- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про Департамент кадрового забезпечення та роботи з персоналом Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Затвердити Положення про Департамент кадрового забезпечення та роботи з персоналом Міністерства аграрної політики та продовольства України, що додається.
2. Департаменту кадрового забезпечення та роботи з персоналом (Слободяніна О.В.) у двотижневий строк з дати підписання цього наказу розробити положення про структурні підрозділи у складі департаменту та посадові інструкції працівників департаменту.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного секретаря В. Андронова.
Перший заступник Міністра |
М. Мартинюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної політики
та продовольства України
20 квітня 2018 року № 200
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент кадрового забезпечення та роботи з персоналом Міністерства аграрної політики та продовольства України
І. Загальні положення
1. Департамент кадрового забезпечення та роботи з персоналом (далі – Департамент) є самостійним структурним підрозділом Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі – Міністерство).
2. Департамент підпорядкований Державному секретарю Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі – Державний секретар).
3. Департамент у своїй діяльності керується
Конституцією України,
Кодексом законів про працю України,
Законом України "Про державну службу" та іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119, наказами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
4. Департамент має свою печатку.
ІІ. Основні завдання Департаменту
1. Реалізація державної політики з питань управління персоналом в апараті Міністерства, соціально-трудових відносин в АПК, центральних органах виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі – ЦОВВ).
2. Забезпечення здійснення Державним секретарем своїх повноважень з питань управління персоналом.
3. Забезпечення організаційного розвитку Міністерства.
4. Добір персоналу в апарат Міністерства, в тому числі фахівців з питань реформ, керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки, установ, організацій та навчальних закладів, що належать до сфери управління Міністерства (далі – підпорядковані структури), в установленому законодавством порядку.
5. Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників Міністерства до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності.
6. Здійснення заходів щодо організації процесу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Міністерства, визначення завдань і ключових показників для керівників ЦОВВ.
7. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
8. Організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у ЦОВВ.
9. Забезпечення проведення соціального діалогу на галузевому рівні.
10. Документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження в апараті Міністерства та припинення, оформлення трудових відносин з керівниками підпорядкованих структур.
11. Забезпечення реалізації державної політики в галузі професійно-технічної освіти для агропромислового виробництва, підвищення кваліфікації фахівців агропромислового сектору економіки, контроль за діяльністю та дотриманням навчальними закладами Міністерства законодавчих актів та нормативно-правових документів у галузі освіти.
ІІІ. Функції Департаменту
1. Організовує роботу щодо розроблення структури Міністерства.
2. Розробляє та бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби, інших питань, що відносяться до компетенції Департаменту.
3. Вносить пропозиції Державному секретарю з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту.
4. Контролює розроблення положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій державних службовців Міністерства, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам.
5. Проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій.
6. Вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в апараті Міністерства та вносить відповідні пропозиції Державному секретарю.
7. Приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" та "В", в тому числі на зайняття посад фахівців з питань реформ, проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору.
8. Забезпечує реалізацію державної політики щодо регулювання відносин, пов’язаних із захистом персональних даних під час їх оброблення в рамках діяльності Міністерства з метою ведення кадрового діловодства, підготовки статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також внутрішніх документів з питань реалізації трудового законодавства.
9. Розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій "Б" і "В".
10. Надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" та "В", в тому числі на зайняття посад фахівців з питань реформ, письмові повідомлення про результати конкурсу.
11. За дорученням Державного секретаря перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в Міністерстві.
12. Здійснює заходи щодо формування умов для якісного розвитку персоналу апарату Міністерства відповідно до існуючих стандартів державного управління.
13. Разом з іншими структурними підрозділами Міністерства:
1) організовує роботу щодо розроблення положень про структурні підрозділи;
2) опрацьовує штатний розпис Міністерства;
3) спільно з бухгалтерською службою організовує роботу щодо мотивації персоналу державного органу;
4) організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;
5) забезпечує планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків;
6) забезпечує визначення та перегляд завдань і ключових показників державним службовцям, які займають посади державної служби "Б" і "В", з урахуванням стратегічних документів державного та/або регіонального рівня, положень про Міністерство та структурний підрозділ;
7) подає пропозиції щодо визначення та перегляду завдань і ключових показників керівникам ЦОВВ з урахуванням стратегічних документів державного та/або регіонального рівня, положення про державний орган.
