1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2006 N 692
Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу
На виконання вимог чинного законодавства України щодо здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір) та наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 30 жовтня 1997 року N 1160 "Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 вересня 1997 року N 1012" Фондом, його регіональними відділеннями та Фондом майна АР Крим у першому кварталі 2006 року здійснено перевірки стану виконання покупцями державного майна умов укладених договорів.
Всього протягом 1 кварталу 2006 року перевірено виконання умов за 1297 договорами (27,6 відсотка загальної кількості договорів, що перебувають на контролі). Кількість здійснених перевірок склала 1381. Частка договорів, за якими допущено невиконання або неналежне виконання тих чи інших умов, у порівнянні з попередніми періодами знову зменшилася і склала 10,6 відсотка загальної кількості перевірених договорів.
Починаючи з 1995 року до кінця звітного кварталу, на виконання умов договорів, українські підприємства отримали інвестицій та інших коштів на загальну суму 5,435 млрд. грн., 573,71 млн. дол. США та 72 млн. євро, що у перерахунку на національну валюту становить 7,48 млрд. грн. Загалом це перевищує обсяг, передбачений на цей період умовами договорів: 5,48 млрд. грн., 529,97 млн. дол. США, 19,26 млн. євро. У тому числі у стратегічно важливі для економіки і безпеки держави підприємства коштів внесено на загальну суму 3,27 млрд. грн., 414,94 млн. дол. США та 859,7 тис. євро. Тобто майже дві третини всіх інвестицій надійшло саме у ці підприємства, частка договорів купівлі-продажу пакетів акцій яких у загальній кількості договорів з інвестзобов'язаннями становить трохи більше 15 відсотків.
Зафіксовано створення на підприємствах нових робочих місць. Реалізуються інші зобов'язання покупців.
Поряд з тим, у зв'язку з неналежним виконанням умов ряду договорів, недовнесено інвестицій на загальну суму 440,57 млн. грн. і 9,55 млн. дол. США. Мають місце випадки неналежного виконання інших умов договорів.
За виявленими порушеннями органами приватизації вживалися до покупців передбачені законодавством і договорами купівлі-продажу заходи впливу.
Продовжувалася робота з розірвання договорів купівлі-продажу за невиконання покупцями об'єктів приватизації взятих зобов'язань та повернення таких об'єктів у державну власність з метою їх повторного продажу. Станом на 31.03.2006 у державну власність повернуто загалом 203 об'єкти. Ще за 183 об'єктами така робота триває. З числа повернутих у державну власність об'єктів вже повторно продано 114 об'єктів. Сума коштів, отриманих від повторного продажу, становить майже 80,8 млн. грн. і перевищує суму, отриману від першого продажу, більш як у 2 рази.
У першому кварталі поточного року проведено семінар для фахівців регіональних відділень Фонду східних регіонів за участю німецьких спеціалістів. Регіональне відділення Фонду по Дніпропетровській області належним чином організувало проведення цього семінару.
На виконання наказу Фонду від 01.02.2006 N 156 регіональні відділення Фонду розробили та надіслали до Фонду заходи по підвищенню ефективності контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації. Найбільш змістовними є заходи, розроблені регіональними відділеннями Фонду по Дніпропетровській, Донецькій, Сумській, Харківській та Тернопільській областях.
У зв'язку з вищевикладеним
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити звіт про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого протягом 1 кварталу 2006 року (додається).
2. Регіональним відділенням Фонду забезпечити у 2 кварталі 2006 року здійснення перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації згідно з вимогами організаційно-розпорядчих документів Фонду.
3. Відмітити належну організацію Регіональним відділенням Фонду по Дніпропетровській області семінару для фахівців регіональних відділень Фонду східних регіонів за участю німецьких спеціалістів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Потімкова О.Ю.
Голова Фонду В.Семенюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
21.04.2006 N 692
ЗВІТ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого протягом першого кварталу 2006 року
Згідно з вимогами статей 7 та 27 Закону України "Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір), постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97 N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та згідно з наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 27.02.2004 N 372, протягом 1 кварталу 2006 року проведено перевірки стану виконання покупцями державного майна умов укладених договорів. Здійснений контроль показав таке.
1. Загальні дані про результати контролю, здійсненого протягом першого кварталу 2006 року
На обліку органів приватизації знаходиться 11815 договір. З них:
- договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств - 1096;
- договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації - 7537;
- договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва - 3182.
Із загальної кількості зазначених договорів, органами приватизації зараз контролюється виконання умов за 4707 договорами (решта 7108 договори - це договори, умови яких вже виконані, внаслідок чого їх знято з контролю, та договори, строки виконання умов яких наступають у наступні роки).
Протягом 1 кварталу 2006 року перевірено стан виконання умов за 1297 договорами (додаток 1), що складає 27,6 відсотка від кількості договорів на контролі. Фактична ж кількість здійснених перевірок склала 1381.
За результатами цієї роботи можна зробити такі загальні висновки.
Збереглася тенденція до поліпшення загальних показників виконання власниками об'єктів приватизації взятих зобов'язань. Якщо у 1996 році за результатами перевірок кількість договорів, за якими були виявлені порушення тих чи інших умов, становила 36,6 відсотка від їх загальної кількості, то у 1997 році частка таких договорів склала 32,4 відсотка; у 1999 - 20,8; у 2001 - 17,9; у 2003 - 13,7; у 2005 - 12,9. У 1 кварталі 2006 року частка таких договорів становить 10,6 відсотка.
Порушення покупцями умов договорів у звітному кварталі зафіксовано за 147 договорами, що, як зазначалося, становить 10,6 відсотка від перевірених. У кожному випадку встановлення порушення до покупців були застосовані відповідні санкції, передбачені законодавством та договорами.
2. Аналіз стану виконання умов договорів купівлі-продажу окремих груп об'єктів приватизації
У розрізі окремих груп договорів, з числа зазначених вище, стан виконання їх умов (за накопичувальним підсумком) є таким.
З усіх договорів, які знаходяться на контролі органів приватизації, найбільша кількість порушень умов фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва (додаток 2). З загальної їх кількості - 3182, невиконання умов встановлено за 385 договорами (12,1 відсотків від загальної кількості договорів цієї групи). Неналежне виконання умов має місце за 89 договорами (2,8 відсотка). Термін виконання умов не закінчився за 1350 договорами (42,4 відсотка). У повному обсязі виконано умови 1358 договорів (42,7 відсотка).
