- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.11.2012 № 3304-04/42766-08 |
Головному управлінню капітального
будівництва Черкаської облдержадміністрації
вул. Хрещатик, 223, м. Черкаси, 18000
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі будівельних робіт по об'єкту: "Обласний діагностично-консультативний центр по вул. Менделеєва, 3, м. Черкаси" (оголошення 161724 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.04.2012 № 43/1 (645/1)), проведеної Головним управлінням капітального будівництва Черкаської облдержадміністрації (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 28.09.2012 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 27.09.2012 № 3304-04/36624-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Надані Замовником копії документів комітету з конкурсних торгів не засвідчені в установленому законодавством порядку, як це передбачено пунктом 3.7
Порядку .
Формою річного плану закупівель та пунктом 2
Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затверджених наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 922 , зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, передбачено, що колонки 1, 3 - 7 річного плану є обов'язковими для заповнення.
Згідно з пунктом 6
Інструкції у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
Водночас у річному плані закупівель Замовника на 2012 рік (зі змінами), затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 28.03.2012 № 2, не зазначено очікувану вартість предмета закупівлі словами та не указано ПДВ.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю будівельних робіт по об'єкту: "Обласний діагностично-консультативний центр по вул. Менделеєва, 3, м. Черкаси" (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 21.03.2012 № 1 та 26.03.2012 № 1а відповідно.
Підпунктом 3.1 пункту 6 "Кваліфікаційні критерії учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу 3) документації конкурсних торгів передбачено подання учасниками в складі пропозицій конкурсних торгів оригіналу або копії довідки (нотаріально завірена) про порушення провадження у справі про банкрутство підприємств, визнання їх банкрутами, перебування у процедурі банкрутства, виданої відділом Державного департаменту з питань банкрутства з підтвердженням відсутності рішення про визнання Учасника в установленому порядку банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство.
Слід зазначити, що відповідно до
Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 395, Мін'юст є головним органом з питань банкрутства. Згідно з підпунктом 36 пункту 4 зазначеного Положення Міністерство веде єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, встановлює та затверджує форму подання арбітражним керуючим інформації, необхідної для ведення зазначеної бази даних.
Типовим стандартом надання адміністративної послуги з видачі довідок з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство , затвердженим наказом Мін'юсту від 11.11.2011 № 3305/5, зареєстрованим 14.11.2011 за № 1297/20035, передбачено, що інформаційні довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, надаються відповідними структурними підрозділами головних управлінь юстиції Мін'юсту в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, що забезпечують реалізацію повноважень у сфері банкрутства, за місцезнаходженням боржника.
Підпунктом 4.2 пункту 6 розділу 3 документації конкурсних торгів Замовника передбачено подання учасниками у складі пропозицій конкурсних торгів копії свідоцтва про державну реєстрацію.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 10.05.2012 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ТОВ "Черкасиміськбуд" |
30247281,60 |
2 |
ЗАТ "АТП - 2361" |
25208846,00 |
3 |
ПП "Сфера - Пласт" |
25790349,60 |
................Перейти до повного тексту