- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
20.11.2012 |
UA |
Офіційний вісник Європейського Союзу |
L 321/33 |
(До Розділу V: Економічне та галузеве співробітництво
Глава 5. Статистика)
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 1083/2012
від 19 листопада 2012 року про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 808/2004 про статистику Співтовариства щодо інформаційного суспільства
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС)
№ 808/2004 від 21 квітня 2004 року про статистику Співтовариства щодо інформаційного суспільства (- 1), зокрема його статтю 8,
Оскільки:
(1) Регламент (ЄС)
№ 808/2004 встановив спільні рамки для систематичного вироблення європейської статистики щодо інформаційного суспільства.
(2) Згідно зі статтею 8(1) Регламенту (ЄС)
№ 808/2004, необхідні імплементаційні інструменти, щоб визначити дані, які повинні бути надані для підготовки статистики, зазначеної у
статтях 3 і
4 вказаного
Регламенту , і кінцеві терміни їх передачі.
(3) Інструменти, передбачені в цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету європейської статистичної системи,
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1
Дані, які повинні бути передані для вироблення європейської статистики щодо інформаційного суспільства, як вказано у статті 3(2) і статті
4 Регламенту (ЄС)
№ 808/2004, визначені в додатках I і II до цього Регламенту.
Стаття 2
Цей Регламент набуває чинності на двадцятий день після його опублікування в Офіційному віснику Європейського Союзу.
Цей Регламент обов’язковий у повному обсязі та підлягає прямому застосуванню в усіх державах-членах.
Вчинено у Брюсселі 19 листопада 2012 року. |
|
За Комісію Президент Jose Manuel BARROSO |
__________
(-1) OB L 143, 30.04.2004, с. 49.
ДОДАТОК I
МОДУЛЬ 1. ПІДПРИЄМСТВА ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО
1. Теми та їхні характеристики
(a) Теми, які повинні бути охоплені за 2013 референтний рік, вибрані з переліку в додатку I до Регламенту (ЄС)
№ 808/2004:
- системи ІКТ та їх використання на підприємствах,
- використання мережі Інтернет та інших електронних мереж підприємствами,
- використання ІКТ підприємствами для обміну інформацією та послугами з урядами та публічними адміністраціями (електронне врядування),
- електронні бізнес-процеси та організаційні аспекти,
- електронна комерція.
(b) Характеристики підприємств, які повинні бути зібрані:
Системи ІКТ та їх використання на підприємствах
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх підприємств:
- використання комп’ютерів
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:
- (необов’язково) наймані працівники або відсоток загальної кількості найманих працівників, які використовували комп’ютери принаймні раз на тиждень,
- (необов’язково) використання ІТ-застосунків для надання найманим працівникам віддаленого доступу до системи електронної пошти, документів або застосунків підприємства (з використанням фіксованого, мобільного або безпроводового підключення до мережі Інтернет).
Використання мережі Інтернет та інших електронних мереж підприємствами
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:
- доступ до мережі Інтернет
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- підключення до мережі Інтернет: DSL,
- підключення до мережі Інтернет: інше фіксоване широкосмугове підключення до мережі Інтернет,
- підключення до мережі Інтернет: підключення до мережі Інтернет: підключення ISDN або комутований доступ через звичайну телефонну лінію,
- підключення до мережі Інтернет: мобільне широкосмугове підключення через переносний пристрій з використанням мереж мобільного телефонного зв’язку (так зван. 3G або 4G),
- (необов’язково) підключення до мережі Інтернет: мобільне широкосмугове підключення через переносний комп’ютер з використанням мереж мобільного телефонного зв’язку (так зван. 3G або 4G),
- (необов’язково) підключення до мережі Інтернет: мобільне широкосмугове підключення через переносні пристрої, такі як смартфон або кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) з використанням мереж мобільного телефонного зв’язку (так зван. 3G або 4G),
- підключення до мережі Інтернет: інше мобільне підключення,
- підключення до мережі Інтернет: максимальна договірна швидкість завантаження для найшвидшого підключення до мережі Інтернет у Мбіт/с; ([0;<2], [2;<10], [10;<30], [30;<100], [більше або дорівнює100]),
- наймані працівники або відсоток загальної кількості найманих працівників, які використовували комп’ютери з доступом до всесвітньої мережі Інтернет принаймні раз на тиждень,
- використання соціальних медіа, а саме соціальних мереж, блогів та мікроблогів підприємств, вебсайтів для спільного доступу до мультимедійного контенту, інструментів на основі вікі для обміну знаннями, для цілей, інших ніж розміщення платної реклами,
- використання соціальних мереж,
- використання блогів та мікроблогів підприємств,
- використання вебсайтів для спільного доступу до мультимедійного контенту,
- використання інструментів на основі вікі для обміну знаннями,
- використання вебсайту або домашньої сторінки.
