29.03.2013 № 416 |
Голова Фонду | О. Рябченко |
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги | ||
1 | Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги | 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9 |
2 | Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги | Понеділок - четвер 9 -00 - 18 -00 п'ятниця 9 -00- 16 -45 субота 10 -00 - 16 -00 обідня перерва 12 -30 - 13 -15 |
3 | Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги | Тел. (044) 200-35-10, факс (044) 254-34-14, mail: nadja@spfu.gov.ua, офіційний веб-сайт Фонду державного майна України: www.spfu.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги | ||
4 | Закони України |
1) Закон України "Про управління об'єктами державної власності" , підпункт "е" пункту 2 частини першої статті 7 та частина п'ять статті 12; 2) Закон України "Про Фонд державного майна України" , пункт 7 частини першої статті 5 розділу II. |
5 | Акти Кабінету Міністрів України |
Положення про Єдиний реєстр об'єктів державної власності , затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2004 року № 467, абзац шостий пункту 3 та пункт 5 |
6 | Акти центральних органів виконавчої влади | - |
7 | Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування | - |
Умови отримання адміністративної послуги | ||
8 | Підстава для одержання адміністративної послуги | Запит на отримання адміністративної послуги в письмовій формі |
9 | Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Письмовий запит, в якому зазначаються: - мета отримання адміністративної послуги; - необхідна інформація (відомості або витяг) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності та відомості, які ідентифікують об'єкт (відповідно до структури даних Єдиного реєстру об'єктів державної власності); - дата направлення письмового запиту. |
10 | Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1) поштою на адресу Фонду державного майна України: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9; 2) до поштової скриньки, розміщеної на першому поверсі будівлі Фонду державного майна України за вказаною адресою. |
11 | Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги | На безоплатній основі |
12 | Строк надання адміністративної послуги | Не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання суб'єктом звернення запиту (при цьому строк доставки поштової кореспонденції не зараховується до строку надання адміністративної послуги) |
13 | Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1) відомості або витяг не надаються якщо: - відомості про об'єкт, що зазначені у запиті, не ідентифікують об'єкт (відповідно до структури даних Єдиного реєстру об'єктів державної власності); - інформація, зазначена у запиті, не збігається з відомостями Єдиного реєстру об'єктів державної власності; 2) витяг по окремому об'єкту не надається якщо: - в Єдиному реєстрі об'єктів державної власності відомості відсутні; - запитувач не є його суб'єктом управління та/або балансоутримувачем. |
14 | Результат надання адміністративної послуги |
Інформація з Єдиного реєстру об'єктів державної власності: 1) відомості відповідно до зазначеної у запиті інформації; 2) витяг по окремому об'єкту. |
15 | Способи отримання відповіді (результату) |
1) на адресу запитувача; 2) безпосередньо у Фонді державного майна України. |
16 | Примітка | - |
Начальник Управління інформаційних технологій та моніторингу | О. Синенко |
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги | ||
1 | Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги | Вул. Кутузова, 18/9, м. Київ, 133, 01601 |
2 | Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги | Понеділок - четвер: 9:00 - 18:00 п'ятниця: 9:00 - 16:45 субота: 10:00 - 16:00 |
3 | Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги | Тел. (044) 200-36-59, факс (044) 200-35-87 http://www.spfu.gov.ua/spfu.gov.ua/default.aspx kev@spfu.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги | ||
4 | Закони України |
Закон України "Про управління об'єктами державної власності" (частина перша статті 7); Закон України "Про приватизацію державного майна" (частина 4 статті 12). |
5 | Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку відчуження об'єктів державної власності" від 6 червня 2007 року № 803 (пункт 6) |
Умови отримання адміністративної послуги | ||
6 | Підстава для одержання адміністративної послуги | Відчуження майна суб'єктом господарювання, на балансі якого перебуває таке майно, здійснюється за умови надання на це згоди або дозволу (далі - згода) відповідного суб'єкта управління майном, який є представником власника і виконує його функції у межах, визначених законодавчими актами. |
7 | Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги | Одержувачем адміністративної послуги є суб'єкт господарювання, що перебуває у сфері управління Фонду |
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них (терміни вживаються в значенні, визначеному Порядком відчуження об'єктів державної власності , затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 р. № 803 (далі - Порядок) |
1) техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження майна та напрямів використання коштів (з обов'язковим визначенням впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу); 2) відомості про об'єкти основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, за даними бухгалтерського обліку на дату оцінки згідно з додатком 1 до Порядку ; 3) акт інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, згідно з додатком 2 до Порядку ; 4) акт технічного стану майна, складений на дату оцінки та затверджений керівником суб'єкта господарювання; 5) висновок про вартість майна, погоджений відповідно до абзацу шостого пункту 10 Порядку , та звіт про оцінку майна; 6) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, яке пропонується до відчуження (разом з відповідними підтвердними документами); 7) протокол (виписка з протоколу) засідання комісії з приватизації (у разі її утворення) про надання згоди на відчуження майна; 8) за наявності заборгованості з виплати заробітної плати - відомості про загальну суму заборгованості із заробітної плати і графік погашення такої заборгованості, а також про наявність у підприємства заборгованості за податками і зборами (обов'язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів; 9) пропозиції щодо організатора аукціону з продажу нерухомого майна. У разі потреби Фонд державного майна може затребувати додаткові документи, необхідні для прийняття рішення (технічні паспорти, суднові документи, витяги з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори (проекти договорів) тощо). |
9 | Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги | Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу Фонду: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, або подаються до поштової скриньки Фонду, яка розміщена на першому поверсі будівлі Фонду за вказаною адресою/ |
10 | Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги | Адміністративна послуга надається на безоплатній основі |
11 | Строк надання адміністративної послуги | 30 календарних днів з дати надходження документів у повному обсязі |
12 | Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1) майно, запропоноване до відчуження, не відповідає вимогам, установленим абзацами третім - шостим пункту 6 Порядку ; 2) суб'єкт господарювання подав не в повному обсязі документи, передбачені Порядком , або не подав їх у встановлений цим Порядком строк, а також за наявності у документах суперечностей; 3) техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження майна не містить необхідних економічних та/або технічних розрахунків, що підтверджують необхідність відчуження майна (зокрема, визначення впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу); 4) за результатами рецензування висновок про вартість майна не може бути погоджений; 5) суб'єктом оціночної діяльності та/або оцінювачами порушено вимоги законодавства під час оцінки майна; 6) відповідно до вимог, установлених пунктом 8 Порядку , пропозиції щодо організатора аукціону з продажу нерухомого майна не можуть бути погодженими. |
13 | Результат надання адміністративної послуги | Розпорядчий акт (наказ) про надання згоди на відчуження державного майна або про відмову в наданні такої згоди - у формі листа |
14 | Способи отримання відповіді (результату) | Надсилання рішення Фонду на адресу одержувача адміністративної послуги |
Начальник Управління з питань розпорядження об'єктами державної власності | О. Мусієнко |
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги | ||
1 | Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги | Вул. Кутузова, 18/9, м. Київ, 133, 01601 |
2 | Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги | Понеділок - четвер: 9:00 - 18:00 п'ятниця: 9:00 - 16:45 субота: 10:00 - 16:00 |
3 | Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги | Тел. (044) 286-69-90 http://www.spfu.gov.ua/spfu.gov.ua/default.aspx asi@spfu.gov.ua, bars@spfu.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги | ||
4 | Закони України |
Закон України "Про управління об'єктами державної власності" (пункт 2 частини першої статті 7); Закон України "Про професійних творчих працівників та творчі спілки" (стаття 9 розділу II, стаття 21 розділу IV, пункт 3 розділу VI). |
5 | Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.98 № 1058 "Про передачу нерухомого майна творчим спілкам" |
6 | Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства економіки, Фонду державного майна та Міністерства юстиції від 18.08.98 № 110/1639/45/5 "Про затвердження Порядку передачі нерухомого майна у власність творчим спілкам" |
Умови отримання адміністративної послуги | ||
7 | Підстава для одержання адміністративної послуги |
Перебування нерухомого майна творчих спілок України станом на 24 серпня 1991 р. згідно з правоустановчими документами у віданні творчих спілок колишнього Союзу РСР або у володінні чи користуванні відповідних республіканських або територіальних структур, згідно з додатком 1 постанови КМУ від 10.07.98 № 1058 "Про передачу нерухомого майна творчим спілкам" |
8 | Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1) Статути (Положення) творчих спілок України та їх органів управління майном (фондів тощо) станом на 24.08.91 і в останній редакції; 2) Статути (Положення) відповідних загальносоюзних творчих спілок колишнього Союзу РСР та їх органів управління майном (фондів тощо) станом на 24.08.91; 3) Статути (Положення) розташованих на території України підприємств, установ, організацій загальносоюзних творчих спілок колишнього Союзу РСР станом на 24.08.91 і в останній редакції та свідоцтва про їх державну реєстрацію; 4) договір купівлі-продажу об'єкта (у разі здійснення такої операції органом загальносоюзної творчої спілки); 5) акт державної комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію; 6) акт прийняття-передачі об'єкта у власність творчої спілки; 7) документи, що підтверджують право користування земельною ділянкою (за винятком випадків оформлення права власності на окреме нежиле приміщення); 8) інвентарна картка обліку об'єктів нерухомого майна; 9) баланс підприємства, установи, організації станом на 01.01.91 і на 01.01.92; 10) розподільчий баланс, згідно з яким нежиле приміщення виділено в окрему облікову одиницю, і укладена з іншими власниками будинку угода про спільне користування будинком. У разі відсутності одного із вищенаведених установчих документів (або недостатньо чіткого визначення в них належності нерухомого майна до майна загальносоюзного значення) подаються додатково такі документи: дані Державної реєстраційної служби (технічний паспорт будинку, споруди, реєстраційне посвідчення або довідка-характеристика на об'єкт нерухомого майна); рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельної ділянки у користування творчій спілці або для забудови; матеріали, що підтверджують джерела фінансування, за рахунок якого здійснювалось будівництво об'єкта (титульний список, платіжні доручення тощо); довідка (виписка) встановленого зразка статистичних органів України з Єдиного реєстру підприємств і організацій України. Всі документи надаються в оригіналах або належним чином оформлених копіях. |
