- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
28.09.2012 № 3304-04/36809-12 |
ДП "НАЕК "Енергоатом"
вул. Вєтрова, 3, м. Київ, 01032
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі приладів та апаратури для автоматичного регулювання та керування (термоперетворювачі для ВП ЗАЕС, бл. 1, 2, 4, 5, 6) (оголошення № 194536 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.05.2012 № 55/2 (657/2)), проведеної ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 08.08.2012 № 3304-04/30079-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 08.08.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5
Порядку .
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Надані Замовником копії документів не засвідчені в установленому законодавством порядку, що не відповідає вимогам пункту 3.7
Порядку .
Згідно з пунктами 6 та 9
Інструкції у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ та у колонці 7 указується назва підрозділу замовника (прізвище, ім'я посадової особи), відповідальної за підготовку документації конкурсних торгів.
Водночас, усупереч вищезазначеним вимогам,
річний план закупівель Замовника на 2012 рік, затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 28.10.2011, не містить відбитку печатки, та в річному плані не зазначено прізвища, ім'я посадової особи Замовника, відповідальної за підготовку документації конкурсних торгів та очікувана вартість предмета закупівлі не зазначена словами.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю приладів та апаратури для автоматичного регулювання та керування (термоперетворювачі для ВП ЗАЕС, бл. 1, 2, 4, 5, 6.) (далі - документація конкурсних торгів), оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.04.2012 № б/н.
Пунктом 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів) встановлено, що у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" замовником зазначаються прізвище, ім'я, по батькові, посада, адреса, номер телефону, електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Разом з тим, всупереч вищезазначеній вимозі, у пункті 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення"
документації конкурсних торгів у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" не зазначено адресу та електрону адресу посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Крім того, пунктом 2 частини другої статті
22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів"
стандартної документації конкурсних торгів передбачено, що документація конкурсних торгів повинна, зокрема, містити вимоги, встановлені пунктом 8 частини першої статті 17 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
При цьому документація конкурсних торгів не містить вимог та інформації про спосіб документального підтвердження учасником, відсутності підстав для відмови в участі, передбачених пунктом 8 частини першої статті
17 Закону .
Згідно з протоколами засідання комітету з конкурсних торгів від 01.06.2012 та від 15.06.2012 до документації конкурсних торгів внесено зміни, а кінцеву дату подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів перенесено на 02.07.2012.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 02.07.2012 № 3204 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 02.07.2012 № 3204 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. з ПДВ |
1 |
ТОВ "Сідфінанс" |
2993623,50 |
2 |
ТОВ "Інтелатом" |
2940331,68 |
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) від 17.07.2012 № 3204 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів вищеуказаних учасників, а переможцем процедури закупівлі за критерієм оцінки "Ціна", встановленому у пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця"
документації конкурсних торгів , визначено ТОВ "Інтелатом", з яким укладено договір від 16.08.2012 № 1116112316.
................Перейти до повного тексту