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають вебсайт або домашню сторінку:
- забезпечення можливості: онлайнове замовлення, резервування або бронювання,
- забезпечення можливості: заява про політику конфіденційності, печатка конфіденційності або сертифікація, пов’язана з безпекою вебсайту,
- забезпечення можливості: каталоги продукції або прейскуранти,
- забезпечення можливості: онлайнове відстеження замовлень,
- забезпечення можливості: можливість відвідувачів налаштовувати або розробляти продукти,
- забезпечення можливості: персоналізація контенту для постійних/ повторних відвідувачів,
- (необов’язково) забезпечення можливості: оголошення відкритих вакансій або онлайнове подання заяви на заміщення вакансії.
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують соціальні медіа, а саме соціальні мережі, блоги та мікроблоги підприємств, вебсайти для спільного доступу до мультимедійного контенту, інструменти на основі вікі для обміну знаннями, для цілей, інших ніж розміщення платної реклами:
- використання соціальних медіа для розроблення іміджу підприємства або реалізації продуктів,
- використання соціальних медіа для отримання думок, відгуків або запитань клієнтів або надання відповідей на них,
- використання соціальних медіа для залучення клієнтів до розроблення чи оновлення товарів або послуг,
- використання соціальних медіа для співпраці з діловими партнерами або іншими організаціями,
- використання соціальних медіа для найму працівників,
- використання соціальних медіа для обміну поглядами, думками або знаннями в межах підприємства,
- використання соціальних медіа відповідно до положень офіційної політики підприємства.
Використання ІКТ підприємствами для обміну інформацією та послугами з урядами та публічними адміністраціями (електронне врядування)
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- використання мережі Інтернет для отримання інформації з вебсайтів або домашніх сторінок органів публічної влади у попередньому календарному році,
- використання мережі Інтернет для отримання форм із вебсайтів або домашніх сторінок органів публічної влади у попередньому календарному році,
- використання мережі Інтернет для подання заповнених форм до органів публічної влади у попередньому календарному році,
- використання мережі Інтернет для оформлення декларацій про податок на додану вартість (ПДВ) повністю в мережі Інтернет без паперової документації (включно з електронним платежем, за необхідності) у попередньому календарному році,
- використання мережі Інтернет для оформлення декларацій про соціальні внески повністю в мережі Інтернет без паперової документації (включно з електронним платежем, за необхідності) у попередньому календарному році,
- використання мережі Інтернет для доступу до тендерної документації та специфікацій в електронній системі закупівель органу публічної влади у попередньому календарному році,
- використання мережі Інтернет для пропонування товарів або послуг в електронних системах закупівель національних органів публічної влади (електронні торги) у попередньому календарному році,
- використання мережі Інтернет для пропонування товарів або послуг в електронних системах закупівель органів публічної влади (електронні торги) в інших державах-членах ЄС у попередньому календарному році.
Доступ до та використання технологій, які забезпечують можливість підключення до мережі Інтернет або інших мереж з будь-якого місця в будь-який час (повсюдне підключення)
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- використання переносних пристроїв, наданих найманим працівникам підприємством, що уможливлюють мобільне підключення до мережі Інтернет для службових цілей.
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що забезпечують найманих працівників переносними пристроями, які уможливлюють мобільне підключення до мережі Інтернет для службових цілей:
- наймані працівники або відсоток загальної кількості найманих працівників, що мають переносний пристрій, наданий підприємством, що уможливлює мобільне підключення до мережі Інтернет для службових цілей.
Електронні бізнес-процеси
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:
- надсилання електронних рахунків-фактур, придатних для автоматичного опрацювання,
- надсилання електронних рахунків-фактур, не придатних для автоматичного опрацювання.
