- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу
На виконання вимог чинного законодавства України щодо здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна та наказу Фонду державного майна України від 30 жовтня 1997 року N 1160 "Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 вересня 1997 року N 1012" у 2003 році Фондом та його регіональними відділеннями перевірено стан виконання покупцями державного майна умов укладених договорів.
Перевірено виконання умов 5368 договорів, тобто всіх договорів, які підлягали контролю. Кількість здійснених перевірок - 6097. Результати контролю підтвердили тенденцію до поліпшення виконавської дисципліни покупців. Частка договорів, за якими покупцями допущено неналежне виконання тих чи інших умов, склала 13,7 відсотка від загальної кількості перевірених і є найменшою за всі роки контролю. Загальні обсяги інвестицій, внесених у вітчизняні підприємства за укладеними договорами починаючи з 1995 року, перевищують договірні обсяги на відповідний період і на сьогодні складають 3710,5 млн.грн., 499,6 млн.дол. США, 2,5 млн.DM і 10,8 млн.євро, що у перерахунку у національну грошову одиницю становить 5286,1 млн.грн.
Регіональні відділення Фонду державного майна України забезпечили виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками та термінів надання своїх звітів до Фонду. Більш активною була роль регіональних відділень Фонду державного майна України в роботі з відпрацювання пропозицій щодо вдосконалення нормативно-правової бази контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу.
Враховуючи вищевикладене,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити звіт про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого у 2003 році (додається).
2. Відмітити підвищення ролі регіональних відділень Фонду державного майна України у 2003 році в роботі з нормативно-правового забезпечення контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу.
3. Регіональним відділенням Фонду державного майна України:
продовжити роботу з контролю за виконанням покупцями об'єктів приватизації умов договорів купівлі-продажу та застосовувати передбачені чинним законодавством заходи до покупців об'єктів приватизації у випадках порушення ними договірних умов;
забезпечити підготовку і подання до Фонду державного майна України інформації про результати перевірок відповідно до вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду державного майна України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Парфененка Д.М.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
20.01.2004 N 79
ЗВІТ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого протягом 2003року
Згідно з вимогами статей
7 та
27 Закону України
"Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна, постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97
N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та згідно з наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 19.08.98
N 1649 протягом 2003 року проведено перевірки стану виконання покупцями державного майна умов укладених договорів. Здійснений контроль показав таке.
На обліку органів приватизації знаходиться 9621 договір. З них:
- договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств - 1139;
- договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації - 5788;
- договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва - 2694.
Із загальної кількості зазначених договорів контролю у поточному році підлягало виконання умов 5368 договорів (решта 4253 договори - це договори купівлі-продажу, умови яких вже виконані, внаслідок чого ці договори знято з контролю, та договори, терміни виконання тих чи інших умов за якими наступають у наступні роки).
Протягом звітного року перевірено стан виконання умов усіх зазначених 5368 договорів (додаток 1). Фактична ж кількість здійснених перевірок за цими договорами склала 6097.
За існуючою практикою результати перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу, проблеми, що виникають в процесі контролю, та шляхи їх подолання, тенденції у цих питаннях аналізуються і висвітлюються у щоквартальних звітах. Тому завданням цього звіту є підбиття підсумків роботи за 2003 рік у цілому.
За результатами здійсненої протягом 2003 року роботи можна зробити такі загальні висновки.
Збереглася тенденція до поліпшення загальних показників виконання покупцями взятих зобов'язань. Якщо у 1996 році згідно з результатами перевірок кількість договорів, за якими були виявлені порушення тих чи інших умов, становила 36,6 відсотка від загальної кількості договорів купівлі-продажу, то у 1997 році частка таких договорів уже склала 32,4 відсотка, у 1998 - 26,6, у 1999 - 20,8, у 2000 - 19,7, у 2001 - 17,9, а у 2002 - 16,7. У 2003 році частка таких договорів знизилась до 13,7 відсотка.
Починаючи з 1995 року, коли в українські підприємства стали надходити перші інвестиційні внески покупців об'єктів приватизації на виконання взятих зобов'язань, ефективність цієї роботи теж поступово поліпшилася. На сьогодні її загалом можна вважати такою, що повністю відповідає умовам договорів, а отже - інтересам підприємств. Це стосується не тільки обсягів інвестування, але і напрямів використання внесених інвестицій. Так за період з 1995 року інвестицій та інших коштів надійшло на загальну суму 3710,5 млн.грн., 499,6 млн.дол.США, 2,5 млн.DM та 10,8 млн.євро (що у перерахунку на національну валюту складає 5286,09 млн.грн.). Це загалом перевищує обсяг, передбачений на цей період умовами договорів (3569,5 млн.грн., 489,4 млн.дол.США., 3,9 млн.DM, 9,8 млн.євро).
Перевірками фіксується все більша кількість конкретних прикладів поліпшення виробничого та фінансового стану приватизованих підприємств внаслідок успішної реалізації інвесторами умов договорів. Як вже зазначалося, на сьогодні можна стверджувати про достатню підконтрольність державі кожного кроку власника об'єкта приватизації в частині реалізації його зобов'язань перед державою у відповідності з укладеним договором. Жодне відхилення від сформульованих заходів або від визначених договором термінів їх виконання не залишається без відповідного реагування з боку органу приватизації (загальна сума штрафів та пені, стягнутих органами приватизації з недисциплінованих покупців за всі роки контролю склала 9298,672 тис.грн. та 144,3 тис.дол.США). При цьому вжиттю найбільш радикального заходу - розірванню договору купівлі-продажу - завжди передує спільна з покупцем і підприємством робота, спрямована на пошук можливості врегулювання проблеми, що виникла.
Як завжди, коротко охарактеризуємо стан виконання покупцями об'єктів приватизації найбільш типових умов договорів і загальний стан справ за договорами купівлі-продажу окремих груп об'єктів приватизації.
Порушення покупцями об'єктів приватизації взятих зобов'язань у звітному році зафіксовано за 836 договорами або 13,7 відсотків від перевірених. За це з них (згідно з судовими рішеннями за поданням органів приватизації) було стягнуто штрафів, пені та неустойок на загальну суму 693,2 тис.грн.
Найбільша кількість порушень тих чи інших умов договорів виявлена регіональними відділеннями Фонду по Житомирській (67 договорів), АР Крим (67 договорів), Чернігівській (59 договорів), Запорізькій (50 договорів), Сумській (40) областях.
