- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 193 від 15.07.2002 м.Київ |
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства
аграрної політики
N 241 від 23.08.2002 )
Про затвердження Інструкції щодо здійснення провадження в органах рибоохорони за справами про адміністративні правопорушення
З метою регламентації дій працівників органів рибоохорони при здійсненні ними провадження по справах про адміністративні правопорушення та відповідно до Положення про Державний департамент рибного господарства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.08.2000 р.
N 1226 НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію щодо здійснення провадження в органах рибоохорони за справами про адміністративні правопорушення (додається).
2. Державному департаменту рибного господарства (Алимов С.І.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Вважати такою, що не застосовується на території України, "Инструкция о порядке производства в органах рыбоохраны по делам о нарушениях правил рыболовства и охраны рыбных запасов", затверджена наказом Міністерства рибного господарства СРСР від 5 травня 1988 року N 213.
4. Скасувати наказ Міністерства аграрної політики України "Про затвердження Інструкції щодо здійснення провадження в органах рибоохорони за справами про адміністративні правопорушення" від 15.03.2002 р.
N 89.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на голову Державного департаменту рибного господарства Алимова С.І.
Затверджено
Наказ Міністерства аграрної
політики України
від 15 липня 2002 N 193
Інструкція щодо здійснення провадження в органах рибоохорони за справами про адміністративні правопорушення
Ця Інструкція розроблена відповідно до
Кодексу України про адміністративні правопорушення, Закону України
"Про тваринний світ", Положення про Державний департамент рибного господарства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.08.2000
N 1226, інших законодавчих та нормативних актів, що регламентують дії працівників органів рибоохорони при здійсненні ними провадження за справами про адміністративні правопорушення.
1. Загальні положення
1.1. Цією Інструкцією регламентуються такі питання:
порядок складання протоколів та інших матеріалів про порушення правил рибальства та охорони водних живих ресурсів, вчинених фізичними та юридичними особами;
порядок вилучення у порушників правил рибальства та охорони водних живих ресурсів знарядь лову, плавучих та інших транспортних засобів, інших предметів, що мали причетність до скоєння порушення, незаконно добутої риби, інших водних тварин і рослин та відповідних документів, попередня оцінка вилученого майна;
порядок розгляду справ про порушення правил рибальства та охорони водних живих ресурсів;
виконання постанов про накладення адміністративних стягнень, порядок їх оскарження;
порядок обліку вилучених у порушників водних живих ресурсів, знарядь лову, плавучих та інших транспортних засобів;
обчислення і стягнення збитків, заподіяних фізичними та юридичними особами незаконним виловом або знищенням цінних видів риб, інших водних живих ресурсів;
порядок реалізації та списання вилучених у порушників або виявлених на місці скоєння порушення знарядь лову, інших предметів і транспортних засобів.
1.2. У цій Інструкції терміни вживаються у такому значенні:
адмінматеріали - протоколи про адміністративні правопорушення, постанова за справою,
опис - оцінка вилученого майна та інші документи, складені за фактами викриття адміністративних правопорушень;
водні живі ресурси - риба, інші водні тварини і рослини, ікра осетрових і лососевих риб;
знаряддя лову - знаряддя лову (добування) водних живих ресурсів, інше майно та предмети, що використовуються для лову риби, інших водних тварин і рослин;
об'єкти лову (добування) - водні живі ресурси відносно яких здійснюється їх лов (добування) та подальше використання;
опис-оцінка - опис-оцінка знарядь лову, іншого рибальського майна, плавучих та інших транспортних засобів, вилучених у порушника;
порушення - протиправна дія, пов'язана із порушенням правил рибальства та охорони водних живих ресурсів;
порушник - особа, яка вчинила протиправну дію, посягнула на встановлений порядок рибальства та охорони водних живих ресурсів;
постанова за справою про адміністративне правопорушення - постанова щодо розгляду матеріалів і прийняття рішення за порушення правил рибальства та охорони водних живих ресурсів;
протокол про адміністративне правопорушення - протокол про порушення правил рибальства та охорони водних живих ресурсів;
транспортні засоби - плавучі та інші транспортні засоби, човнові мотори тощо.
2. Оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення
2.1. При вчиненні громадянами порушень правил рибальства і охорони водних живих ресурсів уповноважені на те посадові особи органів рибоохорони та громадські інспектори рибоохорони складають протокол про адміністративне правопорушення (далі - протокол) (додаток 1).
Бланки протоколів друкуються із зазначенням їх порядкового номеру і обліковуються в журналі видачі протоколів.
2.2. Облік бланків протоколів ведеться працівником, який за своїми функціональними обов'язками є відповідальним за їх облік та збереження.
2.3. Посадовими особами органів рибоохорони, крім протоколів за формою додатків 1 та 2, повинні прийматись до провадження протоколи про порушення на бланках інших природоохоронних і правоохоронних органів, складені органами міліції, іншими особами, яким надане таке право
Кодексом України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП), за умови, що в протоколах є необхідні відомості для розгляду справи і прийняття за ними відповідного рішення. Усі реквізити протоколу заповнюються розбірливим почерком українською мовою.
2.4. Про кожне порушення складається один протокол незалежно від кількості осіб, які вчинили порушення.
2.5. Якщо порушення пов'язане зі збитками, заподіяними внаслідок незаконного вилову (добування) або знищення водних живих ресурсів, або містить ознаки злочину, протокол складається у двох примірниках, один з яких, у випадку необхідності, направляється до суду для стягнення збитків або направляється у слідчі органи для притягнення винного до кримінальної відповідальності і визнання органу рибоохорони цивільним позивачем у кримінальній справі.
2.6. У випадках виявлення порушень правил рибальства за відсутності самого порушника (безхазяйні справи) складають акт виявлення та вилучення безхазяйного майна (далі - акт) (додаток 2).
2.7. Протокол (акт) складається на місці виявлення порушення. Особа порушника засвідчується документами, що є у нього, або шляхом упізнання порушника свідками. Якщо на місці скоєння порушення встановити особу порушника неможливо, інспектори рибоохорони можуть доставляти порушника(ів) у міліцію або інші представницькі адміністративні органи, де, після встановлення особи, складається протокол.
2.8. При складанні протоколу (акту) слід чітко і ясно записувати всі відомості, передбачені формою бланку протоколу, звертаючи особливу увагу на точність і повноту викладення складу порушення;
необхідно описати індивідуальні, характерні прикмети вилучених знарядь лову (розмір, колір, матеріал, вічко), вид і стан транспортного засобу, його заводський та реєстраційний номер, рік виготовлення.
2.9. Протокол (акт) підписується особою, яка його склала, порушниками, особами, які брали участь у виявленні порушення, і свідками, якщо вони є.
У випадку відмови порушника підписати протокол, у ньому робиться запис про це, який засвідчується підписом особи, яка склала протокол та іншими особами, які брали участь у виявленні порушення.
Порушник має право додати до протоколу пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, а також викласти мотиви відмови від підпису.
2.10. Особа, яка склала протокол, повідомляє порушнику про місце і час розгляду справи, роз'яснює його права і обов'язки, передбачені ст.
268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.
2.11. Разом з протоколом (актом) заповнюється опис-оцінка знарядь лову, іншого рибальського майна, плавучих та інших транспортних засобів, вилучених у порушника, встановленої форми (додаток 3) та опис вилучених водних живих ресурсів (додаток 4).
Опис-оцінка знарядь лову, транспортних засобів, вилучених у порушника та опис вилучених об'єктів лову складаються у двох примірниках (для приєднання до протоколу і вручення порушнику), а при складанні протоколу у двох примірниках ці додатки складаються у трьох примірниках.
На зворотньому боці опису-оцінки знарядь лову, транспортних засобів, вилучених у порушника, та опису вилучених об'єктів лову вміщено розписку про прийняття на зберігання вилучених знарядь лову, іншого майна та об'єктів лову, вилучених у порушника.
2.12. До протоколу, крім опису-оцінки і письмового пояснення порушника, якщо таке є, додається приймальний акт (додаток 5) на вилучені у порушника знаряддя лову, транспортні засоби та інше майно, що свідчить про здачу їх на склад, а також квитанція на здану рибу, інші водні живі ресурси із зазначенням їх видового складу, кількості, ваги і вартості із урахуванням ПДВ.
При поверненні із складу інспекції власнику вилучених дозволених знарядь лову і транспортних засобів заповнюється витратна накладна встановленої форми (додаток 6).
