- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України, що додається.
2. Начальнику Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян у двотижневий строк надати Департаменту роботи з персоналом копії Положення про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян і другі примірники посадових інструкцій працівників.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра – керівник апарату |
М. Осійчук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики та продовольства України
23 грудня 2016 року № 562
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Загальні положення:
1.1. Сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" (далі – сектор) є структурним підрозділом Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян (далі – Відділ) Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі – Міністерство), який згідно з функціональним розподілом підпорядкований начальнику Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян.
1.2. Сектор створено для забезпечення діяльності Міністерства з розгляду звернень громадян.
1.3. Сектор у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, Положенням про Міністерство, затвердженим у встановленому законодавством порядку, Положенням про Відділ та цим Положенням.
1.4. Сектор планує, організовує свою роботу, яка спрямована на забезпечення чіткої організації роботи розгляду письмових звернень громадян та особистого прийому.
1.5. До складу сектору входять: завідувач сектору та головний спеціаліст.
2. Основними завданнями сектору є:
2.1. Опрацювання та розгляд звернень громадян, які надходять до Міністерства, здійснення контролю за забезпеченням оперативного вжиття заходів до розв’язання проблем, що спричинили звернення, вирішення порушених у них питань.
2.2. Забезпечення всебічного розгляду структурними підрозділами Міністерства звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
2.3. Організація особистого прийому громадян, які звертаються до Міністра та його заступників.
2.4. Уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються жінки, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної праці, Герої України, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
2.5. Координація і контроль за роботою структурних підрозділів центрального апарату Міністерства з питань своєчасного виконання звернень громадян.
3. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Веде діловодство за зверненнями громадян, здійснює попередній розгляд, реєстрацію заяв, скарг та пропозицій, що надходять до Міністерства, передає їх на розгляд керівництву та в структурні підрозділи Міністерства.
3.2. Здійснює контроль за своєчасним виконанням розгляду звернень громадян структурними підрозділами Міністерства.
3.3. Вимагає від структурних підрозділів Міністерства інформацію про хід виконання звернень громадян.
3.4. Повертає виконавцям документи і вимагає доопрацювання в разі порушення встановлених вимог.
3.5. Перевіряє ведення діловодства в структурних підрозділах Міністерства щодо розгляду звернень громадян та надає їм необхідну методичну допомогу.
3.6. Залучає спеціалістів структурних підрозділів до підготовки проектів документів за дорученням керівництва.
3.7. Вживає заходів для запобігання порушення строків виконання звернень громадян.
................Перейти до повного тексту