1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
03.09.2012 № 3303-04/33213-12
Військовій частині А2192 МО України
в/ч А2192, м. Макарів-1, Київська обл., 08001
Державній казначейські службі України
01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти капітального будівництва та обладнання лабораторного комплексу - одна будівля (оголошення № 260192 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 06.08.2012 № 94(696)), проведеної військовою частиною А2192 МО України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у приватного підприємства "ВЕГА-ПЛЮС" (далі - ПП "ВЕГА-ПЛЮС").
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 08.08.2012 № 3303-04/30052-12, лист Замовника від 21.08.2012 № 1038 (зареєстрований в Мінекономрозвитку 22.08.2012 за № 12/97664-12)).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 08.08.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.
Згідно з протоколом засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 24.07.2012 № 8 прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 8 частини другої статті 39 Закону, а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
При цьому надані Замовником матеріали не містять документального підтвердження інформації щодо необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.

................
Перейти до повного тексту