1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 157 від 23.08.2000
м.Київ
Про стан виконавської дисципліни в апараті міністерства та заходи щодо його поліпшення
В структурних підрозділах міністерства проводиться робота по дотриманню виконавської дисципліни, забезпеченню належного контролю за реалізацією прийнятих рішень. Підготовлено необхідні нормативні акти, які регулюють процедуру проходження документів. Вживаються заходи щодо поліпшення організації виконання указів і доручень Президента України та рішень Кабінету Міністрів України.
Проте рівень виконавської дисципліни в центральному апараті міністерства залишається низьким, на що неодноразово звертається увага Кабінетом Міністрів України. Керівники окремих структурних підрозділів міністерства продовжують допускати порушення термінів виконання, подають проекти документів низької якості за їх змістом.
Так, у першому півріччі п.р. з порушенням встановленого терміну було виконано - 86 документів. Найбільше таких порушень допущено Державним департаментом продовольства (Сватков), Департаментом науково-технічної політики (Саченко), Департаментом фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК (Ніколаєнко), Департаментом міжнародної інтеграції, інвестиційної політики та розвитку аграрного бізнесу (Нетеса) та Департаментом реформування сільського господарства (Кухарук). Затримки з розглядом документів допускаються в Юридичному управлінні (Бочковська).
Не налагоджено належної процедури контролю за дотриманням виконавської дисципліни з боку Департаменту організаційної роботи (Шейко).
З метою поліпшення стану виконавської дисципліни в апараті міністерства, підвищення відповідальності керівників структурних підрозділів за проходженням документів та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2000 N 1149, протокольного доручення Кабінету Міністрів України від 31.05.2000 N 19 та доручень Прем'єр-міністра України від 16.06.2000 N 5720/1 і від 18.07.2000 N 18683/97
НАКАЗУЮ:
1. Начальнику департаменту організаційної роботи Шейко П.В. довідку про стан виконавської дисципліни за перше півріччя 2000 року направити керівникам структурних підрозділів міністерства для обговорення на апаратних нарадах та негайного усунення зазначених порушень.
2. Звернути увагу Голови Державного департаменту продовольства Сваткова Л.Б. на низький рівень організаторської роботи по виконанню актів і доручень Президента України та рішень Кабінету Міністрів України.
Розглянути стан виконавської дисципліни на засіданні колегії департаменту. Працівників, винних у порушенні термінів виконання документів, притягнути до відповідальності та до 20 вересня поточного року проінформувати міністерство.
3. Звернути увагу начальника Департаменту науково-технічної політики Саченка В.І., начальника Департаменту фінансово-кредитної та податкової політики Ніколаєнка В.М., в.о. начальника Департаменту міжнародної інтеграції, інвестиційної політики та розвитку аграрного бізнесу Нетеси М.В., начальника Департаменту реформування сільського господарства Кухарука Ю.Я., начальника Юридичного управління Бочковської С.М. на низький рівень організаторської роботи при виконанні актів і доручень Президента України, рішень Кабінету Міністрів України, доручень керівництва міністерства і попередити їх, що в разі невжиття відповідних заходів і ненаведення належного порядку з них будуть скасовані надбавки до посадових окладів.
4. Встановити, що заступники Міністра, голови державних департаментів, начальники департаментів, самостійних управлінь та відділів несуть персональну відповідальність за організацію своєчасного і якісного виконання контрольних документів.
При підготовці законопроектів, нормативно-правових актів приділяти особливу увагу їх змісту, фінансово-економічному обгрунтуванню та забезпечити супроводження цих документів до прийняття по них відповідного рішення.
5. Головам державних департаментів, начальникам департаментів, самостійних управлінь і відділів міністерства вжити додаткових заходів, спрямованих на посилення виконавської дисципліни, поліпшення системи діловодства у структурних підрозділах, визначити відповідального працівника за ведення діловодства і дані про нього та номер телефону подати Управлінню справами до 1 вересня 2000 року.
6. Департаменту організаційної роботи:
6.1. Систематично узагальнювати та аналізувати хід виконання контрольних документів, вживати необхідних заходів до їх своєчасного і якісного розгляду та щотижня подавати інформацію на апаратні наради у Міністра.
6.2. В термін до 1 вересня 2000 р. внести пропозиції щодо складу робочої групи для доопрацювання проекту наказу "Про організацію роботи апарату Мінагрополітики України" у відповідності з "Тимчасовим регламентом Кабінету Міністрів України".
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра Ю.Я.Лузан
Довідка про стан виконавської дисципліни в апараті Міністерства аграрної політики України з 1 березня по 30 червня 2000 року
Департамент організаційної роботи інформує про стан виконання за чотири місяці 2000 року доручень керівництва міністерства по реалізації завдань, передбачених актами і дорученнями Президента України, законами України, постановами Верховної Ради України, рішеннями Кабінету Міністрів, а також запитів народних депутатів України.
