- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про Департамент роботи з персоналом Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Затвердити Положення про Департамент роботи з персоналом Міністерства аграрної політики та продовольства України, що додається.
2. Наказ Мінагрополітики від 16 серпня 2016 року № 275 "Про затвердження Положення про Департамент роботи з персоналом Міністерства аграрної політики та продовольства України" визнати таким, що втратив чинність.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишити за керівником державної служби.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства аграрної політики
та продовольства України
10.02.2017 № 51
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент роботи з персоналом Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Загальні положення:
1.1. Департамент роботи з персоналом (далі - Департамент) є самостійним структурним підрозділом Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - Міністерство).
1.2. Департамент підпорядкований Державному секретарю Міністерства аграрної політики та продовольства України, а до його призначення в установленому законом порядку - особі, що виконує його функції відповідно до вимог законодавства (далі - керівник державної служби).
1.3. Департамент у своїй діяльності керується
Конституцією України,
Кодексом законів про працю України,
Законом України "Про державну службу" та іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119, наказами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
1.4. Департамент має свою печатку.
1.5. До складу Департаменту входять такі структурні підрозділи:
відділ роботи з персоналом апарату Міністерства;
відділ добору та розвитку персоналу;
відділ організаційного розвитку;
відділ роботи з ДП та розвитку соціально-трудових відносин.
2. Основними завданнями Департаменту є:
2.1. Реалізація державної політики з питань управління персоналом, соціально-трудових відносин в апараті Міністерства.
2.2. Забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом.
2.3. Забезпечення організаційного розвитку Міністерства.
2.4. Добір персоналу в апарат Міністерства, керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства (далі - підпорядковані структури) в установленому законодавством порядку.
2.5. Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників Міністерства до службової кар'єри, підвищення рівня їх професійної компетентності.
2.6. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
2.7. Організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у центральних органах виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - ЦОВВ), та забезпечення проведення соціального діалогу на галузевому рівні.
2.8. Документальне оформлення вступу на державну службу її проходження в апараті Міністерства та припинення, оформлення трудових відносин з керівниками підпорядкованих структур.
3. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Організовує роботу щодо розробки структури Міністерства.
3.2. Розробляє та бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.
3.3. Вносить пропозиції керівнику державної служби з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту.
3.4. Здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника державної служби.
3.5. Контролює розроблення положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій державних службовців Міністерства, які затверджує керівник державної служби, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам.
3.6. Проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв'язання конфліктних ситуацій.
3.7. Вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в апараті Міністерства та вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби.
3.8. Приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" та "В", проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору.
3.9. Забезпечує реалізацію державної політики щодо регулювання відносин, пов'язаних із захистом персональних даних під час їх обробки в рамках діяльності Міністерства з метою ведення кадрового діловодства, підготовки статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також внутрішніх документів з питань реалізації трудового законодавства.
3.10. Розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій "Б" і "В".
3.11. Надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" та "В" письмові повідомлення про результати конкурсу.
3.12. За дорученням керівника державної служби перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в Міністерстві.
3.13. Здійснює заходи щодо формування умов для якісного розвитку персоналу апарату Міністерства відповідно до існуючих стандартів державного управління.
3.14. Разом з іншими структурними підрозділами Міністерства:
організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;
опрацьовує штатний розпис Міністерства;
спільно з бухгалтерською службою організовує роботу щодо мотивації персоналу державного органу;
забезпечує планування службової кар'єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов'язків;
організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді.
3.15. Забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації державних службовців апарату Міністерства, організовує їх навчання.
3.16. Бере участь в опрацюванні проектів статутів, положень підпорядкованих Міністерству підприємств і установ та внесенні змін до них.
3.17. Здійснює планування професійного навчання державних службовців Міністерства.
3.18. Узагальнює потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби.
3.19. Разом із державним службовцем складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності.
3.20. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань.
3.21. Аналізує кількісний та якісний склад державних службовців.
3.22. Надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Міністерства.
3.23. Обчислює стаж роботи та державної служби.
3.24. Здійснює контроль за додержанням законодавства про державну службу, про працю та станом управління персоналом у ЦОВВ, на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління Міністерства.
3.25. Розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу апарату Міністерства, підпорядкованих структур відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік.
3.26. Розглядає матеріали з питань, пов'язаних із відзначенням державними та урядовими нагородами України працівників агропромислового комплексу та працівників апарату Міністерства.
3.27. Здійснює організаційні заходи щодо проведення конкурсного відбору керівників підпорядкованих структур Міністерства.
3.28. Організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям.
3.29. Ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Міністерства, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.
3.30. Оформляє і видає службові посвідчення працівникам апарату Міністерства, керівникам підпорядкованих структур.
3.31. Забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення, переведення та звільнення з посади працівників апарату Міністерства.
3.32. Здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років.
3.33. Формує графік відпусток персоналу Міністерства, готує проекти наказів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік.
3.34. Здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників апарату Міністерства, особових справ керівників та заступників керівників ЦОВВ, керівників підпорядкованих структур.
3.35. Оформляє та видає працюючим і колишнім працівникам апарату Міністерства довідки з місця роботи.
3.36. Опрацьовує листки тимчасової непрацездатності працівників апарату Міністерства.
3.37. У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу Міністерства.
3.38. Готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу Міністерства.
3.39. Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії наказу про звільнення, належно оформленої трудової книжки.
3.40. У межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками державних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Міністерства, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів у порядку, встановленому законодавством.
3.41. Забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад державної служби у Міністерстві та керівників підпорядкованих структур Міністерства.
3.42. Забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1
Закону України "Про очищення влади" працівників апарату Міністерства та керівників підпорядкованих структур Міністерства, готує довідки про її результати.
................Перейти до повного тексту