- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про Відділ публічної інформації та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Затвердити Положення про Відділ публічної інформації та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України, що додається.
2. Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадян до 31 грудня 2017 року здійснювати взаємодію з Кабінетом Міністрів України, підготовку матеріалів до засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів.
3. Начальнику Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадян у двотижневий строк подати до Департаменту кадрового забезпечення та роботи з персоналом примірники положення про структурний підрозділ у складі Відділу та посадових інструкцій працівників.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного секретаря В. Андронова.
Перший заступник Міністра |
М. Мартинюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
01.12.2017 № 640
ПОЛОЖЕННЯ
про Відділ публічної інформації та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Загальні положення:
1.1. Відділ публічної інформації та розгляду звернень громадян (далі - Відділ) є самостійним структурним підрозділом Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - Міністерство), спеціально уповноваженим забезпечувати діяльність Міністерства з надання доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян.
1.2. У своїй діяльності Відділ керується
Конституцією і законами України, актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України та Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим у встановленому законодавством порядку, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, а також цим Положенням.
1.3. Відділ очолює начальник Відділу, який підпорядковується безпосередньо Державному секретарю Міністерства і несе відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань та функцій.
1.4. Відділ організовує свою роботу згідно з перспективними і поточними планами у взаємодії з іншими структурними підрозділами Міністерства.
До складу Відділу входить сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії".
2. Основні завдання Відділу:
Основними завданнями Відділу є організація та забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, відповідно до положень статті
19 Закону України
"Про звернення громадян" , організація та забезпечення надання інформації на запити відповідно до Закону України
"Про доступ до публічної інформації" .
3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Здійснює реєстрацію запитів про надання публічної інформації та звернень громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, готує та вносить пропозиції керівництву Міністерства щодо вирішення порушених у них питань, вживає заходів щодо оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян, надання у встановлені законом строки письмових відповідей в межах компетенції Відділу авторам звернень за наслідками їх розгляду.
3.2. Надсилає в установленому порядку запити про надання публічної інформації та звернення громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, за належністю центральним та місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям відповідно до їх компетенції.
3.3. Надсилає запити і одержує від центральних та місцевих органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій матеріали та іншу інформацію, пов’язану з розглядом звернень громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, в межах повноважень.
3.4. Здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян з метою виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного розв’язання, інформує про це в установленому порядку керівництво Секретаріату Кабінету Міністрів України, Адміністрацію Президента України.
3.5. Здійснює контроль за дотриманням визначених актами законодавства та дорученнями Кабінету Міністрів України порядку і термінів розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, та у разі потреби в межах своєї компетенції вживає відповідних заходів.
3.6. Готує та вносить керівництву Міністерства пропозиції про удосконалення порядку надання публічної інформації та розгляду звернень громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян.
................Перейти до повного тексту