- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу
Згідно з вимогами статей
7 та
27 Закону України
"Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації (далі - орган приватизації) за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір), постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97
N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України", наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 27.02.2004
N 372 та згідно з квартальним графіком перевірок, затвердженим наказом ФДМУ від 01.07.2008 N 754 "Про організацію перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу у III кварталі 2008 року", проведено перевірку виконання покупцями державного майна умов укладених договорів. Здійснений контроль показав таке.
Всього у III кварталі 2008 року перевірено стан виконання умов 773 договорів, що становить 104,9 відсотка кількості договорів, передбачених графіком перевірки на цей період.
Перевірками встановлено, що зобов'язання, взяті покупцями об'єктів приватизації, переважно виконуються належним чином.
Починаючи з 1995 року до кінця III кварталу 2008 року, на виконання умов договорів, українські підприємства отримали інвестицій та інших коштів на загальну суму 6840,43 млн.грн., 772,13 млн.дол. США та 72,0 млн. євро, що у перерахунку у національну валюту становить 9876,725 млн.грн. У тому числі у стратегічно важливі для економіки і безпеки держави підприємства коштів внесено на загальну суму 3914,76 млн.грн., 537,21 млн.дол. США при передбачених 3600,65 млн.грн., 322,68 млн.дол. США.
Поряд із зазначеним продовжували фіксуватись порушення тих чи інших умов договорів. Частка таких договорів склала 12,2 відсотка від загальної кількості перевірених договорів.
При виявленні порушень органами приватизації до покупців вживаються передбачені чинним законодавством і умовами договорів відповідні штрафні санкції.
У звітному кварталі продовжувалася робота із розірвання договорів купівлі-продажу за невиконання покупцями взятих зобов'язань та робота із повернення таких об'єктів у державну власність та повторного їх продажу. Станом на 01.10.2008 у державну власність повернуто 263 об'єкти. З числа повернутих у державну власність повторно продано 148 об'єктів. Сума коштів, отриманих від їх повторного продажу, становить 97,23 млн.грн. і перевищує суму, отриману від їх першого продажу, майже у 2 рази.
У III кв. 2008 року державні органи приватизації забезпечили виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками стану виконання їх умов та термінів отримання Фондом звітів з регіонів. Кращими регіональними відділеннями в частині якості організації та здійснення контролю, звітності, відпрацювання пропозицій щодо подальшого нормативного та методологічного забезпечення контролю є регіональні відділення Фонду по Дніпропетровській, Житомирській, Київській, Луганській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Харківській, Чернігівській областях та м. Києва. У зв'язку з наведеним
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити звіт про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого державними органами приватизації протягом III кварталу 2008 року (додається).
2. Регіональним відділенням Фонду, Регіональному відділенню в АРК та м. Севастополь, м. Києва забезпечити у 2008 році перевірки стану виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у обсягах та у строки, встановлені організаційно-розпорядчими документами Фонду.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Гриненка А.С.
Голова Фонду | В.Семенюк-Самсоненко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
21.10.2008 N 1236
ЗВІТ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого протягом третього кварталу 2008 року
Згідно з вимогами статей
7 та
27 Закону України
"Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації (далі - орган приватизації) за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір), постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97
N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України", наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 27.02.2004
N 372 та згідно з квартальним графіком перевірок, затвердженим наказом ФДМУ від 01.07.2008 N 754 "Про організацію перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу у III кварталі 2008 року" проведено перевірку виконання покупцями державного майна умов укладених договорів. Здійснений контроль показав таке.
1. Загальні дані про результати контролю, здійсненого протягом третього кварталу 2008 року
На обліку органів приватизації знаходиться 11812 договорів купівлі-продажу державного майна, у тому числі:
- пакетів акцій акціонерних товариств - 1029;
- об'єктів малої приватизації - 7659;
- об'єктів незавершеного будівництва - 3124.
Із загальної кількості зазначених договорів станом на 01.10.2008 органами приватизації контролюється стан виконання умов 2701 договору (решта 9111 договорів - це договори, умови яких вже виконані, внаслідок чого їх знято з контролю).
Протягом кварталу перевірено стан виконання умов 773 договорів, що складає 28,6 відсотків кількості договорів, які знаходяться на контролі.
За результатами цієї роботи можна зробити такі загальні висновки.
Перевірками встановлено, що зобов'язання, взяті покупцями об'єктів приватизації, переважно виконуються належним чином.
Поряд із зазначеним, невиконання тих чи інших умов встановлено у 94 випадках, що склало 12,2 відсотка загальної кількості договорів, виконання умов яких було перевірено (додаток 1). Вагома частина такого невиконання зафіксована у Луганській (61,3 відсотка перевірених договорів), Волинській (46,2), Харківській (26,7), Одеській (22,2), Чернігівській (20,0), Херсонській (18,8) областях і воно стосується порушення термінів добудови об'єктів, демонтажу, сплати за об'єкт.
У кожному з цих випадків до покупців були застосовані відповідні санкції, передбачені законодавством та договорами.
2. Аналіз стану виконання умов договорів окремих груп об'єктів приватизації
У розрізі окремих груп об'єктів, з числа зазначених вище, стан виконання умов договорів (за накопичувальним підсумком) є таким.
З усіх договорів, які знаходяться на обліку органів приватизації, найбільша кількість порушень фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва (додаток 2). Із 3124 договорів цієї групи невиконання умов встановлено за 243 договорами (7,8 відсотка загальної кількості договорів цієї групи). Неналежне виконання умов зафіксовано за 24 договорами (0,8 відсотка). Термін виконання умов не закінчився за 843 договорами (27,0 відсотків). У повному обсязі виконано умови 2014 договорів (64,5 відсотка).
Найбільша кількість договорів з тих, що обліковується, стосуються об'єктів малої приватизації (додаток 3). Із їх загальної кількості - 7659 договорів, умови у повному обсязі виконано за 6349 договорами (82,9 відсотка загальної кількості). Невиконання умов виявлене за 50 договорами (0,6 відсотка). Неналежне виконання умов (з порушенням термінів) має місце за 29 договорами (0,4 відсотка). Строк виконання умов не закінчився за 1231 договором (16,1 відсотка).
