- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 1834 від 18.10.2002
Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу
На виконання вимог чинного законодавства України щодо здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна та наказу ФДМУ від 30 жовтня 1997 р. N 1160 "Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 вересня 1997 р. N 1012" у третьому кварталі 2002 р. Фондом та його регіональними відділеннями перевірено виконання покупцями державного майна умов укладених договорів.
Проконтрольовано виконання умов 1557 договорів (28,2 відсотка всіх договорів, які підлягають контролю протягом поточного року). Питома вага договорів, по яких виявлено порушення покупцями тих чи інших умов, у загальній кількості перевірених становить 11,9 відсотка. За допущені порушення договірних умов у третьому кварталі покупцями сплачено пені та неустойок на загальну суму 214,7 тис. грн. Продовжувалася робота з розірвання договорів купівлі-продажу за невиконання їх умов та повернення об'єктів приватизації у державну власність. Станом на 01.10.2002 у власність держави повернено 75 об'єктів, триває робота з розірвання ще 140 договорів купівлі-продажу.
Обсяг коштів, унесених у підприємства України на виконання умов договорів купівлі-продажу (починаючи з 1995 р.) становить 2945,1 млн. грн., 479,3 млн. дол. США, 2,5 млн. нім. марок та 4,7 млн. євро (у перерахунку на національну валюту загальний обсяг внесених коштів становить 4263,8 млн. грн.), що загалом відповідає умовам договорів.
Регіональні відділення Фонду ще не забезпечують якісної підготовки інформації про результати перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу. Зокрема більш ретельного ставлення потребує підготовка інформації про виконання покупцями об'єктів приватизації взятих ними зобов'язань щодо збереження кількості робочих місць та створення нових.
Ураховуючи викладене,
НАКАЗУЮ:
1. Звіт про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненої у третьому кварталі 2002 року, затвердити (додається).
2. Начальникам регіональних відділень Фонду звернути увагу на необхідність суворого дотримання вимог чинних нормативних документів щодо форми та складу інформації про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу, а також термінів її подання до Фонду.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Парфененка Д.М.
Голова Фонду О.Бондар
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна
України
18.10.2002 N 1834
ЗВІТ
про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу, проведеної в III кварталі 2002 р.
(Витяг)
Згідно з вимогами статей
7 та
27 Закону України
"Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договорів), постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97
N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та згідно з наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 19.08.98
N 1649 у третьому кварталі 2002 р. проведено перевірки стану виконання покупцями державного майна умов укладених договорів. Здійснений контроль показав таке.
На обліку органів приватизації знаходиться 7413 договорів. З них:
договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств - 1029;
договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації - 4231;
договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва - 2153.
Із загальної кількості зазначених договорів перевіркам у поточному році підлягає виконання умов 5518 договорів (решта 1895 договорів - це договори купівлі-продажу, умови яких уже виконані, та договори, терміни виконання тих чи інших умов за якими настануть у наступні роки). Протягом звітного кварталу перевірено стан виконання умов 1557 з них, або 28,2 відсотка.
Порушення покупцями об'єктів приватизації взятих зобов'язань перевірками, здійсненими у звітному кварталі, зафіксовано за 186 договорами, або 11,9 відсотках перевірених. За недотримання покупцями об'єктів приватизації положень договорів органами приватизації у третьому кварталі поточного року (згідно із судовими рішеннями та поданням органів приватизації) їм нараховано пені та неустойок на загальну суму 1193,4 тис. грн. Сплачено покупцями у цей період 214,7 тис. грн. Робота зі стягнення решти пені та неустойок продовжується.
Найбільша кількість порушень тих чи інших умов договорів виявлена регіональними відділеннями Фонду по Донецькій (19 договорів), Харківській (13), Івано-Франківській (10), Сумській (10) областях та по м. Києву (19).
Стан виконання найбільш типових умов договорів є таким.
Найбільш значна частина порушень, як і раніше, стосується порядку розрахунків за придбані об'єкти приватизації. У третьому кварталі поточного року це порушення встановлено за 77 договорами (5,2 відсотка перевірених договорів). Порушення покупцями умов сплати за придбані об'єкти приватизації зафіксовано 20 регіональними відділеннями. Найбільше таких випадків встановлено регіональними відділеннями Фонду по Донецькій (18 договорів), Львівській (9), Луганській (7), Миколаївській (5), Вінницькій, Херсонській та Чернігівській областях (по 4 у кожній).