Стан виконання найбільш типових умов договорів є таким. Найбільш значна частина порушень, як і у попередньому році, стосується порядку розрахунків за придбані об'єкти приватизації. Протягом 2003 року це порушення встановлено за 202 договорами (3,31 відсотка від перевірених за рік договорів). Такі порушення умов договорів загалом фіксувалися 24 регіональними відділеннями. Так, наприклад, у Вінницькій області покупцем державного майна, а саме ВАТ "Крижопільська ПМК-109", не сплачено за об'єкт приватизації - складські приміщення та сховища, що не ввійшли до статутного фонду ВАТ. Замість 13410 грн. сплачено на сьогодні 7000 грн., що не відповідає умовам договору. Регіональним відділенням проводиться претензійна робота із спонукання покупця до повного розрахунку за державне майно та сплати неустойки і пені у розмірі 2682 грн. Покупець надав регіональному відділенню гарантійний лист від 28.11.2003 про сплату заборгованості за об'єкт, сплату неустойки та пені. Тому справа до суду не передавалась.
Недотримання порядку термінів державної реєстрації нової форми власності на придбані покупцями об'єкти приватизації виявлено загалом за 118 договорами (1,94 відсотка від перевірених за рік договорів). Недисциплінованість покупців у цій частині виявлена Чернігівським (30 договорів), Харківським (28 договорів), Полтавським (21 договір) та деякими іншими регіональними відділеннями (всього за 1,9 відсотком договорів від перевірених за рік). Так, наприклад, по Харківській області у 4 кварталі 2003 року виявлено 9 договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва, які не зареєстровані в органах місцевого самоврядування.
Факти невиконання зобов'язань щодо збереження профілю діяльності приватизованих об'єктів протягом року виявлено за 11 договорами. Так, наприклад, відкрите акціонерне товариство "Укргермет", що у м. Харків (покупці - ТОВ "Інтермет" та АТ "Цветмет") не здійснює основну діяльність із металургійної переробки брухту кольорових та чорних металів. Унаслідок цього на підприємстві не збережені досягнуті на момент приватизації обсяги виробництва. В Одеській області покупцем державного майна ТОВ "Транссан Термінал компані" не виконується вимога щодо використання за призначенням об'єкта соціально-культурної сфери, а саме частини нежилих будівель та споруд. Таке ж порушення допущене товариством з обмеженою відповідальністю "Пролісок" - покупцем магазину N 4 "Продовольчі товари" в місті Лебедин (Сумська область).
На контролі органів приватизації знаходиться 569 договорів (10,5 відсотка загальної кількості договорів), які містять умову щодо збереження кількості робочих місць, і 239 (4,4 відсотка загальної кількості договорів) - щодо створення нових. Протягом 2003 року, згідно з вимогами Порядку здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна, затвердженого наказом Фонду від 19.08.98
N 1649, стан виконання зазначених умов було проконтрольовано за всіма вказаними договорами. Невиконання зобов'язань щодо збереження кількості робочих місць виявлене за 3 договорами (0,5 відсотка від кількості договорів, що містять таку умову або 0,06 відсотка загальної кількості договорів на контролі). Це має місце за договором купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва тролейбусного депо (Рівненська область), за договорами купівлі-продажу пакетів акцій ВАТ "Хустська маслориббаза" і ВАТ "Мукачівське АТП" (Закарпатська область). За двома першими договорами регіональними відділеннями Фонду здійснюється робота щодо їх розірвання та повернення об'єктів приватизації у державну власність. За останнім - покупцю нарахований штраф на суму 3261, 96 грн.
Порушень зобов'язань щодо створення нових робочих місць протягом звітного року не виявлено. За одним з договорів, а саме за договором купівлі-продажу цілісного майнового комплексу заводу "Колєр" (м. Рогатин, Івано-Франківська область) виявлено виконання зобов'язання покупця стосовно додаткового працевлаштування 120 чоловік у неповному обсязі. Фактично працевлаштовані 66 чоловік.
Прикладами створення нових робочих місць внаслідок належного виконання новими власниками взятих зобов'язань (та понад них) є такі.
На ВАТ "Український НДІ кабельної продукції" (Запорізька область) освоєння нових видів продукції дало змогу створити 28 додаткових робочих місць. У цій же області на ВАТ "УНДІ СЕ "Перетворювач" створено 9 нових робочих місць, на ВАТ "Благовіщенське ХПП" - 11.
В Автономній республіці Крим при перевірках було зафіксовано створення загалом 1145 нових робочих місць (у тому числі 631 - сезонних). Це має місце за договором купівлі-продажу цілісного майнового комплексу дитячого оздоровчого табору ім. Терлецького (місто Форос, 90 робочих місць), а також за договором купівлі-продажу цілісного майнового комплексу їдальні N 40 (м. Алупка, 20 робочих місць) та на інших об'єктах.
В Одеській області на ВАТ "Краб" покупцем пакета акцій - малим підприємством "ТОР" понад взяте зобов'язання зберегти 25 робочих місць створено 12 нових. У цій же області покупцем пакета акцій ВАТ "Південгідроспецбуд" - товариством з обмеженою відповідальністю "Тартус" також понад зобов'язання зберегти 88 існуючих робочих місць створено 34 додаткових.
Є також приклади створення нових робочих місць у місці Києві. Тут при перевірках, здійснених у III кварталі поточного року, зафіксовано створення 81 нового робочого місця.
У розрізі окремих груп договорів, з числа перерахованих вище, стан виконання їх умов (накопичувальним підсумком) є таким.
Серед перерахованих груп договорів купівлі-продажу різних об'єктів приватизації найбільша кількість порушень умов фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва (додаток 2). На сьогодні невиконання їх умов органами приватизації виявлено за 312 договорами (11,6 відсотка загальної кількості договорів цієї групи). У повному обсязі виконано умови за 606 договорами (22,5 відсотка). Неналежне виконання умов має місце за 128 договорами (4,6 відсотка). Термін виконання умов не настав за 1648 договорами (61,2 відсотка).
Найбільше договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва обліковується і контролюється регіональними відділеннями Фонду по Житомирській (237), Харківській (196), Львівській (188), Дніпропетровській (160) областях і Фондом майна АР Крим (144). Більшість перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу цих об'єктів здійснено у звітному році саме цими відділеннями.
Найбільша кількість договорів - 5788 стосуються купівлі-продажу об'єктів малої приватизації (додаток 3). З них на сьогодні умови у повному обсязі виконано за 2922 договорами (50,5 відсотка від загальної кількості цих договорів). Невиконання умов виявлене за 151 договором (2,6 відсотка). Неналежне виконання умов має місце за 90 договорами (1,6 відсотка). Термін виконання умов не настав за 2625 договорами (45,4 відсотка).