Стан виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій є таким (додаток 4).
На обліку органів приватизації перебуває 1029 договорів купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств. Повне і своєчасне виконання умов відмічене за 897 договорами (87,2 відсотка загальної кількості). Неналежне виконання умов, тобто відставання від передбачених договорами термінів, допущено покупцями за З договорами (0,3 відсотка). Невиконання умов зафіксовано за 28 договорами (2,7 відсотка). За 101 договором (9,8 відсотка) термін виконання умов не настав.
Серед зазначених договорів купівлі-продажу пакетів акцій 124 договори стосуються підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави. З них на обліку у центральному апараті Фонду знаходиться 100 договорів, у регіональних відділеннях - 24.
Стан їх виконання є таким:
- за 100 договорами (80,6 відсотка загальної кількості) умови виконано у повному обсязі;
- за 20 договорами (16,1 відсотка) кінцеві терміни внесення інвестицій та виконання інших зобов'язань ще не закінчились;
- за 4 договорами (3,2 відсотка) зафіксовано невиконання передбачених умов.
На сьогодні органами приватизації здійснюються заходи щодо забезпечення безумовного їх виконання, а у разі недосягнення позитивних результатів будуть вживатися заходи із розірвання договорів та повернення пакетів акцій у державну власність.
3. Дані щодо стану виконання покупцями об'єктів приватизації найбільш характерних умов договорів
Значна кількість порушень умов договорів фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва і стосується порушень термінів добудови та розбирання об'єктів. Протягом кварталу таке невиконання встановлено за 32 договорами (4,1 відсотка перевірених). Найбільшу кількість таких випадків зафіксовано регіональними відділеннями Фонду по Луганській (13), Волинській (5) областях. Вказаними регіональними відділеннями розпочато претензійно-позовну роботу з метою застосування до покупців передбачених законодавством та договорами норм відповідальності.
Факти порушення розрахунків за придбані об'єкти приватизації встановлено за 10 договорами цієї групи (1,3 відсотка перевірених). Такі випадки встановлено регіональними відділеннями Фонду по Житомирській та Львівській областях (по 2 договори).
Недотримання термінів державної реєстрації нової форми власності придбаних покупцями об'єктів приватизації виявлено за 2 договорами (0,3 відсотка перевірених). Недисциплінованість покупців у цій частині виявлена регіональними відділенням ФДМУ по Дніпропетровській та Одеській областях. Поряд з недисциплінованістю покупців, однією з причин несвоєчасної реєстрації, як відзначалось і в попередні звітні періоди, є зволікання органів місцевого самоврядування з оформленням такої реєстрації.
Результати перевірки стану виконання покупцями зобов'язань щодо збереження існуючої на момент приватизації кількості робочих місць та створення нових такі. На контролі органів приватизації знаходиться 175 договорів (6,5 відсотка загальної кількості договорів, які контролюються органами приватизації), що містять умову збереження кількості робочих місць, які існували на об'єктах на момент їх приватизації, та 141 договір (5,2 відсотка) - щодо створення нових.
Протягом кварталу перевірено 53 договори (6,8 відсотка перевірених), що містять умову щодо збереження робочих місць та 31 договір (4,0 відсотка) щодо створення нових.
Результати перевірки показали, що існуюча на момент приватизації кількість робочих місць на підприємствах, стосовно яких укладено зазначені 53 договори з умовою збереження робочих місць, становила 47 710 одиниць. На сьогодні їх кількість складає 49 624 одиниці, тобто власниками у післяприватизаційний період ця умова договорів виконана і додатково створено 1914 нових робочих місць.
Наприклад, за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Київполіграфмаш" (покупець - ТОВ "Виробничо-торгівельна компанія "Полімерцентр", м. Київ) передбачено протягом 5 років збереження 114 робочих місць. На час перевірки робочі місця збережено та створено 116 нових. За договором купівлі-продажу від 27.04.2006 N 1112 майнового комплексу КДТП "Надія" (м. Київ) передбачено збереження 18 робочих місць. На час перевірки робочі місця збережено та збільшено на 1 одиницю.
На виконання зобов'язання щодо створення нових робочих місць, яке передбачено 31 договором, власниками цих об'єктів у постприватизаційний період створено 707 робочих місць, що на 150 робочих місць більше, ніж передбачалось договорами.
Прикладом позитивного результату діяльності власника на приватизованому об'єкті є створення нових робочих місць у Вінницькій області за двома договорами купівлі-продажу ВАТ "СВАТ "Вінницьке обласне виробниче підприємство по племенній справі в тваринництві" відмічено створення 27 нових робочих місць за кожним договором, із них 21 робоче місце створено позапланово. У Івано-Франківській області за договором купівлі-продажу групи інвентарних об'єктів - будівель та споруд колишнього військового містечка N 89 покупцем (ВАТ "Івано-Франківськцемент") створено 57 робочих місць, що на 7 робочих місць більше ніж передбачено умовами договору.
Слід відзначити також створення нових робочих місць за договорами, де умови щодо збереження або створення нових робочих місць не передбачені. У звітному кварталі із загальної кількості перевірених такі приклади є на 20 об'єктах приватизації, де відмічено створення 234 нових робочих місця. Наприклад, у Сумській області, покупцем (фізична особа), який придбав нежитлове приміщення першого поверху гуртожитку в м. Шостка, відкрито заклад для проведення дозвілля молоді із сучасним комп'ютерним клубом, що поліпшило соціальну інфраструктуру міста. Власником приватизованого об'єкта витрачено на ремонт приміщення та придбання обладнання 114,7 тис.грн., створено 14 робочих місць, що не було передбачено договором.
У Дніпропетровській області за договором купівлі-продажу від 13.07.2006 N 2550 цілісного майнового комплексу "Криворізький державний навчально-курсовий комбінат" створено 13 нових робочих місць, що не було передбачено договором.