Найбільша кількість договорів з тих, що контролюються - 7537, стосуються об'єктів малої приватизації (додаток 3). З них умови у повному обсязі виконано за 5039 договорами (66,9 відсотка від загальної кількості). Невиконання умов виявлене за 133 договорами (1,8 відсотка). Неналежне виконання умов має місце за 74 договорами (майже 1,0 відсоток). Термін виконання умов не настав за 2291 договорами (30,4 відсотка).
Стан виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій є таким (додаток 4).
На обліку органів приватизації перебуває 1096 договорів купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств. За результатами здійснених перевірок повне і своєчасне виконання умов відмічене за 825 договорами (75,3 відсотка від їх загальної кількості). Неналежне виконання умов, тобто відставання від передбачених договорами термінів, допущено покупцями за 12 договорами (1,1 відсотка). Невиконання умов зафіксовано за 83 договорами (7,6 відсотка). За 176 договорами (16,1 відсотка) терміни виконання умов не закінчились.
Серед зазначених договорів купівлі-продажу пакетів акцій 210 договорів стосуються приватизації підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави. З них на обліку центрального апарату Фонду знаходиться 133 договори, у регіональних відділеннях - 77.
Стан їх виконання є таким:
- за 157 договорами, (74,76 відсотка від загальної кількості) умови виконано у повному обсязі;
- за 21 договором (10,0 відсотків) зобов'язання знаходяться у процесі виконання (інвестиційні зобов'язання та інші зобов'язання, виражені у грошовій формі, виконані, а за іншими зобов'язаннями кінцеві терміни їх виконання не закінчились);
- за 31 договором (14,76 відсотка) кінцеві терміни внесення інвестицій та виконання інших зобов'язань тривають;
- за 1 договором (0,48 відсотка) зафіксовано невиконання умов, передбачених договором. На сьогодні здійснюються заходи щодо забезпечення безумовного їх виконання, а у разі недосягнення позитивних результатів, будуть вжиті заходи щодо розірвання договору та повернення об'єкта приватизації у власність держави.
3. Дані щодо стану виконання покупцями об'єктів приватизації найбільш характерних умов договорів
Найбільш значна частина порушень стосується порядку розрахунків за придбані об'єкти приватизації. Протягом 1 кварталу 2006 року це порушення встановлено за 17 договорами (1,23 відсотка від перевірених). Найбільше таких випадків встановлено регіональними відділеннями Фонду по Київській (б договорів). Житомирській, Сумській областях та Фондом майна АР Крим (по 2 договори). Наприклад, у Київській області регіональним відділенням Фонду за несвоєчасну сплату покупцем (ТОВ "Слов'янський енергетичний альянс") за придбаний об'єкт (нежитловий будинок: м. Київ, вул. Багговутівська, 1) нарахована пеня у сумі 777,8 тис. грн. Також зазначеним регіональним відділенням за несвоєчасну сплату вартості об'єкта (їдальня, м. Бровари, Київська область) покупцю (ЗАТ "Броварський деревообробний комбінат") нарахована пеня в розмірі 1,6 тис. грн., яку він сплатив.
Недотримання порядку термінів державної реєстрації нової форми власності придбаних покупцями об'єктів приватизації виявлено загалом за 10 договорами (майже 0,7 відсотка від перевірених договорів). Недисциплінованість покупців у цій частині виявлена регіональними відділеннями по Харківській (6 договорів), Запорізькій та Івано-Франківській (по 1 договору) областях та деякими іншими регіональними відділеннями. Поряд з недисциплінованістю покупців, однією з причин несвоєчасної реєстрації є зволікання органів місцевого самоврядування з оформленням реєстрації.
Факти невиконання зобов'язань щодо збереження, або забезпечення певного виду діяльності приватизованих об'єктів зафіксовано регіональними відділеннями по Дніпропетровській та Чернігівській (по 1 договору) областях (0,14 відсотка від перевірених). Так, регіональним відділенням по Дніпропетровській області встановлено невиконання цієї умови за договором купівлі-продажу будівлі колишнього гуртожитку N 1, що знаходилась на балансі Українського державного хіміко-технологічного університету (м. Дніпропетровськ), яким було передбачено реконструювати будівлю під публічну (загальнодоступну) бібліотеку міського значення. З метою виправлення ситуації регіональним відділенням розпочата претензійно-позовна робота із застосування до покупця передбачених законодавством та договором відповідних санкцій.
Факти порушень виконання покупцями зобов'язань щодо збереження або збільшення обсягів виробництва продукції (послуг) впродовж кварталу було зафіксовано за 1 договором (біля 0,07 відсотка від перевірених договорів) центральним апаратом Фонду. Так, за результатами перевірки виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Свердловський машинобудівний завод" покупцем (ВАТ "Дружківський машинобудівний завод") не збережені досягнуті на цьому підприємстві на момент приватизації обсяги виробництва (у 2003 року цей показник становив 37,6 млн. грн., у 2004 році - 55,4 млн. грн., а у 2005 році - 27,6 млн. грн.). Фондом здійснюється претензійно-позовна робота із розірвання зазначеного договору та повернення пакета акцій у власність держави.
Органами приватизації перевірено також стан виконання покупцями зобов'язань щодо збереження існуючої на момент приватизації кількості робочих місць та створення нових. На контролі органів приватизації знаходиться 454 договори (9,6 відсотка від загальної кількості договорів, які контролюються органами приватизації), які містять умову щодо збереження кількості робочих місць, які існували на об'єктах на момент приватизації та 199 договори (4,2 відсотка від загальної кількості договорів) - щодо створення нових.
Протягом 1 кварталу 2006 року відповідно до плану-графіку та згідно з вимогами Порядку здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна, затвердженого наказом Фонду від 27.02.2004 N 372, органами приватизації було проконтрольовано 82 договори (майже 6,0 відсотків від загальної кількості перевірених договорів), які містять умову щодо збереження кількості робочих місць та 72 договори (5,2 відсотка від загальної кількості перевірених договорів) - щодо створення нових.
Результати цих перевірок є такими.
