1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
29.03.2013 № 416
Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг, які надаються Фондом державного майна України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Фонду державного майна № 533 від 22.04.2013 № 3945 від 29.11.2013 )
На виконання частини 1 статті 8 Закону України від 6 вересня 2012 року № 5203-VI "Про адміністративні послуги" (далі - Закон) та враховуючи службову записку Департаменту координації розробки та виконання програмних документів, оцінки та розпорядження об'єктами державної власності від 29.03.2013 № 5-62,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються Фондом державного майна України (наведені у додатках 1 - 9).
2. Керівникам структурних підрозділів Фонду державного майна України у випадку внесення змін до чинної нормативної бази або у разі виникнення потреби, наслідком чого є зміна інформації щодо надання адміністративної послуги, надсилати інформацію Управлінню координації розробки та виконання програмних документів для внесення відповідних змін до інформаційної картки.
3. Управлінню координації розробки та виконання програмних документів забезпечувати внесення відповідних змін.
4. Управлінню взаємодії з Верховною Радою України та комунікаційного забезпечення за поданням Управління координації розробки та виконання програмних документів в тижневий строк забезпечити оприлюднення наказу та змін до нього на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
Голова Фонду О. Рябченко
Додаток 1
до наказу Фонду
29.03.2013 № 416
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
Надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності
(назва адміністративної послуги)
Фонд державного майна України
___________________________________________
(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
1 Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9
2 Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги Понеділок - четвер 9 -00 - 18 -00 п'ятниця 9 -00- 16 -45 субота 10 -00 - 16 -00 обідня перерва 12 -30 - 13 -15
3 Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги Тел. (044) 200-35-10, факс (044) 254-34-14, mail: nadja@spfu.gov.ua, офіційний веб-сайт Фонду державного майна України: www.spfu.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закони України 1) Закон України "Про управління об'єктами державної власності"
, підпункт "е" пункту 2 частини першої статті 7 та частина п'ять статті 12;
2) Закон України "Про Фонд державного майна України"
, пункт 7 частини першої статті 5 розділу II.
5 Акти Кабінету Міністрів України Положення про Єдиний реєстр об'єктів державної власності
, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2004 року № 467, абзац шостий пункту 3 та пункт 5
6 Акти центральних органів виконавчої влади -
7 Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8 Підстава для одержання адміністративної послуги Запит на отримання адміністративної послуги в письмовій формі
9 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Письмовий запит, в якому зазначаються:
- мета отримання адміністративної послуги;
- необхідна інформація (відомості або витяг) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності та відомості, які ідентифікують об'єкт (відповідно до структури даних Єдиного реєстру об'єктів державної власності);
- дата направлення письмового запиту.
10 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 1) поштою на адресу Фонду державного майна України: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9;
2) до поштової скриньки, розміщеної на першому поверсі будівлі Фонду державного майна України за вказаною адресою.
11 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги На безоплатній основі
12 Строк надання адміністративної послуги Не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання суб'єктом звернення запиту (при цьому строк доставки поштової кореспонденції не зараховується до строку надання адміністративної послуги)
13 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1) відомості або витяг не надаються якщо:
- відомості про об'єкт, що зазначені у запиті, не ідентифікують об'єкт (відповідно до структури даних Єдиного реєстру об'єктів державної власності);
- інформація, зазначена у запиті, не збігається з відомостями Єдиного реєстру об'єктів державної власності;
2) витяг по окремому об'єкту не надається якщо:
- в Єдиному реєстрі об'єктів державної власності відомості відсутні;
- запитувач не є його суб'єктом управління та/або балансоутримувачем.
14 Результат надання адміністративної послуги Інформація з Єдиного реєстру об'єктів державної власності:
1) відомості відповідно до зазначеної у запиті інформації;
2) витяг по окремому об'єкту.
15 Способи отримання відповіді (результату) 1) на адресу запитувача;
2) безпосередньо у Фонді державного майна України.
16 Примітка -
Начальник Управління інформаційних технологій та моніторингу О. Синенко
Додаток 2
до наказу Фонду
29.03.2013 № 416
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
Надання згоди (дозволу) на відчуження державного майна
(назва адміністративної послуги)
Фонд державного майна України
___________________________________________
(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
1 Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги Вул. Кутузова, 18/9, м. Київ, 133, 01601
2 Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги Понеділок - четвер: 9:00 - 18:00 п'ятниця: 9:00 - 16:45 субота: 10:00 - 16:00
3 Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги Тел. (044) 200-36-59, факс (044) 200-35-87 http://www.spfu.gov.ua/spfu.gov.ua/default.aspx kev@spfu.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закони України Закон України "Про управління об'єктами державної власності"
(частина перша статті 7);
Закон України "Про приватизацію державного майна"
(частина 4 статті 12).
