- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
UA
Офіційний вісник Європейського Союзу
L 336/3
(До
Розділу V : Економічне та галузеве співробітництво
Глава 17 . Сільське господарство та розвиток сільських територій)
ДЕЛЕГОВАНИЙ РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2021/1697
від 13 липня 2021 року
про внесення змін до регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2018/848 щодо критеріїв визнання установ контролю та органів контролю, компетентних здійснювати контроль органічних продуктів у третіх країнах, і щодо скасування їхнього визнання
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС)
2018/848 від 30 травня 2018 року про органічне виробництво й маркування органічних продуктів і скасування Регламенту Ради (ЄС) № 834/2007 (- 1), і зокрема пункт (a) статті 46(7),
Оскільки:
(1) Відповідно до
статті 46 Регламенту (ЄС) 2018/848, Комісія може визнавати установи контролю та органи контролю, які мають право здійснювати контроль імпортованих органічних продуктів і видавати органічні сертифікати в третіх країнах.
(2) На основі досвіду, набутого Комісією в царині нагляду за установами контролю та органами контролю, які працюють у третіх країнах, і з метою забезпечити надійність контролю, який здійснюють установи контролю та органи контролю, а також гарантувати справжність органічних продуктів, імпортованих з третіх країн, необхідно зміцнити здатність установ контролю та органів контролю здійснювати ефективний контроль операторів, які виробляють органічні продукти в третіх країнах. Щоб досягти цієї мети, необхідно запровадити додаткові критерії визнання установ контролю та органів контролю.
(3) Зокрема, пункт (b)
статті 46 (2) Регламенту (ЄС) 2018/848 вимагає від установ контролю та органів контролю здатності здійснювати контроль з метою забезпечити дотримання умов, встановлених у пунктах (a), (b)(i) і (c) статті 45(1) згаданого Регламенту по відношенню до органічних і вироблених у перехідний період продуктів. Оскільки такий контроль має вирішальне значення для забезпечення відповідності Регламенту (ЄС)
2018/848 , установі контролю чи органу контролю не слід дозволяти делегувати завдання контролю. Проте, щоб надати установам контролю чи органам контролю необхідну гнучкість, відбір зразків не слід включати в заборону делегувати завдання контролю.
(4) У разі виявлення серйозних або повторних порушень щодо сертифікації операторів або контролю та інших дій установи контролю чи органу контролю, або коли відповідна установа контролю чи орган контролю не вжили відповідних і вчасних коригувальних дій, Комісія повинна бути спроможна скасувати визнання такої установи контролю або органу контролю. Отже, в інтересах прозорості, необхідно встановити критерії скасування визнання установ контролю та органів контролю.
(5) У зв’язку з цим належить внести відповідні зміни в Регламент (ЄС)
2018/848 .
(6) З метою забезпечення ясності та юридичної визначеності цей Регламент застосовується з дати застосування Регламенту (ЄС)
2018/848 ,
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1.
У
статті 46 Регламенту (ЄС) 2018/848 замінити параграф 2 таким:
"2. Установи контролю та органи контролю визнаються відповідно до параграфа 1 для контролю імпорту категорій продуктів, перелік яких міститься у статті 35(7), якщо вони відповідають таким критеріям:
(a) вони офіційно зареєстровані в державі-члені або в третій країні;
(b) вони здатні здійснювати контроль, щоб забезпечити дотримання умов, встановлених у пунктах (a), (b)(i) і (c) статті 45(1) і в цій статті по відношенню до органічних продуктів і продуктів перехідного періоду, призначених для імпортування до Союзу, без делегування завдань контролю; для цілей цього пункту делегуванням не вважають завдання контролю, здійснювані особами, які в силу індивідуального контракту або офіційного договору підлягають управлінському контролю чи процедурам установ контролю або органів контролю, які є сторонами такого договору, і заборона делегувати завдання контролю не стосується відбору зразків;
(c) вони пропонують адекватні гарантії об’єктивності й неупередженості і не мають жодного конфлікту інтересів у зв’язку з виконанням їхніх завдань контролю; зокрема, вони мають процедури, які забезпечують, щоб залучений до контролю та виконання інших дій персонал не мав жодних конфліктів інтересів, і щоб одні й ті самі інспектори не інспектували операторів понад 3 роки поспіль;
(d) що стосується органів контролю, вони акредитовані для цілей їх визнання відповідно до цього Регламенту тільки одним органом акредитації згідно з відповідним гармонізованим стандартом "Оцінювання відповідності - Вимоги для органів, що здійснюють сертифікацію продуктів, процесів та послуг", покликання на який опубліковане в Офіційному віснику Європейського Союзу;
(e) вони мають експертні знання, обладнання й інфраструктуру, необхідні для виконання завдань контролю, і мають достатню кількість відповідного кваліфікованого та досвідченого персоналу;
(f) вони спроможні та компетентні здійснювати діяльність з сертифікації та контролю відповідно до вимог цього Регламенту та зокрема Делегованого регламенту Комісії (ЄС)
2021/1698 (*1) для кожного типу оператора (окремий оператор або група операторів) у кожній третій країні та для кожної категорії продуктів, для яких вони хочуть мати визнання;
(g) вони мають запроваджені процедури й механізми для забезпечення неупередженості, якості, послідовності, ефективності та відповідності контролю й інших дій, які вони виконують;
................Перейти до повного тексту