1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


2007R1569 - UA - 01.01.2015 - 002.001
Цей документ слугує суто засобом документування, і установи не несуть жодної відповідальності за його зміст
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄC) № 1569/2007
від 21 грудня 2007 року
про встановлення механізму для визначення еквівалентності стандартів бухгалтерського обліку, які використовують емітенти цінних паперів третіх країн відповідно до директив Європейського Парламенту і Ради 2003/71/ЄС та 2004/109/ЄС
(OB L 340 22.12.2007, с. 66)
Зі змінами, внесеними:
Офіційний вісник
сторінка дата
ДЕЛЕГОВАНИМ РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) № 310/2012 від 21 грудня 2011 року L 103 11 13.04.2012
ДЕЛЕГОВАНИМ РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) 2015/1605 від 12 червня 2015 року L 249 3 25.09.2015
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄC) № 1569/2007
від 21 грудня 2007 року
про встановлення механізму для визначення еквівалентності стандартів бухгалтерського обліку, які використовують емітенти цінних паперів третіх країн відповідно до директив Європейського Парламенту і Ради 2003/71/ЄС та 2004/109/ЄС
КОМІСІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ,
Беручи до уваги Договір про заснування Європейського Співтовариства,
Беручи до уваги Директиву Європейського Парламенту і Ради 2003/71/ЄС від 04 листопада 2003 року про проспекти, що підлягають публікації у випадку публічної пропозиції цінних паперів або їх допуску до торгів на регульованому ринку, та про внесення змін до Директиви 2001/34/ЄС (- 1), та зокрема її статтю 7(1),
Беручи до уваги Директиву Європейського Парламенту і Ради 2004/109/ЄС від 15 грудня 2004 року про гармонізацію вимог щодо прозорості інформації про емітентів, цінні папери яких допущено до торгівлі на регульованому ринку, та про внесення змін до Директиви 2001/34/ЄС (- 2), та зокрема її статтю 23(4)(i),
Оскільки:
(1) Стаття 23(4) Директиви 2004/109/ЄС вимагає від Комісії запровадження механізму для встановлення еквівалентності інформації, про яку йдеться у зазначеній Директиві, включно з фінансовою звітністю та відповідними вимогами, передбаченими законами, підзаконними нормативно-правовими актами та адміністративними положеннями третіх країн. Зазначена стаття також вимагає від Комісії ухвалення рішень стосовно визнання еквівалентності стандартів бухгалтерського обліку, що використовуються емітентами третіх країн, та дозволяє використовувати бухгалтерські стандарти третіх країн протягом відповідного перехідного періоду. Зважаючи на тісний взаємозв’язок між інформацією, що вимагається відповідно до Директиви 2004/109/ЄС, та інформацією, що вимагається відповідно до Директиви 2003/71/ЄС, доцільно передбачити застосування однакових критеріїв для встановлення еквівалентності стосовно обох зазначених директив.
(2) Зважаючи на цілі Директиви 2003/71/ЄС, спрямовані на забезпечення можливостей для інвесторів здійснювати поінформоване оцінювання активів і зобов’язань, фінансового становища, прибутків і збитків та проспектів емітента, та на цілі Директиви 2004/109/ЄС, спрямовані на забезпечення можливостей для інвесторів здійснювати поінформоване оцінювання фінансового становища емітентів цінних паперів, допущених до торгів на регульованому ринку, доцільно обумовити еквівалентність здатністю інвесторів здійснювати подібне оцінювання фінансового становища та проспектів емітента незалежно від того, чи складено фінансову звітність відповідно до стандартів бухгалтерського обліку третьої країни, чи відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ).
(3) Для забезпечення того, що встановлення еквівалентності стандартів бухгалтерського обліку третьої країни здійснюється у всіх випадках, що є важливими для ринків Співтовариства, Комісія повинна оцінювати еквівалентність стандартів бухгалтерського обліку третьої країни або за заявою від компетентного органу держави-члена, або за заявою від органу третьої країни з питань стандартів бухгалтерської звітності та ринкового нагляду, або за власною ініціативою. До ухвалення рішення Комісія повинна консультуватися з Комітетом європейських регуляторів цінних паперів (CESR), зокрема, щодо оцінювання еквівалентності відповідних стандартів бухгалтерського обліку. Додатково, Комісія буде здійснювати активний моніторинг прогресу роботи відповідних органів третьої країни, щоб виключити будь-які вимоги до емітентів Співтовариства, які виходять на фінансові ринки третьої країни, щодо реконсиляції фінансової звітності, підготовленої з використанням МСФЗ, ухвалених відповідно до Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1606/2002 від 19 липня 2002 року про застосування міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (- 3). Рішення Комісії повинне бути таким, щоб емітенти Співтовариства мали змогу використовувати у відповідній третій країні МСФЗ, ухвалені відповідно до Регламенту (ЄС) № 1606/2002.
(4) У квітні 2007 року Президент Європейської Ради, Президент Комісії та Президент Сполучених Штатів Америки погодили просувати та забезпечувати умови для визнання Загальноприйнятих принципів бухгалтерського обліку США (ЗПБО) та МСФЗ в обох юрисдикціях без потреби реконсиляції до 2009 року або раніше. Комісія ЄС та Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) продовжили діалог стосовно визнання МСФЗ, ухвалених відповідно до Регламенту (ЄС) № 1606/2002, у Сполучених Штатах Америки, щоб звільнити емітентів, які використовують МСФЗ, від вартісних витрат на дотримання вимог, пов’язаних із реконсиляцією. Необхідно зробити кроки для досягнення таких самих домовленостей з іншими країнами, на біржах яких торгуються компанії ЄС, до кінця 2008 року. Рада з питань стандартів бухгалтерської звітності Японії (ASBJ) продовжує виконання спільної робочої програми, розробленої з Радою з питань міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (IASB), у напрямку узгодження ЗПБО Японії з МСФЗ. Рада з питань стандартів бухгалтерської звітності Канади (AcSB) опублікувала Робочий план із включення МСФЗ до ЗПБО Канади з 01 січня 2011 року.

................
Перейти до повного тексту