- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
2004R0808 - UA - 20.11.2009 - 003.002
Цей документ слугує суто засобом документування, і установи не несуть жодної відповідальності за його зміст
(До Розділу V: Економічне та галузеве співробітництво
Глава 5. Статистика)
РЕГЛАМЕНТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 808/2004
від 21 квітня 2004 року про статистику Співтовариства щодо інформаційного суспільства
(Текст стосується ЄЕП)
(OB L 143, 30.04.2004, с. 49)
( Щодо скасування Регламенту див. Регламент 2019/2152 від 27 листопада 2019 року на офіційному вебсайті Європейського Союзу https://eur-lex.europa.eu/legal-content/en/ALL/?uri=CELEX:32019R2152 )
Зі змінами, внесеними: |
Офіційний вісник |
|
№ |
сторінка |
дата |
РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 1893/2006 від 20 грудня 2006 року |
L 393 |
1 |
30.12.2006 |
РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 1137/2008 від 22 жовтня 2008 року |
L 311 |
1 |
21.11.2008 |
РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 1006/2009 від 16 вересня 2009 року |
L 286 |
31 |
31.10.2009 |
З виправленнями, внесеними: |
Виправленням, OB L 276, 20.10.2010, с. 80 (1137/2008) |
РЕГЛАМЕНТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 808/2004
від 21 квітня 2004 року про статистику Співтовариства щодо інформаційного суспільства
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ І РАДА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ,
Беручи до уваги
Договір про заснування Європейського Співтовариства, зокрема його статтю 285(1),
Беручи до уваги пропозицію Комісії,
Оскільки:
(1) Європейська Рада в Лісабоні в березні 2000 року поставила перед Європою ціль стати протягом десяти років найбільш конкурентною і динамічною, заснованою на знаннях економікою в світі.
(2) У Плані дій "Електронна Європа 2002", ухваленому Європейською Радою у Фейрі в червні 2000 року, було встановлено процес визначення цілей і бенчмаркінгу, щоб допомогти Європі якнайшвидше перейти до онлайнового режиму.
(3) У Севільї в червні 2002 року Європейська Рада затвердила цілі Плану дій "Електронна Європа 2005", що вимагає створення правової основи для забезпечення регулярного надання порівнянних даних у державах-членах і можливості ширшого використання офіційної статистики щодо інформаційного суспільства.
(4) Структурні показники, використовувані в щорічному весняному звіті Європейській Раді, вимагають показників, що ґрунтуються на узгодженій статистичній інформації зі сфери інформаційного суспільства.
(5) Процес бенчмаркінгу в рамках програми "Електронна Європа" як частина реалізації Планів дій "Електронна Європа" вимагає показників, що ґрунтуються на узгодженій статистичній інформації зі сфери інформаційного суспільства.
(6) Службам Комісії потрібна гармонізована щорічна статистика щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на підприємствах.
(7) Службам Комісії потрібна гармонізована щорічна статистика щодо використання ІКТ фізичними особами та домогосподарствами.
(8) Швидкозмінний характер сфери інформаційного суспільства вимагає адаптації статистики, що її виробляють, до нових реалій. Це можна забезпечити шляхом запровадження модулів визначеної тривалості і уможливлення модифікацій за допомогою імплементаційних інструментів, враховуючи ресурси держав-членів та навантаження на респондентів, технічну і методологічну здійсненність і надійність результатів.
(9) Вироблення конкретної статистики Співтовариства регулюють правила, визначені в Регламенті Ради (ЄС) № 322/97 від 17 лютого 1997 року про статистику Співтовариства (- 2).
(10) Оскільки мета пропонованих дій, а саме: встановлення спільних рамок для систематичного вироблення статистики Співтовариства щодо інформаційного суспільства, не може бути достатньою мірою досягнута державами-членами, а отже, з огляду на масштаб або наслідки цих дій, може бути краще досягнута на рівні Співтовариства, Співтовариство може ухвалювати інструменти згідно з принципом субсидіарності, визначеним у
статті 5 Договору . Згідно з принципом пропорційності, визначеним у згаданій статті, цей Регламент не виходить за межі необхідного для досягнення такої мети.
(11) Інструменти, необхідні для імплементації цього Регламенту, необхідно ухвалювати відповідно до Рішення Ради 1999/468/ЄС від 28 червня 1999 року про встановлення процедур для здійснення виконавчих повноважень, наданих Комісії (- 3).