Існуюча на момент приватизації кількість робочих місць на підприємствах, стосовно, яких укладено вищезазначені 82 договори з умовою щодо збереження робочих місць, становила майже 117,0 тис. одиниць. Перевірками виконання покупцями зазначеної умови встановлено, що на сьогодні їх кількість складає майже 119,7 тис. одиниць. Тобто, власниками у післяприватизаційний період збережені робочі місця та додатково створено біля 2,7 тис. одиниць (за накопичувальним підсумком з моменту укладання зазначених договорів купівлі-продажу).
Наприклад, за договором купівлі-продажу пакету акцій ДВАТ "Науково-дослідний інститут гірничої механіки ім. Федорова" (м. Донецьк) покупець (корпорація "Індустріальна спілка Донбасу") зобов'язався зберігати робочі місця в кількості 153 одиниці. На час перевірки на підприємстві існує 206 робочих місць. Є також інші приклади.
Поряд з тим, невиконання цього зобов'язання встановлено за 2 договорами, за якими виявлено скорочення 218 робочих місць. Це порушення встановлено регіональними відділеннями Фонду по Донецькій та Дніпропетровській областях. Так, за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Новгородський машинобудівний завод" покупцем (ВАТ "Дружківський машинобудівний завод") порушено умову щодо збереження існуючих на момент приватизації і створення нових робочих місць протягом 3-х років з моменту підписання договору. На момент приватизації підприємстві існувало 637 робочих місць. На початок 2006 року їх є 449 одиниць. Тобто, кількість робочих місць скоротилась на 188 одиниць. За це порушення регіональним відділенням покупцю нарахований штраф у розмірі 1,16 млн. грн. та, згідно з законодавством, його зобов'язано у місячний термін поновити кількість скорочених робочих місць.
На виконання зобов'язання щодо створення нових робочих місць, яке передбачено 72 договорами, власниками цих об'єктів у постприватизаційний період створено майже 1,5 тис. робочих місць (договорами передбачалось створення майже 1,4 тис. робочих місць).
Прикладом створення нових робочих місць внаслідок належного виконання власниками взятих зобов'язань є договір купівлі-продажу цілісного майнового комплексу бази відділу головного механіка ДБУ "Кримспецбуд" (м. Ялта, смт Гаспра, АР Крим). На виконання умови щодо створення 110 нових робочих місць покупцем (ЗАТ "Планетабуд") створено 115 робочих місць, тобто додатково створено 5 робочих місць.
Мають місце і інші приклади.
Поряд з тим, невиконання цього зобов'язання у звітному кварталі встановлено за 2 договорами (Регіональне відділення Фонду по Одеській області). За ними виявлено нестворення 120 робочих місць. Так, наприклад, за договором купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва "Реконструкція окремо заглибленої споруди під відділення спелеотерапії, пульмонології та ендоскопічної хірургії дорожньої лікарні" покупцем (ТОВ "Марина - 1998") поряд з невиконанням інших умов договору, не виконана умова щодо створення 50 нових робочих місць на час будівництва цього об'єкта. Тому, регіональним відділенням здійснюється відповідна претензійно-позовна робота із стягнення з покупця передбачених законодавством та договором санкцій.
Хоча порушення вказаних умов все ж існують, слід зазначити, що вони мають поодинокий характер.
В ході проведення перевірок органами приватизації виявлена значна кількість створення нових робочих місць на підприємствах, де договорами такі зобов'язання покупців передбачені не були. Перевірками виявлено 27 таких договорів за якими створено біля 2,2 тис. робочих місць. Так, наприклад:
- у Івано-Франківській області за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Івано-Франківськгаз" (25,3 відсотка статутного фонду) встановлено, що за час володіння ним покупцем (ТДВ "Континіум-Транс-Інвест") на підприємстві збережені 3418 робочих місць, які існували на момент приватизації, та створено 542 нових робочих місця;
- у Хмельницькій області за договором купівлі-продажу цілісного майнового комплексу учбово-курсового комбінату (м. Хмельницький) покупцем (Хмельницький приватний інститут бізнесу) збережено 4 робочих місця, передбачені договором та створено 118 нових робочих місць, хоча таке зобов'язання договором не передбачалось.
Результати перевірок стану виконання інвестиційних зобов'язань та інших зобов'язань, виражених у грошовій формі показали таке.
Такі зобов'язання містять 848 договорів купівлі-продажу пакетів акцій, 417 договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації і 64 договори - купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва.
Загалом вказаними договорами передбачено внесення до підприємств протягом 1995 - 2016 років інвестицій та інших коштів на загальну суму 9,02 млрд. грн., 1,44 млрд. дол. США та 19,26 млн. євро. У тому числі протягом 1995 - 2006 років договорами передбачено внести 5,48 млрд. грн., 529,97 млн. дол. США, 19,26 млн. євро.
Починаючи з 1995 року до кінця звітного кварталу інвестицій та інших коштів у процесі приватизації українські підприємства отримали на загальну суму 5,435 млрд. грн., 573,71 млн. дол. США та 72 млн. євро, що у перерахунку на національну валюту, складає 7,48 млрд. грн. Загалом це перевищує обсяг, передбачений на цей період умовами договорів.
За окремими групами договорів ці цифри розподіляються так.
Договорами купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств передбачено надходження до них у період з 1995 року до 2016 року коштів у сумі 8,25 млрд. грн., 1,44 млрд. дол. США та 19,26 млн. євро (додаток 5). У тому числі на стратегічно важливі підприємства ці надходження протягом аналогічного періоду мають скласти 4,904 млрд. грн., 1,22 млрд. дол. США та 410 тис. євро (додаток 6).
Фактично у період з 1995 року їх надійшло:
- за всіма договорами купівлі-продажу пакетів акцій на суму 5,15 млрд. грн., 572,13 млн. дол. США та 72 млн. євро;
- у тому числі за договорами купівлі-продажу пакетів акцій стратегічно важливих підприємств - на суму 3,27 млрд. грн., 414,94 млн. дол. США та 859,7 тис. євро (за умовами цих договорів за цей період повинно бути внесено 2,96 млрд. грн. та 365,46 млн. дол. США та 410 тис. євро).
Договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва за цей період передбачено виконання їх покупцями тих чи інших зобов'язань, які мають грошове вираження, на загальну суму 463,35 млн. грн. і 4,01 млн. дол. США. Фактично за вказаний період надійшло 96,1 млн. грн. і 299,76 тис. дол. США (додаток 7).
Договорами купівлі-продажу об'єктів малої приватизації аналогічними зобов'язаннями покупців передбачено виконання заходів на загальну суму 312,2 млн. грн. і 1,02 млн. дол. США. Фактично за вказаний період надійшло 192,02 млн. грн. і 1,28 млн. дол. США (додаток 8).
Найбільшу зацікавленість інвесторів викликають підприємства базових галузей економіки, а саме: чорної та кольорової металургії (обсяг внесених інвестицій склав 2,093 млрд. грн. та 267,42 млн. дол. США), машинобудування та металообробки (939,26 млн. грн. та 36,24 млн. дол. США), енергетичної та паливної промисловості (788,03 млн. грн., 57,92 млн. дол. США та 71,1 млн. євро).
Аналіз напрямків залучення інвестицій в розрізі галузей промисловості свідчить, що більша частина із залучених інвестицій направляється на технічне переозброєння та реконструкцію виробництва (обсяг внесених на ці цілі інвестицій склав 2,77 млрд. грн., 291,36 млн. дол. США), що є необхідним для розвитку виробничої бази з метою випуску конкурентоспроможної продукції та виходу на нові ринки збуту.
Наступними напрямками залучення інвестицій за кількісними показниками є погашення кредиторської заборгованості підприємств, у тому числі із заробітної плати (обсяг внесених інвестицій склав 972,7 млн. грн., 81,32 млн. дол. США та 71,14 млн. євро) і поповнення обігових коштів підприємств (547,3 млн. грн. та 142,68 млн. дол. США).
У загальному обсязі зобов'язань покупців держмайна щодо забезпечення погашення заборгованостей підприємств за різними напрямками слід окремо виділити договори стосовно підприємств, які мають заборгованість по платежах за іноземними кредитами, отриманими під гарантії Уряду України. Це договори купівлі-продажу пакетів акцій ВАТ "Лисичанськнафтаоргсинтез" (від 18.06.2000 N КПП-271), ВАТ "Запорізький алюмінієвий комбінат" (від 08.02.2001 N КПП-307) та ВАТ "Херсонський бавовняний комбінат" (від 01.06.2004 N КПП-444). За першим з цих договорів покупцем ("ТНК-Україна") забезпечено погашення заборгованості підприємства перед Міністерством фінансів України, еквівалентній 18,85 млн. євро., яка виникла внаслідок виконання Україною гарантійних зобов'язань по кредиту з банком "West LB". Крім того забезпечено погашення підприємством залишку заборгованості за кредитом перед цим банком. Загальна сума погашення склала більш як 70 млн. євро.
За двома іншими договорами передбачені ними заходи не здійснені. У обох випадках зафіксовано невиконання умов договорів, але судові інстанції у позовах Фонду про розірвання договорів на сьогодні йому відмовили. Так, за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "ЗАлК" покупцем (ЗАТ "АВТОВАЗ-Інвест") не забезпечено рефінансування реальних дійсних зобов'язань комбінату за кредитною угодою з Державним експортно-імпортним банком України на загальну суму 76,45 млн. дол. США. Ще й на сьогодні Верховним судом України не розглянуто касаційні скаргу та подання Фонду та прокуратури Запорізької області від травня та липня 2004 року. Робота триває. Фонд звернувся до Президента України та вищих органів державної влади з цього приводу.
За договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Херсонський бавовняний комбінат" Фонд зафіксував нездійснення чергового платежу, в розмірі 0,5 млн. дол. США на погашення кредиту за угодою з ВАТ "Укрексімбанк". Причиною є мораторій на задоволення вимог кредиторів в рамках провадження справи про банкрутство ВАТ. Крім того, за цієї ж причини, судом було заборонено покупцю покупцем (ЗАТ "Волинський шовковий комбінат") виконувати фіксовані умови конкурсу. На сьогодні Фондом, разом з іншими державними установами, здійснюються заходи щодо виправлення ситуації.
Загальне перевищення фактичних інвестиційних надходжень у підприємства у порівнянні з плановими досягнуто за рахунок випередження покупцями термінів виконання інвестиційних зобов'язань (та перевиконання їх обсягів) за рядом договорів.
Поряд з тим, за деякими договорами зафіксовано недовнесення інвестицій у запланованих договорами обсягах на визначену дату. Загальна сума недовнесення інвестицій до запланованих договорами обсягів станом на кінець першого кварталу 2006 року склала 440,53 млн. грн., 9,55 млн. дол. США. З них тільки за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Херсонообленерго" заборгованість з інвестування склала 358,7 млн. грн. На сьогодні вирішення проблемних питань за цим договором здійснюється за відповідними дорученнями Кабінету Міністрів України на міжвідомчому рівні.
Фонд державного майна систематично контролює стан виконання умов за 15 договорами купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній.
Згідно з умовами зазначених договорів, протягом 1996-2006 років на розвиток компаній, погашення простроченої кредиторської заборгованості та на поповнення обігових коштів передбачається внести інвестицій на загальну суму 1,04 млрд. грн. та 13,25 млн. дол. США.
Станом на 12.04.2006 у зазначені підприємства внесено інвестицій - 625,182 млн. грн. та 13,25 млн. дол. США за такими напрямками:
- на погашення кредиторської заборгованості - 401,93 млн. грн.;
- на поповнення обігових коштів - 46,03 млн. грн.;
- на технічний розвиток підприємств - 176,22 млн. грн. та 12,5 млн. дол. США;
- на здійснення заходів з екології - 1,0 млн. грн. та 750 тис. дол. США.