5 Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку відчуження об'єктів державної власності" від 6 червня 2007 року № 803
(пункт 6)
Умови отримання адміністративної послуги
6 Підстава для одержання адміністративної послуги Відчуження майна суб'єктом господарювання, на балансі якого перебуває таке майно, здійснюється за умови надання на це згоди або дозволу (далі - згода) відповідного суб'єкта управління майном, який є представником власника і виконує його функції у межах, визначених законодавчими актами.
7 Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги Одержувачем адміністративної послуги є суб'єкт господарювання, що перебуває у сфері управління Фонду
8 Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них (терміни вживаються в значенні, визначеному Порядком відчуження об'єктів державної власності
, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 р. № 803 (далі - Порядок)
1) техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження майна та напрямів використання коштів (з обов'язковим визначенням впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу);
2) відомості про об'єкти основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, за даними бухгалтерського обліку на дату оцінки згідно з додатком 1 до Порядку
;
3) акт інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, згідно з додатком 2 до Порядку
;
4) акт технічного стану майна, складений на дату оцінки та затверджений керівником суб'єкта господарювання;
5) висновок про вартість майна, погоджений відповідно до абзацу шостого пункту 10 Порядку
, та звіт про оцінку майна;
6) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, яке пропонується до відчуження (разом з відповідними підтвердними документами);
7) протокол (виписка з протоколу) засідання комісії з приватизації (у разі її утворення) про надання згоди на відчуження майна;
8) за наявності заборгованості з виплати заробітної плати - відомості про загальну суму заборгованості із заробітної плати і графік погашення такої заборгованості, а також про наявність у підприємства заборгованості за податками і зборами (обов'язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів;
9) пропозиції щодо організатора аукціону з продажу нерухомого майна. У разі потреби Фонд державного майна може затребувати додаткові документи, необхідні для прийняття рішення (технічні паспорти, суднові документи, витяги з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори (проекти договорів) тощо).
9 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу Фонду: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, або подаються до поштової скриньки Фонду, яка розміщена на першому поверсі будівлі Фонду за вказаною адресою/
10 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Адміністративна послуга надається на безоплатній основі
11 Строк надання адміністративної послуги 30 календарних днів з дати надходження документів у повному обсязі
12 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1) майно, запропоноване до відчуження, не відповідає вимогам, установленим абзацами третім - шостим пункту 6 Порядку
;
2) суб'єкт господарювання подав не в повному обсязі документи, передбачені Порядком
, або не подав їх у встановлений цим Порядком строк, а також за наявності у документах суперечностей;
3) техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження майна не містить необхідних економічних та/або технічних розрахунків, що підтверджують необхідність відчуження майна (зокрема, визначення впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу);
4) за результатами рецензування висновок про вартість майна не може бути погоджений;
5) суб'єктом оціночної діяльності та/або оцінювачами порушено вимоги законодавства під час оцінки майна;
6) відповідно до вимог, установлених пунктом 8 Порядку
, пропозиції щодо організатора аукціону з продажу нерухомого майна не можуть бути погодженими.
13 Результат надання адміністративної послуги Розпорядчий акт (наказ) про надання згоди на відчуження державного майна або про відмову в наданні такої згоди - у формі листа
14 Способи отримання відповіді (результату) Надсилання рішення Фонду на адресу одержувача адміністративної послуги
Начальник Управління з питань розпорядження об'єктами державної власності О. Мусієнко
Додаток 3
до наказу Фонду
29.03.2013 № 416
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
Оформлення права власності на нерухоме майно, яке передається творчим спілкам
(назва адміністративної послуги)
Фонд державного майна України
____________________________________________
(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
1 Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги Вул. Кутузова, 18/9, м. Київ, 133, 01601
2 Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги Понеділок - четвер: 9:00 - 18:00 п'ятниця: 9:00 - 16:45 субота: 10:00 - 16:00
3 Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги Тел. (044) 286-69-90 http://www.spfu.gov.ua/spfu.gov.ua/default.aspx asi@spfu.gov.ua, bars@spfu.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закони України Закон України "Про управління об'єктами державної власності"
(пункт 2 частини першої статті 7);
Закон України "Про професійних творчих працівників та творчі спілки"
(стаття 9 розділу II, стаття 21 розділу IV, пункт 3 розділу VI).
