1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рекомендації


27.06.2017 UA Офіційний вісник Європейського Союзу L 164/65
(До Розділу V "Економічне та галузеве співробітництво" Глава 22 . Громадське здоров’я)
РЕКОМЕНДАЦІЯ КОМІСІЇ (ЄС) 2017/1140
від 23 червня 2017 року про персональні дані, якими можна обмінюватися через систему раннього попередження і реагування (СРПР), запроваджену відповідно до Рішення Європейського Парламенту і Ради № 1082/2013/ЄС з метою координування заходів з відстеження контактів у зв’язку з серйозними транскордонними загрозами здоров’ю
(оприлюднено під номером C(2017) 4197)
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу, зокрема статтю 292,
Оскільки:
(1) Рішенням Європейського Парламенту і Ради № 2119/98/ЄС (-1) запроваджено систему раннього попередження та реагування (СРПР) як постійну мережу обміну інформацією між Комісією та компетентними органами охорони здоров’я держав-членів для профілактики і контролю певних категорій інфекційних захворювань. Процедури управління та функціонування СРПР встановлено в Рішенні Комісії 2000/57/ЄС (-2) .
(2) Рішення № 2119/98/ЄС було скасовано і замінено Рішенням Європейського Парламенту і Ради № 1082/2013/ЄС(-3). Новим Рішенням було повторно введено в дію СРПР. В ньому також розширено обсяг постійної мережі обміну інформацією та включено інші типи біологічних загроз та інші категорії серйозних транскордонних загроз здоров’ю, в тому числі загрози хімічного, екологічного та невідомого походження. Крім цього, в ньому встановлено правила епідеміологічного нагляду, моніторингу, раннього попередження та протидії серйозним транскордонним загрозам здоров’ю.
(3) Рішення 2000/57/ЄС було скасовано і замінено Імплементаційним рішенням Комісії (ЄС) 2017/253 (-4).
(4) Відповідно до статті 9(3)(i) Рішення № 1082/2013/ЄС повідомлення про серйозні транскордонні загрози здоров’ю за допомогою СРПР повинно містити інформацію, необхідну для ідентифікації інфікованих осіб, а також осіб, які потенційно знаходяться під загрозою ("дані для відстеження контактів"). Відповідно до статті 16(9)(b) цього Рішення та з метою забезпечення дієвості та уніфікованого застосування таких повідомлень, доцільно рекомендувати скласти орієнтовний перелік персональних даних, які компетентні органи можуть передавати за допомогою СРПР.
(5) Обмін персональними даними через СРПР необхідно проводити відповідно до вимог Директиви Європейського Парламенту і Ради 95/46/ЄС (-5) і Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 45/2001 (-6). Оскільки, як правило, Директива 95/46/ЄС та Регламент № 45/2001 не дозволяють опрацювання спеціальних категорій персональних даних, у тому числі даних, пов’язаних зі здоров’ям людини, таке опрацювання тим не менше допускається в межах, в яких це необхідно для захисту життєвих інтересів особи, якої вони стосуються, відповідно до статті 8(2)(c) Директиви 95/46/ЄС та статті 10(2)(c) Регламенту (ЄС) № 45/2001, а також з причин істотних суспільних інтересів, за умови дотримання відповідних запобіжних заходів, встановлених законодавством Союзу або держави-члена та у статтях 8(4) і 10(4) зазначених актів, відповідно.
(6) Тільки персональні дані, необхідні для вище зазначених цілей, визначених для окремих випадків, можна передавати через СРПР, і ця Рекомендація не є дозволом на обмін всіма типами персональних даних, яких вона стосується.
(7) Відповідно до статті 28(2) Регламенту (ЄС) № 45/2001 було проведено консультації з Уповноваженим Європейської Комісії із захисту даних, який надав висновок 24 серпня 2015 року (C 2015-0629),
УХВАЛИЛА ЦЮ РЕКОМЕНДАЦІЮ:
1. Орієнтовний перелік персональних даних, якими можна обмінюватися з метою координування заходів із відстеження контактів, наведено в додатку до цієї Рекомендації
2. Ця Рекомендація адресована державам-членам.
Вчинено у Брюсселі 23 червня 2017 року.
За Комісію
Член Комісії
Vytenis ANDRIUKAITIS

................
Перейти до повного тексту