Загальні відомості щодо реалізації покупцями умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній такі:
- з 9 договорів купівлі-продажу, укладених у 1998 році, умови за 8 виконано своєчасно та в повному обсязі. Це договори купівлі-продажу пакетів акцій ВАТ "ЕК "Житомиробленерго", ВАТ "Тернопільобленерго", ВАТ "Львівобленерго", ВАТ "Полтаваобленерго", ВАТ "ЕК "Чернігівобленерго", ВАТ "Сумиобленерго", ВАТ "Кіровоградобленерго", ВАТ "Прикарпаттяобленерго", а за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "ЕК "Одесаобленерго" зобов'язання виконуються своєчасно, але кінцевий термін ще не настав;
- з 6 договорів, які були укладені в другому кварталі 2001 року, за 5 договорами (ВАТ "ЕК "Житомиробленерго", ЗАТ "А.Е.С. Київобленерго", ВАТ "ЕК "Севастопольенерго", ЗАТ "Ей-І-Ес "Рівнеобленерго", ВАТ "Кіровоградобленерго") їх умови виконуються вчасно та в повному обсязі, а за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "ЕК "Херсонобленерго", як зазначалося вище, не виконуються.
4. Заходи, вжиті державними органами приватизації з метою усунення фактів порушень умов продажу об'єктів приватизації
У всіх виявлених випадках порушення покупцями взятих зобов'язань органами приватизації здійснювалась необхідна претензійно-позовна робота. Зокрема, крім заходів із стягнення штрафів, пені і неустойок (загальна сума за всі роки контролю склала 12,6 млн. грн. та 149,9 тис, дол. США), у разі встановлення фактів невиконання умов договорів, після використання всіх можливостей досудового врегулювання проблем в напрямку забезпечення реалізації цих умов, здійснювались дії з розірвання (визнання недійсними) договорів та повернення об'єктів приватизації в державне управління для перепродажу іншому власнику.
Станом на 31.03.2006 у власність держави повернуто 203 (за накопичувальним підсумком) об'єкти приватизації (з яких 79 - пакети акцій, 38 - цілісні майнові комплекси і 86 - об'єкти незавершеного будівництва). У першому кварталі 2006 року повернуто 10 об'єктів приватизації. За 183 договорами продовжується претензійно-позовна робота щодо їх розірвання (визнання недійсними) і повернення об'єктів приватизації у державну власність (з них 41 - пакети акцій, 29 - цілісні майнові комплекси та 113 - об'єкти незавершеного будівництва).
З числа повернутих у державну власність об'єктів приватизації повторно продано (за накопичувальним підсумком) 114 об'єктів. У їх числі:
- 43 пакети акцій;
- 50 об'єкти незавершеного будівництва;
- 21 цілісний майновий комплекс.
Загальна сума коштів, отриманих від повторного продажу повернутих державі за рішеннями судів об'єктів, склала 80,83 млн. грн. (для порівняння: від першого продажу цих об'єктів було одержано 38,99 млн. грн.).
5. Приклади результатів роботи із забезпечення реалізації умов договорів
Перевірками фіксуються конкретні приклади поліпшення виробничого та фінансового стану приватизованих підприємств внаслідок успішної реалізації власниками взятих зобов'язань. Серед них:
- У Кіровоградській області на виконання умов договору купівлі-продажу приміщення центру культури та дозвілля, що знаходиться на балансі ВАТ "Олександрійський завод поліграфічної техніки" (м. Олександрія), покупцем (фізична особа) внесені інвестиції в сумі 177,06 тис. грн. (договором передбачено внесення 132,0 тис. грн.), проведено ремонт цього приміщення, зроблено індивідуальне опалення, зберігається профіль діяльності об'єкта. Тут здійснює освітню діяльність Олександрійська філія Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки, що забезпечило навчання 623 студентів денної та заочної форми. Створено 45 нових робочих місць;
- у Миколаївській області на виконання умов договору купівлі-продажу цілісного майнового комплексу МДП "ФОЦ "Кентавр" покупцем (ТОВ "Миколаївська федерація атлетизму") внесено інвестицій на ремонт приміщення, його обладнано спортінветарем на загальну суму 750,0 тис. грн., створено 6 нових робочих місць;
- у Тернопільській області на виконання умов договору купівлі-продажу нежитлового приміщення (загальна площа 44,8 кв. м), розташованого у гуртожитку (м. Бучач), покупцем (фізична особа) здійснення капітальний ремонт на суму 30,3 тис. грн. та підготовлено це приміщення для відкриття аптеки.
6. Загальні питання роботи із забезпечення реалізації умов продажу державного майна
Більшість регіональних відділень Фонду відповідально віднеслись до завдання, визначеного наказом Фонду від 01.02.2006 N 156 щодо розробки заходів, спрямованих на підвищення ефективності контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу. Їх аналіз показує на спорідненість точок зору фахівців на проблеми, які мають місце. Наприклад, більшість регіональних відділень вважає за доцільне залучення до перевірок окремих, специфічних питань, спеціалістів відповідних установ (або обов'язкове використання матеріалів їх перевірок). Це контроль:
заходів, що стосуються захисту навколишнього середовища, дотримання вимог екологічної безпеки - за допомогою спеціалістів та матеріалів обласних управлінь екології та природних ресурсів;
санітарно-епідеміологічного стану - обласних та районних санітарно-епідеміологічних станцій;
охорони праці та техніки безпеки на підприємствах - управлінь охорони праці та соціального захисту населення державних адміністрацій;
протипожежної безпеки - районних та обласних управлінь МНС України;
забезпечення сплати податкових платежів - обласних державних податкових адміністрацій;
отримання відповідних дозволів на виконання конкретних видів діяльності, визначених договорами - органів місцевого самоврядування.
При перевірках стану виконання умов колективних договорів вважається доцільним залучення профспілкових органів.
У необхідних випадках пропонується залучення до перевірок представників місцевих органів державної влади.
Пропонується посилити роботу щодо досудового врегулювання спірних питань шляхом переговорів, розгляду їх колегіальними органами. Підвищити інформованість населення через засоби масової інформації про роботу по контролю за виконанням покупцями взятих зобов'язань.
Пропонується приділити більше уваги якості формування умов конкурсів і договорів при продажі об'єктів. Запропоновано також і інше. Найбільш змістовними є заходи, розроблені регіональними відділеннями Фонду по Дніпропетровській, Донецькій, Сумській, Харківській і Тернопільській областях.
У подальшому розроблені регіональними відділеннями заходи будуть Фондом узагальнені та розповсюджені для використання регіональними відділеннями у поточній діяльності.