Стан виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій на сьогодні є таким (додаток 4). На обліку органів приватизації перебуває 1139 договорів купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств. За результатами здійсненої перевірки повне і своєчасне виконання умов відмічене за 810 договорами (71,1 відсотка їх загальної кількості). Неналежне виконання умов, тобто відставання від передбачених договорами термінів, допущене покупцями за 8 договорами (0,7 відсотка). Невиконання умов зафіксоване за 96 договорами (8,4 відсотка). За 225 договорами (19,8 відсотка) терміни виконання умов не закінчились.
Серед вищезазначеної кількості договорів купівлі-продажу пакетів акцій 291 стосуються підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави. Стан виконання їх умов (додаток 5): умови виконано за 181 договором (62,2 відсотка загальної кількості цих договорів); за 93 договорами (32,0 відсотка) кінцеві терміни внесення інвестицій не настали; за 13 (4,5 відсотка) зафіксовано невиконання умов; за 4 (1,4 відсотка) виявлено виконання умов із простроченням договірних термінів.
Як і завжди, у процесі перевірок протягом року особливу увагу було приділено питанням реалізації покупцями об'єктів приватизації взятих ними інвестиційних зобов'язань та інших зобов'язань, виражених у грошовій формі.
Такі зобов'язання містять 815 договорів купівлі-продажу пакетів акцій (у тому числі стратегічно важливих підприємств - 215), 363 договори купівлі-продажу об'єктів малої приватизації і 43 об'єкти незавершеного будівництва.
Загалом вказаними договорами передбачено внесення до підприємств протягом 1995-2012 років інвестицій та інших коштів на загальну суму 5147,7 млн.грн., 823,5 млн.дол.США, 3,9 млн.DM і 19,3 млн.євро.
За окремими групами договорів із числа зазначених ці цифри розподіляються так.
Договорами купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств передбачено надходження до них у період з 1995 року по 2014 рік коштів у сумі 4785,9 млн.грн., 799,46 млн.дол.США, 3,9 млн.DM та 19,3 млн.євро (додаток 6). У тому числі на стратегічно важливі підприємства ці надходження протягом 1995 - 2007 років мають скласти 4042,5 млн.грн., 690,9 млн.дол.США, та 19,3 млн.євро (додаток 7). Фактично за період з 1995 року до цього часу їх надійшло:
- за всіма договорами купівлі-продажу пакетів акцій на суму 3604,3 млн.грн., 497,32 млн.дол.США, 2,5 млн.DM та 10,8 млн.євро;
- у тому числі за договорами купівлі-продажу пакетів акцій стратегічно важливих підприємств - на суму 2980,2 млн.грн., 392,5 млн.дол.США та 10,8 млн.євро.
Договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва передбачено виконання їх покупцями тих чи інших зобов'язань, які мають грошове вираження на загальну суму 244,4 млн.грн. та 23,0 млн.дол.США. За даними здійснюваного контролю вже внесено 25,5 млн.грн. і 1,0 млн.дол.США (додаток 8).
За договорами купівлі-продажу об'єктів малої приватизації аналогічними зобов'язаннями покупців передбачено виконання заходів на загальну суму 117,4 млн.грн. і 1,0 млн.дол.США. Фактично за вищевказаний період надійшло 80,7 млн.грн. і 1,3 млн.дол.США (додаток 9).
Підвищену увагу у 2003 році Фонд державного майна приділяв контролю за станом виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній. Таких договорів на сьогодні є 15.
Згідно з умовами зазначених договорів протягом 1996 - 2006 років на розвиток компаній, погашення простроченої кредиторської заборгованості та на поповнення обігових коштів передбачається внести інвестицій на загальну суму 1041,0 млн.грн. та 13,3 млн.дол.США.
Станом на 10.01.2004 внесено інвестицій 311,73 млн.грн. та 13,25 млн.дол.США за такими напрямками:
- на погашення кредиторської заборгованості - 99,98 млн.грн.;
- на поповнення обігових коштів - 46,03 млн.грн.;
- на технічний розвиток підприємств - 164,72 млн.грн. та 12,5 млн.дол.США.;
- на здійснення заходів з екології - 1,0 млн.грн. та 750 тис.дол.США.
Загальні відомості щодо реалізації покупцями умов договорів є такі:
- з 9 договорів купівлі-продажу, укладених у 1998 році, умови 8 виконано своєчасно і в повному обсязі - ДАЕК "Житомиробленерго", ВАТ "Тернопільобленерго", ДАЕК "Львівобленерго", ВАТ "Полтаваобленерго", ВАТ "Енергопостачальна компанія "Чернігівобленерго", ВАТ "Сумиобленерго", ДАЕК "Кіровоградобленерго", ДАЕК "Прикарпаттяобленерго". За ще одним договором - стосовно купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Одесаобленерго" зобов'язання виконуються своєчасно, але кінцевий термін інвестування, передбачений договором, ще не настав;
- з 6 договорів, які були укладені в другому кварталі 2001 року, за 5 договорами (ДАЕК "Житомиробленерго", "Київобленерго", ДАЕК "Севастопольенерго", ДАЕК "Рівнеобленерго", ДАЕК "Кіровоградобленерго") зобов'язання, взяті покупцями, виконуються вчасно; за договором купівлі-продажу пакета акцій ДАЕК "Херсонобленерго" - не виконуються. Умовами цього договору передбачено зобов'язання покупця щодо забезпечення погашення заборгованості підприємства на загальну суму 67541,176 тис.грн., погашено лише 923,085 тис.грн. На сьогодні Фондом, за участю інших міністерств і відомств, ведеться відповідна робота щодо забезпечення виконання покупцем зазначеного зобов'язання.
У всіх виявлених випадках порушення покупцями взятих зобов'язань органами приватизації здійснювалась необхідна претензійно-позовна робота. Зокрема, крім заходів зі стягнення пені й неустойок в наведених вище обсягах, у разі встановлення фактів невиконання умов договорів, після використання всіх можливостей досудового врегулювання проблем в напрямку забезпечення реалізації цих умов, здійснювались дії з розірвання договорів та повернення об'єктів приватизації у державну власність.