Із загальної кількості кореспонденції, що надійшла за звітний період в міністерство, 2855 документів було взято на контроль, по яких проконтрольовано 5003 терміни.
З Адміністрації Президента України надійшло 106 контрольних документів, з Верховної Ради України - 44, Кабінету Міністрів України - 1322, народних депутатів України - 165, обласних та районних держадміністрацій - 329, міністерств і комітетів - 303.
Найбільше контрольних документів було на виконанні по Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК (650 або 13%), науково-технічної політики (391 або 7,8%), міжнародної інтеграції, інвестиційної політики (383 або 7,6%), ринків продукції рослинництва та розвитку насіння (338 або 6,7%), продовольства (337 або 6,7%), в Управлінні державною власністю та приватизації (326 або 6,5%).
Всі 79 доручень по реалізації законів України та постанов Верховної Ради України структурними підрозділами міністерства виконані своєчасно.
Всього на виконанні у структурних підрозділах міністерства було 272 завдань по виконанню Указів, доручень Президента України та доручень Кабінету Міністрів України терміни виконання яких надійшли. Із них своєчасно виконано 263 документи (96,7%), з порушенням терміну - 9 документів (3,3%).
За цей період до міністерства поступило 216 запитів народних депутатів України, 10 з них розглянуто несвоєчасно.
За чотири місяці поточного року на контролі знаходилося 2606 завдань по реалізації рішень та доручень Кабінету Міністрів. Із них своєчасно виконано 2533 (97,2%), з порушенням терміну - 64 (2,5%), а 9 (0,3%) - не виконано взагалі.
Прийнятий у цьому році Указ Президента України щодо вдосконалення організації контролю за виконанням актів та доручень Президента України і вжиті міністерством додаткові заходи сприяли певним позитивним зрушенням в системі документообігу.
Разом з тим, керівники ряду структурних підрозділів міністерства не забезпечують своєчасне і повне виконання контрольних документів.
Всього за звітний період 85 документів виконано пізніше встановленого терміну, а 10 взагалі залишились невиконаними. Серед них 87% (74 документи) займають документи органів вищого рівня.
Найбільше порушень при виконанні документів було допущено:
- Департаментом продовольства 22,
- Департаментом науково-технічної політики 18,
- Департаментом фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК 12,
- Юридичним управлінням 8,
- Департаментом міжнародної інтеграції інвестиційної політики та розвитку аграрного бізнесу 6,
- Департаментом реформування сільського господарства і Управлінням державної власності по 5 документів.
Департаменту продовольства (Л.Б.Сватков) згідно з дорученням Гладія М.В. (вх. N 4025/6-9-32) на звернення народних депутатів необхідно було в триденний термін доповісти Кабінету Міністрів України та інформувати народних депутатів щодо збереження галузі виноградарства та виноробства. Інформація (вик. Агафонов М.Ф) була подана на 20 днів пізніше встановленого терміну.
За дорученням В.Ющенка (вх. N 7083/6-1-32) необхідно було подати Кабінету Міністрів в п'ятиденний термін (до 06.06.2000) пропозиції по сприянню обігу і виробництву алкоголю і тютюнової продукції. Пропозиції направлені Департаментом із запізненням на 7 днів (вик. Сандул О.М.).
На 13 днів пізніше терміну, встановленого Кабінетом Міністрів, Департаментом були виконані доручення щодо проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законів України про акцизний збір".
На 27 днів Департаментом порушено термін виконання доручення (вх. N 3505/6-9-32), Прем'єр-міністра до листа голови Верховної Ради України на депутатський запит щодо відшкодування податку на додану вартість виробнику торгової марки "Олейна".
Департамент науково-технічної політики. За дорученням Прем'єр-міністра України (вх. N 2530/6-1-16) необхідно було терміново підготувати узгоджені пропозиції щодо поставки вітчизняної сільськогосподарської техніки в Республіку Казахстан і подати Кабінету Міністрів України. Доручення виконано із запізненням на 10 днів.
Згідно з протокольним дорученням (вх. N 3905/6-4-16) Урядового комітету з реформування аграрного сектора та з питань екології необхідно було подати пропозиції Мінекономіки до плану заходів щодо стабілізації економіки заводу ім. Малишева. Доручення виконано з запізненням на 20 днів.
Департамент ринків продукції тваринництва з Головною державною племінною інспекцією. Кабінету Міністрів України до цього часу не направлено "Положення про Головну державну племінну інспекцію та державні племінні інспекції АР Крим, областей та районів" згідно Закону України від 21.12.99 N 1328-XIV "Про внесення змін "Про племінне тваринництво" (термін 30.06.2000).

................
Перейти до повного тексту