У звітному кварталі проведено ще один семінар з німецькими фахівцями в області контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу. Його було проведено у м. Дніпропетровську для відділень Фонду східних регіонів держави. Необхідно відмітити належний рівень організації семінару Дніпропетровським регіональним відділенням Фонду, яке відповідально віднеслося до цього заходу. Враховуючи, що досвід проведення таких заходів є початковим, план проведення семінару не було жорстко врегламентовано, він проводився здебільшого у формі співбесіди на теми, що цікавлять наших фахівців. У подальшому планується провести такі зустрічі для інших регіональних відділень. Пропонуємо, для підвищення їх ефективності, надіслати свої пропозиції щодо їх організації, тематики, яку необхідно висвітлити з боку німецьких та наших фахівців, форми проведення (лекції, співбесіди і т. д.).
У минулому кварталі відбувся черговий розгляд питання стану виконання умов договорів купівлі-продажу на засіданні Кабінету Міністрів України. Треба відмітити, що розгляд цього питання у тій чи іншій формі (запити, доручення, на засіданнях), здійснюється вищими органами влади практично щокварталу. Враховуючи підвищені вимоги до оперативності підготовки таких матеріалів (останнє засідання Кабінету Міністрів України було підготовлене протягом тижня) просимо регіональні відділення Фонду у подальшому з розумінням ставитися до таких завдань і забезпечувати їх виконання у стислі терміни.
У першому кварталі поточного року підрозділами органів приватизації по контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу було здійснено інвентаризацію договорів купівлі-продажу щодо збереження робочих місць і створенню нових. Ці умови договорів є одними з найболючіших і соціально значущих. Здійснена робота дозволить більш коректно висвітлювати результати приватизації підприємств з точки зору перспектив трудозайнятості населення. Проте слід звернути увагу, що найчастішим недоліком регіональних відділень залишаються випадки дублювання даних за одними і тими ж договорами у ряді кварталів, що призводить до накопичувальної помилки.
У поточному кварталі Фондом завершено розробку Положення про склад і регламент роботи комісії з повернення об'єктів у державну власність. Його затверджено відповідним наказом Фонду і буде направлено регіональним відділенням для використання у роботі.
Необхідно відмітити, що у 1 кварталі 2006 році Фонд, його регіональні відділення та Фонд майна АР Крим забезпечили виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками та термінів надання своїх звітів до Фонду. Кращими регіональними відділеннями в частині якості організації та здійснення контролю, звітності, відпрацювання пропозицій щодо його подальшого нормативного та методологічного забезпечення є регіональні відділення Фонду по Донецькій, Кіровоградській, Миколаївській, Сумській, Тернопільській, Чернігівській, Черкаській областях, м. Києву та Фонд майна АР Крим.
Заступник директора
Департаменту
постприватизаційного
супроводження



В.Бондаренко
Додаток 1
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу, здійсненої органами приватизації у 1-му кварталі 2006 року
NN
П/П
Регіональні
відділення
Фонду
База договорів
купівлі-продажу,
що підлягає
перевірці
План на квартал Фактично перевірено Порушення
кількість в %
до бази
кількість % виконання
плану
в %
до бази
к-сть
договорів
в % до
факту
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
По області:
1 Вінницькій 136 34 25.00 53 155.90 39.00 1 3.77
2 Волинській 60 18 30.00 19 105.50 31.70 1 5.30
3 Дніпропетровській 245 85 34.70 90 105.90 36.70 12 13.30
4 Донецькій 698 174 25.00 174 100.00 25.00 2 1.00
5 Житомирській 210 53 25.24 53 100.00 25.24 19 35.85
6 Закарпатській 68 23 33.80 23 100.00 33.80 0 0.00
7 Запорізькій 190 48 25.30 48 100.00 25.30 9 18.80
8 Ів-Франківській 39 10 25.64 10 100.00 25.64 2 20.00
9 Київській 148 74 50.00 74 109.00 50.00 6 8.10
10 Кіровоградській 72 18 25.00 18 100.00 25.00 3 16.70
11 Луганській 149 38 25.00 38 100.00 25.00 12 31.60
12 Львівській 342 87 25.40 92 105.74 26.90 8 8.69
13 Миколаївській 125 32 26.00 32 100.00 26.00 0 0.00
14 Одеській 127 32 25.20 34 106.30 26.80 4 11.80
15 Полтавській 204 57 27.94 57 100.00 27.94 0 0.00
16 Рівненській 189 48 25.40 48 100.00 25.40 3 6.25
17 Сумській 65 16 24.60 17 106.20 26.20 2 11.80
18 Тернопільській 106 28 26.40 28 100.00 26.40 2 7.10
19 Харківській 208 52 25.00 71 136.54 34.13 13 18.31
20 Херсонській 62 17 27.42 19 111.70 30.60 5 26.30
21 Хмельницькій 40 8 20.00 25 312.50 62.50 0 0.00
22 Черкаській 141 35 25.00 35 100.00 25.00 0 0.00
23 Чернівецькій 41 15 36.58 15 100.00 36.58 0 0.00
24 Чернігівській 154 38 25.00 40 104.00 26.00 10 25.00
25 м. Києву 139 50 35.00 53 106.00 38.00 8 15.00
26 м. Севастополю 45 11 24.44 11 100.00 24.44 1 9.10
27 ФМ АР Крим 549 137 25.00 137 100.00 25.00 20 14.60
28 ЦА Фонду 155 59 38.10 67 106.80 40.60 3 4.80
Всього 4707 1297 27.60 1381 106.50 29.30 147 10.64
Додаток 2
Критерії відбору:
Статус ДКП:
діючі та зняті з контролю
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва по регіонах України станом на 14.04.2006
N Регіон Кількість укладених договорів купівлі-продажу
Центральним апаратом Регіональним відділенням По Україні
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настав
неналеж-
не
викон.
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настан
неналеж-
не
викон.
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настав
неналеж-
не
викон.
