- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надаються Міністерством аграрної політики та продовольства України
1. Затвердити такі, що додаються:
1.1. Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються Мінагрополітики.
1.2. Технологічні картки адміністративних послуг, які надаються Мінагрополітики.
2. Забезпечити розміщення затверджених інформаційних карток адміністративних послуг на офіційному веб-сайті та в приміщенні громадської приймальні Мінагрополітики.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра О. Ковальову.
Перший заступник Міністра |
М. Мартинюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
28.10.2016 № 428
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Затвердження технологічних інструкцій та змін до них"
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги |
1. |
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги |
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок - четвер з 9 год. до 18 год.; п'ятниця з 9 год. до 16 год. 45 хв.; обідня перерва з 13 год. до 13 год. 45 хв. |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги |
Телефон 226-25-39, факс 278-76-02; web: www.minagro.gov.ua; e-mail: info@minagro.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України |
Частина перша статті 5 Закону України "Про виноград та виноградне вино" |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Немає |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Немає |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування |
Немає |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява (лист, звернення) довільної форми. 2. Проекти технологічних інструкцій на виробництво виноробної продукції. 3. Проекти змін до технологічних інструкцій на виробництво виноробної продукції |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Поштою або подання документів особисто |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
|
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Немає |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
Немає |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Немає |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
15-21 робочих днів (без урахування засідання ЦГДК 1 раз на місяць) |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Невідповідність технологічних інструкційвимогам нормативної технологічної документації. 2. Невідповідність змін до технологічних інструкційвимогам нормативної технологічної документації. 3. Негативний висновок Центральної галузевої дегустаційної комісії виноробної промисловості |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Затверджені технологічні інструкції на виробництво виноробної продукції. 2. Затверджені зміни до технологічних інструкцій на виробництво виноробної продукції |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Поштою або отримання відповіді на руки |
16. |
Примітка |
- |
(форма заяви)
Міністерство аграрної політики
та продовольства України
(повна назва суб'єкта господарювання)
ЗАЯВА
На підставі частини першої статті 5 Закону України
зміни до них (матеріали додаються на ___ арк. в ____ прим.).
Керівник підприємства ________ ________________________
М.П. (підпис) П. І. Б.
(повна назва суб'єкта) від "__"__________20__р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
28.10.2016 № 428
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Затвердження технологічних інструкцій та змін до них"
№ з/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Термін виконання (робочих днів) |
1. |
Приймання поданих з супровідним листом технологічних інструкцій та змін до них, реєстрація в базі вхідної документації міністерства |
Відділ приймання кореспонденції |
У |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладення відповідних резолюцій і надходження документації до профільного департаменту |
Служба заступника Міністра |
В |
Протягом 1-2 днів |
3. |
Накладення відповідних резолюцій і надходження документації до виконавця |
Профільний департамент |
В |
Протягом 1 дня |
4. |
Експертиза проекту технологічних інструкцій та змін до них на відповідність законодавству |
Спеціаліст профільного департаменту |
В |
Протягом 5 днів |
6. |
Органолептична оцінка зразків виноробної продукції для затвердження технологічних інструкцій та змін до них (у разі необхідності) |
Центральна галузева дегустаційна комісія виноробної промисловості (далі - ЦГДК) |
В |
Протягом 1 дня (засідання 1 раз на місяць) |
7. |
Оформлення протоколу засідання ЦГДК (у разі необхідності) |
Секретар ЦГДК |
В |
Протягом 3 днів |
8. |
Затвердження протоколу засідання ЦГДК (у разі необхідності) |
Голова ЦГДК |
З |
Протягом 1 дня |
9. |
Оформлення виписки з протоколу засідання ЦГДК (у разі необхідності) |
Секретар ЦГДК |
В |
Протягом 1 дня |
10. |
Погодження технологічних інструкцій та змін до них |
Голова ЦГДК |
П |
Протягом 1 дня |
11. |
Затвердження технологічних інструкцій та змін до них |
Наказ Мінагрополітики |
З |
Протягом 1 дня |
12. |
Підготовка проекту листа щодо затвердження або відмови у затвердженні Технологічних інструкцій та змін до них |
Спеціаліст профільного департаменту |
В |
Протягом 1 дня |
13. |
Візування листа щодо затвердження або відмови у затвердженні технологічних інструкцій та змін до них |
Начальник відділу профільного департаменту |
П |
Протягом 1 дня |
14. |
Підпис листа щодо затвердження або відмови у затвердженні технологічних інструкцій та змін до них |
Директор профільного департаменту |
З |
Протягом 1 дня |
15. |
Реєстрація та відправлення поштою листа щодо затвердження та затверджених технологічних інструкцій та змін до них або листа щодо відмови у їх затвердженні |
Відділ відправлення кореспонденції |
У |
Протягом 1 дня |
Загальна кількість днів надання послуги - |
15-21 (без урахування засідання ЦГДК 1 раз на місяць) |
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) - |
Не передбачено |
Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
28.10.2016 № 428
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Затвердження нових марок виноробної продукції"