На 01.01.2003 у власність держави повернуто 121 об'єкт приватизації (з яких 67 - пакети акцій, 22 - цілісні майнові комплекси і 32 - об'єкти незавершеного будівництва); ще за 175 договорами претензійно-позовна робота щодо їх розірвання і повернення об'єктів приватизації у власність держави продовжується (з них 69 - пакети акцій, 31 - цілісні майнові комплекси та 75 - об'єкти незавершеного будівництва).
З числа повернутих у державну власність об'єктів приватизації повторно продано 55 об'єктів. У їх числі:
- 30 пакетів акцій;
- 14 об'єктів незавершеного будівництва;
- 11 цілісних майнових комплексів.
Загальна сума коштів, одержаних від повторного продажу повернутих об'єктів, склала 53,7 млн.грн. (для порівняння: від першого продажу цих об'єктів було одержано 19,0 млн.грн.).
Протягом року в матеріалах звітів постійно відмічались приклади позитивних наслідків для приватизованих підприємств належного виконання покупцями об'єктів приватизації взятих зобов'язань.
У Вінницькій області відкрите акціонерне товариство "Вінницьке СКТБ ОПК" за рахунок внесення покупцем - приватним підприємством "Купава" інвестиційних зобов'язань здійснив реконструкцію будівлі експериментального цеху в торговий центр, що дозволило створити 282 нових робочих місця.
У Дніпропетровській області на ВАТ "Дніпродзержинський дослідний завод" згідно з умовами договору купівлі-продажу від 16.11.99 N 3060 покупцем - ВАТ "Концерн Стирол" внесені інвестиції у повному обсязі ще у 2000 році та використані на поповнення обігових коштів. На підприємстві збережено профіль діяльності та номенклатуру основних видів продукції. Обсяги виробництва з моменту приватизації збільшились з 261,9 тис. гривень у 1999 році до 481,7 тис. гривень до кінця 2002 року, тобто на 83,9% або в 1,84 раза, а за 11 місяців 2003 року в порівнянні з аналогічним періодом 2002 року цей показник збільшився з 478,8 тис. гривень до 664,7 тис. гривень, тобто на 48,1% або 1,48 раза.
У місті Києві на багатьох приватизованих об'єктах збільшуються обсяги виробництва (послуг). Так, покупцями об'єктів приватизації (інвесторами) протягом лише четвертого кварталу перераховані кошти на технічне переозброєння ВАТ "Укрбудвод" у сумі 211 тис. гривень (загальна кількість інвестицій станом на 24.12.03 становить 1244,5 тис. гривень), на погашення заборгованості перед бюджетом та із заробітної плати ВАТ АТП "Атлант" - у сумі 507,8 тис. гривень, на погашення кредиторської заборгованості ВАТ "Готельний комплекс "Либідь" - 6791,5 тис. гривень.
У Миколаївській області на базі відпочинку "Чайка" (покупець - ЗАТ "Нікстром") кількість відпочиваючих з моменту її приватизації збільшилась на 102 чоловіка. Завдяки цьому середня заробітна плата працюючих зросла у 1,2 рази. В оздоровчому сезоні 2003 року введено в дію новий спальний двоповерховий корпус на 6 кімнат. Також у цій області покупцем пакета акцій ВАТ "Чорноморський машинобудівний завод" забезпечено збільшення обсягу виробництва на 55,6%, проведено модернізацію ділянки з обробки валопроводів, середня заробітна плата працюючих зросла на 23,0 відсотка.
У Закарпатській області покупцем пакета акцій ВАТ "Закарпатавтотранс" здійснюється реконструкція виробничих приміщень, автовокзалів та автостанцій у місті Мукачеві, забезпечено досягнення прибутку в сумі 49,3 тис. гривень (проти збитків у сумі 44,2 тис. гривень, що були на момент приватизації), середню заробітну плату персоналу підвищено у 1,2 раза.
В Автономній Республіці Крим покупцем пакета акцій ВАТ "Криммолоко" (м. Сімферополь) забезпечено збільшення обсягів виробництва майже втричі, створено 35 робочих місць. Покупцем пакета акцій ВАТ ТОК "Судак" (м. Судак) забезпечено збільшення обсягів виробництва більше ніж на 1 млн. гривень, створено 11 робочих місць. Покупцем пакета акцій ВАТ "Пансіонат "Море", що знаходиться у місті Алушта забезпечено збільшення обсягів виробництва більше ніж удвічі, створено 188 робочих місць.
Важливими складовими роботи щодо забезпечення реалізації умов продажу державного майна в інтересах розвитку підприємств є контроль за переходом власності на це майно в період дії умов договорів купівлі-продажу, а також уточнення в обгрунтованих випадках складу заходів, передбачених умовами договорів. Протягом року органами приватизації було розглянуто (і прийнято відповідні рішення) 153 звернення власників придбаних об'єктів приватизації за погодженням їх подальшого відчуження і 229 звернень з пропозиціями щодо уточнення переліку заходів.
Минулий рік відзначений рядом визначальних подій у діяльності органів приватизації (як загальній, так і тій, що стосується специфіки напрямку роботи, про який йдеться у цьому звіті). Головними з них стали:
- успішне виконання завдань щодо забезпечення надходжень коштів від приватизації державного майна до державного бюджету;
- важка, але послідовна і настійлива робота Фонду щодо розробки і прийняття нової Державної програми приватизації;
- суттєва зміна загальної структури центрального апарату Фонду та його підрозділів.
Останнє дозволило налагодити, зокрема, більш ефективну співпрацю підрозділів Фонду між собою та з регіональними відділеннями Фонду. Регулярними стали робочі наради, що проводяться керівниками департаментів Фонду з керівниками регіональних відділень під головуванням заступників Голови Фонду. Департамент реалізації та контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу (далі - департамент) протягом року провів чотири такі наради. Були обговорені найбільш гострі питання, які виникають у діяльності регіональних відділень, враховані пропозиції регіональних відділень щодо доопрацювання відповідних нормативних документів, надані рекомендації з практичного вирішення тих чи інших проблем.
Зазначені наради відіграли належну підготовчу роль до семінару з фахівцями регіональних відділень з питань контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу, який було проведено департаментом у листопаді минулого року. Така підготовка до нього з обох сторін - департаменту та регіональних відділень дозволила більш поглиблено обговорити, вирішити або знайти шляхи подолання конкретних труднощів у роботі (як загальних, так і специфічних для окремих випадків). Треба відмітити високу активність регіональних відділень як при обговоренні проектів документів на етапі організації семінару, так і під час його роботи (особливо це стосується регіональних відділень Фонду по Львівській, Житомирській, Черкаській, Одеській та Миколаївській областях).