14. Здійснює заходи щодо організації процесу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців апарату Міністерства, готує проекти наказів (розпоряджень) про проведення оцінювання та про затвердження результатів оцінювання із списком державних службовців, оцінка яких проводиться, та списком державних службовців, які підлягають преміюванню, із зазначенням розміру такого преміювання.
15. Забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації державних службовців апарату Міністерства, організовує їх навчання.
16. Бере участь в опрацюванні проектів статутів, положень підпорядкованих структур та внесенні змін до них.
17. Здійснює планування професійного навчання державних службовців Міністерства.
18. Узагальнює потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції Державному секретарю.
19. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань.
20. Аналізує кількісний та якісний склад державних службовців.
21. Надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Міністерства.
22. Обчислює стаж роботи та державної служби.
23. Здійснює контроль за додержанням законодавства про державну службу, про працю; за станом управління персоналом у ЦОВВ, підпорядкованих структурах.
24. Розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу апарату Міністерства, підпорядкованих структур відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік.
25. Розглядає матеріали з питань, пов’язаних із відзначенням державними та урядовими нагородами України працівників агропромислового комплексу, підпорядкованих структур та працівників апарату Міністерства.
26. Здійснює організаційні заходи щодо проведення конкурсного відбору керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки та керівників державних наукових установ, що належать до сфери управління Міністерства.
27. Забезпечує підготовку матеріалів щодо погодження головами місцевих державних адміністрацій призначення та звільнення керівників підпорядкованих структур.
28. Забезпечує підготовку матеріалів щодо погодження головами місцевих державних адміністрацій контрактів з керівниками підпорядкованих структур.
29. Забезпечує за поданням самостійних структурних підрозділів Міністерства підготовку пропозицій щодо тимчасового покладання виконання обов’язків або призначення виконуючих обов’язків керівників підпорядкованих структур у порядку, передбаченому законодавством.
30. Забезпечує погодження у межах компетенції фінансових планів підприємств, що належать до сфери управління Міністерства, та акціонерних товариств, функції з управління корпоративними правами яких здійснюються Міністерством.
31. Забезпечує підготовку матеріалів щодо погоджень, передбачених в уставних документах підпорядкованих структур та контрактах з керівниками підпорядкованих структур.
32. Здійснює організаційні заходи щодо проведення конкурсного відбору кандидатів на посади незалежних членів наглядової ради суб’єктів господарювання державного сектору економіки, що належать до сфери управління Міністерства.
33. Організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям.
34. Ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку державного органу, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.
35. Оформляє і видає службові посвідчення працівникам апарату Міністерства.
36. Забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення, переведення та звільнення з посади працівників апарату Міністерства, керівників підпорядкованих структур.
37. Здійснює моніторинг наявності вакантних посад керівників підпорядкованих структур.
38. Забезпечує подання Міністерству економічного розвитку і торгівлі України інформації щодо контрактів, укладених з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки, що належать до сфери управління Міністерства, для внесення відомостей до реєстру контрактів, укладених з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
39. Здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років.
40. Формує графік відпусток персоналу Міністерства, готує проекти наказів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік.
41. Забезпечує підготовку матеріалів щодо погодження відпусток керівників підпорядкованих структур.
42. Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників апарату Міністерства, особових справ керівників підпорядкованих структур.
43. Оформляє та видає працюючим і колишнім працівникам апарату Міністерства довідки з місця роботи.
44. Опрацьовує листки тимчасової непрацездатності працівників апарату Міністерства.
45. У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу Міністерства та погодження відрядження керівників підпорядкованих структур.
46. У межах компетенції готує документи щодо призначення пенсій персоналу Міністерства.
47. Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій з апарату Міністерства особі копії наказу про звільнення, належно оформленої трудової книжки.
48. У межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами роботу щодо укладання, продовження строку дії, внесення змін та доповнень, розірвання контрактів з керівниками підпорядкованих структур, а також взяття участі у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів у порядку, встановленому законодавством.
49. Забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців у Міністерстві або керівників підпорядкованих структур, готує довідки про її результати.
50. Забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті
1 Закону України "Про очищення влади" працівників апарату Міністерства та керівників державних підприємств, що належать до сфери управління Міністерства, готує довідки про її результати.
51. Забезпечує у межах компетенції Департаменту рівні права та можливості жінок і чоловіків – працівників Міністерства.
52. Взаємодіє у межах компетенції з профспілковим комітетом Міністерства.
53. Здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних у Міністерстві, забезпечує, в межах компетенції, контроль за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників у підпорядкованих структурах.
................Перейти до повного тексту