Менше, ніж у попередньому періоді, виявлено випадків порушення термінів державної реєстрації нової форми власності на придбані покупцями об'єкти приватизації. Недисциплінованість покупців у цій частині виявлена Харківським (10 договорів), Івано-Франківським (5), Херсонським (3), Черкаським регіональними відділеннями та Фондом майна Автономної Республіки Крим (по 2 договорах кожним) - загалом за 22 угодами (1,5 відсотка перевірених договорів).
Факт невиконання зобов'язань щодо збереження профілю діяльності приватизованих об'єктів зафіксовано за 3 договорами - у товаристві з обмеженою відповідальністю "Оксамит" (Житомирська область), у цілісному майновому комплексі малого підприємства "Елегант" (Тернопільська область), у дитячому садку-яслях (Чернігівська область).
Протягом кварталу виявлено 3 випадки невиконання умов договорів щодо збереження на підприємстві кількості робочих місць. У Закарпатській області покупцем цілісного майнового комплексу "Кінотеатр "Ювілейний" (товариство з обмеженою відповідальністю "Гаммурабі") не забезпечено виконання взятого зобов'язання щодо збереження 8 робочих місць. У Тернопільській області таке саме порушення допущено покупцем цілісного майнового комплексу малого підприємства "Елегант". Тут не забезпечено збереження 27 робочих місць. У м. Чернівцях покупцем недобудови магазину "Гастроном" (товариство з обмеженою відповідальністю "Мірлос") не виконано умову договору купівлі-продажу щодо збереження 5 робочих місць.
Фактів порушень покупцями інших найбільш типових умов договорів, таких як створення на приватизованих об'єктах нових робочих місць, збереження або збільшення обсягів виробництва продукції, у звітному кварталі не виявлено.
У розрізі окремих груп договорів з числа перерахованих вище стан виконання їх умов (накопичувальним підсумком) є таким.
Серед перелічених груп договорів купівлі-продажу різних об'єктів приватизації найбільша кількість порушень умов стосується договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва. На сьогодні невиконання їх умов органами приватизації виявлено по 271 договору (12,6 відсотка загальної кількості договорів цієї групи). У повному обсязі виконано умови за 265 договорами (12,3 відсотка). Неналежне виконання умов має місце по 116 договорах (5,3 відсотка). Термін виконання умов не настав по 1501 договору (69,7 відсотка).
Найбільше договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва обліковується і контролюється регіональними відділеннями Фонду по Житомирській (163), Харківській та Донецькій (по 156 кожним), Львівській (137), Дніпропетровській (111) областях і Фондом майна Автономної Республіки Крим (114). Більшість перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу цих об'єктів здійснено у звітному кварталі саме цими відділеннями.
Найбільша кількість порушень тих чи інших умов цих договорів виявлена регіональними відділеннями Фонду по Донецькій (19 договорів), Чернігівській (11), Харківській (10), Львівській (8), Дніпропетровській, Івано-Франківській та Сумській (по 7) областях. Відсутність будь-яких порушень умов відмічена 6 регіональними відділеннями.
Недотримання умов договорів найбільше виявлено в частині розрахунків за придбані об'єкти (32 договори), переоформлення права на забудову (24) та добудови об'єктів (31).
Найбільша кількість договорів - 4239 - стосуються купівлі-продажу об'єктів малої приватизації. З них на сьогодні умови в повному обсязі виконано по 1229 договорах (28,9 відсотка загальної кількості цих договорів). Невиконання умов виявлено по 152 договорах (3,6 відсотка). Неналежне виконання умов має місце по 213 договорах (5,0 відсотка). Термін виконання умов не настав по 2637 договорах (62,2 відсотка).