Загалом, характеризуючи комплексно співпрацю фахівців департаменту з фахівцями регіональних відділень у минулому році (за всіма її шляхами - листуванням, усними переговорами, нарадами, семінаром) необхідно відмітити її більш високу ніж у попередні періоди діловитість, професійність, активність та результативність.
Завдяки цьому департаменту вдалося передбачити вирішення практично всіх нагальних питань через їх нормативно-правове врегулювання у проектах (або вже прийнятих) законодавчо-нормативних документів. Це:
- наказ Фонду від 15.10.2003
N 1827 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.10.2003 за N 987/8308) "Про затвердження змін до Порядку надання державними органами приватизації згоди на подальше відчуження об'єктів, придбаних покупцями державного майна за договорами купівлі-продажу";
- керівництво із заповнення бази даних ІПС "Інвестиційні зобов'язання-2000" на СУБД INFORMIX (версія 2002.1 від 15.01.2003);
- проект наказу Фонду "Про внесення змін до Порядку здійснення державними органами приватизації контролю за виконання умов договорів купівлі-продажу державного майна, затвердженого наказом Фонду від 19.08.98 N 1649".
Всі пропозиції департаменту з питань законодавчого забезпечення реалізації та контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу знайшли відображення у законопроектах "Про внесення змін до Закону України "Про приватизацію державного майна" та "Про Державну програму приватизації на 2003 - 2006 роки", які на сьогодні підтримано Урядовим комітетом.
Послідовне вдосконалення нормативно-правового забезпечення роботи. про яку йдеться, надало більші можливості не тільки у частині жорсткого застосування санкцій до недисциплінованих покупців державного майна. Наслідком цього стала також практика більш тісного співробітництва між сторонами договору купівлі-продажу за участю підприємства з метою забезпечення реалізації всього комплексу умов зазначеного договору. Покупці самі стали частіше звертатися до органів приватизації з метою уникнення проблем.
У минулому році були зроблені додаткові кроки із забезпечення необхідної прозорості в діяльності органів приватизації в частині контролю за реалізацією умов договорів. Так, наприклад, протягом другого півріччя перевірки виконання умов всіх договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств гірничо-металургійного комплексу здійснювались спільно з представниками профспілки працівників цього комплексу. Центральний Комітет цієї профспілки результатами такої роботи задоволений. Це, у свою чергу, сприяло зростанню довіри до об'єктивності, обгрунтованості і достатності дій органів приватизації у цьому напрямку.
Звітний рік ще раз підтвердив високий рівень уваги з боку Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства внутрішніх справ, Служби безпеки України, Генпрокуратури до якості здійснюваного контролю за виконанням умов договорів, його ефективності, докладності інформації про цю роботу. Про це свідчить значна кількість запитів від зазначених установ до Фонду за інформацією та відповідними матеріалами, що носять як загальний характер, так і стосовно окремих випадків. Крім того, питання "Про стан виконання покупцями інвестиційних та інших зобов'язань, що виникли у процесі приватизації" розглядалось на засіданнях Кабінету Міністрів України у квітні та травні 2003 року. У червні минулого року питання "Про реалізацію та контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна" було заслухане на засіданні колегії Фонду. У обговоренні приймали участь керівники Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації, представники Кабінету Міністрів України.
Із всього вищенаведеного необхідно зробити один загальний висновок - робота з контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна у році, що розпочався, буде вимагати від органів приватизації ще більш відповідального ставлення до неї в усіх аспектах. Тому склад заходів, передбачений чинними нормативно-правовими, організаційним та методичними документами для забезпечення цієї роботи, у подальшому при необхідності буде допрацьовуватись, а виконання його - належним чином контролюватись.
Директор Департаменту реалізації та контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу | Ю.Нікітін |
Додаток 1
ІНФОРМАЦІЯ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу у 2003 році
N п/п |
Області |
Середньо- річна база договорів |
Перевірено (одиниць) |
Виявлено порушень |
по кварталах |
Всього |
в% до бази |
Кількість |
в% до переві- рених |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. |
Вінницька |
183 |
59 |
65 |
64 |
71 |
259 |
141.5 |
26 |
10.0 |
2. |
Волинська |
100 |
47 |
33 |
25 |
38 |
143 |
143.0 |
13 |
9.1 |
3. |
Дніпропетровсь- ка |
120 |
37 |
44 |
39 |
25 |
145 |
120.8 |
39 |
26.9 |
4. |
Донецька |
714 |
176 |
178 |
178 |
186 |
718 |
100.6 |
42 |
5.9 |
5. |
Житомирська |
227 |
57 |
57 |
64 |
49 |
227 |
100.0 |
67 |
29.5 |
6. |
Закарпатська |
131 |
34 |
31 |
33 |
33 |
131 |
100.0 |
14 |
10.7 |
7. |
Запорізька |
356 |
96 |
109 |
92 |
98 |
395 |
111.0 |
50 |
12.7 |
8. |
Ів-Франківська |
35 |
8 |
9 |
9 |
9 |
35 |
100.0 |
19 |
54.3 |
9. |
Київська |
204 |
62 |
63 |
72 |
54 |
251 |
123.0 |
3 |
1.2 |
10. |
Кіровоградська |
89 |
23 |
22 |
23 |
22 |
90 |
101.0 |
21 |
23.3 |
11. |
Луганська |
188 |
71 |
42 |
38 |
44 |
195 |
103.7 |
43 |
22.0 |
12. |
Львівська |
345 |
89 |
85 |
103 |
102 |
379 |
109.9 |
14 |
3.7 |
13. |
Миколаївська |
148 |
49 |
42 |
38 |
29 |
158 |
106.8 |
25 |
15.8 |
14. |
Одеська |
190 |
87 |
113 |
73 |
86 |
359 |
188.9 |
39 |
10.9 |
15. |
Полтавська |
175 |
71 |
50 |
45 |
48 |
214 |
122.3 |
26 |
12.1 |
16. |
Рівненська |
114 |
31 |
27 |
28 |
32 |
118 |
103.5 |
5 |
4.2 |
17. |
Сумська |
124 |
30 |
34 |
33 |
35 |
132 |
106.5 |
40 |
30.3 |
18. |
Тернопільська |
161 |
38 |
44 |
42 |
48 |
172 |
106.8 |
8 |
4.7 |
19. |
Харківська |
213 |
69 |
56 |
53 |
56 |
234 |
109.9 |
74 |
31.6 |
20. |
Херсонська |
49 |
16 |
22 |
37 |
25 |
100 |
204.1 |
34 |
34.0 |
21. |
Хмельницька |
58 |
1 |
27 |
9 |
5 |
42 |
72.4 |
4 |
9.5 |
22. |
Черкаська |
178 |
52 |
53 |
46 |
47 |
198 |
111.2 |
17 |
8.6 |
23. |
Чернівецька |
60 |
22 |
25 |
23 |
23 |
93 |
155.0 |
25 |
26.9 |
24. |
Чернігівська |
136 |
35 |
34 |
34 |
35 |
138 |
101.5 |
59 |
42.8 |
25. |
м. Київ |
143 |
39 |
53 |
33 |
49 |
174 |
121.7 |
