1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА
УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.03.2013 № 196
Про організацію роботи із зверненнями громадян, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Урядовий контактний центр"
Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України , затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898,
НАКАЗУЮ:
1. Утворити робочу групу з прийому та оперативної обробки звернень громадян, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Урядовий контактний центр", у складі згідно з додатком 1.
2. Керівникам самостійних структурних підрозділів Міністерства забезпечити:
2.1. Своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Урядовий контактний центр", відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 .
2.2. Невідкладне інформування Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян (Захарченко О.А.) про виконані доручення з розгляду звернень громадян з наданням копій відповідей заявникам.
2.3. Подання щомісячно до першого та щоквартально до п'ятого числа наступного місяця Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян (кім. 101) аналітичних довідок щодо розгляду звернень громадян в письмовій формі та на електронну пошту: ankudinova@minapk.gov.ua.
3. Визначити працівників самостійних структурних підрозділів Міністерства, відповідальних за розгляд звернень громадян, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Урядовий контактний центр", згідно з додатком 2.
4. Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян забезпечити:
4.1. Своєчасне опрацювання та розгляд звернень громадян, що надходять до Міністерства від державної установи "Урядовий контактний центр".
4.2. Подання керівництву Міністерства щоденної оперативної інформації та щотижневої аналітичної довідки про стан роботи зі зверненнями громадян.
5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики України від 31 серпня 2009 року № 618 "Про організацію роботи із зверненнями громадян, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Соціальний контактний центр".
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Сеня О.В.
Міністр М.В. Присяжнюк
Додаток 1
до наказу Міністерства аграрної
політики та продовольства України
19.03.2013 № 196
СКЛАД
робочої групи з прийому та оперативної обробки звернень громадян, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Урядовий контактний центр"
Захарченко Олександр Анатолійович - начальник Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян, голова робочої групи
Члени робочої групи:
Бєлінська Людмила Петрівна - завідувач сектору розгляду звернень громадян та забезпечення роботи "гарячої лінії" Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян
Кручініна Юлія Сергіївна - провідний спеціаліст Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян.

................
Перейти до повного тексту