Стан виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій на сьогодні є таким. На обліку органів приватизації перебуває 1029 договорів купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств. За результатами здійсненої перевірки повне і своєчасне виконання умов відмічено по 694 договорах (67,4 відсотка їх загальної кількості). Неналежне виконання умов, тобто відставання від передбачених договорами термінів, допущено покупцями по 22 договорах (2,1 відсотка). Невиконання умов зафіксовано по 96 договорах (9,3 відсотка). По 215 договорах (20,9 відсотка) терміни виконання умов не настали.
Серед вищезазначеної кількості договорів купівлі-продажу пакетів акцій 237 стосуються підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави. Стан виконання їх умов такий: умови виконано по 137 договорах (57,8 відсотка загальної кількості цих договорів); по 34 договорах (14,3 відсотка) зобов'язання знаходяться у стадії виконання (інвестиційні зобов'язання виконані, по інших зобов'язаннях кінцеві терміни виконання не настали); по 46 договорах (19,4 відсотка) кінцеві терміни внесення інвестицій не настали; по 14 договорах (5,9 відсотка) зафіксовано невиконання умов; по 6 договорах (2,5 відсотка) виявлено виконання умов з простроченням договірних термінів.
Як і раніше, в процесі перевірок особливу увагу було приділено питанням виконання покупцями об'єктів приватизації взятих інвестиційних зобов'язань та інших зобов'язань, виражених у грошовій формі.
Договори, що містять такі зобов'язання, мають місце серед усіх груп договорів, перерахованих на початку цього звіту.
Загалом зазначеними договорами передбачено залучення до підприємств протягом 1995-2012 рр. інвестицій та інших коштів на загальну суму 4756,6 млн. грн., 829,4 млн. дол. США, 4,4 млн. нім. марок і 19,3 млн. євро. Перевірками, здійсненими у третьому кварталі поточного року, встановлено, що фактичні надходження за період з 1995 р. до 01.10.2002 становлять 2945,1 млн. грн., 479,3 млн. дол. США, 2,5 млн. нім. марок та 4,7 млн. євро (у перерахунку на національну валюту загальний обсяг унесених коштів становить 4263,8 млн. грн.), що загалом відповідає умовам договорів (довідково: умовами договорів на цей період передбачено внесення коштів на суму 2466,4 млн. грн., 464,5 млн. дол. США, 3,9 млн. нім. марок і 4,7 млн. євро). За окремими групами договорів з числа зазначених ці цифри розподіляються таким чином.
Договорами купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств передбачено надходження до них у період з 1995 р. до 2007 р. коштів на суму 4503,8 млн. грн., 804,0 млн. дол. США, 4,4 млн. нім. марок та 19,3 млн. євро (див. додаток). У тому числі на стратегічно важливі підприємства ці надходження протягом 1995-2007 рр. мають становити 3798,3 млн. грн., 697,1 млн. дол. США та 19,3 млн. євро. Фактично за період з 1995 р. до цього часу їх надійшло:
за всіма договорами купівлі-продажу пакетів акцій на суму 2867,3 млн. грн., 476,9 млн. дол. США, 2,5 млн. нім. марок та 4,7 млн. євро;
у тому числі за договорами купівлі-продажу пакетів акцій стратегічно важливих підприємств на суму 2298,3 млн. грн., 379,7 млн. дол. США та 4,7 млн. євро.
Договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва передбачено виконання їх покупцями тих чи інших зобов'язань, які мають грошовий вираз, на загальну суму 155,3 млн. грн. та 23,0 млн. дол. США. За даними здійснюваного контролю вже внесено 4,2 млн. грн. і 0,99 млн. дол. США.
За договорами купівлі-продажу об'єктів малої приватизації аналогічними зобов'язаннями покупців передбачено виконання заходів на загальну суму 97,4 млн. грн. і 2,4 млн. дол. США. Фактично за вищевказаний період надійшло 73,7 млн. грн. і 1,3 млн. дол. США.
Особливу увагу у звітному періоді Фонд приділяв контролю за станом виконання умов 15 договорів купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній.
Згідно з умовами зазначених договорів протягом 1996-2006 рр. на розвиток компаній, погашення простроченої кредиторської заборгованості та на поповнення обігових коштів передбачається залучити інвестицій на загальну суму 1041 млн. грн. та 13,3 млн. дол. США.