9 | Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги | Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу Фонду: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, або подаються до поштової скриньки Фонду, яка розміщена на першому поверсі будівлі Фонду за вказаною адресою. |
10 | Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги | Послуга безоплатна |
11 | Строк надання адміністративної послуги | 30 календарних днів |
12 | Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Неперебування нерухомого майна творчої спілки України станом на 24 серпня 1991 р. (згідно з правоустановчими документами) у віданні творчих спілок колишнього Союзу РСР або у володінні чи користуванні відповідних республіканських або територіальних структур, згідно з додатком 1 постанови КМУ від 10.07.98 № 1058 "Про передачу нерухомого майна творчим спілкам"; 2. Ненадання творчою спілкою України в повному обсязі документів, перелік яких визначений пунктом 4 Порядку передачі ; 3. Ненадання творчою спілкою України належним чином оформлених документів; 4. У разі неможливості доведення творчою спілкою України факту перебування станом на 24.09.91 нерухомого майна цієї спілки у віданні творчої спілки колишнього Союзу РСР або у володінні чи користуванні відповідних республіканських або територіальних структур. |
13 | Результат надання адміністративної послуги | Оформлення свідоцтва про право власності на нерухоме майно |
14 | Способи отримання відповіді (результату) | Надсилання оригіналу свідоцтва про право власності на майно на адресу суб'єкта звернення (творчої спілки) або отримання ним свідоцтва безпосередньо у Фонді |
Начальник Управління з питань розпорядження об'єктами державної власності | О. Мусієнко |
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги | ||
1. | Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги | Фонд: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9. Управління з питань оціночної діяльності: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, кімн. 410/4 |
2. | Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги | прийом документів здійснюється Фондом: у робочі дні: за адресою - вул. Кутузова, буд. 18/7, кімната 411/1, з 9-00 до 18-00 (перерва з 12-30 до 13-15); в п'ятницю: з 9-00 до 16-45; у суботу: за адресою - вул. Кутузова, 18/9, фойє Фонду (з 10-00 до 16-00; без перерви) відповідальною особою |
3. | Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги | Контактний телефон: (Пн. - Пт.) (044) 200-36-36, (Сб.) (044) 200-32-64 сторінка офіційного веб-сайта Фонду: http://www.spfu.gov.ua (розділ оцінка майна / суб'єкти оціночної діяльності / реєстр СОД). Управління з питань оціночної діяльності: e-mail: dina@spfu.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги | ||
4. | Закон України |
Закон України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" (стаття 22) |
5. | Акти Кабінету Міністрів України | - |
6. | Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Фонду від 10 червня 2013 року № 796 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 13 червня 2013 року за № 937/23469. |
7. | Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування | - |
Умови отримання адміністративної послуги | ||
8. | Підстава для одержання адміністративної послуги |
За письмовим запитом користувача. Користувачами інформації Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності можуть бути: - фізичні та юридичні особи, у тому числі суб'єкти оціночної діяльності; - органи державної влади, органи місцевого самоврядування; - саморегулівні організації оцінювачів; - інші заінтересовані особи. |
9. | Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Згідно зі статтею 19 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" Фонд веде Державний реєстр тих суб'єктів оціночної діяльності, яким видав сертифікат. При цьому для внесення до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності суб'єкти господарювання документи до Фонду не подають. |
10. | Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги | Подання протягом робочого тижня до Фонду письмового запиту (щодо отримання інформації (довідки) про суб'єкта оціночної діяльності) поштовим відправленням за адресою: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9, або за допомогою поштової скрині, розташованої у фойє Фонду. |
11. | Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги | Надання довідок з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності здійснюється Фондом на безоплатній основі |
У разі платності: | ||
11.1 | Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата | - |
11.2 | Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу | - |
11.3 | Розрахунковий рахунок для внесення плати | - |
12. | Строк надання адміністративної послуги |