34 |
19.5 |
26. |
м. Севастополь |
50 |
15 |
13 |
13 |
16 |
57 |
114.0 |
3 |
5.2 |
27. |
АР Крим |
696 |
184 |
178 |
170 |
170 |
702 |
100.8 |
67 |
9.5 |
28. |
ЦА Фонду |
181 |
61 |
44 |
59 |
74 |
238 |
131.5 |
25 |
10.5 |
Всього: |
5368 |
1559 |
1553 |
1476 |
1509 |
6097 |
113.6 |
836 |
13.7 |
Додаток 2 |
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва по регіонах України станом на 14.01.2004
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
1. |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
132 |
44 |
0 |
88 |
0 |
132 |
44 |
0 |
88 |
0 |
2. |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
77 |
15 |
2 |
60 |
0 |
77 |
15 |
2 |
60 |
0 |
3. |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
160 |
16 |
59 |
77 |
8 |
160 |
16 |
59 |
77 |
8 |
4. |
ДНІПРОПЕТРО- ВСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
0 |
0 |
12 |
0 |
110 |
40 |
16 |
50 |
4 |
122 |
40 |
16 |
62 |
4 |
5. |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
175 |
49 |
25 |
75 |
26 |
175 |
49 |
25 |
75 |
26 |
6. |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
237 |
76 |
3 |
105 |
53 |
237 |
76 |
3 |
105 |
53 |
7. |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
19 |
6 |
0 |
13 |
0 |
19 |
6 |
о |
13 |
0 |
8. |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
114 |
17 |
6 |
91 |
0 |
114 |
17 |
6 |
91 |
0 |
9. |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
28 |
3 |
20 |
5 |
0 |
28 |
3 |
20 |
5 |
0 |
10. |
М. КИЇВ |
9 |
0 |
1 |
8 |
0 |
72 |
26 |
8 |
38 |
0 |
81 |
26 |
9 |
46 |
0 |
11. |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
97 |
5 |
0 |
92 |
0 |
100 |
5 |
0 |
95 |
0 |
12. |
КІРОВОГРАД- СЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
64 |
7 |
18 |
34 |
5 |
64 |
7 |
18 |
34 |
5 |
13. |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
16 |
2 |
7 |
7 |
0 |
16 |
2 |
7 |
7 |
0 |
14. |
АР КРИМ |
5 |
0 |
0 |
5 |
0 |
144 |
22 |
31 |
88 |
3 |
149 |
22 |
31 |
93 |
3 |
15. |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
188 |
16 |
4 |
159 |
9 |
189 |
17 |
4 |
159 |
9 |
16. |
МИКОЛАЇВСЬ- КА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
113 |
49 |
6 |
58 |
0 |
113 |
49 |
6 |
58 |
0 |
17. |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
103 |
30 |
2 |
68 |
3 |
103 |
30 |
2 |
68 |
3 |
18. |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
38 |
10 |
0 |
25 |
3 |
38 |
10 |
0 |
25 |
3 |
19. |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
89 |
22 |
0 |
67 |
0 |
89 |
22 |
0 |
67 |
0 |
20. |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
70 |
16 |
21 |
29 |
4 |
70 |
16 |
21 |
29 |
4 |
21. |
ТЕРНОПІЛЬСЬ- КА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
74 |
24 |
4 |
46 |
0 |
74 |
24 |
4 |
46 |
0 |
22. |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
196 |
35 |
47 |
110 |
4 |
196 |
35 |
47 |
110 |
4 |
23. |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
43 |
9 |
3 |
29 |
2 |
45 |
10 |
3 |
30 |
2 |
24. |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
61 |
2 |
3 |
56 |
0 |
62 |
2 |
3 |
57 |
0 |
25. |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
101 |
35 |
9 |
56 |
1 |
102 |
35 |
10 |
56 |
1 |
26. |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
79 |
13 |
10 |
56 |
0 |
79 |
13 |
10 |
56 |
0 |
27. |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
60 |
15 |
6 |
36 |
3 |
60 |
15 |
6 |
36 |
3 |
|
ВСЬОГО |
34 |
2 |
2 |
30 |
0 |
2660 |
604 |
310 |
1618 |
128 |
2694 |
606 |
312 |
1648 |
128 |
Додаток 3
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації по регіонах України станом на 14.01.2004
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
1. |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
222 |
135 |
3 |
81 |
3 |
222 |
135 |
3 |
81 |
3 |
2. |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
188 |
172 |
0 |
15 |
1 |
188 |
172 |
0 |
15 |
1 |
3. |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
203 |
174 |
3 |
15 |
11 |
203 |
174 |
3 |
15 |
11 |
4. |
ДНІПРОПЕТРО- ВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
239 |
85 |
2 |
143 |
9 |
240 |
85 |
2 |
144 |
9 |
5. |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
448 |
46 |
4 |
381 |
17 |
448 |
46 |
4 |
381 |
17 |
6. |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
69 |
45 |
0 |
23 |
1 |
69 |
45 |
0 |
23 |
1 |
7. |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
94 |
32 |
1 |
59 |
2 |
95 |
32 |
1 |
60 |
2 |
8. |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
505 |
288 |
12 |
203 |
2 |
505 |
288 |
12 |
203 |
2 |
9. |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
29 |
7 |
5 |
17 |
0 |
29 |
7 |
5 |
17 |
0 |
10. |
М. КИЇВ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
73 |
51 |
3 |
19 |
0 |
76 |
54 |
3 |
19 |
0 |
11. |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
165 |
58 |
2 |
102 |
3 |
167 |
58 |
2 |
104 |
3 |
12. |
КІРОВОГРАД- СЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
84 |
55 |
0 |
25 |
4 |
84 |
55 |
0 |
25 |
4 |
13. |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
101 |
53 |
4 |
42 |
2 |
101 |
53 |
4 |
42 |
2 |
14. |
АР КРИМ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1028 |
490 |
41 |
492 |
5 |
1028 |
490 |
41 |
492 |
5 |
15. |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
463 |
255 |
3 |
198 |
7 |
466 |
255 |
3 |
201 |
7 |
16. |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
179 |
107 |
1 |
71 |
0 |
179 |
107 |
1 |
71 |
0 |
17. |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
240 |
107 |
1 |
129 |
3 |
241 |
107 |
1 |
130 |
3 |
18. |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
231 |
94 |
2 |
134 |
1 |
231 |
94 |
2 |
134 |
1 |
19. |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
136 |
65 |
0 |
71 |
0 |
136 |
65 |
0 |
71 |
0 |
20. |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
130 |
76 |
8 |
45 |
1 |
130 |
76 |
8 |
45 |
1 |
21. |
ТЕРНОПІЛЬСЬ- КА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
144 |
49 |
2 |
91 |
2 |
144 |
49 |
2 |
91 |
2 |
22. |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
231 |
159 |
5 |
64 |
3 |
231 |
159 |
5 |
64 |
3 |
23. |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
77 |
62 |
0 |
9 |
6 |
77 |
62 |
0 |
9 |
6 |
24. |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
3 |
4 |
8 |
0 |
15 |
3 |
4 |
8 |
0 |
