1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.01.2018 № 19
Про затвердження Положення про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 7 розділу II Закону України "Про державну службу", пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України, що додається.
2. Начальнику Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадян у двотижневий строк подати до Департаменту кадрового забезпечення та роботи з персоналом примірники Положення про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадян і посадових інструкцій працівників.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23 грудня 2016 року № 562 "Про затвердження Положення про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України".
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Державний секретар В. Андронов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної політики
та продовольства України
16 січня 2018 року № 19
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадянМіністерства аграрної політики та продовольства України
I.Загальні положення.
Сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" (далі - сектор) є структурним підрозділом Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадян (далі - Відділ) Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - Міністерство), який згідно з функціональним розподілом підпорядкований начальнику Відділу.
Сектор створено для забезпечення діяльності Міністерства з розгляду звернень громадян.
Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, Положенням про Міністерство, затвердженим у встановленому законодавством порядку, Положенням про Відділ та цим Положенням.
Сектор планує та організовує свою роботу, спрямовану на забезпечення належної організації роботи з розгляду звернень громадян.
II.Основні завдання сектору.
Опрацювання та попередній розгляд звернень громадян, які надходять до Міністерства, здійснення контролю за забезпеченням оперативного вжиття заходів до розв'язання проблем, що спричинили звернення, вирішення порушених у них питань.
Забезпечення всебічного розгляду структурними підрозділами Міністерства звернень громадян, порушених у них проблем, їхнє оперативне вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
Приділення уваги до вирішення проблем, з якими звертаються жінки, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інваліди Великої Вітчизняної війни, особи з інвалідністю з числа учасників антитерористичної операції, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної праці, Герої України, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Координація і контроль за роботою структурних підрозділів центрального апарату Міністерства з питань своєчасного виконання звернень громадян.
III.Функції сектору.
Веде діловодство за зверненнями громадян, здійснює попередній розгляд, реєстрацію заяв, скарг та пропозицій, що надходять до Міністерства, передає їх на розгляд керівництву та в структурні підрозділи Міністерства.
Здійснює контроль за своєчасним виконанням розгляду звернень громадян структурними підрозділами Міністерства.
Вимагає від структурних підрозділів Міністерства інформацію про хід виконання звернень громадян.
Повертає виконавцям документи і вимагає доопрацювання в разі порушення встановлених вимог.
Перевіряє ведення діловодства в структурних підрозділах Міністерства щодо розгляду звернень громадян та надає їм необхідну методичну допомогу.

................
Перейти до повного тексту