1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2009 N 593
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 1756 від 02.12.2011 )
Про затвердження Положення про регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу у державному органі приватизації
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Фонду державного майна N 688 від 26.05.2010 N 633 від 26.04.2011 )
На виконання пункту 3.3 Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 07.04.2005 N 878, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716 (далі - Порядок),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про регламент роботи комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді (далі - Положення), що додається.
2. Відповідно до пункту 3.3 Порядку створити комісію з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Комісія) у складі:
голова Комісії - Хотей І.І., заступник Голови Фонду;
заступник голови Комісії - Нікітін Ю.В., директор Департаменту договірного менеджменту;
члени Комісії:
Шрамко А.В. - заступник директора Департаменту договірного менеджменту;
Федорова Г.Г. - заступник директора Департаменту договірного менеджменту - начальник відділу ведення реєстрів та моніторингу виконання умов договорів купівлі-продажу;
Коваль Н.С. - начальник відділу підготовки змін до договорів купівлі-продажу та погодження переходу прав власності Департаменту договірного менеджменту;
Кушнарьов С.М. - начальник відділу експертизи договорів та установчих документів Юридичного департаменту;
в залежності від групи, до якої належить об'єкт приватизації, результати перевірки виконання умов договору купівлі-продажу якого оскаржуються заявником:
Буртняк Т.Г. - директор Департаменту продажу об'єктів нерухомості;
Асташев Є.В. - директор Департаменту інвестиційних проектів та майна за кордоном;
Дворжанська Н.В. - заступник директора Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Цимбал О.С. - начальник відділу претензійної роботи та оскарження результатів перевірок Департаменту договірного менеджменту, відповідальний секретар.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 688 від 26.05.2010; в редакції Наказу Фонду державного майна N 633 від 26.04.2011 )
3. Регіональним відділенням Фонду державного майна України, регіональному відділенню Фонду майна АРК та м. Севастополь у двотижневий термін з дня підписання цього наказу привести у відповідність регламенти роботи і склад своїх Комісій.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
( Пункт 4 в редакції Наказів Фонду державного майна N 688 від 26.05.2010, N 633 від 26.04.2011 )
В.о. Голови Фонду Д.Парфененко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
23.04.2009 N 593
ПОЛОЖЕННЯ
про регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді державного майна України
1. Комісія з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Комісія) створюється у Фонді державного майна України (далі - Фонд) відповідно до пункту 3.3 Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005 N 878, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716.

................
Перейти до повного тексту