- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
ТЕХНІЧНА УГОДА
між Міністерством оборони України та Агенцією НАТО з підтримки та постачання щодо надання послуг медичного забезпечення другого рівня військовослужбовцям українського національного контингенту в Косово
Дата підписання: |
27.04.2018 |
02.05.2018 |
Дата набрання чинності для України: |
02.05.2018 |
1. Преамбула
1.2. Завдання АНПП визначено у статуті Організації НАТО з підтримки та постачання.
1.3. Офіційний протокол 1-ого засідання Ради учасників від 10 лютого 2017 року R2 MTF/DS/1 береться до уваги.
1.4.1. Функціональна директива ОНТОП № 252 - Загальні положення з продажів;
1.4.2. Функціональна директива ОНПП № 2300 - Фінансові правила та процедури ОНПП;
1.4.3. Функціональна директива ОНТОП № 421 - Політика ціноутворення;
1.4.4. Правила закупівель ОНПП № 4200;
1.4.5. Функціональна директива ОНПП № 2401 - Політика забезпечення якості ОНПП;
1.4.6. Правила АНТОП NR 200-00 - Керівництво з логістики АНТОП;
1.4.7. Функціональна директива ОНПП № 2201 - Управління невідповідностями ОНПП;
1.4.8. Функціональна директива ОНТОП № 261.
2. Визначення сторін
Ця Угода укладається між Міністерством оборони України (далі - Покупець) та АНПП (далі - Сторони).
3. Мета Угоди
3.1. Відповідно до положень цієї Угоди та в межах Правила 3 Функціональної директиви № 2300 АНПП є відповідальною за надання Покупцеві послуг медичного забезпечення другого рівня військовослужбовцям українського національного контингенту в Косово, що стосується загальних спроможностей та управління на період у 5 років.
3.2. У разі, якщо один або більше членів Ради учасників надішле до АНПП запит стосовно запровадження надання стоматологічних послуг установою медичного забезпечення другого рівня в Косово, Покупцю для замовлення цієї додаткової послуги необхідно буде надіслати до АНПП лист-завдання, як це передбачено пунктом 9.1.
4. Визначення
У цій Угоді застосовуються такі визначення:
наземні сили - чисельність присутнього особового складу відповідно до щотижневих звітів національних елементів підтримки, що надаються до секції J1 штабу;
операційні витрати АНПП - витрати на забезпечення, експлуатацію та технічне обслуговування медичної установи другого рівня, які можуть включати в себе створення, поповнення, модифікацію та підтримання запасів та обладнання, ремонт обладнання, придбання витратних матеріалів, непрямих послуг, покриття відповідних транспортних послуг, пов’язаних із виконанням цієї Угоди;
адміністративні витрати АНПП - витрати, пов’язані із внутрішнім функціонуванням АНПП (заробітна плата персоналу АНПП, консультантів та накладні витрати, периодична оплата комунальних послуг, обслуговування будівель та капітальні видатки, утримання комп’ютерної техніки та засобів зв’язку);
Рада учасників - орган, створений за рішенням Штабу Верховного головнокомандувача об’єднаних збройних сил НАТО в Європі, який складається з держав-контрибуторів сил КФОР для прийняття рішень щодо організації та управління медичним забезпеченням другого рівня сил КФОР.
5. Витрати, пов’язані з виконанням Угоди
5.1. АНПП під час обчислення суми операційних та адміністративних витрат Покупця відповідно до цієї Угоди, як це було визначено Радою учасників, буде враховувати чисельність наземних сил.
5.2. Покупець гарантує внесення своєї частки необхідних коштів.
6. Відповідальність АНПП
6.1. Відповідно до Функціональної директиви № 2300 АНПП несе відповідальність за раціональне управління коштами в межах, визначених у статуті Організації НАТО з підтримки та постачання (далі - ОНПП), та відповідно до цілей, викладених у ньому.
6.2. Крім того, АНПП зобов’язана:
аналізувати технічні вимоги, надані Покупцем;
розробляти технічне завдання на основі вимог Покупця;
проводити міжнародні конкурсні торги відповідно до Функціональної директиви ОНПП № 4200;
здійснювати управління контрактами обраних підрядників;
слідкувати за виконанням контракту;
організовувати підсумкові засідання Ради учасників щонайменше двічі на рік або за запитом Покупця.
7. Відповідальність Покупця
Покупець зобов’язаний:
готувати технічні вимоги;
надавати до АНПП технічну інформацію, необхідну для розробки технічного завдання проекту;
схвалювати технічне завдання до того, як АНПП надсилатиме запит на комерційну пропозицію/запит на придбання до підрядників;
погоджувати ціну контракту для переможця тендеру;
вчиняти такі дії, які, на думку Покупця, є цілком необхідними для належної реалізації та виконання положень цієї Угоди;
нести повну фінансову відповідальність за всі види надання послуг, що підлягають виконанню відповідно до положень цієї Угоди;
надавати своєчасну інформацію про очікувані зміни чисельності особового складу;
після отримання відповідного повідомлення надавати персоналу АНПП безперешкодний доступ, необхідний для виконання ним своїх обов’язків.
нести повну відповідальність за правильність та повноту даних, що надаватимуться АНПП.
8. Контактні особи
З метою здійснення координації та взаємодії між Сторонами визначено:
від АНПП:
Функціональні обов’язки |
Прізвище та ім’я |
Контактний телефон |
Адреса електронної пошти |
Технічний співробітник проекту |
Філіпп Чоппен |
+352 3063 7292 |
phil.choppen@nspa.nato.int |
Старший співробітник із закупівель |
Кристина Болдур |
+352 3063 6338 |
cristina.boldur@nspa.nato.int |
Фінансовий співробітник |
Киля Свенсон |
+352 3063 6246 |
kyla.sveinson@nspa.nato.int |
від Покупця - командир національного контингенту.
9. Процедури формування запитів
9.1. Покупець повинен надати специфікацію необхідних вимог за допомогою листа-завдання.
9.2. Покупець несе відповідальність за правильність та повноту даних, що надаватимуться АНПП.
10. Формування ціни
Ціни формуватимуться відповідно до вимог Функціональних директив № 2300 (Фінансові правила та процедури ОНПП) та № 421 (Політика ціноутворення).
11. Фінансові положення
11.1. Фінансові правила та процедури ОНПП, які застосовуються в цій Угоді, також включають у себе Правило 27 та Процедуру XXVII.
11.2. Адміністративні витрати АНПП.
АНПП виставлятиме Покупцеві рахунки на оплату відповідних адміністративних витрат відповідно до вимог Функціональної директиви ОНПП № 2300. Такі витрати розраховуватимуться на підставі Аналізу витрат АНПП. Підтверджені суми доводитимуться до Покупця після кожного календарного року.
11.2.1. Попереднє фінансування адміністративних витрат АНПП.
11.2.1.1. АНПП визначатиме орієнтовний кошторис своїх адміністративних витрат.
................Перейти до повного тексту