- отримання електронних рахунків-фактур, придатних для автоматичного опрацювання,
- використання програмного комплексу ERP (планування ресурсів підприємства) для обміну інформацією між різними функціональними областями,
- (необов’язково) використання будь-якої програми для управління інформацією про клієнтів (програмного забезпечення для управління відносинами з клієнтами (CRM)), що дає змогу фіксувати, зберігати та надавати іншим бізнес-функціям інформацію про клієнтів підприємства,
- (необов’язково) використання будь-якої програми для управління інформацією про клієнтів (програмного забезпечення для управління відносинами з клієнтами (CRM)), що дає змогу аналізувати інформацію про клієнтів для маркетингових цілей.
Електронна комерція
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери та не класифіковані за секцією K NACE (Rev. 2):
- отримання замовлень на продукти або послуги, які були розміщені через вебсайти (вебпродажі) у попередньому календарному році,
- отримання замовлень на продукти або послуги через повідомлення типу ЕОД (продажі типу ЕОД) у попередньому календарному році,
- розміщення замовлень на продукти або послуги через вебсайти або повідомлення типу ЕОД у попередньому календарному році,
- перешкоди, що обмежують продажі через вебсайт (вебпродажі) або заважають їм, оскільки товари та послуги не придатні для вебпродажів,
- перешкоди, що обмежують вебпродажі або заважають їм, через проблеми, пов’язані з логістикою,
- перешкоди, що обмежують вебпродажі або заважають їм, через проблеми, пов’язані з платежами,
- перешкоди, що обмежують вебпродажі або заважають їм, через проблеми, пов’язані з безпекою ІКТ або захистом даних,
- перешкоди, що обмежують вебпродажі або заважають їм, через проблеми, пов’язані з правовими рамками,
- перешкоди, що обмежують вебпродажі або заважають їм, через надмірно високі витрати на впровадження вебпродажів порівняно з вигодами.
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що отримували замовлення, розміщені через вебсайти:
- вартість або відсоток загального обсягу електронних продажів за замовленнями, які були розміщені через вебсайти, у попередньому календарному році,
- відсоток продажів електронної комерції приватним споживачам (B2C), здійснених завдяки замовленням, розміщеним через вебсайти, у попередньому календарному році,
- відсоток електронних продажів іншим підприємствам (B2B) та електронних продажів органам публічної влади (B2G) за замовленнями, які були розміщені через вебсайти, у попередньому календарному році.
- електронні продажі за країною походження: власна країна, у попередньому календарному році,
- електронні продажі за країною походження: інші держави-члени ЄС, у попередньому календарному році,
- електронні продажі за країною походження: інші країни світу, у попередньому календарному році.
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, які отримували замовлення на продукти та послуги через повідомлення типу ЕОД:
- вартість або відсоток загального обсягу електронних продажів за замовленнями, які були отримані через повідомлення типу ЕОД, у попередньому календарному році,
- електронні продажі за країною походження: власна країна, у попередньому календарному році,
- електронні продажі за країною походження: інші держави-члени ЄС, у попередньому календарному році,
- електронні продажі за країною походження: інші країни світу, у попередньому календарному році.
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що надсилали замовлення через вебсайти або повідомлення типу ЕОД:
- (необов’язково) надсилання замовлень на продукти або послуги через вебсайти у попередньому календарному році,
- (необов’язково) надсилання замовлень на продукти або послуги через повідомлення типу ЕОД у попередньому календарному році,
- (необов’язково) електронні купівлі за замовленнями, надісланими в електронній формі, у попередньому календарному році, виражені у процентних категоріях ([0;<1], [1;<5], [5;<10], [10;<25], [25;<50], [50;<75], [75;100]) електронних купівель в загальному обсязі купівель, як вартість електронних купівель або як відсоток електронних купівель у загальному обсязі купівель,
- (необов’язково) електронні купівлі за країною походження: власна країна, у попередньому календарному році,
- (необов’язково) електронні купівлі за країною походження: інші держави-члени ЄС, у попередньому календарному році,
- (необов’язково) електронні купівлі за країною походження: інші країни світу, у попередньому календарному році.
