1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
31.08.2009 N 618
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 196 від 19.03.2013 )
Про організацію роботи із зверненнями громадян, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Соціальний контактний центр"
З метою забезпечення належного виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року N 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Соціальний контактний центр" щодо організації роботи з розгляду звернень громадян, які надходять на урядову телефонну "гарячу лінію"
НАКАЗУЮ:
1. Забезпечити неухильне виконання Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи "Соціальний контактний центр", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року N 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Соціальний контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".
2. Затвердити склад робочої групи для прийому та оперативної обробки звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Соціальний контактний центр" згідно з додатком 1.
3. Заступнику Міністра Шмідту Р.М. забезпечити належну координацію роботи урядових органів у системі Мінагрополітики та самостійних структурних підрозділів міністерства щодо здійснення контролю за своєчасним виконанням звернень громадян, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Соціальний контактний центр".
4. Заступникам Міністра відповідно до розподілу функціональних повноважень забезпечити контроль за оперативним розглядом звернень громадян, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Соціальний контактний центр" у визначені терміни: термінові - не пізніше 5 календарних днів, інші - до 15 календарних днів, з відповідним інформуванням кожного заявника.
5. Державному комітету рибного господарства (Шведенко М.М.), Державному комітету ветеринарної медицини (Вербицький П.І.) організувати роботу з належного розгляду звернень громадян, що надійшли на "гарячу лінію" від державної установи "Соціальний контактний центр".
6. Керівникам урядових органів у системі Мінагрополітики та самостійних структурних підрозділів міністерства:
6.1. Забезпечити своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Соціальний контактний центр", як невідкладні ;
6.2. Здійснювати систематичний аналіз розгляду звернень громадян, вивчати причини, що їх породжують, не допускаючи повторних звернень;
6.3. Постійно роз'яснювати у засобах масової інформації, в тому числі через веб-сайт Мінагрополітики, про найбільш актуальні питання, які порушуються громадянами у їх зверненнях;
6.4. Невідкладно інформувати Сектор звернень громадян про виконані доручення з розгляду звернень громадян з наданням копій відповідей заявникам.
6.5. Подавати щомісячно до першого та щоквартально до п'ятого числа наступного місяця Сектору звернення громадян Відділу у зв'язках з Верховною Радою України та координації законотворчої роботи (кімн. 201) аналітичні довідки щодо розгляду звернень громадян в письмовій формі та на електронних носіях: ankudinova@minapk.gov.ua ;
6.6. Попередити виконавців структурних підрозділів міністерства про персональну відповідальність за недотримання визначених термінів розгляду звернень громадян.
7. Затвердити список працівників державних комітетів, урядових органів у системі Мінагрополітики та самостійних структурних підрозділів міністерства, відповідальних за контроль та оперативність розгляду звернень громадян відповідно до компетенції підрозділів згідно з додатком 2.
8. Відділу виставок та інформатизації (Шмакову В.В.), Державному підприємству "Агроспецсервіс" (Кульбашному С.А.) до 1 вересня 2009 року створити інформаційно-аналітичну програму міністерства з розгляду звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Соціальний контактний центр".
9. Департаменту з контролю апарату та роботи з персоналом (Суслікову О.В.) удосконалити організацію діловодства в частині виконання завдань, визначених постановою Кабінету Міністрів України "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Соціальний контактний центр".
10. Відділу у зв'язках з Верховною Радою України та координації законотворчої роботи (Семенюк М.А.) забезпечити:
- своєчасне опрацювання та розгляд звернень громадян, що надходять до міністерства від державної установи "Соціальний контактний центр" ;
- здійснення контролю та оперативне вжиття заходів щодо розв'язання проблем, які спричинили звернення;
- проведення за участю структурних підрозділів міністерства аналізу розгляду звернень громадян;
- подання керівництву міністерства щоденної оперативної інформації та щотижневої аналітичної довідки про стан роботи зі зверненнями громадян.
11. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Міністр Ю.Ф.Мельник
Додаток 1
до наказу Мінагрополітики
31.08.2009 N 618
СКЛАД
робочої групи з прийому та оперативної обробки звернень громадян, які надійшли на урядову телефонну "гарячу" лінію
Семенюк - начальник Відділу у зв'язках
Микола Андрійович з Верховною Радою України та координації
законотворчої роботи, керівник робочої
групи
Члени робочої групи:
Павлик - завідувач сектору розгляду
Людмила Петрівна звернень громадян Відділу у
зв'язках з Верховною Радою України
та координації законотворчої роботи
Кажан - на головний спеціаліст сектору
Лариса Станіславівна звернень громадян Відділу у зв'язках
з Верховною Радою України та
координації законотворчої роботи
Орловський - провідний спеціаліст Управління
Сергій Олександрович організаційних структур і соціально-
трудових відносин
Стародуб - головний спеціаліст
Тетяна Василівна Департаменту харчової промисловості
Додаток 2
до наказу Мінагрополітики
31.08.2009 N 618
СПИСОК
працівників урядових органів у системі Мінагрополітики та самостійних структурних підрозділів міністерства, відповідальних за розгляд звернень громадян, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" від Соціального контактного центру
------------------------------------------------------------------
| Назва | | |
| структурного | Прізвище, ім'я, | Посада |
| підрозділу | по батькові | |

................
Перейти до повного тексту