- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
03.10.2012 № 3304-04/37296-12 |
Національному інституту хірургії
та трансплантології ім. О.О. Шалімова
Академії медичних наук України
вул. Героїв Севастополя, 30,
м. Київ, 03680
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі препаратів фармацевтичних різних (оголошення № 56688 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 04.01.2011 № 1-3/3 (447-449/3)), проведеної Національним інститутом хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова Академії медичних наук України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 14.09.2012 № 3304-04/35034-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 14.09.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
У пункті 2
Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 (в редакції від 21.08.2010), зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Інструкція), встановлено, що колонки 1, 3 - 7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктом 6
Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість.
При цьому всупереч пункту 6
Інструкції у річному плані закупівель Замовника на 2011 рік, затвердженого рішенням комітету з конкурсних торгів від 30.12.2010 № 30/12.1, очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю препаратів фармацевтичних різних (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 30.12.2010 № 30/12.1.
Пунктом 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" замовником зазначаються, зокрема прізвище, ім'я, по батькові, посада, адреса, електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Разом з тим, всупереч вищезазначеній вимозі стандартної документації конкурсних торгів, у пункті 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення" документації конкурсних торгів Замовника у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" не зазначено адресу та електронну адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 24.01.2011 № 24.01/2 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн., без ПДВ |
1 |
ТОВ "ЛеДіМед" |
Лот № 1 - 1115078,40 |
2 |
ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" |
Лот № 1 - 5592217,91 Лот № 2 - 3963939,00 |
3 |
ТОВ "Людмила-Фарм" |
Лот № 1 - 5226716,25 Лот № 2 - 3698534,00 |
Усупереч установленій
формі протоколу розкриття пропозицій в протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 24.01.2011 № 24.01/2 у пункті 6.1 не зазначено посаду представників ТОВ "ЛеДіМед" та ТОВ "Людмила-Фарм".
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 02.02.2011 № 02.02/2 пропозиція конкурсних торгів ТОВ "ЛеДіМед" відхилена на підставі абзацу другого пункту 1 та пункту 3 частини першої статті
29 Закону, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, та пропозиція конкурсних торгів не відповідає вимогам, встановленим у документації конкурсних торгів Замовника.
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) від 02.02.2011 № 02.02/3 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" та ТОВ "Людмила-Фарм", а переможцем конкурсних торгів відповідно до Додатка 3 "Критерії та методика оцінки пропозицій учасників" до
документації конкурсних торгів Замовника за критерієм оцінки "Ціна" визначено по Лоту № 1 та Лоту № 2 ТОВ "Людмила-Фарм", з яким укладено договір від 14.02.2011 № 21/11.
................Перейти до повного тексту