(c) Загальні характеристики підприємств, які повинні бути зібрані або отримані з альтернативних джерел:
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх підприємств:
- основний вид економічної діяльності підприємства у попередньому календарному році,
- середня чисельність найманих працівників у попередньому календарному році,
- загальний оборот (у вартісному вираженні, без урахування ПДВ) у попередньому календарному році,
- (необов’язково) загальний обсяг купівель товарів і послуг (вартість без ПДВ) у попередньому календарному році.
2. Сфера охоплення
Характеристики, визначені під заголовками 1(b) і (c) цього додатка, повинні бути зібрані та отримані для підприємств, класифікованих за такими видами економічної діяльності, з такими розмірами та в межах такої географічної сфери охоплення:
(a) Економічна діяльність: підприємства, класифіковані за такими категоріями NACE (Rev. 2):
Категорія NACE |
Опис |
Секція C |
"Переробна промисловість (виробництво)" |
Секція D, E |
"Постачання електроенергії, газу, пари, водопостачання, каналізація та поводження з відходами" |
Секція F |
"Будівництво" |
Секція G |
"Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів" |
Секція H |
"Транспорт і складське господарство" |
Секція I |
"Тимчасове розміщування й організація харчування" |
Секція J |
"Інформація та телекомунікації" |
Секція L |
"Операції з нерухомим майном" |
Розділи 69-74 |
"Професійна, наукова та технічна діяльність" |
Секція N |
"Діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування" |
Група 95.1 |
"Ремонт комп’ютерів і обладнання зв’язку" |
(необов’язково) Класи 64.19, 64.92, 66.12 та 66.19 Групи 65.1 та 65.2 |
"Фінансова та страхова діяльність" |
(b) Розмір підприємства: підприємства з 10 або більше найманих працівників. Підприємства з менш ніж 10 найманими працівниками необов’язково підлягають охопленню.
(c) Географічна сфера охоплення: підприємства, розташовані на будь-якій частині території держави-члена.
3. Референтні періоди
Референтним періодом є 2012 рік для характеристик, які стосуються попереднього календарного року. Референтним періодом є січень 2013 року для інших характеристик.
4. Розподіли
Для тем і їхніх характеристик, перерахованих під заголовком 1(b) цього додатка, повинні бути надані такі загальні характеристики:
(a) Розподіл за видами економічної діяльності: згідно з такими агрегованими показниками NACE (Rev. 2):
Агрегація за NACE (Rev. 2)
для можливого обчислення національних агрегованих показників
10-18
19-23
24-25
26-33
35-39
41-43
45-47
49-53
55
58-63
(необов’язково) 64.19 + 64.92 + 65.1 + 65.2 + 66.12 + 66.19
68
69-74
77-82
26.4, 26.8, 46.5, 58.2, 61, 62, 63.1, 95.1
Агрегація за NACE (Rev. 2)
для можливого обчислення європейських агрегованих показників
10-12
13-15
16-18
26
27-28
29-30
31-33
45
46
47
55-56
58-60
61
62-63
(необов’язково) 64.19 + 64.92
(необов’язково) 65.1 + 65.2
(необов’язково) 66.12 + 66.19
77-78 + 80-82
79
95.1
(b) Розподіл на категорії за розміром: дані повинні розподілятися на такі категорії за розміром залежно від чисельності найманих працівників:
Категорія за розміром
10 або більше найманих осіб
від 10 до 49 найманих працівників
від 50 до 249 найманих працівників
250 або більше найманих осіб
У разі охоплення до підприємств із менш ніж 10 найманими працівниками застосовується наведений нижче розподіл. (Надання характеристик для категорій за розміром "Менше ніж 5 найманих працівників" і "від 5 до 9 найманих працівників" надаються необов’язково).
Категорія за розміром
Менш ніж 10 найманих осіб
Менш ніж 5 найманих осіб (необов’язково)
Від 5 до 9 найманих осіб (необов’язково)
5. Періодичність
Дані повинні надаватися один раз за 2013 рік.
