- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
09.11.2012 |
UA |
Офіційний вісник Європейського Союзу |
L 310/34 |
(До Розділу V: "Економічне та галузеве співробітництво"
Глава 5. Статистика)
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 1046/2012
від 8 листопада 2012 року про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1059/2003 про встановлення спільної класифікації територіальних одиниць (NUTS) стосовно передачі часових рядів для нового регіонального розподілу
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС)
№ 1059/2003 від 26 травня 2003 року про встановлення спільної класифікації територіальних одиниць (NUTS) ( -1), зокрема його статтю 5(5),
Оскільки:
(1) Регламент (ЄС) № 1059/2003 встановлює правові рамки для регіональної класифікації ЄС для уможливлення збору, узагальнення та розповсюдження гармонізованої регіональної статистики у Співтоваристві.
(2) Відповідно до статті 5(5) Регламенту (ЄС)
№ 1059/2003 , при внесенні змін і доповнень до класифікації NUTS відповідні держави-члени повинні передавати Комісії часові ряди для нової регіональної класифікації, щоб замінити дані, передані раніше. Список часових рядів та їхню тривалість повинна визначати Комісія, беручи до уваги можливість їх забезпечення. Ці часові ряди необхідно надати протягом двох років з дати внесення змін і доповнень до класифікації NUTS.
(3) До класифікації NUTS були внесені зміни і доповнення Регламентом Комісії (ЄС) № 31/2011 (-2), що набув чинності з 1 січня 2012 року.
(4) Інструменти, передбачені у цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету з питань статистичних програм,
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1
Держави-члени передають Комісії часові ряди для нового регіонального розподілу відповідно до списку, наведеного в додатку.
Стаття 2
Цей Регламент набуває чинності на двадцятий день після його публікації в Офіційному віснику Європейського Союзу.
Цей Регламент обов'язковий у повному обсязі та підлягає прямому застосуванню у всіх державах-членах.
Вчинено у Брюсселі, 8 листопада 2012 року.
................Перейти до повного тексту