У Закарпатській області при перевірці виконання умов договору купівлі-продажу зафіксовано створення додатково 4 робочих місць. Це договір купівлі-продажу комплексу будівель та споруд паливного складу, покупцем якого є фізична особа. На період перевірки завершена реконструкція адмінбудинку, створено 2 робочих місця. Одночасно проводиться будівництво та реконструкція гаража під автомайстерню - створено 2 робочих місця.
Мають місце і інші приклади, де завдяки добросовісній діяльності власників приватизованих об'єктів та ефективному контролю з боку органів приватизації вдається досягати позитивних результатів не лише у фінансових, економічних, але і в соціальних напрямках розвитку регіонів.
Результати перевірок стану виконання інвестиційних зобов'язань та інших зобов'язань, виражених у грошовій формі, показали, що такі зобов'язання містять 866 договорів купівлі-продажу пакетів акцій, 367 договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації і 89 договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва.
Загалом цими договорами передбачено інвестування підприємств (у 1995-2018 роках) на загальну суму 9629,41 млн.грн., 1445,22 млн.дол. США та 19,26 млн. євро. У тому числі станом на 14.10.2008 - 7030,60 млн.грн., 533,46 млн.дол. США., 19,26 млн. євро. Фактично станом на 14.10.2008 українські підприємства отримали 6840,43 млн.грн., 772,13 млн.дол. США та 72,0 млн. євро, що у перерахунку в національну валюту становить 9876,725 млн.грн.
За окремими групами договорів ці цифри розподіляються так.
Договорами купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств передбачено надходження до них у період з 1995 року до 2018 року коштів на загальну суму 8715,36 млн.грн., 1424,51 млн.дол. США та 19,26 млн. євро (додаток 5). У тому числі стратегічно важливі для економіки та безпеки держави підприємства протягом вказаного періоду мають отримати 5036,42 млн.грн., 1097,0 млн.дол. США (додаток 6). Фактично у період з 1995 року підприємствами вже отримано інвестицій:
- за всіма договорами купівлі-продажу пакетів акцій у розмірі 6464,52 млн.грн., 771,15 млн.дол. США та 72,0 млн. євро;
- у тому числі за договорами купівлі-продажу пакетів акцій стратегічно важливих для економіки і безпеки держави підприємств - 3914,76 млн.грн., 537,21 млн.дол. США За умовами зазначених договорів у цей період повинно бути внесено 3600,65 млн.грн., 322,68 млн.дол. США.
Договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва заплановано надходження інвестицій у період з 1995 року до липня 2018 року - 532,93 млн.грн. і 10,0 тис.дол. США, а станом на 14.10.2008 - 185,90 млн.грн., 10,0 тис.дол. США. Фактично станом на 14.10.2008 внесено 235,88 млн.грн. і 27,756 тис.дол. США (додаток 7).
Договорами купівлі-продажу об'єктів малої приватизації передбачено у період до 2018 року внесення інвестицій на загальну суму 381,13 млн.грн. і 20,7 млн.дол. США., а станом на 14.10.2008 - 117,21 млн.грн. та 700,0 тис.дол. США. Фактично станом на 14.10.2008 надійшло 140,57 млн.грн. і 956,22 тис.дол. США (додаток 8).
Зацікавленість інвесторів викликають підприємства базових галузей економіки, а саме: чорної та кольорової металургії (обсяг внесених інвестицій склав 2549,07 млн.грн. та 456,00 млн.дол. США), машинобудування та металообробки (1032,68 млн.грн. та 36,24 млн.дол. США), енергетичної та паливної промисловості (833,48 млн.грн., 57,92 млн.дол. США та 71,14 млн. євро).
Аналіз напрямків залучення інвестицій свідчить, що більша їх частина направляється на технічне переозброєння та реконструкцію виробництва (3696,42 млн.грн. та 436,93 млн.дол. США), що є необхідним для розвитку виробничої бази підприємств для випуску конкурентоспроможної продукції.
Наступними напрямками залучення інвестицій за кількісними показниками є погашення кредиторської заборгованості підприємств по платежах до бюджету всіх рівнів та перед Пенсійним фондом (115,41 млн.грн., 42,33 млн.дол. США).
Фонд державного майна контролював стан виконання умов 15 договорів купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній, що загалом мали стратегічне значення для економіки та безпеки держави, з них 7 ще залишаються стратегічно важливими.
Згідно з умовами зазначених договорів протягом 1996-2006 років на розвиток компаній, погашення простроченої кредиторської заборгованості та на поповнення обігових коштів передбачалось внести інвестицій на загальну суму 1041,03 млн.грн. та 13,25 млн.дол. США.
На даний час за 7 договорами умови виконано своєчасно та в повному обсязі. Внесено інвестицій - 264,01 млн.грн. та 13,25 млн.дол. СИТА.
За інформацією, наданою ДП "Енергоринок", встановлено, що між ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" та ДП "Енергоринок" укладено договір про реструктуризацію заборгованості від 17.04.2001 N 430/02, який передбачав обов'язок ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" сплатити на користь ДП "Енергоринок" дванадцятьма квартальними платежами в період з 28.05.2003 до 28.05.2006 кошти у сумі 400,769 млн.грн. У період дії договору заборгованість зменшилась до 367,314 млн.грн.
4. Заходи, вжиті державними органами приватизації з метою усунення фактів порушень умов продажу об'єктів приватизації
У всіх виявлених випадках порушення покупцями взятих зобов'язань органами приватизації здійснювалась необхідна претензійно-позовна робота. Зокрема, крім заходів із стягнення штрафів, пені і неустойок (загальна сума за наростаючим підсумком за всі роки контролю склала 13 245,8 тис.грн. та 106,4 тис.дол. США), після використання всіх можливостей досудового врегулювання спорів в напрямку забезпечення реалізації цих умов, здійснювались дії щодо розірвання (визнання недійсними) договорів та повернення відчужених за ними об'єктів у державну власність. У третьому кварталі сплачена сума штрафних санкцій склала 746,334 тис.грн.
