1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
12.10.2012 № 3304-04/38465-08
Управлінню охорони здоров'я
Рівненської облдержадміністрації
33028 м. Рівне, вул. 16 Липня
Державній казначейській службі України
01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6
Антимонопольному комітету України
03680, вул. Урицького, 45, м. Київ
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти автомобілів легкових спеціальних (автомобілів швидкої медичної допомоги класу B - 28 од., автомобілів швидкої медичної допомоги класу C - 2 од.) (оголошення № 263595 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 13.08.2012 № 97 (699)), проведеної Управлінням охорони здоров'я Рівненської облдержадміністрації (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 17.09.2012 № 3304-04/35163-08).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 17.09.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ), колонки 1, 3 - 7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктами 6 та 9 Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість, а у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
При цьому всупереч пунктам 6 та 9 Інструкції річний план закупівель на 2012 рік не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів, а також очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю автомобілів легкових спеціальних ДК 016-97 : 34.10.2 (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 30.07.2012 № 1/8 та від 30.07.2012 № 2/8 відповідно.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 13.09.2012 № 3/8 до участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ТОВ "Ілатанмед" 20190000,00 грн.
2 ТОВ "Горал" 20960000,00 грн.
3 ТОВ "Легапарк" 15431352,00 грн.
4 ТОВ "Торговельно-фінансова компанія "ЛАЗ" 19600000,00 грн.
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій , затвердженою Наказом (далі - форма реєстру), встановлено, що у колонці 3 таблиці пункту 5 зазначається, зокрема, повне найменування юридичної особи та реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів повинен містити відбиток печатки Замовника.
При цьому усупереч формі реєстру в колонці 3 таблиці пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не зазначено повного найменування учасника процедури закупівлі та реєстр не містить відбитку печатки Замовника, що не відповідає вимозі затвердженої форми реєстру .
Формою протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій , затвердженою Наказом (далі - форма протоколу розкриття), встановлено, що у колонці 2 таблиці пункту 5 протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів зазначається, зокрема, повне найменування юридичної особи.
Разом з цим, протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 13.09.2012 № 3/8 не містить повного найменування учасників процедури закупівлі, що не відповідає вимогам форми протоколу розкриття .
Відповідно до протоколу відхилення пропозицій конкурсних торгів від 17.09.2012 № 4/8 пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Легапарк" і ТОВ "Торговельно-фінансова компанія "ЛАЗ" відхилено на підставі пункту 3 частини першої статті 29 Закону, у зв'язку з невідповідністю їх умовам документації конкурсних торгів.
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 19.09.2012 № 6/8 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Ілатанмед" та ТОВ "Горал", а переможцем процедури закупівлі відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів за критерієм оцінки "Ціна" з максимальною кількістю 100 балів визначено ТОВ "Ілатанмед.

................
Перейти до повного тексту