25. |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
281 |
161 |
5 |
115 |
0 |
281 |
161 |
5 |
115 |
0 |
26. |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
136 |
40 |
34 |
61 |
1 |
136 |
40 |
34 |
61 |
1 |
27. |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
66 |
50 |
6 |
4 |
6 |
66 |
50 |
6 |
4 |
6 |
|
ВСЬОГО |
11 |
3 |
0 |
8 |
0 |
5777 |
2919 |
151 |
2617 |
90 |
5788 |
2922 |
151 |
2625 |
90 |
Додаток 4
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств по регіонах України станом на 14.01.2004
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
1. |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
8 |
7 |
0 |
1 |
0 |
11 |
8 |
0 |
3 |
0 |
2. |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
6 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
10 |
8 |
0 |
2 |
0 |
3. |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
15 |
5 |
0 |
9 |
1 |
12 |
10 |
1 |
1 |
0 |
27 |
15 |
1 |
10 |
1 |
4. |
ДНІПРОПЕТРО- ВСЬКА ОБЛАСТЬ |
53 |
34 |
5 |
14 |
0 |
70 |
54 |
10 |
5 |
1 |
123 |
88 |
15 |
19 |
1 |
5. |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
28 |
15 |
0 |
13 |
0 |
131 |
101 |
27 |
3 |
0 |
159 |
116 |
27 |
16 |
0 |
6. |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
29 |
20 |
3 |
6 |
0 |
32 |
22 |
3 |
7 |
0 |
7. |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
3 |
0 |
3 |
0 |
44 |
34 |
3 |
7 |
0 |
50 |
37 |
3 |
10 |
0 |
8. |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
26 |
15 |
2 |
9 |
0 |
59 |
48 |
5 |
6 |
0 |
85 |
63 |
7 |
15 |
0 |
9. |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
10. |
М. КИЇВ |
53 |
32 |
0 |
20 |
1 |
115 |
94 |
4 |
17 |
0 |
168 |
126 |
4 |
37 |
1 |
11. |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
20 |
7 |
2 |
11 |
0 |
19 |
17 |
1 |
1 |
0 |
39 |
24 |
3 |
12 |
0 |
12. |
КІРОВОГРАД- СЬКА ОБЛАСТЬ |
5 |
1 |
1 |
3 |
0 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
7 |
2 |
1 |
4 |
0 |
13. |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
0 |
1 |
1 |
14. |
АР КРИМ |
9 |
5 |
0 |
4 |
0 |
35 |
12 |
2 |
20 |
1 |
44 |
17 |
2 |
24 |
1 |
15. |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
14 |
9 |
2 |
3 |
0 |
82 |
69 |
5 |
8 |
0 |
96 |
78 |
7 |
11 |
0 |
16. |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
2 |
2 |
2 |
0 |
14 |
12 |
0 |
2 |
0 |
20 |
14 |
2 |
4 |
0 |
17. |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
22 |
15 |
0 |
7 |
0 |
17 |
12 |
1 |
4 |
0 |
39 |
27 |
1 |
11 |
0 |
18. |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
19 |
13 |
1 |
5 |
0 |
8 |
6 |
1 |
1 |
0 |
27 |
19 |
2 |
6 |
0 |
19. |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
8 |
4 |
0 |
4 |
0 |
20. |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
4 |
0 |
2 |
0 |
6 |
5 |
1 |
0 |
0 |
12 |
9 |
1 |
2 |
0 |
21. |
ТЕРНОПІЛЬСЬ- КА ОБЛАСТЬ |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
23 |
17 |
4 |
2 |
0 |
27 |
20 |
4 |
3 |
0 |
22. |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
13 |
9 |
0 |
1 |
3 |
21 |
16 |
2 |
3 |
0 |
34 |
25 |
2 |
4 |
3 |
23. |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
4 |
2 |
1 |
1 |
0 |
5 |
4 |
1 |
0 |
0 |
9 |
6 |
2 |
1 |
0 |
24. |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
7 |
0 |
1 |
0 |
8 |
7 |
0 |
1 |
0 |
25. |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
18 |
15 |
1 |
2 |
0 |
52 |
36 |
7 |
9 |
0 |
70 |
51 |
8 |
11 |
0 |
26. |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
6 |
0 |
1 |
0 |
9 |
7 |
1 |
1 |
0 |
16 |
13 |
1 |
2 |
0 |
27. |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
5 |
2 |
0 |
3 |
0 |
7 |
3 |
0 |
4 |
0 |
|
ВСЬОГО |
352 |
208 |
17 |
121 |
6 |
787 |
602 |
79 |
104 |
2 |
1139 |
810 |
96 |
225 |
8 |
Додаток 5
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, по регіонах України станом на 10.01.2004
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всьо- го |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін- не нас- тав |
нена- лежне викон. |
1. |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
2. |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3. |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
11 |
3 |
0 |
8 |
0 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
14 |
3 |
0 |
9 |
0 |
4. |
ДНІПРОПЕТРО- ВСЬКА ОБЛАСТЬ |
40 |
25 |
2 |
13 |
0 |
17 |
10 |
3 |
4 |
0 |
57 |
35 |
5 |
17 |
0 |
5. |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
21 |
14 |
0 |
7 |
0 |
30 |
29 |
0 |
1 |
0 |
51 |
43 |
0 |
8 |
0 |
6. |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
7. |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
8. |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
18 |
12 |
0 |
6 |
0 |
7 |
4 |
0 |
3 |
0 |
25 |
16 |
0 |
9 |
0 |
9. |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
10. |
М. КИЇВ |
17 |
7 |
0 |
10 |
0 |
13 |
8 |
0 |
5 |
0 |
30 |
15 |
0 |
15 |
0 |
11. |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
2 |
2 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
7 |
2 |
0 |
3 |
0 |
12. |
КІРОВОГРАД- СЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
1 |
0 |
3 |
0 |
13. |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
14. |
АР КРИМ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
15. |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
9 |
5 |
1 |
3 |
0 |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
13 |
8 |
1 |
4 |
0 |
16. |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
17. |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
7 |
0 |
5 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
15 |
8 |
0 |
7 |
0 |
18. |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
5 |
1 |
2 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
11 |
8 |
1 |
2 |
0 |
19. |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
20. |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
21. |
ТЕРНОПІЛЬСЬ- КА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
22. |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
4 |
0 |
1 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
9 |
4 |
0 |
1 |
4 |
23. |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
1 |
0 |
0 |
24. |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
25. |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
11 |
10 |
0 |
1 |
0 |
6 |
5 |
1 |
0 |
0 |
17 |
15 |
1 |
1 |
0 |
26. |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