Станом на 01.10.2008 у власність держави повернуто 263 об'єкти приватизації (з яких 81 - пакети акцій, 48 - цілісні майнові комплекси і 134 - об'єкти незавершеного будівництва). За 134 договорами продовжується претензійно-позовна робота щодо їх розірвання (визнання недійсними) і повернення відчужених за ними об'єктів у державну власність (з них 16 - пакети акцій, 18 - цілісні майнові комплекси та 100 - об'єкти незавершеного будівництва).
З числа повернутих у державну власність об'єктів приватизації повторно продано 148 об'єктів. У їх числі:
- 49 пакетів акцій;
- 71 об'єкт незавершеного будівництва;
- 28 цілісних майнових комплексів.
Загальна сума коштів, отриманих від продажу повернутих державі об'єктів за рішеннями судів, за накопичувальним підсумком становить 97,23 млн.грн., що майже вдвічі перевищує суму, отриману державою від першого продажу цих об'єктів.
5. Приклади позитивних результатів роботи органів приватизації та діяльності власників приватизованого майна в процесі реалізації умов договорів
Перевірками фіксуються конкретні приклади поліпшення виробничого та фінансового стану приватизованих підприємств внаслідок успішної реалізації власниками взятих зобов'язань. Крім уже наведених, це:
- у Кіровоградській області:
За результатами перевірок, здійснених Регіональним відділенням по Кіровоградській області, зафіксовано ефективне використання об'єкта приватизації за договором купівлі-продажу центру культури та дозвілля, що знаходиться на балансі ВАТ "Олександрійський завод поліграфічної техніки", який розташований в м. Олександрія, власником якого є фізична особа. Покупцем внесено інвестицій на суму 177,06 тис.грн. (при плані 177,0 тис.грн.), проведено капітальний ремонт даху та фасаду приміщення. Налагоджено індивідуальне опалення. Щорічно проводяться ремонтні роботи навчальних аудиторій та допоміжних приміщень. Прилегла територія утримується в належному санітарно-технічному стані. На час перевірки діє договір оренди. На орендованій площі здійснює освітню діяльність Олександрійська філія Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки. З моменту укладання договору створено 50 робочих місць. На базі приміщення центру культури та дозвілля проводиться різноманітна робота, а саме:
- робота з ветеранами мікрорайону, влаштовуються урочисті заходи;
- проводяться тематичні вечори відпочинку, дискотеки, виступи професійних акторів та колективів художньої самодіяльності, літературні вечори;
- для дітей-сиріт проводяться акції милосердя, розважальні заходи до свят, надається психологічна допомога дітям;
- із пропаганди правових знань серед населення мікрорайону надаються консультації з правових питань.
Власником надається приміщення для засідання ради ветеранів. В приміщенні центру культури та дозвілля проводяться науково-технічні конференції, семінари, "круглі столи" для навчальних закладів міста та району.
За договором купівлі-продажу приміщення магазину N 18-19, що знаходиться на балансі Знам'янського державного виробничо-торгівельного підприємства робітничого постачання (м. Долинськ), покупцем (фізична особа) профінансовано капітальний ремонт всієї будівлі. В приміщенні облаштовані торгівельні зали та кімната відпочинку для працівників. Функціонує магазин "Меблі" (до приватизації більше 5 років виробнича діяльність в приміщенні магазину не велася). З початку приватизації даного об'єкта створено 14 робочих місць, з них у 2007-2008 роках - 3 робочих місця.
- у Миколаївській області покупцем ПП "Видавництво "Посейдон" на ВАТ "Інгул" протягом 2008 року внесено інвестицій на суму 550,0 тис.грн. (всього протягом 2006-2008 років - 1300,00 тис.грн.) для забезпечення приросту виробничих потужностей та технічного переозброєння, реконструкції виробництва. За результатами роботи у 2005 році підприємство вийшло на беззбиткову діяльність, а починаючи з 2006 року має чистий прибуток, який постійно зростає (в першому півріччі 2008 року обсяги чистого прибутку зросли у 2,3. рази у порівнянні з першим півріччям 2007 року). У 2008 році покупцем продовжується проведення великого обсягу робіт, які передбачають впровадження прогресивних технологій, механізації та автоматизації виробництва. Приділяється увага соціальній діяльності підприємства: заробітна плата виплачується у повному обсязі та зросла в порівнянні з першим півріччям 2007 року в 1,3 рази, забезпечується стимулювання працівників, зменшується частка виробництва з небезпечними та шкідливими умовами праці.
Власником бази відпочинку "Автомобіліст" внесені інвестиції на проведення ремонту та підготовку бази до оздоровчого сезону на суму 134,8 тис.грн.
ТОВ "Аква-Тур" - власником бази відпочинку "Прикарпаття" на проведення її ремонту та підготовку до оздоровчого сезону витрачено 120,0 тис.грн.
- у Черкаській області при перевірці виконання умов договору купівлі-продажу 25-відсоткового пакета акцій ВАТ "Дашуківські бентоніти" (покупець - ЗАТ "Даш-Бент Інвест") встановлено, що на підприємстві значно покращилися фінансові, економічні та соціальні показники діяльності підприємства в порівнянні з доприватизаційним періодом за рахунок здійснення модернізації і реконструкції підприємства, розробки нових технологій, впровадження інноваційних проектів, освоєння нових ринків збуту продукції, удосконалення системи заробітної плати і матеріального стимулювання працівників.
Так, обсяг виробництва товарної продукції у порівняних цінах по роках збільшився в 2,9 рази (2003 р. - 15 671,1 тис.грн., 2007 р. - 45 478,0 тис.грн.); по порівняних півріччях обсяги виробництва збільшились в 3,4 рази (I півріччя 2003 р. - 6567,9 тис.грн.; I півріччя 2008 р. - 22 283,2 тис.грн.).
Внесено інвестицій в побудову управління якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9000 на загальну суму 6594,076 тис.грн. замість запланованих - 6100,0 тис.грн. Інвестиції були направлені на модернізацію виробництва, впровадження нових технологій, захист довкілля.