6. Кінцеві терміни
(a) Агреговані дані, за необхідності позначені як конфіденційні або ненадійні, згадані в
статті 6 Регламенту (ЄС)
№ 808/2004, повинні бути надіслані до Євростату до 5 жовтня 2013 року. До зазначеної дати відповідний набір даних повинен бути підготовлений, валідований і прийнятий. Машинозчитуваний табличний формат передачі даних повинен відповідати вказівкам, наданим Євростатом.
(b) Метадані, вказані у
статті 6 Регламенту (ЄС)
№ 808/2004, повинні бути направлені до Євростату до 31 травня 2013 року з використанням шаблону звіту, наданого Євростатом.
(c) Звіт про якість, зазначений у статті 7(3) Регламенту (ЄС)
№ 808/2004, повинен бути направлений до Євростату до 5 листопада 2013 року.
ДОДАТОК II
МОДУЛЬ 2. ФІЗИЧНІ ОСОБИ, ДОМОГОСПОДАРСТВА ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО
1. Теми та їхні характеристики
(a) Теми, які повинні бути охоплені за 2013 референтний рік, вибрані з переліку в додатку II до Регламенту (ЄС)
№ 808/2004:
- доступ до та використання ІКТ фізичними особами та/або домогосподарствами,
- використання мережі Інтернет та інших електронних мереж фізичними особами та/або домогосподарствами для різних цілей,
- ІКТ-компетентність і навички ІКТ,
- перешкоди для використання ІКТ та мережі Інтернет,
- використання ІКТ фізичними особами для обміну інформацією та послугами з урядами та публічними адміністраціями (електронне врядування),
- доступ до та використання технологій, які уможливлюють підключення до мережі Інтернет або інших мереж з будь-якого місця в будь-який час (повсюдне підключення).
(b) Характеристики, які повинні бути зібрані:
Доступ до та використання ІКТ фізичними особами та/або домогосподарствами
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх домогосподарств:
- домашній доступ до комп’ютера,
- домашній доступ до мережі Інтернет (через будь-який пристрій).
Характеристики, які повинні бути зібрані для домогосподарств із доступом до мережі Інтернет:
- тип широкосмугового підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: DSL (напр., ADSL, SHDSL, VDSL),
- тип широкосмугового підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: проводове фіксоване (напр., кабельне, оптоволоконне підключення, Ethernet, PLC),
- тип широкосмугового підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: фіксоване безпроводове (напр., супутниковий зв’язок, загальнодоступний Wi-Fi),
- тип широкосмугового підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: підключення до мережі мобільного телефонного зв’язку (принаймні 3G, напр. UMTS) через переносний телефонний апарат,
- тип широкосмугового підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: підключення до мережі мобільного телефонного зв’язку (принаймні 3G, напр. UMTS) з використанням карти або ключа USB (з інтегрованою SIM-картою),
- тип підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: комутований доступ через звичайну телефонну лінію або ISDN,
- тип підключення, яке використовують для отримання доступу до Інтернету вдома: мобільне вузькосмугове підключення (менш ніж 3G, напр. 2G+/GPRS для мобільного телефону або модема в ноутбуці).
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх фізичних осіб:
- останній раз, коли використовувався комп’ютер вдома, на роботі або в іншому місці (протягом останніх трьох місяців; від трьох місяців до року тому; понад один рік тому; ніколи не користувався (користувалася) комп’ютером).
Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що використовували комп’ютер протягом останніх трьох місяців:
- середня частота користування комп’ютером (щодня або майже щодня; принаймні раз на тиждень (але не кожен день); рідше ніж раз на тиждень).
Використання мережі Інтернет фізичними особами та/або домогосподарствами для різних цілей
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх фізичних осіб:
- останній раз, коли використовувалася мережа Інтернет (протягом останніх трьох місяців; від трьох місяців до року тому; понад один рік тому; ніколи не користувався (користувалася) мережею Інтернет).
Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що вже використовували мережу Інтернет:
- останній раз, коли здійснювалася діяльність, пов’язана з інтернет-торгівлею для особистих потреб (протягом останніх трьох місяців; від трьох місяців до року тому; понад один рік тому; ніколи не купували або не замовляли).
Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що користувалися мережею Інтернет протягом останніх трьох місяців:
- середня частота використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців (кожен день або майже кожен день; принаймні раз на тиждень (але не кожен день); рідше ніж раз на тиждень),
................Перейти до повного тексту