Відповідно до п. 4.2 Порядку ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності , затвердженого наказом Фонду від 10 червня 2013 року № 796, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 червня 2013 року за № 937/23469, довідки з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності надаються Фондом протягом п'яти робочих днів з дати надходження письмового запиту, який містить обґрунтування щодо необхідності надання інформації. |
13. | Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Обмеження щодо надання інформації відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" . |
14. | Результат надання адміністративної послуги | Надання довідки на офіційному бланку Фонду за підписом уповноваженої особи Фонду. |
15. | Способи отримання відповіді (результату) | На запит користувачів інформація надається з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності в опрацьованому форматі за результатами узагальнення Фондом. Інформація в загальному форматі оприлюднюється на офіційному веб-сайті Фонду та у засобах масової інформації, визначених Фондом. |
16. | Примітка |
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги | ||
1 | Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги | 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9, Фонд державного майна України. Управління з питань оціночної діяльності: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, 4 поверх; відділ роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями - кім. 410/5. |
2 | Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги | Пн. - Чт.: з 09.00 до 12.30; з 13.15 до 18.00 Пт.: з 09.00 до 12.30; з 13.15 до 16.45 Сб.: з 10.00 до 16.00 |
3 | Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги | Контактний телефон (Пн. - Пт.): (044) 285-17-13, контактний телефон (Сб.): (044) 200-31-33; сторінка офіційного веб-сайту ФДМУ: http://www.spfu.gov.ua; e-mail: ira-66@spfu.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги | ||
4 | Закон України |
Стаття 17 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" (далі - Закон про оцінку) |
5 | Акти Кабінету Міністрів України | - |
6 | Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ ФДМУ від 19.12.2001 року № 2355 "Про затвердження порядку реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 28.12.2001 року за № 1092/6283 (далі - Порядок) |
7 | Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування | - |
Умови отримання адміністративної послуги | ||
8 | Підстава для одержання адміністративної послуги |
Відповідно до статті 15 Закон про оцінку фізичні особи, які отримали кваліфікаційні свідоцтва, у двотижневий строк від дати отримання кваліфікаційного свідоцтва оцінювача подають до Фонду документи на реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів |
9 | Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Перелік документів, необхідний для реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів, згідно з яким фізична особа - оцінювач подає до ФДМУ наступні документи: - заява про реєстрацію (додаток 1); - довідка з місця роботи (додаток 2); - довідка про оцінювача (додаток 3); - повідомлення (додаток 4); - копія кваліфікаційного свідоцтва оцінювача; - копії 1, 2 сторінок паспорта. Якщо на дату подання інформації до Державного реєстру оцінювачів оцінювач: - постійно проживає на території України і є громадянином України, подається копія першої та другої сторінок паспорта громадянина України; - постійно (або тимчасово) проживає за кордоном і є громадянином України, подається копія паспорта громадянина України для виїзду за кордон; - постійно (або тимчасово) проживає на території України і є іноземцем або особою без громадянства, подається копія посвідки про тимчасове проживання, оформлення якої здійснюється згідно з Правилами в'їзду іноземців та осіб без громадянства в Україну, їх виїзду з України і транзитного проїзду через її територію , затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.95 року № 1074. |
10 | Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи подаються фізичною особою, яка отримала кваліфікаційне свідоцтво оцінювача, до ФДМУ (особисто або надсилаються поштою): - з Пн. по Пт. за адресою: ФДМУ, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, 4 поверх, кім. 410/5, до відділу роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями; - у Сб. за адресою: ФДМУ, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9, 1 поверх, черговому охорони або шляхом залишення документів у скрині для пошти, що знаходиться у фойє. |
11 | Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги | Реєстрація фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів здійснюється на безоплатній основі |
12 | Строк надання адміністративної послуги |
Видача свідоцтва про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів здійснюється ФДМУ в двотижневий строк, за результатами розгляду та перевірки документів, поданих фізичною особою |
13 | Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Рішення про відмову у реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі оцінювачів ФДМУ приймає за таких підстав: - неподання або неналежного оформлення хоча б одного з документів, передбачених підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 розділу II Порядку ; - невідповідності інформації, що подається, вимогам підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу II Порядку; - подання кваліфікаційних документів оцінювачів, що видавалися в порядку, який діяв до набрання чинності Законом про оцінку. |
14 | Результат надання адміністративної послуги |
Видача свідоцтва про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів |
15 | Способи отримання відповіді (результату) |
Фізичні особи, які зареєстровані в Державному реєстрі оцінювачів, отримують оригінал свідоцтва про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів особисто або через інших осіб за наявності у них відповідної довіреності |
16 | Примітка | - |