На підприємстві збільшено кількість працюючих (01.07.2003 р. - 351 чол.; 01.10.2008 р. - 390 чол.) Чистий прибуток підприємства збільшився майже в 40 разів (2002 рік - 127,0 тис.грн., 2007 - 5072,0 тис.грн.).
- у Луганській області при перевірці виконання умов договору купівлі-продажу 50-відсоткового пакета акцій ВАТ "Свердловський машинобудівний завод" (покупець - ВАТ "Дружківський машинобудівний завод") встановлено, що на підприємстві значно покращилися фінансові, економічні та соціальні показники діяльності підприємства в порівнянні з доприватизаційним періодом за рахунок здійснення модернізації і реконструкції підприємства, розробки нових технологій та впровадження інноваційних проектів, освоєння нових ринків збуту продукції, удосконалення системи заробітної плати і матеріального стимулювання працівників.
Збільшилися обсяги виробництва (за плану на 2007 рік - 21 700,0 тис.грн., фактично - 22 202,5 тис.грн.). На підприємстві збережені існуючі та створені нові робочі місця (на 01.12.2004 - 931 одиниця, на 01.08.2008 - 942 одиниці). Погашена прострочена кредиторська заборгованість ВАТ перед Пенсійним фондом у сумі 600,0 тис.грн. Внесено інвестицій на загальну суму 9901,5096 тис.грн. при запланованих 9874,4 тис.грн.
6. Загальні питання роботи органів приватизації із забезпечення реалізації умов продажу державного майна
У III кварталі 2008 року органами приватизації забезпечено виконання вимог відповідних організаційно-розпорядчих актів щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками виконання їх умов та термінів передачі звітів до Фонду. Кращими регіональними відділеннями в частині якості організації та здійснення контролю, звітності, відпрацювання пропозицій щодо його подальшого нормативного та, методологічного забезпечення є регіональні відділення Фонду по Дніпропетровській, Житомирській, Київській, Луганській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Харківській, Чернігівській областях та м. Київ.
Продовжувалась робота, спрямована на врегулювання проблемних питань, які виникли у договірних відносинах між Фондом та власниками пакетів акцій деяких акціонерних товариств, - проведено ряд засідань комісії Фонду з питань корегування умов договорів з метою деталізації та уточнення строків, обсягів взятих зобов'язань та термінів перевірок стану їх виконання, надані роз'яснення з питань постприватизаційного супроводження за всіма отриманими за звітний період запитами, що надходили до Фонду. За даними отриманих Фондом звітів, аналогічна робота проведена і у регіональних відділеннях.
Наряду із зазначеним, актуальним і невирішеним із проблемних питань постприватизаційного супроводження об'єктів приватизації залишається питання фінансування охорони та утримання значної кількості об'єктів, які за рішеннями судів повернені у державну власність до моменту їх повторного продажу. Вказане питання, як зазначалося у минулих звітах, має бути вирішено у разі прийняття Верховною Радою України у складі норм законопроекту "Про внесення змін до деяких законів з питань приватизації" пропозиції Фонду щодо такого фінансування за рахунок надходжень до Державного бюджету України від приватизації. Але, станом на сьогодні вказаний законопроект ще не прийнято Верховною Радою України, Державним бюджетом на 2008 рік ці витрати не передбачені, а при опрацюванні законопроекту "Про державний бюджет України на 2009 рік" пропозиція Департаменту постприватизаційного супроводження (далі - департамент) щодо врахування вказаних витрат відхилена, оскільки такі витрати не передбачені законодавством з питань приватизації і існують лише у проекті змін і доповнень до нього.
Крім вказаної діяльності, у звітному кварталі департамент продовжував роботу із Міністерством фінансів України та іншими, визначеними відповідним дорученням Уряду, міністерствами і відомствами у складі робочої групи з питань погашення простроченої заборгованості за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, за результатами роботи якої підготовлено і погоджено Фондом проекти Комплексного плану заходів щодо забезпечення погашення простроченої заборгованості юридичних осіб перед державою за такими кредитами та розпорядження КМУ про його затвердження.
Інформація про роботу державних органів приватизації з питань контролю виконання умов договорів купівлі-продажу, його результатів, проблемних питань та шляхів їх вирішення, з метою забезпечення прозорості постприватизаційного супроводження об'єктів приватизації, інформування органів державної влади, регулярно надається для висвітлення засобам масової інформації, у тому числі шляхом її розміщення на сайті Фонду.