(12) Проведено консультації з Комітетом зі статистичних програм, створеним на підставі Рішення Ради 89/382/ЄЕС, Євратом (- 4), відповідно до статті 3 згаданого Рішення,
УХВАЛИЛИ ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1
Мета
Мета цього Регламенту полягає у встановленні спільних рамок для систематичного вироблення статистики Співтовариства щодо інформаційного суспільства.
Стаття 2
Терміни та означення
Для цілей цього Регламенту:
(a) термін "статистика Співтовариства" має значення, установлене для цього терміна у статті 2 Регламенту (ЄС) № 322/97;
(b) термін "вироблення статистики" має значення, установлене для цього терміна у статті 2 Регламенту (ЄС) № 322/97;
(c) "референтний період" означає період, до якого належать дані;
(d) "референтний рік" означає референтний період тривалістю один календарний рік;
(e) "період збору" означає визначений в імплементаційних інструментах період, протягом якого відбувається збір даних.
Стаття 3
Сфера застосування
1. Статистика, яку необхідно складати, повинна містити інформацію, що є корисною для структурних показників і вимагається для бенчмаркінгу політичних стратегій Співтовариства з розвитку європейського інформаційного простору, інновацій у бізнесі та європейського інформаційного суспільства, таких як бенчмаркінгові рамки i2010 та їх розроблення згідно з Лісабонською стратегією, а також іншу інформацію, необхідну для забезпечення єдиної основи для аналізу інформаційного суспільства.
2. Статистика повинна групуватися за модулями, визначеними в додатках I та II.
Стаття 4
Модулі
Модулі в цьому Регламенті охоплюють такі сфери:
- підприємства та інформаційне суспільство, як визначено в додатку I,
- фізичні особи, домогосподарства та інформаційне суспільство, як визначено в додатку II.
Стаття 5
Методологічний посібник
Комісія, у тісній співпраці з державами-членами, повинна скласти та оновлювати, якщо це вимагається новими імплементаційними інструментами, методологічний посібник, який містить рекомендовані настанови щодо статистики Співтовариства, яку виробляють згідно з цим Регламентом.
Стаття 6
Опрацювання, передавання та поширення даних
1. Держави-члени передають дані та метадані, що вимагаються цим Регламентом і його імплементаційними інструментами, до Комісії (Євростату) відповідно до статті 21 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 223/2009 від 11 березня 2009 року про європейську статистику (- 5) щодо передавання конфіденційних даних.
2. Держави-члени передають дані та метадані, що вимагаються цим Регламентом, в електронній формі,згідно зі стандартом обміну, узгодженим між Комісією та державами-членами.
3. Глава V Регламенту (ЄС) № 223/2009 застосовується до опрацювання та поширення конфіденційних даних.
Стаття 7
Якість статистики і звіти
1. Держави-члени повинні забезпечувати якість даних, які вони передають.
2. Для цілей цього Регламенту застосовуються критерії якості, встановлені у статті 12(1) Регламенту (ЄС) № 223/2009.
3. Щороку держави-члени повинні надавати Комісії (Євростату) звіт про якість переданих даних, а також про будь-які внесені методологічні зміни. Звіт має надаватися через один місяць після передавання даних.
Стаття 8
Імплементаційні інструменти
1. Інструменти щодо впровадження модулів, передбачених цим Регламентом, повинні стосуватися відбору та специфікації, коригування та змінення тем і їхніх характеристик, сфери охоплення, референтних періодів і розподілу характеристик, періодичності та строків надання даних, а також кінцевих термінів передавання результатів.
2. Імплементаційні інструменти, включно з інструментами щодо коригування й оновлення для врахування економічних та технічних змін, повинні ухвалюватися Комісією. Такі інструменти, призначені для внесення змін до несуттєвих елементів цього Регламенту, між іншим, шляхом його доповнення, повинні ухвалюватися відповідно до регуляторної процедури з ретельним вивченням, зазначеної у статті 9(2), беручи до уваги ресурси держав-членів і навантаження на респондентів, технічну і методологічну здійсненність і надійність результатів.
3. Імплементаційні інструменти повинні бути підготовлені щонайменше за дев’ять місяців до початку періоду збору даних.
................Перейти до повного тексту