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги |
1. |
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги |
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок-четвер з 9 год. до 18 год.; п'ятниця 9 год. до 16 год. 45 хв.; обідня перерва з 13 год. до 13 год. 45 хв. |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги |
Телефон 226-25-39, факс 278-76-02; web: www.minagro.gov.ua; e-mail: info@minagro.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України |
Стаття 5 Закону України "Про виноград та виноградне вино" |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Немає |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Немає |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування |
Немає |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява (лист, звернення) довільної форми. 2. Проекти технологічних інструкцій на виробництво нових марок виноробної продукції. 3. Матеріали, що підтверджують наявність у суб'єкта господарювання власної сировинної бази і відповідних потужностей для виробництва нових марок виноробної продукції (при затвердженні нових марок тихих вин і марочних коньяків України). 4. Висновок Центральної галузевої дегустаційної комісії виноробної промисловості щодо виробництва нових марок виноробної продукції |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Поштою або подання документів особисто |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
|
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Немає |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
Немає |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Немає |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
21 робочій день (без урахування засідання ЦГДК 1 раз на місяць) |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Невідповідність технологічних інструкцій на нові марки виноробної продукціївимогам нормативної технологічної документації. 2. Відсутність у суб'єкта господарювання власної сировинної бази і відповідних потужностей для виробництва виноробної продукції (при затвердженні нових марок тихих вин і марочних коньяків України). 3. Негативний висновок Центральної галузевої дегустаційної комісії виноробної промисловості щодо виробництва нових марок виноробної продукції |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Затверджені технологічні інструкції на виробництво нових марок виноробної продукції |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Направлення поштою або отримання на руки |
16. |
Примітка |
- |
(форма заяви)
Міністерство аграрної політики
та продовольства України
(повна назва суб'єкта господарювання)
ЗАЯВА
затвердити технологічні інструкції на виробництво нових марок виноробної
продукції.
(Матеріали додаються на ___ арк. в ____ прим.).
Керівник підприємства ________ ________________________
М.П. (підпис) П. І. Б.
(повна назва суб'єкта) від "__"__________20__р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
28.10.2016 № 428
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Затвердження нових марок виноробної продукції"
№ з/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Термін виконання (робочих днів) |
1. |
Приймання поданої з супровідним листом технологічної документації на виробництво нових марок виноробної продукції та матеріалів, реєстрація в базі вхідної документації міністерства |
Відділ приймання кореспонденції |
У |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладення відповідних резолюцій і надходження документації до профільного департаменту |
Служба заступника Міністра |
В |
Протягом 1 дня |
3. |
Накладення відповідних резолюцій і надходження документації до виконавця |
Профільний департамент |
В |
Протягом 1 дня |
4. |
Опрацювання матеріалів, що підтверджують наявність у суб'єкта господарювання власної сировинної бази і відповідних потужностей для виробництва нових марок виноробної продукції (при затвердженні нових марок тихих вин і марочних коньяків України) |
Спеціаліст профільного департаменту |
В |
Протягом 1 дня |
5. |
Експертиза проекту технологічної документації на виробництво нових марок виноробної продукції на відповідність законодавству |
Спеціаліст профільного департаменту |
В |
Протягом 5 днів |
6. |
Органолептична оцінка зразків нових марок виноробної продукції |
Центральна галузева дегустаційна комісія виноробної промисловості (далі - ЦГДК) |
В |
Протягом 1 дня (засідання 1 раз на місяць) |
7. |
Оформлення протоколу засідання ЦГДК |
Секретар ЦГДК |
В |
Протягом 3 днів |
8. |
Затвердження протоколу засідання ЦГДК |
Голова ЦГДК |
З |
Протягом 1 дня |
9. |
Оформлення виписки з протоколу засідання ЦГДК |
Секретар ЦГДК |
В |
Протягом 1 дня |
10. |
Погодження технологічної документації на виробництво нових марок виноробної продукції |
Голова ЦГДК |
П |
Протягом 1 дня |
11. |
Затвердження технологічної документації на виробництво нових марок виноробної продукції |
Наказ Мінагрополітики |
З |
Протягом 1 дня |
12. |
Підготовка проекту листа щодо затвердження або відмови у затвердженні технологічної документації на виробництво нових марок виноробної продукції |
Спеціаліст профільного департаменту |
В |
Протягом 1 дня |
13. |
Візування листа щодо затвердження або відмови у затвердженні технологічної документації на виробництво нових марок виноробної продукції |
Начальник відділу профільного департаменту |
П |
Протягом 1 дня |
14. |
Підпис листа щодо затвердження або відмови у затвердженні технологічної документації на виробництво нових марок виноробної продукції |
Директор профільного департаменту |
З |
Протягом 1 дня |
15. |
Реєстрація та відправлення поштою листа щодо затвердження та затвердженої технологічної документації на виробництво нових марок виноробної продукції або листа щодо відмови у її затвердженні |
Відділ відправлення кореспонденції |
У |
Протягом 1 дня |
Загальна кількість днів надання послуги - |
21 (без урахування засідання ЦГДК 1 раз на місяць) |
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) - |
Не передбачено |
Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
28.10.2016 № 428