Заступник директора департаменту | В.Бондаренко |
Додаток 1
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу, здійсненої органами приватизації у III-му кварталі 2008 року
N П/П |
Регіональні відділення Фонду |
База договорів купівлі- продажу, що підлягає перевірці |
План на квартал |
Фактично перевірено |
Порушення |
кількість |
в % % до бази |
кількість |
% виконання плану |
в % % до бази |
к-сть договорів |
в % % до факту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
По області: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Вінницькій |
109 |
27 |
25,0 |
32 |
118,0 |
29,0 |
1 |
3,0 |
2 |
Волинській |
30 |
10 |
33,3 |
13 |
130,0 |
43,3 |
6 |
46,2 |
3 |
Дніпропетровській |
173 |
38 |
22,0 |
44 |
115,8 |
22,5 |
7 |
15,9 |
4 |
Донецькій |
422 |
112 |
25,0 |
112 |
100,0 |
25,0 |
0 |
0,0 |
5 |
Житомирській |
169 |
45 |
26,6 |
48 |
106,7 |
28,4 |
8 |
16,7 |
6 |
Закарпатській |
32 |
8 |
25,0 |
8 |
100,0 |
25,0 |
0 |
0,0 |
7 |
Запорізькій |
70 |
18 |
25,7 |
18 |
100,0 |
25,7 |
3 |
16,6 |
8 |
Ів.-Франківській |
33 |
8 |
24,3 |
8 |
100,0 |
24,3 |
0 |
0,0 |
9 |
Київській |
87 |
31 |
35,6 |
31 |
100,0 |
35,6 |
1 |
3,2 |
10 |
Кіровоградській |
30 |
8 |
26,7 |
8 |
100,0 |
26,7 |
0 |
0,0 |
11 |
Луганській |
150 |
44 |
29,3 |
44 |
100,0 |
30,1 |
27 |
61,3 |
12 |
Львівській |
187 |
47 |
25,1 |
47 |
100,0 |
25,1 |
2 |
4,3 |
13 |
Миколаївській |
100 |
30 |
30,0 |
31 |
103,0 |
31,0 |
1 |
3,0 |
14 |
Одеській |
92 |
23 |
25,0 |
27 |
117,4 |
29,4 |
6 |
22,2 |
15 |
Полтавській |
113 |
40 |
35,4 |
41 |
102,5 |
36,3 |
3 |
7,3 |
16 |
Рівненській |
101 |
20 |
21,1 |
20 |
100,0 |
21,1 |
0 |
0,0 |
17 |
Сумській |
39 |
10 |
25,6 |
12 |
120,0 |
30,8 |
0 |
0,0 |
18 |
Тернопільській |
50 |
16 |
32,0 |
16 |
100,0 |
32,0 |
1 |
6,3 |
19 |
Харківській |
120 |
30 |
25,0 |
30 |
100,0 |
25,0 |
8 |
26,7 |
20 |
Херсонській |
45 |
15 |
33,3 |
16 |
106,7 |
35,6 |
3 |
18,8 |
21 |
Хмельницькій |
16 |
7 |
43,8 |
7 |
100,0 |
43,8 |
0 |
0,0 |
22 |
Черкаській |
73 |
18 |
25,0 |
18 |
100,0 |
25,0 |
1 |
5,5 |
23 |
Чернівецькій |
30 |
9 |
30,0 |
9 |
100,0 |
30,0 |
0 |
0,0 |
24 |
Чернігівській |
78 |
18 |
23,0 |
24 |
133,0 |
31,0 |
5 |
20,0 |
25 |
м. Києву |
63 |
21 |
33,0 |
25 |
119,0 |
40,0 |
3 |
12,0 |
26 |
м. Севастополю |
43 |
10 |
23,3 |
10 |
100,0 |
23,3 |
0 |
0,0 |
27 |
ФМ АР Крим |
80 |
22 |
27,5 |
22 |
100,0 |
27,5 |
2 |
9,1 |
28 |
ЦА Фонду |
166 |
52 |
31,3 |
52 |
100,0 |
31,3 |
6 |
0,8 |
Всього: |
2701 |
737 |
27,3 |
773 |
104,9 |
28,6 |
94 |
12,2 |
Додаток 2
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі
та зняті з контролю
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва по регіонах України станом на 14.10.2008
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
177 |
117 |
15 |
45 |
0 |
177 |
117 |
15 |
45 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
78 |
59 |
5 |
14 |
0 |
78 |
59 |
5 |
14 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
167 |
61 |
15 |
91 |
0 |
167 |
61 |
15 |
91 |
0 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬК ОБЛАСТЬ |
6 |
2 |
2 |
2 |
0 |
106 |
71 |
8 |
24 |
3 |
112 |
73 |
10 |
26 |
3 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
241 |
151 |
30 |
58 |
2 |
241 |
151 |
30 |
58 |
2 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
446 |
343 |
30 |
65 |
8 |
446 |
343 |
30 |
65 |
8 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
26 |
12 |
0 |
14 |
0 |
26 |
12 |
0 |
14 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
108 |
75 |
11 |
22 |
0 |
108 |
75 |
11 |
22 |
0 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
28 |
19 |
4 |
5 |
0 |
28 |
19 |
4 |
5 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
9 |
3 |
2 |
4 |
0 |
50 |
26 |
11 |
13 |
0 |
59 |
29 |
13 |
17 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
3 |
1 |
2 |
0 |
147 |
66 |
8 |
73 |
0 |
153 |
69 |
9 |
75 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
40 |
26 |
5 |
9 |
0 |
40 |
26 |
5 |
9 |
0 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18 |
3 |
3 |
12 |
0 |
18 |
3 |
3 |
12 |
0 |
14 |
АР КРИМ |
5 |
4 |
0 |
1 |
0 |
38 |
12 |
6 |
19 |
1 |
43 |
16 |
6 |
20 |
1 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
238 |
142 |
8 |
82 |
6 |
239 |
143 |
8 |
82 |
6 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
163 |
142 |
1 |
20 |
0 |
163 |
142 |
1 |
20 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
112 |
80 |
7 |
24 |
1 |
113 |
81 |
7 |
24 |
1 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
54 |
36 |
4 |
13 |
1 |
54 |
36 |
4 |
13 |
1 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
104 |
48 |
3 |
53 |
0 |
104 |
48 |
3 |
53 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
86 |
67 |
2 |
17 |
0 |
86 |
67 |
2 |
17 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
88 |
69 |
8 |
11 |
0 |
88 |
69 |
8 |
11 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
171 |
101 |
21 |
49 |
0 |
171 |
101 |
21 |
49 |
0 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
63 |
38 |
6 |
18 |
1 |
66 |
40 |
6 |
19 |
1 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
64 |
54 |
0 |
10 |
0 |
65 |
55 |
0 |
10 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
104 |
78 |
2 |
24 |
0 |
105 |
78 |
2 |
25 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
116 |
68 |
20 |
27 |
|
116 |
6 |
20 |
27 |
1 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
58 |
33 |
5 |
20 |
0 |
58 |
33 |
5 |
20 |
0 |
|
ВСЬОГО |
33 |
17 |
5 |
11 |
0 |
3091 |
1997 |
238 |
832 |
24 |
3124 |
2014 |
243 |
843 |
24 |
Додаток 3
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі
та зняті з контролю
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації по регіонах України станом на 14.10.2008
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
425 |
381 |
0 |
41 |
3 |
425 |
381 |
0 |
41 |
3 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
274 |
270 |
0 |
4 |
0 |
274 |
270 |
0 |