1 ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 169 89 0 80 0 169 89 0 80 0
2 ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 81 43 4 34 0 81 43 4 34 0
3 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 183 40 33 106 4 183 40 33 106 4
4 ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
ОБЛАСТЬ
14 0 2 12 0 104 53 17 34 0 118 53 19 46 0
5 ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 230 99 28 95 8 230 99 28 95 8
6 ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 400 210 47 98 45 400 210 47 98 45
7 ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 26 11 2 13 0 26 11 2 13 0
8 ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 122 60 33 26 3 122 60 33 26 3
9 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА
ОБЛАСТЬ
0 0 0 0 0 33 13 11 9 0 33 13 11 9 0
10 М. КИЇВ 9 3 2 4 0 60 24 16 15 5 69 27 18 19 5
11 КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ 4 1 0 3 0 105 8 0 97 0 109 9 0 100 0
12 КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 69 18 30 18 3 69 18 30 18 3
13 М. СЕВАСТОПОЛЬ 0 0 0 0 0 16 2 5 8 1 16 2 5 8 1
14 АР КРИМ 5 2 0 3 0 155 45 31 79 0 160 47 31 82 0
15 ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ 1 1 0 0 0 211 64 20 121 6 212 65 20 121 6
16 МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 139 102 1 36 0 139 102 1 36 0
17 ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ 1 0 0 1 0 115 60 2 49 4 116 60 2 50 4
18 ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 49 23 3 23 0 49 23 3 23 0
19 РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 92 27 0 62 3 92 27 0 62 3
20 СУМСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 90 46 9 30 5 90 46 9 30 5
21 ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 86 53 4 29 0 86 53 4 29 0
22 ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 1 212 58 58 96 0 212 58 58 96 0
23 ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ 3 2 0 1 0 64 27 7 30 0 67 29 7 31 0
24 ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ 1 1 0 0 0 62 49 1 12 0 63 50 1 12 0
25 ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ 1 0 1 0 0 107 67 2 38 0 108 67 3 38 0
26 ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 105 32 14 58 1 105 32 14 58 1
27 ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 58 25 2 30 1 58 25 2 30 1
ВСЬОГО 39 10 5 24 0 3143 1348 380 1326 89 3182 1358 385 1350 89
Додаток 3
Критерії відбору:
Статус ДКП:
діючі та зняті з контролю
СТАН ВИКОНАННЯ
договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації по регіонах України станом на 14.04.2006
N Регіон Кількість укладених договорів купівлі-продажу
Центральним апаратом Регіональним відділенням По Україні
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настав
неналеж-
не
викон.
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настав
неналеж-
не
викон.
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настав
неналеж-
не
викон.
1 ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 316 261 1 53 1 316 261 1 53 1
2 ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 255 247 0 7 1 255 247 0 7 1
3 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 310 273 4 33 0 310 273 4 33 0
4 ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
ОБЛАСТЬ
2 0 0 2 0 312 146 23 130 13 314 146 23 132 13
5 ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ 2 0 0 2 0 626 169 3 434 20 628 169 3 436 20
6 ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 142 126 0 16 0 142 126 0 16 0
7 ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ 1 0 0 1 0 132 106 2 24 0 133 106 2 25 0
8 ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 558 432 14 111 1 558 432 14 111 1
9 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА
ОБЛАСТЬ
0 0 0 0 0 47 20 1 26 6 47 20 1 26 0
10 М. КИЇВ 13 7 1 5 0 77 55 5 16 1 90 62 6 21 1
11 КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ 7 2 0 5 0 170 69 2 96 3 177 71 2 101 3
12 КІРОВОГРАДСЬКА
ОБЛАСТЬ
0 0 0 0 0 114 97 2 11 4 114 97 2 11 4
13 М. СЕВАСТОПОЛЬ 0 0 0 0 0 106 75 2 26 3 106 75 2 26 3
14 АР КРИМ 3 2 0 1 0 1102 656 37 405 4 1105 658 37 406 4
15 ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ 3 3 0 0 0 663 518 1 135 9 666 521 1 135 9
16 МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 237 171 1 65 0 237 171 1 65 0
17 ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ 2 0 0 2 0 330 250 3 66 11 332 250 3 68 11
18 ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 290 116 2 172 0 290 116 2 172 0
19 РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ 1 0 0 1 0 233 113 0 119 1 234 113 0 120 1
20 СУМСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 179 151 3 25 0 179 151 3 25 0
21 ТЕРНОПІЛЬСЬКА
ОБЛАСТЬ
0 0 0 0 0 149 84 1 64 0 149 84 1 64 0
22 ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 326 262 2 61 1 326 262 2 61 1
23 ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ 2 0 0 2 0 150 131 1 18 0 152 131 1 20 0
24 ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 18 12 1 5 0 18 12 1 5 0
25 ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 409 314 2 93 0 409 314 2 93 0
26 ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 172 99 17 55 1 172 99 17 55 1
27 ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 78 72 2 4 0 78 72 2 4 0
ВСЬОГО 36 14 1 21 0 7501 5025 132 2270 74 7537 5039 133 2291 74
Додаток 4
Критерії відбору:
Статус ДКП:
діючі та зняті з контролю
СТАН ВИКОНАННЯ
договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств по регіонах України станом на 14.04.2006
N Регіон Кількість укладених договорів купівлі-продажу
Центральним апаратом Регіональним відділенням По Україні
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настав
Неналеж-
не
викон.
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настав
неналеж-
не
викон.
Всьо-
го
викона-
ні
не
викона-
ні
термін
не
настав
неналеж-
не
викон.
