- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
02.10.2012 № 3303-05/37141-12
Комунальному підприємству
"Обласний інформаційно-аналітичний центр"
м. Одеси
пр-т Шевченка, 4, м. Одеса, 65032
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з впровадження системи електронного документообігу "Діло" з використанням електронного цифрового підпису в структурних підрозділах облдержадміністрації та райдержадміністраціях Одеської області (оголошення № 234252 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 02.07.2012 № 79 (681)), проведеної комунальним підприємством "Обласний інформаційно-аналітичний центр" м. Одеси (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія НетКом Текнолоджи" (далі - ТОВ "Компанія НетКом Текнолоджи").
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 10.07.2012 № 3303-05/25911-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 10.07.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування процедури закупівлі згідно з абзацом третім пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 19.06.2012 № 7/12.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовника процедура закупівлі в одного учасника застосована на підставі пунктів 1 та 5 частини другої статті
39 Закону, а саме: закупівля творів мистецтва або закупівлі пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладання договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу; наявність потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому документи, надані Замовником, не підтверджують наявності підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до пунктів 1 та 5 частини другої статті
39 Закону, а саме підтвердження закупівлі творів мистецтва або закупівлі пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладання договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу, та підтвердження наявності потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням, при здійсненні закупівлі послуг з впровадження системи електронного документообігу "Діло" з використанням електронного цифрового підпису в структурних підрозділах облдержадміністрації та райдержадміністраціях Одеської області.
................Перейти до повного тексту