2.13. За порушеннями, вчиненими посадовими особами, оформлення справ проводиться з додержанням вимог, встановлених цією Інструкцією.
2.14. Протокол (акт) про порушення з усіма доданими документами передається посадовій особі органів рибоохорони, якій надане право розгляду справ, або прийняття рішення щодо направленні їх до суду.
3. Порядок вилучення у порушників знарядь лову, інших предметів, транспортних засобів, риби, інших водних живих ресурсів (далі - риба) і попередня оцінка вилученого майна
3.1. Про огляд та вилучення у порушника знарядь лову, риби, інших, водних живих ресурсів (далі - риба), іншого майна та віповідних документів робиться відмітка у протоколі або складається окремий акт довільної форми.
3.2. Заборонені знаряддя лову у порушника вилучаються і здаються на склад інспекції рибоохорони. Допускається тимчасове знаходження вилучених знарядь лову в місцях, визначених інспектором рибоохорони, з обов'язковою наступною доставкою їх на склад інспекції рибоохорони.
3.3. Дозволені для любительського і спортивного рибальства знаряддя лову, що знаходяться у порушника, можуть не вилучатись або вилучаються до завершення розгляду справи за вчинене правопорушення.
Рішення щодо необхідності їх вилучення приймається особою, яка склала протокол.
3.4. У порушників можуть вилучатися такі документи:
що мають безпосереднє відношення до лову риби (ліцензії, дозволи на право лову риби, риболовні квитки, промислові журнали, тощо);
що підтверджують належність громадян до різних громадських формувань (членські мисливсько-риболовні квитки, посвідчення громадських інспекторів охорони природи, дружинників тощо);
дозвіл на право зберігання (носіння) зброї (вилучається разом зі зброєю);
свідоцтво, що надає право на управління маломірними суднами та іншими транспортними засобами.
3.5. При виявленні порушення, пов'язаного з використанням для добування риби вогнепальної зброї або вибухових речовин, вогнепальна зброя та вибухові речовини у порушників вилучаються і здаються у встановленому порядку в органи внутрішніх справ про що робиться запис у пункті 7 протоколу. До протоколу в таких випадках додається документ, що підтверджує здачу зброї або вибухових речовин в органи внутрішніх справ.
3.6. Забороняється знищення знарядь лову, інших речей, причетних до скоєння порушення, вилучених у порушника, якщо матеріали про порушення підлягають направленню в органи дізнання. У таких випадках при порушенні кримінальної справи вилучені предмети направляються в органи дізнання разом з відповідними матеріалами для приєднання до кримінальної справи як речові докази.
3.7. У виняткових випадках вилучені у порушників малоцінні заборонені знаряддя лову при неможливості доставки їх на склад інспекції рибоохорони можуть знищуватись на місці виявлення порушення (крім випадків, передбачених пунктом 3.5. цієї Інструкції), про що робиться запис у пункті 7 протоколу із, зазначенням причин знищення знарядь лову.
3.8. У випадку, коли порушниками є рибодобувні організації (юридичні особи), вартість незаконно добутої риби обчислюється за діючими роздрібними цінами і списується з розрахункових рахунків цих юридичних осіб (без фактичного вилучення незаконно добутого) із зарахуванням суми вартості на рахунки органів рибохорони. Незаконний улов цим особам не зараховується, але включається у рахунок використання ними лімітів, встановлених для даних промислових об'єктів. Збитки, заподіяні водним живим ресурсам в результаті порушення з боку рибодобувних організацій інших користувачів водних живих ресурсів (далі - користувачі), обчислюються за відповідною методикою. Плавучі, транспортні засоби і дозволені знаряддя лову, що належать користувачам, не вилучаються, за винятком забороненого періоду на лов риби або здійсненні лову в забороненому місці.
Об'єкти лову (добування), вилучені у порушників, здаються юридичним або фізичним особам, які займаються промисловим ловом (добуванням) риби або торговим організаціям за цінами можливої реалізації. У здавальній накладній (квитанції) вказується: загальна вага риби, кількість риби цінних видів (у штуках), ціна і сума ПДВ.
3.9. Риба, непридатна до здачі, знищується за актом довільної форми, що підписується особами, які брали участь у виявленні порушення, та представником санітарно-епідеміологічної служби. Акт затверджується керівником інспекції рибоохорони.