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Надання погодження на списання виноградників усіх форм власності, які закладалися за рахунок державних коштів"
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги |
1. |
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги |
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок - четвер з 9 год. до 18 год.; п'ятниця з 9 год. до 16 год. 45 хв.; обідня перерва з 13 год. до 13 год. 45 хв. |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги |
Телефон 226-25-39, факс 278-76-02; web: www.minagro.gov.ua; e-mail: info@minagro.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України |
Частина сьома статті 2 Закону України "Про виноград та виноградне вино" |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Немає |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Мінагрополітики України від 02 листопада 2012 року № 673 "Про затвердження Положення постійно діючої комісії Міністерства аграрної політики та продовольства України з питань списання багаторічних насаджень", зареєстрований в Мін'юсті 14 листопада 2012 року за № 1906/22218 |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування |
Немає |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Звернення суб'єкта господарювання стосовно необхідності списання багаторічних насаджень. 2. Техніко-економічне обґрунтування необхідності списання багаторічних насаджень. 3. Відомості про багаторічні насадження, що пропонуються до списання за даними бухгалтерського обліку. 4. Акт інвентаризації багаторічних насаджень, які пропонуються до списання. 5. Акт на списання багаторічних насаджень, складений комісією підприємства зі списання багаторічних насаджень. 6. Відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження багаторічними насадженнями, що пропонуються до списання. Для дострокового списання багаторічних насаджень внаслідок форс-мажорних обставин додатково подаються висновки наукових закладів та проектних організацій, довідки центрів з гідрометеорології, інші підтверджуючі документи про настання обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території України |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Надсилання поштою або подання документів особисто |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
|
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Немає |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
Немає |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Немає |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Не визначений |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Суб'єктом господарювання не подано повного пакета документів, передбаченого пунктом 6 Положення, а також за наявності у зазначених документах недостовірної інформації. 2. У техніко-економічному обґрунтуванні необхідності списання багаторічних насаджень відсутні економічні та/або технічні розрахунки, що підтверджують необхідність списання багаторічних насаджень. 3. Відповідно до законодавства заборонено розпорядження багаторічними насадженнями |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення затверджується наказом, а відмова в наданні такої згоди - у формі листа Мінагрополітики |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Поштою або отримання відповіді на руки |
16. |
Примітка |
- |
(форма заяви)
Міністерство аграрної політики
та продовольства України
(повна назва суб'єкта господарювання)
ЗАЯВА
На підставі частини сьомої статті 2 Закону України
які закладалися за рахунок державних коштів (сорт винограду, площа, рік
посадки, назва суб'єкта господарювання).
Додатки:
1. Техніко-економічне обґрунтування необхідності списання багаторічних
насаджень.
2. Відомості про багаторічні насадження, що пропонуються списати за
даними бухгалтерського обліку.
3. Акт інвентаризації багаторічних насаджень, які пропонуються до
списання.
4. Акт на списання багаторічних насаджень, складений комісією суб'єкта
господарювання зі списання багаторічних насаджень.
5. Відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження
багаторічними насадженнями, що пропонуються списати.
Для дострокового списання багаторічних насаджень внаслідок форс-мажорних
обставин додатково подаються відповідні підтвердні документи про настання
обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території України.
Керівник підприємства ________ ________________________
М.П. (підпис) П. І. Б.
(повна назва суб'єкта від "__"__________20__р.
господарювання)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
28.10.2016 № 428
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Надання погодження на списання виноградників усіх форм власності, які закладалися за рахунок державних коштів"
№ з/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Термін виконання (днів) |
1. |
Прийом та реєстрація документів канцелярією |
Відділ приймання вхідної кореспонденції |
У |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладення відповідних резолюцій і надходження документів до профільного департаменту |
Служба заступника Міністра |
В |
Протягом 2 днів |
3. |
Накладення відповідних резолюцій і надходження документів до виконавця |
Профільний департамент |
В |
До 2 днів |
4. |
Перевірка наявності необхідного пакету документів |
Спеціаліст профільного департаменту - секретар комісії |
В |
До 5 днів |
5. |
Розгляд пакету документів на засіданні комісії |
Комісія Мінагрополітики України |
П |
Чергове засідання комісії |
6. |
Підготовка протоколу за результатами засідання комісії |
Спеціаліст профільного департаменту - секретар комісії |
В |
До 3 днів |
7. |
Підготовка рішення про надання згоди (оформляється у вигляді наказу) |
Спеціаліст профільного департаменту - секретар комісії |
В |
До 5 днів |
8. |
Підготовка відповіді заявнику про відмову у наданні згоди оформляється у вигляді листа) |
Спеціаліст профільного департаменту - секретар комісії |
В |
До 3 днів |
Загальна кількість днів надання послуги - |
21 |
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) - |
- |
................Перейти до повного тексту