- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
17.10.2012 № 3303-04/39148-08
Відділу капітального будівництва
Броварської міської ради
Київської області
вул. Грушевського, 2, 2-й поверх,
м. Бровари, Київська обл., 07400
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будівництва тролейбусної лінії Бровари - Київ - I - II черги (оголошення № 293720 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.09.2012 № 112/5 (714/5)) Відділом капітального будівництва Броварської міської ради Київської області (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у публічного акціонерного товариства "Південьзахідшляхбуд".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 28.09.2012 № 3303-04/36768-08).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 28.09.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з будівництва тролейбусної лінії Бровари - Київ - I - II черги оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 21.09.2012 № б/н.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті
39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) "Будівництво тролейбусної лінії Бровари - Київ" з розбивкою на I, II та III черги затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.09.2012
№ 668-р "Про схвалення техніко-економічного обґрунтування будівництва тролейбусної лінії Бровари - Київ".
Відповідно до пункту 6 обґрунтування в місті Бровари на даний час утворилась вкрай складна ситуація щодо безпеки екології та експлуатації існуючої транспортної інфраструктури в межах приватної багатоквартальної забудови - вулиці Київської, реконструкція якої і є складовою будівництва тролейбусної лінії Бровари - Київ, I - II черги.
Одним з негативних факторів впливу на безпеку та якість технічної експлуатації в умовах значного пасажиропотоку за напрямом Бровари - Київ - Бровари є підтоплення підземного переходу, що, як буферна ємність, завжди заповнений зливовими та ґрунтовими водами. Враховуючи те, що м. Бровари розташоване на озерах, пікові підйоми ґрунтових вод постійні: осінньо-зимові, весняні.
Реалізація вищезгаданого проекту має велике соціальне значення по забезпеченню людей з обмеженими фізичними можливостями для безперешкодного користування послугами такого транспорту як тролейбус. На сьогоднішній день вулиці міста, які будуть реконструйовані за напрямом руху тролейбусу: Київська, Гагаріна, Незалежності, Черняховського, лише на 60 % забезпечені мікроавтобусами, які не мають можливостей для перевезення інвалідів на колясках.
Державне підприємство "Науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут транспортного будівництва "Київдніпротранс" як генеральний проектувальник проекту "Будівництво тролейбусної лінії Бровари - Київ. I черга" у своєму листі від 31.08.2012 № 15-915 зазначило, що на проведення процедури закупівлі "відкриті торги" прийдеться в часі 2,5 місяці.
При цьому слід зазначити, що дорожні роботи, які ввійшли до складу проектів I - II черг (перебудова з розширенням дорожнього полотна, реконструкція зовнішнього освітлення з розміщенням опор контактної мережі, влаштування зливової каналізації та реконструкція підземного пішохідного переходу на вулиці Київській), потребують виконання значного об'єму робіт по асфальтуванню, які обмежено дозволяються робити в осінньо-зимовий період. Зокрема, застосування гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами, на дорожніх роботах мають виконуватись у суху погоду, коли температура повітря не нижче ніж плюс 5°C, а восени не нижче ніж 10° C.
................Перейти до повного тексту