- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства
№ 640 від 01.12.2017 )
Про затвердження Положення про Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Затвердити Положення про Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України, що додається.
2. Начальнику Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян подати до Департаменту роботи з персоналом примірники положення про структурні підрозділи у складі Відділу та посадових інструкцій працівників.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату М. Осійчука.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства аграрної політики
та продовольства України
23.09.2016 № 318
ПОЛОЖЕННЯ
про Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Загальні положення:
1.1. Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян (далі - Відділ) є самостійним структурним підрозділом Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - Міністерство), спеціально уповноваженим забезпечувати діяльність Міністерства з надання доступу до публічної інформації, зв'язків з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян.
1.3. Відділ очолює начальник Відділу, який підпорядковується безпосередньо державному секретарю Міністерства, а до його призначення в установленому законодавством порядку - особі, яка виконує його функції відповідно до законодавства (далі - керівник державної служби), і несе відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань та функцій.
1.4. Відділ організовує свою роботу згідно з перспективними і поточними планами у взаємодії з іншими структурними підрозділами Міністерства.
1.5. До складу Відділу входить сектор розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії".
2. Основні завдання Відділу:
Основними завданнями Відділу є організація та забезпечення кваліфікованого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, відповідно до положень статті
19 Закону України "Про звернення громадян" , організація та забезпечення надання інформації на запити відповідно до
Закону України "Про доступ до публічної інформації" , підготовки матеріалів до засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів.
3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Здійснює реєстрацію запитів про надання публічної інформації та звернень громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, готує та вносить пропозиції керівництву Міністерства щодо вирішення порушених у них питань, вживає заходів щодо оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян, надання у встановлені законом строки письмових відповідей в межах компетенції Відділу авторам звернень за наслідками їх розгляду.
3.2. Надсилає в установленому порядку запити про надання публічної інформації та звернення громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, за належністю центральним та місцевим органом виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям відповідно до їх компетенції.
3.3. Надсилає запити і одержує від центральних та місцевих органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій матеріали та іншу інформацію, пов'язану з розглядом звернень громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, в межах повноважень.
3.4. Здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян з метою виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного розв'язання, інформує про це в установленому порядку керівництво Секретаріату Кабінету Міністрів України, Адміністрацію Президента України.
3.5. Здійснює контроль за дотриманням визначених актами законодавства та дорученнями Кабінету Міністрів України порядку і термінів розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян, та у разі потреби в межах своєї компетенції вживає відповідних заходів.
3.6. Готує та вносить керівництву Міністерства пропозиції про удосконалення порядку надання публічної інформації та розгляду звернень громадян, що надійшли на адресу Міністерства та одержані під час особистого прийому громадян.
................Перейти до повного тексту