1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
24.07.2012 № 3304-04/28007-12
ДУ "Національний інститут раку"
вул. Ломоносова, 33/43, м. Київ, 03022
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти препаратів лікарських (препаратів загального вжитку - 45 найменувань) (оголошення № 147168 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 02.04.2012 № 40 (642)), проведеною державною установою "Національний інститут раку" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 12.06.2012 № 3304-04/21999-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 12.06.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку .
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів та оригіналів пропозицій конкурсних торгів учасників для здійснення моніторингу закупівлі установлено.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю препаратів лікарських (препаратів загального вжитку - 45 найменувань) за кодом ДК 016-97 24.42.1 (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 23.03.2012 № 14 та від 30.03.2012 № 16 відповідно.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Проте документація конкурсних торгів Замовника не містить інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі вимогам, встановленим у пункті 4 частини першої статті 17 Закону , що не відповідає вимогам пункту 2 частини другої статті 22 Закону та стандартній документації конкурсних торгів.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника та протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів від 18.04.2012 до участі у процедурі надано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ТОВ "Компанія "Укроптпостач" 1690274,70 грн.
2 ТОВ "ФРА-М" 1754902,10 грн.
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 04.05.2012 (далі - протокол оцінки) до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Компанія "Укроптпостач" та ТОВ "ФРА-М", а переможцем процедури закупівлі відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів та додатка 2 до документації конкурсних торгів за критерієм оцінки "Ціна" з максимальною кількістю 100 балів визначено ТОВ "Компанія "Укроптпостач", з яким укладено договір про закупівлю від 18.05.2012.
При цьому згідно з інформацією, зазначеною у пункті 7 протоколу оцінки, Замовником виправлено арифметичну помилку, допущену ТОВ "Компанія "Укроптпостач" та виявлену Замовником під час розгляду пропозицій конкурсних торгів. Так, замість зазначеної в пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Компанія "Укроптпостач" суми 1690274,70 грн. ціна пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Компанія "Укроптпостач" становить 1687124,70 грн.
Виправлення арифметичної помилки Замовником у зв'язку з розходженням між ціною одиниці окремого елементу та підсумковою ціною узгоджується з підпунктом "б" пункту 2 "Виправлення арифметичної помилки" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів та частиною третьою статті 28 Закону .
Відповідно до пункту 3 "Забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовником передбачалося, що у складі пропозиції конкурсних торгів до банківської гарантії повинні додаватися копії банківських документів - ліцензія НБУ, звіт про прибутки та збитки, балансовий звіт.
Усупереч вимогам документації конкурсних торгів пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Компанія "Укроптпостач" не містить звіту про прибутки та збитки, балансового звіту.
Підпунктом "в" пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовником встановлено, що у складі пропозиції конкурсних торгів учасникам необхідно надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів у 2009 - 2011, а саме: відомості про виконання аналогічних договорів згідно з наведеної форми - таблиці "Відомості про досвід виконання аналогічних договорів" (далі - таблиця).
У примітці до таблиці вказано, що учасники разом з таблицею надають копії аналогічних договорів (про які йдеться в таблиці) та оригінали відгуків за цими договорами (не менше трьох договорів і відгуків замовників щодо їх виконання) із зазначенням номеру договору, дати його укладання, предмету, відомостей про вчасність і належність їх виконання. Указано також, що листи-відгуки замовників повинні бути оформлені належним чином (на фірмовому бланку, підписані уповноваженою особою, скріплені відбитком печатки, із зазначенням вихідного номера та дати).
При цьому у складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "Компанія "Укроптпостач" надано лист-відгук Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит", який не містить вихідного номера та дати, а ТОВ "ФРА-М" не надано копій аналогічних договорів (про які йдеться в таблиці), кількістю не менше трьох, та оригіналів відгуків за цими договорами із зазначенням вихідного номера та дати, номеру договору, дати його укладання.
Таким чином, ТОВ "Компанія "Укроптпостач" та ТОВ "ФРА-М" не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність досвіду виконання аналогічних договорів у спосіб, встановлений документацією конкурсних торгів.
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовником передбачено, що у пропозиції конкурсних торгів учасникам необхідно надати зокрема, інформацію про те, що він не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура і надати оригінал довідки Агентства з питань банкрутства чи Департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України (або іншого компетентного органу) про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Разом з цим ТОВ "Компанія "Укроптпостач" надано довідку ДП "Державний центр з питань відновлення платоспроможності та банкрутства" від 13.04.2012 № 218-25-25/73412, в якій зазначено, що за результатами моніторингу діяльності суб'єктів господарювання щодо зазначеного підприємства провадження у справі про банкрутство не порушувалось та підприємство не визнано банкрутом в установленому порядку.
Таким чином, надана довідка за змістом не відповідає вимогам, встановленим у пункті 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовника, оскільки не містить інформації про відсутність учасника в Єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
При цьому повідомляємо, що при складанні документації конкурсних торгів Замовником не ураховано, що державну госпрозрахункову установу "Агентство з питань банкрутства" ліквідовано у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2005 № 942 , а Державний департамент з питань банкрутства Міністерства економіки України ліквідовано у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2011 № 346 "Про ліквідацію урядових органів".
Крім того, відповідно до Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 395, Міністерство юстиції України є головним органом з питань банкрутства. Згідно з підпунктом 36 пункту 4 зазначеного Положення, Міністерство веде єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, встановлює та затверджує форму подання арбітражним керуючим інформації, необхідної для ведення зазначеної бази даних.
Водночас згідно з наказом Міністерства юстиції України "Про затвердження Положення про Єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство" від 15.09.2011 № 3018/5, зареєстрованим в Мін'юсті 19.09.2011 за № 1106/19844, держателем Єдиної бази даних визначено Міністерство юстиції України, а Адміністратором Єдиної бази даних - державне підприємство "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України.

................
Перейти до повного тексту