Фактично станом на 15.07.2002 залучено інвестицій на суму 230,45 млн. грн. та 9,318 млн. дол. США за такими напрямами:
на погашення кредиторської заборгованості - 44,7 млн. грн.;
поповнення обігових коштів - 35,33 млн. грн.;
технічний розвиток підприємств - 149,92 млн. грн. та 8,567 млн. дол. США.;
здійснення заходів щодо екології - 0,5 млн. грн. та 750 тис. дол. США.
Загальні відомості щодо реалізації покупцями умов договорів такі. З 9 договорів купівлі-продажу, укладених у 1998 р.:
умови виконано своєчасно та в повному обсязі по 7 договорах (ДАЕК "Житомиробленерго", ВАТ "Тернопільобленерго", ДАЕК "Львівобленерго", ВАТ "Полтаваобленерго", ВАТ "Енергопостачальна компанія "Чернігівобленерго", ВАТ "Сумиобленерго", ДАЕК "Кіровоградобленерго");
по 1 договору (ДАЕК "Прикарпаттяобленерго") зобов'язання щодо внесення інвестицій на технічний розвиток підприємства, передбачені його умовами, виконано не в повному обсязі. Фонд готує документи щодо застосування штрафних санкцій та примусового виконання зобов'язань;
перевірка виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ДАЕК "Одесаобленерго" (новим власником визнано "Оверкон Інтерпрайзес Лімітед") не проводилась у зв'язку з тим, що згідно з ухвалою місцевого суду Печерського району м. Києва від 28.09.2001 будь-які дії щодо пакета акцій цієї компанії заборонено.
З 6 договорів, які були укладені в другому кварталі 2001 р., по 5 договорах (ДАЕК "Житомиробленерго", ДАЕК "Київобленерго", ДАЕК "Севастопольміськенерго", ДАЕК "Рівнеобленерго", ДАЕК "Кіровоградобленерго") зобов'язання, передбачені умовами договорів, виконуються вчасно. По 1 договору (ВАТ "ЕК "Херсонобленерго") зафіксовано невиконання покупцем умов договорів купівлі-продажу в частині сплати за придбану електроенергію. Фонд вживає заходи щодо забезпечення виконання умов договору.
За всіма виявленими випадками порушення покупцями взятих зобов'язань органи приватизації здійснювали необхідну претензійно-позовну роботу. Зокрема, крім заходів щодо стягнення пені та неустойок у наведених вище обсягах, у разі встановлення фактів невиконання умов договорів після використання всіх можливостей досудового врегулювання проблем у напрямі забезпечення реалізації цих умов здійснювалися дії з розірвання договорів та повернення об'єктів приватизації у державну власність.
На 01.10.2002 у власність держави повернено 75 об'єктів приватизації (з яких 59 - пакети акцій, 6 - цілісні майнові комплекси і 10 - об'єкти незавершеного будівництва); ще по 139 договорах претензійно-позовна робота з їх розірвання і повернення об'єктів приватизації у власність держави продовжується (з них 57 - пакети акцій, 35 - цілісні майнові комплекси та 47 - об'єкти незавершеного будівництва).
З числа повернених у державну власність об'єктів приватизації повторно продано 37 об'єктів, у тому числі: 24 пакети акцій, проданих єдиним пакетом; 5 пакетів акцій, проданих частково; 7 об'єктів незавершеного будівництва; 1 цілісний майновий комплекс.
Загальна сума коштів, одержаних від повторного продажу повернених об'єктів, становила 47,45 млн. грн. (для порівняння: від першого продажу цих об'єктів було одержано 12,9 млн. грн.).
Як завжди, протягом третього кварталу відмічено досить значну кількість випадків позитивних наслідків належного господарювання нових власників на приватизованих об'єктах.
У Вінницькій області товариство з обмеженою відповідальністю "Авіс" (покупець будівлі складу Подільського державного підприємства геодезії і картографії та будівлі гаража) після проведення реконструкції ввело в експлуатацію цех з виробництва пластикової упаковки і створило 60 робочих місць. Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхпостач-2" (покупець будівлі складу Вінницького транспортного підприємства) відкрило склад-майстерню, створило 2 робочих місця.
