- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Статут
Статут Міждержавної ради з нагляду за обслуговуванням боргу і використанням активів колишнього Союзу РСР
Стаття 1
Міждержавна рада з нагляду за обслуговуванням боргу і використанням активів Союзу РСР (МР) утворюється відповідно до
Договору про правонаступництво щодо зовнішнього державного боргу і активів Союзу РСР (далі - "Договір") з метою вирішення всіх питань, пов'язаних з обслуговуванням і погашенням зовнішнього боргу Союзу РСР, а також з управлінням валютною заборгованістю на користь Союзу РСР та іншими активами Союзу РСР та їх реалізацією.
МР утворюється з числа повноважних представників Сторін за
Договором. Сторона, що в односторонньому порядку припинила платежі з обслуговування боргу без погодження з іншими Сторонами - членами МР, втрачає право вирішального голосу в МР і аж до відновлення платежів і погашення виниклої заборгованості набуває статусу спостерігача.
МР є вищим органом управління Зовнішекономбанком СРСР* (Уповноваженим банком), який виконує функції агента Сторін, що підписали
Договір, з питань управління боргом і активами колишнього Союзу РСР. МР на рівні експертів утворює постійно діючий спостережний орган, розташований в м. Москві.
_______________
* У Зовнішекономбанку буде виділено спеціальний підрозділ, незалежний від окремо взятої держави, який відповідатиме виключно за обслуговування зовнішнього боргу, з чітко визначеними повноваженнями.
Стаття 2
Члени МР призначаються вищими виконавчими органами суверенних держав.
Співголовами МР є повноважні представники Російської Федерації і України, третій співголова призначається на основі ротації зі складу повноважних представників інших Сторін.
Стаття 3
Сторони надають МР повноваження з таких питань, пов'язаних з реалізацією
Договору:
контроль за виконанням зобов'язань щодо боргу Союзу РСР та розподілом активів Союзу РСР відповідно до
Договору;
проведення інвентаризації та оцінки боргів і активів Союзу РСР;
прийняття рішень про оперативне урегулювання зобов'язань щодо боргу Союзу РСР та розподілу активів Союзу РСР;
проведення реорганізації Зовнішекономбанку СРСР без завдання шкоди укладеним кредитним угодам;
здійснення контролю за діяльністю постійно діючого спостережного органу;
залучення незалежних фінансових та юридичних консультантів;
розгляд інших питань, які винесені на обговорення МР за ініціативою Сторін, спостережного органу або Правління Уповноваженого банку.
................Перейти до повного тексту