У випадках, коли рибу неможливо здати у зв'язку з віддаленістю місця, де її можна здати, загрози її псування, відсутності транспорту, а також при незначному розмірі вилученого улову (в межах добової норми вилову, встановленої
Правилами любительського і спортивного рибальства), вона може бути залишена порушникові з наступним стягненням з нього її вартості та заподіяної шкоди, при цьому у пункті 7 протоколу вказується кількість, видовий склад, вага залишених порушнику об'єктів добування і причини повернення.
3.10. Затримання транспортних засобів у порушників проводиться при вчиненні ними грубих порушень, що містять ознаки злочину, передбаченого законодавством України, за умови, якщо транспортний засіб безпосередньо використовувався для незаконного лову риби, а також у випадках перевезення незаконно добутого, заборонених знарядь лову або порушників.
3.11. Попередню оцінку вилученого у порушників майна здійснює особа, яка склала протокол.
Оцінка проводиться за існуючими цінами на аналогічні промислові товари. При оцінці враховується відсоток їх зносу.
Предмети, що мають знос понад 50%, оцінюються за цінами можливої реалізації.
Оцінка знарядь лову кустарного виготовлення проводиться за цінами, встановленими на аналогічні товари промислового виготовлення.
Заборонені знаряддя лову кустарного виробництва, що не мають аналога промислового виробництва, оцінці не підлягають. Ці знаряддя лову вносяться в опис - оцінку, а в графі "Стан майна і відсоток придатності "вказується" заборонене, кустарного виробництва.
4. Порядок розгляду справ про адміністративні правопорушення
4.2. Адмінсправи розглядаються посадовими особами органів рибоохорони у відповідності до статті
240 КУпАП.
4.3. Направлення матеріалів до суду здійснюється за місцем скоєння порушення.
До протоколів, що направляються до суду, додаються всі необхідні матеріали, складені за фактом викритого порушення, розрахунок заподіяної шкоди тощо (у випадках її наявності).
4.4. Особа, яка розглядає справу, перевіряє правильність оформлення та оцінки вилучених знарядь лову, транспортних засобів, своєчасність здачі їх на зберігання, а також порядок проведення дій щодо вилучених об'єктів вилову (добування).
У випадку виявлення у протоколі (акті) або доданих до нього матеріалах порушень законодавства і цієї Інструкції або помилок дається вказівка складачу протоколу про їх усунення.
4.5. Розглянувши адмінсправу, посадова особа органів рибоохорони виносить постанову за справою про адміністративне правопорушення (додаток 7).
4.6. Виконання постанов, їх оскарження і опротестування здійснюється відповідно до
КУпАП.
Одночасно з накладенням адміністративного стягнення посадова особа, яка розглядає адмінсправу, вирішує питання про відшкодування заподіяних збитків, вилучене майно і документи. Про прийняте рішення зазначається в постанові за справою про адміністративне правопорушення (далі - постанова).
З врахуванням вчиненого адміністративного правопорушення або особи правопорушника до нього можуть застосовувати додаткові заходи громадського впливу шляхом направлення повідомлення про правопорушення за місцем роботи або навчання.
При накладенні адміністративного стягнення посадові особі органів рибоохорони зобов'язані врахувати характер правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, пом'якшувальні або обтяжуючі відповідальність обставини.
4.7. За наявності у порушника об'єктів незаконного вилову (добування) у постановляючій частині постанови зазначається окремо сума позову про стягнення збитків за таксами і вартість риби та рибопродукції, інших водних живих ресурсів, залишених порушнику або не вилучених у нього, а також загальна сума позову, пред'явленого порушнику до сплати.
4.8. У разі відмови порушника від відшкодування збитків у добровільному порядку постанова з позовною заявою (додаток 8) направляється в суд для стягнення суми збитків у порядку визначеному цивільним процесуальним законодавством.
5. Порядок обчислення і стягнення збитків, заподіяних фізичними та юридичними особами незаконним виловом або знищенням цінних видів риб
5.1. Обчислення розміру збитків, заподіяних фізичними особами незаконним виловом або знищенням цінних видів риб проводиться за таксами, а юридичними особами - згідно з діючою методикою.
5.2. При виявленні у порушника незаконно добутої риби осетрових або лососевих видів та ікри, добутої з неї, з порушника стягується сума збитків за рибу та за ікру за встановленими таксами або за діючою методикою.