4 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
354 |
316 |
1 |
37 |
0 |
355 |
316 |
1 |
38 |
0 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
1 |
0 |
5 |
0 |
358 |
256 |
12 |
90 |
0 |
364 |
257 |
12 |
95 |
0 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
4 |
2 |
1 |
1 |
0 |
710 |
402 |
6 |
296 |
6 |
714 |
404 |
7 |
297 |
6 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
178 |
164 |
0 |
12 |
2 |
178 |
164 |
0 |
12 |
2 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
144 |
131 |
2 |
11 |
0 |
146 |
132 |
2 |
12 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
613 |
580 |
4 |
29 |
0 |
613 |
580 |
4 |
29 |
0 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
58 |
33 |
0 |
25 |
0 |
58 |
33 |
0 |
25 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
24 |
14 |
0 |
10 |
0 |
58 |
45 |
2 |
11 |
0 |
82 |
59 |
2 |
21 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
10 |
6 |
0 |
4 |
0 |
226 |
164 |
1 |
59 |
2 |
236 |
170 |
1 |
63 |
2 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
119 |
109 |
0 |
7 |
3 |
119 |
109 |
0 |
7 |
3 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
120 |
89 |
2 |
28 |
1 |
120 |
89 |
2 |
28 |
1 |
14 |
АР КРИМ |
8 |
4 |
0 |
4 |
0 |
190 |
126 |
2 |
61 |
1 |
198 |
130 |
2 |
65 |
1 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
5 |
4 |
0 |
1 |
0 |
820 |
750 |
3 |
67 |
0 |
825 |
754 |
3 |
68 |
0 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
275 |
220 |
0 |
55 |
0 |
276 |
220 |
0 |
56 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
4 |
2 |
0 |
2 |
0 |
372 |
297 |
6 |
60 |
9 |
376 |
299 |
6 |
62 |
9 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
306 |
225 |
3 |
78 |
0 |
307 |
225 |
3 |
79 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ! |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
295 |
229 |
0 |
66 |
0 |
296 |
230 |
0 |
66 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
186 |
171 |
0 |
15 |
0 |
186 |
171 |
0 |
15 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
188 |
164 |
0 |
24 |
0 |
188 |
164 |
0 |
24 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
402 |
364 |
1 |
36 |
1 |
402 |
364 |
1 |
36 |
1 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
182 |
162 |
0 |
19 |
1 |
185 |
162 |
0 |
22 |
1 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ! |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18 |
12 |
1 |
5 |
0 |
18 |
12 |
1 |
5 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
438 |
401 |
2 |
35 |
0 |
438 |
401 |
2 |
35 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
193 |
169 |
0 |
24 |
0 |
193 |
169 |
0 |
24 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
87 |
84 |
1 |
2 |
0 |
87 |
84 |
1 |
2 |
0 |
|
ВСЬОГО |
70 |
35 |
1 |
34 |
0 |
7589 |
6314 |
49 |
1197 |
29 |
7659 |
6349 |
50 |
1231 |
29 |
Додаток 4
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі
та зняті з контролю
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств по регіонах України станом на 14.10.2008
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
неналежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
1 |
1 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
7 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4 |
0 |
1 |
0 |
12 |
11 |
0 |
1 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
21 |
14 |
1 |
6 |
0 |
14 |
10 |
0 |
4 |
0 |
35 |
24 |
1 |
10 |
0 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
57 |
41 |
2 |
14 |
0 |
60 |
58 |
1 |
1 |
0 |
117 |
99 |
3 |
15 |
0 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
31 |
24 |
1 |
6 |
0 |
106 |
99 |
6 |
1 |
0 |
137 |
123 |
7 |
7 |
0 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
30 |
28 |
1 |
1 |
0 |
33 |
31 |
1 |
1 |
0 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
38 |
37 |
1 |
0 |
0 |
44 |
43 |
1 |
0 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
26 |
22 |
0 |
4 |
0 |
54 |
54 |
0 |
0 |
0 |
80 |
76 |
0 |
4 |
0 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
57 |
49 |
1 |
7 |
0 |
107 |
96 |
2 |
9 |
0 |
164 |
145 |
3 |
16 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
11 |
0 |
1 |
0 |
19 |
18 |
1 |
0 |
0 |
31 |
29 |
1 |
1 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
3 |
0 |
3 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
8 |
5 |
0 |
3 |
0 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ. |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
14 |
АР КРИМ |
12 |
7 |
1 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
7 |
1 |
4 |
0 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
11 |
9 |
1 |
1 |
0 |
73 |
66 |
0 |
7 |
0 |
84 |
75 |
1 |
8 |
0 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
4 |
1 |
2 |
0 |
12 |
11 |
0 |
1 |
0 |
19 |
15 |
1 |
3 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
23 |
19 |
0 |
4 |
0 |
14 |
13 |
0 |
1 |
0 |
37 |
32 |
0 |
5 |
0 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
19 |
19 |
0 |
0 |
0 |
7 |
6 |
0 |
1 |
0 |
26 |
25 |
0 |
1 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
8 |
6 |
0 |
2 |
0 |
11 |
8 |
0 |
3 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
5 |
0 |
1 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
11 |
10 |
0 |
1 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
20 |
15 |
2 |
3 |
0 |
23 |
18 |
2 |
3 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
16 |
9 |
0 |
4 |
3 |
16 |
15 |
1 |
0 |
0 |
32 |
24 |
1 |
4 |
3 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
3 |
2 |
2 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
12 |
7 |
2 |
3 |
0 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
9 |
8 |
0 |
1 |
0 |
10 |
8 |
1 |
1 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
17 |
15 |
1 |
1 |
0 |
33 |
32 |
0 |
1 |
0 |
50 |
47 |
1 |
2 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
7 |
6 |
0 |
1 |
0 |
13 |
12 |
6 |
1 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