5 |
4 |
0 |
1 |
0 |
27. |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
ВСЬОГО |
194 |
110 |
8 |
73 |
3 |
97 |
71 |
5 |
20 |
1 |
291 |
181 |
13 |
93 |
4 |
Додаток 6
НАДХОДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ
на підприємства України по регіонах станом на 14.01.2004
N |
Регіон |
Валюта |
Надходження інвестицій |
Центральний апарат |
Регіональне відділення |
Всього |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
1. |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
14800.000 |
14400.000 |
5242.300 |
4557.618 |
20042.300 |
18957.618 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
2. |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
4627.200 |
4627.200 |
150.000 |
238.700 |
4777.200 |
4865.900 |
тис.USD |
22700.000 |
24457.500 |
0.000 |
0.000 |
22700.000 |
24457.500 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
3. |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
229374.500 |
232732.100 |
18950.232 |
17933.700 |
248324.732 |
250665.800 |
тис.USD |
25200.000 |
25215.800 |
1000.000 |
1000.000 |
26200.000 |
26215.800 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
9426.260 |
9960.830 |
410.000 |
859.700 |
9836.260 |
10820.530 |
4. |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
106956.400 |
110025.024 |
38500.734 |
45309.657 |
145457.134 |
155334.681 |
тис.USD |
30466.000 |
30400.966 |
22967.524 |
19917.351 |
53433.524 |
50318.317 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
5. |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
911660.050 |
1084531.850 |
24378.087 |
23924.241 |
936038.137 |
1108456.091 |
тис.USD |
4000.000 |
3250.000 |
57220.062 |
61515.885 |
61220.062 |
64765.885 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
6. |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
24615.369 |
27575.503 |
11637.200 |
9469.700 |
36252.569 |
37045.203 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
280.000 |
252.500 |
280.000 |
252.500 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
7. |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
781.400 |
754.253 |
2543.381 |
2333.476 |
3324.781 |
3087.729 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
8. |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
468466.760 |
476487.640 |
36360.754 |
43330.425 |
504827.514 |
519818.065 |
тис.USD |
700.000 |
195.660 |
105.000 |
1547.680 |
805.000 |
1743.340 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
9. |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
5000.000 |
5000.000 |
0.000 |
0.000 |
5000.000 |
5000.000 |
тис.USD |
13250.000 |
13250.000 |
0.000 |
0.000 |
13250.000 |
13250.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
10. |
М. КИЇВ |
тис.грн. |
84602.833 |
93837.146 |
108485.430 |
134977.820 |
193088.263 |
228814.966 |
тис.USD |
9120.000 |
9264.100 |
819.096 |
319.900 |
9939.096 |
9584.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
11. |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
10821.760 |
10220.749 |
2895.700 |
2257.900 |
13717.460 |
12478.649 |
тис.USD |
5250.000 |
3313.674 |
8929.154 |
6231.872 |
14179.154 |
9545.546 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
12. |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
36729.910 |
36592.809 |
758.820 |
2764.577 |
37488.730 |
39357.386 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
13. |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
тис.грн. |
11049.695 |
1049.694 |
938.000 |
951.332 |
11987.695 |
12001.026 |
тис.USD |
400.000 |
447.338 |
0.000 |
0.000 |
400.000 |
447.338 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
14. |
АР КРИМ |
тис.грн. |
38011.579 |
34540.347 |
33820.800 |
40195.745 |
71832.379 |
74736.092 |
тис.USD |
500.000 |
511.300 |
1388.066 |
1437.970 |
1888.066 |
1949.270 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
15. |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
80102.352 |
85318.180 |
25100.100 |
31078.115 |
105202.452 |
116396.295 |
тис.USD |
11000.000 |
11558.490 |
1305.100 |
1344.239 |
12305.100 |
12902.729 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
16. |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
37086.800 |
43793.323 |
499.580 |
409.049 |
37586.380 |
44202.372 |
тис.USD |
30000.000 |
31826.200 |
0.000 |
0.000 |
30000.000 |
31826.200 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
17. |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
49329.760 |
55251.788 |
14947.000 |
13040.244 |
64276.760 |
68292.032 |
тис.USD |
28000.000 |
44669.432 |
0.000 |
0.000 |
28000.000 |
44669.432 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
18. |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
19. |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
170.000 |
10.000 |
170.000 |
10.000 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
20. |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
196.600 |
212.207 |
196.600 |
212.207 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
21. |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
26.710 |
46.181 |
26.710 |
46.181 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
22. |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
962.019 |
985.389 |
962.019 |
985.389 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
23. |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
24. |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
140.000 |
0.000 |
140.000 |
0.000 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
25. |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
11300.162 |
9646.889 |
11300.162 |
9646.889 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
26. |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
130.000 |
110.000 |
130.000 |
110.000 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
27. |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис.грн. |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
|
ВСЬОГО |
тис.грн. |
3613.816 |
651.274 |
113756.936 |
80067.741 |
117370.752 |
80719.015 |
тис.USD |
0.000 |
0.000 |
1020.000 |
1279.457 |
1020.000 |
1279.457 |
тис.DM |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
тис.EUR |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
0.000 |
................Перейти до повного тексту