5.3. У випадках, коли у порушника виявлено заготовлену ікру, але відсутня риба, з якої добута ікра, видовий склад самок риби, що були використані для заготівлі ікри, їх кількість і середня вага визначаються лабораторним шляхом за добутою ікрою. Відповідно до висновків лабораторних досліджень з порушника стягується вартість ікри та використаної риби за встановленими таксами або за діючою методикою.
5.4. Визначення розміру збитків, що підлягають стягненню з порушника, проводиться посадовою особою органів рибоохорони, яка розглядає справу про порушення, та (або) направляє адмінматеріали на розгляд до суду.
6. Порядок обліку правопорушень, знарядь лову, транспортних засобів, риби, інших водних живих ресурсів, вилучених у порушників, реалізації і списання майна
6.1. Адміністративні правопорушення реєструються у книзі реєстрації порушень правил рибальства та охорони водних живих ресурсів, обліку вилучених плавучих та інших транспортних засобів, знарядь лову, риби та інших водних живих ресурсів (додаток 9).
6.2. Знаряддя лову, транспортні засоби, вилучені у порушників або залишені ними на місці вчинення порушення, здаються на склад інспекції рибоохорони за приймальними актами у пробитому і просушеному вигляді, а у випадках, коли доставка їх на склад утруднена, передаються на тимчасове зберігання в інші місця.
6.3. При прийманні на склад знарядь лову, транспортних засобів комірник або особа, яка відає зберіганням матеріальних цінностей, складає приймальний акт (додаток 5) у 2-х примірниках з докладним описом прийнятого на зберігання майна. Перший примірник приймального акта додається до протоколу (акта), а другий зберігається у комірника.
Знаряддя лову, прийняті на зберігання, повинні мати бірку із зазначенням на ній номера приймального акта, реєстраційного номера за книгою обліку порушень і номера протоколу (акта), дати надходження, назви і кількості знарядь лову.
6.4. З особами, відповідальними за зберігання матеріальних цінностей, укладається договір про повну матеріальну відповідальність.
6.5. Здача вилучених знарядь лову, транспортних засобів на тимчасове зберігання в інші місця (не на склад інспекції) оформляється одержанням від організації або особи, які прийняли ці цінності, розписки про відповідальне збереження.
6.6. Вилучені знаряддя лову, транспортні засоби зберігаються на складах органів рибоохорони або в інших місцях визначених органами рибоохорони до вирішення питання про відповідальність порушника.
6.7. Заборонені знаряддя лову порушникам не повертаються, а реалізуються рибогосподарським або іншим організаціям для використання при виготовленні дозволених знарядь лову або знищуються у випадку неможливого використання їх з іншою метою.
Знищення вилучених у порушників заборонених знарядь лову, іншого майна, що зберігається в інспекціях рибоохорони, проводиться не рідше одного разу на півріччя за актом комісії у складі представника рибоохорони, державної виконавчої служби (по адміністративних та кримінальних справах), податкової інспекції або адміністрації і фінансового відділу (управління) органу виконавчої влади за місцем дислокації інспекції.
Акт затверджується начальником управління (інспекції) рибоохорони, на зберіганні якого знаходилось майно, що знищується.
6.8. Повернення порушнику вилучених у нього дозволених знарядь лову і транспортних засобів проводиться у порядку виконання постанови і оформляється витратною накладною (додаток 6) при пред'явленні порушником копії опису-оцінки (додаток 3).
Опис-оцінка і витратна накладна передаються в групу обліку інспекції, а другий примірник витратної накладної залишається у комірника або особи, яка виконує його функції.
6.9. Реалізація вилучених дозволених знарядь лову проводиться у встановленому законодавством порядку.
6.10. Знаряддя лову і транспортні засоби, вилучені при безособових порушеннях, коли порушника не встановлено, оформляються як безхазяйне майно.
6.11. Вилучені при безособових порушеннях дозволені для любительського і спортивного рибальства знаряддя лову і транспортні засоби зберігаються на складах інспекції рибоохорони протягом року (гумові човни - 6 місяців) з дня надходження на склад, після чого реалізуються у встановленому законодавством порядку.