1 ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ 2 0 0 2 0 6 5 0 1 0 8 5 0 3 0
2 ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ 7 6 0 1 0 4 4 0 0 0 11 10 0 1 0
3 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ 18 11 1 6 0 12 10 1 1 0 30 21 2 7 0
4 ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
ОБЛАСТЬ
57 34 3 20 0 70 56 9 4 1 127 90 12 24 1
5 ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ 30 18 0 12 0 127 97 27 3 0 157 115 27 15 0
6 ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ 3 2 0 1 0 30 25 2 3 0 33 27 2 4 0
7 ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ 6 4 0 2 0 41 36 2 3 0 47 40 2 5 0
8 ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ 25 18 1 5 1 59 52 5 2 0 94 70 6 7 1
9 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА
ОБЛАСТЬ
2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 0 0
10 М. КИЇВ 55 43 1 11 6 107 85 3 16 3 162 128 4 27 3
11 КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ 13 10 1 2 0 19 18 1 0 0 32 28 2 2 0
12 КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ 5 1 1 3 0 2 1 0 1 0 7 2 1 4 0
13 М. СЕВАСТОПОЛЬ 1 0 0 1 0 6 6 0 0 0 7 6 0 1 0
14 АР КРИМ 12 6 1 5 0 37 19 0 16 2 49 25 1 21 2
15 ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ 12 7 1 4 0 75 64 5 6 0 87 71 6 10 0
16 МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ 7 4 1 2 0 11 10 0 1 0 18 14 1 3 0
17 ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ 21 18 0 3 0 14 10 0 3 1 35 28 0 6 1
18 ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ 19 16 0 3 0 7 6 1 0 0 26 22 1 3 0
19 РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ 3 1 0 2 0 6 4 0 2 0 9 5 0 4 0
20 СУМСЬКА ОБЛАСТЬ 6 4 0 2 0 6 6 0 0 0 12 10 0 2 0
21 ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ 3 2 0 1 0 21 14 4 3 0 24 16 4 4 0
22 ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ 13 9 0 1 3 18 13 2 3 0 31 22 2 4 3
23 ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ 7 2 1 3 1 5 4 1 0 0 12 6 2 3 1
24 ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ 0 0 0 0 0 9 7 0 2 0 9 7 0 2 0
25 ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ 16 13 1 2 0 40 27 6 7 0 56 40 7 0 0
26 ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ 6 6 0 0 0 7 4 1 2 0 13 10 1 2 0
27 ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ 3 2 0 1 0 5 3 0 2 0 8 5 0 3 0
ВСЬОГО 352 239 13 95 5 744 586 70 81 7 1096 825 83 176 12
Додаток 5
Критерії відбору:
Статус ДКП:
діючі та зняті з контролю
НАДХОДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ
на підприємства України по регіонах станом на 14.04.2016
N Регіон Валюта Надходження інвестицій
Центральний апарат Регіональне відділення Всього
За договором Фактично За договором Фактично За договором Фактично
1 ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 20000,000 14826,560 6720,902 5579,866 26720,902 20406,426
тис USD 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
2 ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 4627,200 4627,200 150,000 238,700 4777,200 4865,900
тис USD 22700,000 24457,500 0,000 0,000 22700,000 24457,500
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
3 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 127230,700 423399,443 19273,132 18202,984 1291576,832 441602,427
тис USD 25200,000 25215,800 1000,000 1000,000 26200,000 26215,800
тис. EUR 18852,515 71144,887 410,000 859,700 19262,515 72004,587
4 ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
ОБЛАСТЬ
тис. грн. 2161610,900 506263,970 41401,734 46439,082 2203012,634 552703,052
тис USD 530466,000 30400,966 22967,524 19917,351 553433,524 50318,317
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
5 ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ тис грн. 1388288,943 1330648,526 25144,508 24690,662 1413433,451 1355339,188
тис USD 4000,000 4000,000 57220,062 61515,885 61220,062 65515,885
тис EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
6 ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 76170,689 77356,869 12099,500 11217,952 88270,189 88574,821
тис USD 0,000 0,000 280,006 252,500 280,000 252,500
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
7 ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 1509,400 1608,253 2594,833 2384,928 4104,233 3993,181
тис USD 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
8 ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 468466,760 483268,862 36360,754 43330,425 504827,514 526599,287
тис USD 322150,000 51863,000 105,000 1547,680 322255,000 53410,680
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
9 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА
ОБЛАСТЬ
тис. грн. 5000,000 5000,000 0,000 0,000 5000,000 5000,000
тис USD 13250,000 13250,000 0,000 0,000 13250,000 13250,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
10 М. КИЇВ тис. грн. 206263,796 207433,616 120081,930 145316,270 326345,726 352749,886
тис USD 9120,000 9264,100 819,096 319,900 9939,096 9584,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
11 КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 11310,510 11237,742 2895,700 2257,900 14206,210 13495,642
тис USD 2000,000 2000,410 8929,154 8933,321 10929,154 10933,731
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
12 КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 109249,460 101860,405 758,820 2764,577 110008,280 104624,982
тис USD 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
13 М. СЕВАСТОПОЛЬ тис. грн. 63538,166 58243,320 941,000 954,332 64479,166 59197,652
тис USD 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
14 АР КРИМ тис. грн. 94811,579 75627,433 44912,050 170953,429 139723,629 246580,862
тис USD 19500,000 511,300 1388,066 1437,970 20888,066 1949,270
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
15 ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 80107,352 85318,180 28101,290 33121,865 108208,642 118440,045
тис USD 11000,000 11558,490 1305,100 1344,239 12305,100 12902,729
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
16 МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 113045,798 84639,878 1199,580 1215,049 114245,378 85854,927
тис USD 152100,000 52107,776 0,000 0,000 152100,000 52107,776
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
17 ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 74229,760 91138,996 11047,000 13210,844 85276,760 104349,840
тис USD 28000,000 44669,432 0,000 0,000 28000,000 44669,432
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
18 ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 339712,074 324804,150 5515,000 2055,000 345227,074 326859,150
тис USD 69516,000 70294,351 10000,000 10000,000 79516,000 80294,351
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
19 РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 178028,709 174254,362 0,000 0,000 178028,709 174254,362
тис USD 0,000 0,000 807,300 809,666 807,300 809,662
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
20 СУМСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 362645,990 363908,117 1760,000 2101,300 364405,990 366009,417
тис USD 23300,000 25908,400 0,000 0,000 23300,000 25908,400
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
21 ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 8583,000 8909 213 5761,786 5783,731 14344,786 14692,944
тис USD 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
22 ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 2340,000 2346,816 8513,444 8568,051 10853,444 10914,867
тис USD 6953,450 9611,679 5500 000 5937,500 12453,450 15549,179
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
23 ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 669616,015 41817,692 61587,000 9530,368 731203,015 51348,060
тис USD 2107,201 0,000 0,000 0,000 2107,201 0,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
24 ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 0,000 0,000 2092,450 4186,199 2092,540 4186,199
тис USD 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
25 ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 46020,000 48748,776 22309,483 34325,917 68329,483 83074,693
тис USD 70050,000 70003,120 6230,000 3917,306 76280,000 73920,426
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
26 ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 27960,000 28948,282 780,000 1609,110 28740,000 30557,392
тис USD 8799,000 8858,200 2168,500 1221,000 10967,500 10079,200
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
27 ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ тис. грн. 423,000 425,512 336,300 336,300 759,300 761,812
тис USD 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
тис. EUR 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000 0,000
ВСЬОГО тис. грн. 7785862,801 4556662,174 462338,196 590374,840 8248200,997 5147037,014
тис. USD 1320211,651 453974,524 118719,802 118154,318 1438931,453 572128,842
тис. EUR 18852,515 71144,887 410,000 859,700 19262,515 72004,587

................
Перейти до повного тексту