У Волинській області покупець нежитлового вбудованого приміщення (м. Нововолинськ) відкрив магазин промислових товарів. При зобов'язанні створити 3 робочих місця фактично організував 9. У цьому ж місті ТзОВ "Рута" (покупець майна аптеки N 123) збільшило обсяги товарообігу, розширило асортимент продукції, створило 13 нових робочих місць.
У Дніпропетровській області покупець пакета акцій ВАТ "Дніпропетровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів" за 8 міс. поточного року обсяг виробництва збільшив у 1,28 раза, створив 53 додаткових робочих місця.
У Закарпатській області у ВАТ "Новоселицький кар'єр" товариство з обмеженою відповідальністю "Укрнерудпром" (покупець пакета акцій) протягом 2001-2002 рр. обсяг реалізації продукції підвищило в 19,6 раза, створило 20 додаткових робочих місць. Середньомісячну зарплату підвищено у 1,7 раза.
У м. Кіровограді покупець недобудови (мале підприємство "Армікс") завершив її будівництво, відкрив аптеку та промтоварний магазин, створив 10 нових робочих місць. У цьому ж місті приватний підприємець, що придбав цілісний майновий комплекс - кінотеатр ім. Гагаріна, зберіг спеціалізацію об'єкта, розширив сферу послуг для населення: ввів у дію кафе, літній майданчик, створив 2 додаткових робочих місця.
У м. Миколаєві у ВАТ "Малярно-ізоляційне підприємство "Райдуга" (покупець пакета акцій торговий дім "Ленінська кузня") проведено модернізацію виробництва: введено в дію 2 очисні агрегати, проведено реконструкцію шлюзних воріт, фарбувальної камери, введено в експлуатацію нове обладнання. Обсяги виробництва збільшилися в 1,7 раза.
У м. Києві у ВАТ "Тайга" покупець пакета акцій цього ВАТ (товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся") забезпечив збільшення обсягів виробництва на 55 відсотків, створив 88 додаткових робочих місць.
У м. Ялта покупець готельного комплексу "Ялта - Інтурист" (ТОВ "Туристична фірма "САМ") провів реконструкцію комплексу, створив 78 робочих місць.
Регіональним відділенням слід урахувати у своїй подальшій роботі таке.
1. У квартальних звітах Фонду вже неодноразово наголошувалося на необхідності докорінного поліпшення якості інформації з боку регіональних відділень Фонду стосовно виконання умов договорів щодо збереження робочих місць та створення нових. Важливість цієї інформації підкреслюється підвищеною увагою до неї з боку різних урядових установ та профспілкових організацій. На засіданні колегії Фонду, що відбулося 27.09.2002, було відзначено незадовільний стан інформування Фондом Верховної Ради України із зазначеного питання.
Регіональним відділенням було надіслано відповідний інструктивний лист (від 05.07.2002 N 23-308), яким детально роз'яснено конкретні питання, що потребують висвітлення, та наведено приклади форми подання цієї інформації. Але, за виключенням лише декількох регіональних відділень Фонду - по Дніпропетровській, Львівській, Тернопільській та Черкаській областях, решта відділень зазначені дані знову подали незадовільним чином. Повторено всі недоліки, на усунення яких і було спрямовано згаданий лист Фонду.
Ураховуючи викладене, керівникам регіональних відділень слід з повною відповідальністю сприйняти вказані зауваження і забезпечити подання зазначених даних згідно з вимогами Фонду.
2. Потребує більшої уваги якість звітів. Регіональні відділення продовжують допускати подання неповної інформації, що не дає змоги якісно її узагальнити та зробити об'єктивні висновки. Наприклад, Регіональне відділення Фонду по Закарпатській області не подало всіх необхідних додатків до звіту, передбачених відповідним наказом Фонду: регіональні відділення по Вінницькій, Житомирській та Харківській областях не навели даних про застосовані штрафні санкції до покупців за неналежне виконання ними умов договорів; у звіті Регіонального відділення Фонду по м. Севастополю дані щодо кількості договорів, по яких покупцями допущено порушення умов, наведені у тексті звіту і додатках до нього, не відповідають одні одним.
