі - Інструкція) (далі - Наказ), колонки 1, 3 - 7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктами 6 та 9
Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі у гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ, у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації), відповідно.
При цьому всупереч пунктам 6 та 9
Інструкції річний план закупівель на 2012 рік Замовника, затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 11.01.2012 № 1, не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів, та очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Слід зазначити, що Замовником усупереч вимозі пункту 3.6
Порядку не надано до Мінекономрозвитку оригінал або завірену в установленому порядку копію протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.02.2012 № 11 стосовно прийняття рішення про застосування процедури закупівлі "відкриті торги" та про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (послуги з модернізації базових модулів Системи обліку та аналізу стану надходження доходів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України з метою їх інтеграції до підсистеми Централізований технологічний реєстр страхувальників та підсистеми обліку страхувальників і доходів ЦІАСФ) (далі - документація конкурсних торгів), оголошення про результати процедури закупівлі, укладеного договору про закупівлю та звіту про результати проведення процедури закупівлі.
Пунктом 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті від 10.08.2010 № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" замовником зазначаються прізвище, ім'я, по батькові, посада, адреса, номер телефону, електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Разом з тим усупереч вищезазначеній вимозі у пункті 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення" документації конкурсних торгів Замовника у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" не зазначено посаду, адресу та електрону адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Пунктом 3 "Забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 3 розділу III)
стандартної документації конкурсних торгів встановлено, що у разі, якщо замовник вимагає надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів, у документації конкурсних торгів зазначається, зокрема, строк дії у документації конкурсних торгів забезпечення пропозиції конкурсних торгів стандартної документації конкурсних торгів.
Поряд з цим пункт 3 "Забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовника не містить інформації щодо строку дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів, що не відповідає пункту 3 розділу III
стандартної документації конкурсних торгів .
Пунктом 2 частини другої
статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III
стандартної документації конкурсних торгів передбачено, що в документації конкурсних торгів замовником, зокрема, зазначаються вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Разом з тим у документації конкурсних торгів Замовника не встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначеної пунктом 4 частини першої
статті 17 Закону.
Відповідно до вимог пункту 2 "Виправлення арифметичних помилок" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" (далі - розділ V)
стандартної документації конкурсних торгів замовник зобов'язаний зазначити у документації конкурсних торгів умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
Водночас, всупереч зазначеній вимозі, документація конкурсних торгів Замовника не містить порядку виправлення арифметичних помилок.
Підпунктом 1.2 пункту 1 "Здійснення підприємницької діяльності відповідно до положень Статуту Учасника" додатка 2 "Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям" (далі - додаток 2) до документації конкурсних торгів Замовника встановлено, що в складі пропозиції конкурсних торгів учасник повинен подати копію свідоцтва про державну реєстрацію Учасника (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб).
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 28.03.2012 № 21 (далі - протокол розкриття) до участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. з ПДВ |
1 |
ТОВ "Науково-виробниче об'єднання "Ер-Джі-Дейта" |
3999900,00 |
2 |
ТОВ "НВП "Протек" |
3489000,00 |
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій, затвердженою Наказом (далі - форма реєстру), передбачено, що в пункті 5 (колонка 2) реєстру зазначається, зокрема, ідентифікаційний код учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів.
................Перейти до повного тексту