6.12. Не пізніше 5 числа першого місяця наступного кварталу керівник інспекції надсилає до своєї вищестоящої організації квартальний звіт за минулий квартал про рух вилучених у порушників знарядь лову, транспортних засобів, риби та інших водних живих ресурсів.
На підставі цих звітів бухгалтерія цих організацій веде за балансом сумарний облік руху вилучених знарядь лову, транспортних засобів, риби та інших водних живих ресурсів.
При надходженні зазначені цінності дебетуються по забалансовому рахунку "Матеріальні цінності, прийняті на зберігання" і кредитуються забалансовим рахунком "Депоненти по цінностях, прийнятих на зберігання". При вибуванні здійснюється зворотня проводка.
На підставі зазначених квартальних звітів враховується за балансом заборгованість організацій за реалізовані їм знаряддя лову, транспортні засоби та рибу, причому при реалізації цих цінностей дебетується забалансовий рахунок "Дебетори за реалізовані знаряддя лову, плавучі та інші транспортні засоби та рибу" і кредитується забалансовий рахунок "Суми, що підлягають надходженню за реалізовані знаряддя лову, плавучі та інші транспортні засоби та рибу".
При надходженні коштів за реалізовані знаряддя лову, транспортні засоби, рибу, інші водні живі ресурси здійснюється зворотня і розводка.
6.13. Керівники інспекцій рибоохорони зберігають всі первинні документи надходження, вибуття і реалізації вилучених знарядь лову, транспортних засобів, риби, інших водних живих ресурсів, ведуть облік бланків протоколів (актів), несуть відповідальність за стан зберігання і обліку матеріальних цінностей і зобов'язані періодично проводити перевірки та інвентаризації вилучених знарядь лову, транспортних засобів, а також розрахунків з організаціями за реалізовану рибу та майно. Річна інвентаризація проводиться щороку за станом на 1 жовтня.
6.14. Керівники управлінь та інспекцій рибоохорони зобов'язані систематично перевіряти у підвідомчих підрозділах рибоохорони:
стан зберігання і обліку вилучених знарядь лову, плавучих та інших транспортних засобів;
своєчасне надходження на поточні рахунки органів рибоохорони коштів за реалізовану рибу та інші цінності;
наявність первинних документів, встановлених цією Інструкцією.
6.15. Начальники і старші (головні) бухгалтери басейнових управлінь та інспекцій рибоохорони зобов'язані здійснювати контроль за станом зберігання і обліку вилучених у порушників знарядь лову, транспортних засобів та риби у підвідомчих підрозділах рибоохорони і вживати заходи по усуненню недоліків.
6.16. Інспекції рибоохорони ведуть алфавітну книгу обліку порушників, де фіксуються прізвище, ініціали порушника і, номер справи по книзі реєстрації порушень, заходи, вжиті до порушника.
Дозволяється ведення такого обліку за допомогою комп'ютерної техніки.
6.17. Строк зберігання адміністративних справ - 3 роки. Знищення закритих адміністративних справ після закінчення строку зберігання проводиться за вказівкою керівника управління або інспекції і оформлюється відповідним актом.
Начальник Головного управління охорони, відтворення водних живих ресурсів і регулювання рибальства | О.М.Степаненко |
Додаток 1
до пункту 2.1 Інструкції
щодо здійснення провадження
в органах рибоохорони по
справах про адміністративні
правопорушення
Протокол N __________ про адміністративне правопорушення "__" ____________ 200_ р.
1. Місце складання протоколу ________________________________
2. Посада, прізвище, ініціали особи, що склала протокол
__________________________________________________________________
3. Посада, прізвище, ініціали осіб, що брали участь у
викритті порушення _______________________________________________
__________________________________________________________________
4. Відомості про особу порушника ____________________________
(прізвище, ім'я, по
__________________________________________________________________
батькові, дата та місце народження, адреса, місце проживання,
__________________________________________________________________
посада, місце роботи (навчання) та їх адреса розмір доходу та
__________________________________________________________________
кількість утриманців)
5. Документ, що засвідчує особу _____________________________
6. Місце, час викриття та склад порушення: __________________
чим порушив статтю (пункт): _________________________________
тобто здійснив порушення, відповідальність за яке передбачена
статтею ____________________ Кодексу України про адміністративні
правопорушення.
Відмітка про проведення огляду ______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
................Перейти до повного тексту