9 |
8 |
0 |
1 |
0 |
|
ВСЬОГО |
368 |
286 |
13 |
66 |
3 |
661 |
611 |
15 |
35 |
0 |
1029 |
897 |
28 |
101 |
3 |
Додаток 5
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі
та зняті з контролю
Надходження інвестицій на підприємства України по регіонах станом на 14.10.2008
N |
Регіон |
Валюта |
Надходження інвестицій |
Центральний апарат |
Регіональне відділення |
Всього |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
20000,000 |
14826,560 |
6720,902 |
7036,220 |
26720,902 |
21862,780 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
4627,200 |
4627,200 |
150,000 |
238,700 |
4777,200 |
4865,900 |
тис. USD |
22700,000 |
24457,500 |
0,000 |
0,000 |
22700,000 |
24457,500 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
1580885,301 |
837963,843 |
18413,632 |
17733,830 |
1599298,933 |
855697,673 |
тис. USD |
25200,000 |
25215,800 |
1000,000 |
1000,000 |
26200,000 |
26215,800 |
тис. EUR |
18852,515 |
71144,887 |
410,000 |
859,700 |
19262,515 |
72004,587 |
4 |
ДНІПРО- ПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
2217346,813 |
1185213,366 |
39436,395 |
48443,875 |
2256783,208 |
1233657,241 |
тис. USD |
530466,000 |
30826,620 |
22967,524 |
19917,351 |
553433,524 |
50743,971 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
1388288,943 |
1589500,713 |
25144,508 |
25076,578 |
1413433,451 |
1614577,291 |
тис. USD |
4000,000 |
4000,000 |
57220,062 |
61515,885 |
61220,062 |
65515,885 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
76170,689 |
79130,813 |
12399,500 |
11307,952 |
88570,189 |
90438,765 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
280,000 |
252,500 |
280,000 |
252,500 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
1509,400 |
1608,253 |
2594,833 |
2384,928 |
4101,233 |
3993,181 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
511576,648 |
526378,750 |
36360,754 |
43330,425 |
547937,402 |
569709,175 |
тис. USD |
312700,000 |
128639,622 |
105,000 |
1547,680 |
312805,000 |
130187,302 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
5000,000 |
5000,000 |
0,000 |
0,000 |
5000,000 |
5000,000 |
тис. USD |
13250,000 |
13250,000 |
0,000 |
0,000 |
13250,000 |
13250,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
10 |
М. КИЇВ |
тис.грн. |
216971,490 |
225311,377 |
120467,230 |
150747,351 |
337438,720 |
376058,728 |
тис. USD |
9120,000 |
9264,100 |
240,000 |
319,900 |
9360,000 |
9584,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
11310,510 |
11237,742 |
2895,700 |
2257,900 |
14206,210 |
13495,642 |
тис. USD |
2000,000 |
2000,410 |
8929,154 |
8933,321 |
10929,154 |
10933,731 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
132266,760 |
109112,361 |
758,820 |
2764,577 |
133025,580 |
111876,938 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
тис.грн. |
69138,166 |
69142,167 |
941,000 |
954,332 |
70079,166 |
70096,499 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
14 |
АР КРИМ |
тис.грн. |
94811,579 |
72633,633 |
0,000 |
0,000 |
94811,579 |
72633,633 |
тис. USD |
19500,000 |
14066,325 |
0,000 |
0,000 |
19500,000 |
14066,325 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
80107,352 |
85343,180 |
40102,629 |
38729,204 |
120209,981 |
124072,384 |
тис. USD |
11000,000 |
11558,490 |
1305,100 |
1344,239 |
12305,100 |
12902,729 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
113045,798 |
84639,878 |
2939,580 |
2755,049 |
115985,378 |
87394,927 |
тис. USD |
152100,000 |
163483,111 |
0,000 |
0,000 |
152100,000 |
163483,111 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
81275,760 |
92538,996 |
16547,000 |
13210,844 |
97822,760 |
105749,840 |
тис. USD |
28000,000 |
44669,432 |
0,000 |
0,000 |
28000,000 |
44669,432 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
339712,074 |
344804,150 |
5515,000 |
2055,000 |
345227,074 |
346859,150 |
тис. USD |
69516,000 |
70294,351 |
10000,000 |
10000,000 |
79516,000 |
80294,351 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
178028,709 |
178125,689 |
0,000 |
0,000 |
178028,709 |
178125,689 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
807,300 |
809,666 |
807,300 |
809,666 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
371570,843 |
365463,296 |
1760,000 |
2101,300 |
373330,843 |
367564,596 |
тис. USD |
23300,000 |
25908,400 |
0,000 |
0,000 |
23300,000 |
25908,400 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
7463,000 |
7789,213 |
5761,786 |
5783,731 |
13224,786 |
13572,944 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
2840,000 |
2346,816 |
8513,444 |
8568,051 |
11353,444 |
10914,867 |
тис. USD |
6953,450 |
9611,679 |
5500,000 |
5937,500 |
12453,450 |
15549,179 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
683387,415 |
53534,692 |
61587,000 |
9530,368 |
744974,415 |
0,000 |
тис. USD |
2107,201 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2107,201 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
14582,500 |
0,000 |
2092,450 |
4186,199 |
16674,950 |
4186,199 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
50528,000 |
49579,776 |
22309,483 |
38153,917 |
72837,483 |
87733,693 |
тис. USD |
70050,000 |
70003,120 |
2230,000 |
2243,306 |
72280,000 |
72246,426 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
27960,000 |
28948,282 |
780,000 |
1609,110 |
28740,000 |
30557,392 |
тис. USD |
8799,000 |
8858,200 |
3168,500 |
1221,000 |
11967,500 |
10079,200 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
423,000 |
425,512 |
336,300 |
336,300 |
759,300 |
701,812 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
ВСЬОГО |
тис.грн. |
8280827,950 |
6025226,258 |
434527,947 |
439295,741 |
8715355,897 |
6464521,999 |
тис. USD |
1310761,651 |
656107,160 |
113752,640 |
115042,348 |
1424514,291 |
771149,508 |
тис. EUR |
18852,515 |
71144,887 |
410,000 |
859,700 |
19262,515 |
72004,587 |
................Перейти до повного тексту