3. Найбільш гострі проблеми у контрольній діяльності регіональних відділень продовжують виникати під час здійснення контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва. Вони пов'язані як з об'єктивними причинами (труднощі зі здійсненням повторного продажу повернених у державну власність недобудов після розірвання договорів їх купівлі-продажу у зв'язку з невиконанням покупцями умов цих договорів), так і суто суб'єктивними причинами (наприклад, несвоєчасний контроль з боку регіональних відділень за виконанням умов цих договорів і неможливість у зв'язку з цим застосувати заходів, передбачених чинними нормативними документами).
Як уже рекомендувалося у відповідях Фонду на подібні звернення регіональних відділень, треба своєчасно й уважно відстежувати хід реалізації умов договору в кожному конкретному випадку. У разі виникнення об'єктивних причин використовувати чинний механізм внесення змін до договорів купівлі-продажу, що дасть можливість уникнути необгрунтованого розірвання договору і припинення діяльності покупця на об'єкті.
Протягом звітного кварталу продовжувалася робота з подальшого забезпечення роботи по контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу необхідними документами. Ураховуючи потреби регіональних відділень Фонду, про які йшла мова на нараді з їх керівниками 26 липня 2002 р., управління вжило такі заходи:
1. Розроблено, затверджено наказом Фонду від 09.08.2002
N 1432 (який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18.09.2002 за N 767/7055) форми актів поточної і підсумкової перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва. Зазначений наказ надіслано регіональним відділенням для використання у роботі листом Фонду від 24.09.2002 N 10-23-11865. У зв'язку з численними зверненнями регіональних відділень щодо правил використання цих форм повідомляємо, що вони є примірними. Це означає, що слід дотримуватися складу розділів акта, заповнювати їх реквізити щодо даних про договір, виконання умов якого перевірялось, об'єкта приватизації, органу приватизації, покупця, застосування санкцій, висновків, підписів сторін та затвердження актів. Склад умов договору, зазначених у розділі третьому форми акта, є найбільш типовим і може коригуватися залежно від специфіки кожного конкретного випадку.
У подальшому будуть доопрацьовані також чинні форми актів перевірок умов договорів купівлі-продажу інших об'єктів приватизації.
2. Здійснюється робота по доопрацюванню Порядку повернення у державну власність об'єктів приватизації у разі розірвання або визнання недійсними договорів купівлі-продажу таких об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001
N 32. На сьогодні цей проект узгоджено з відповідними державними установами і надіслано на правову експертизу до Міністерства юстиції України.
Начальник Управління
реалізації та контролю за
виконанням договірних умов В.Тараба
Додаток
НАДХОДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ
на підприємства України по регіонах (станом на 01.07.2002)
------------------------------------------------------------------------------------------------
| Регіон | Одиниця | Центральний апарат | Регіональне | Усього |
| | виміру | | відділення | |
| | |-----------------------+---------------------+-----------------------|
| | | За | Фактично | За | Фактично | За | Фактично |
| | | договором | |договором | | договором | |
|--------------+---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
|Область: | | | | | | | |
|--------------+---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
|Вінницька |тис. грн.|20000,000 |11800,000 |4248,300 |3369,978 |24248,300 |15169,978 |
| |---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
| |тис. дол.| 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| |США | | | | | | |
| |---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
| |тис. нім.| 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| |марок | | | | | | |
| |---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
| |тис. євро| 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|--------------+---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
|Волинська |тис. грн.| 4627,200 | 4627,200 | 150,000 | 238,700 | 4777,200 |4865,900 |
| |---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
| |тис. дол.|22700,000 |24457,500 | 0 | 0 |22700,000 |24457,500 |
| |США | | | | | | |
| |---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
| |тис. нім.| 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| |марок | | | | | | |
| |---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
| |тис. євро| 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|--------------+---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
|Дніпро- |тис. грн.|163979,477 |108161,321 |38352,300 |41378,557 |202331,777 |149539,878 |
|петровська |---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
| |тис. дол.|30466,000 |30400,966 |22967,000 |19915,727 |53433,000 |50316,693 |
| |США | | | | | | |
| |---------+-----------+-----------+----------+----------+-----------+-----------|
| |тис. нім.| 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
................Перейти до повного тексту