5 Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.98 № 1058
"Про передачу нерухомого майна творчим спілкам"
6 Акти центральних органів виконавчої влади Наказ Міністерства економіки, Фонду державного майна та Міністерства юстиції від 18.08.98 № 110/1639/45/5
"Про затвердження Порядку передачі нерухомого майна у власність творчим спілкам"
Умови отримання адміністративної послуги
7 Підстава для одержання адміністративної послуги Перебування нерухомого майна творчих спілок України станом на 24 серпня 1991 р. згідно з правоустановчими документами у віданні творчих спілок колишнього Союзу РСР або у володінні чи користуванні відповідних республіканських або територіальних структур, згідно з додатком 1 постанови КМУ від 10.07.98 № 1058
"Про передачу нерухомого майна творчим спілкам"
8 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1) Статути (Положення) творчих спілок України та їх органів управління майном (фондів тощо) станом на 24.08.91 і в останній редакції;
2) Статути (Положення) відповідних загальносоюзних творчих спілок колишнього Союзу РСР та їх органів управління майном (фондів тощо) станом на 24.08.91;
3) Статути (Положення) розташованих на території України підприємств, установ, організацій загальносоюзних творчих спілок колишнього Союзу РСР станом на 24.08.91 і в останній редакції та свідоцтва про їх державну реєстрацію;
4) договір купівлі-продажу об'єкта (у разі здійснення такої операції органом загальносоюзної творчої спілки);
5) акт державної комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію;
6) акт прийняття-передачі об'єкта у власність творчої спілки;
7) документи, що підтверджують право користування земельною ділянкою (за винятком випадків оформлення права власності на окреме нежиле приміщення);
8) інвентарна картка обліку об'єктів нерухомого майна;
9) баланс підприємства, установи, організації станом на 01.01.91 і на 01.01.92;
10) розподільчий баланс, згідно з яким нежиле приміщення виділено в окрему облікову одиницю, і укладена з іншими власниками будинку угода про спільне користування будинком. У разі відсутності одного із вищенаведених установчих документів (або недостатньо чіткого визначення в них належності нерухомого майна до майна загальносоюзного значення) подаються додатково такі документи: дані Державної реєстраційної служби (технічний паспорт будинку, споруди, реєстраційне посвідчення або довідка-характеристика на об'єкт нерухомого майна); рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельної ділянки у користування творчій спілці або для забудови; матеріали, що підтверджують джерела фінансування, за рахунок якого здійснювалось будівництво об'єкта (титульний список, платіжні доручення тощо); довідка (виписка) встановленого зразка статистичних органів України з Єдиного реєстру підприємств і організацій України. Всі документи надаються в оригіналах або належним чином оформлених копіях.
9 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу Фонду: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, або подаються до поштової скриньки Фонду, яка розміщена на першому поверсі будівлі Фонду за вказаною адресою.
10 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Послуга безоплатна
11 Строк надання адміністративної послуги 30 календарних днів
12 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Неперебування нерухомого майна творчої спілки України станом на 24 серпня 1991 р. (згідно з правоустановчими документами) у віданні творчих спілок колишнього Союзу РСР або у володінні чи користуванні відповідних республіканських або територіальних структур, згідно з додатком 1 постанови КМУ від 10.07.98 № 1058
"Про передачу нерухомого майна творчим спілкам";
2. Ненадання творчою спілкою України в повному обсязі документів, перелік яких визначений пунктом 4 Порядку передачі
;
3. Ненадання творчою спілкою України належним чином оформлених документів;
4. У разі неможливості доведення творчою спілкою України факту перебування станом на 24.09.91 нерухомого майна цієї спілки у віданні творчої спілки колишнього Союзу РСР або у володінні чи користуванні відповідних республіканських або територіальних структур.
13 Результат надання адміністративної послуги Оформлення свідоцтва про право власності на нерухоме майно
14 Способи отримання відповіді (результату) Надсилання оригіналу свідоцтва про право власності на майно на адресу суб'єкта звернення (творчої спілки) або отримання ним свідоцтва безпосередньо у Фонді
Начальник Управління з питань розпорядження об'єктами державної власності О. Мусієнко
Додаток 4
до наказу Фонду
29.03.2013 № 416
(в редакції наказу Фонду
від 29.11.2013 № 3945 ( v3945224-13 ))
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
Надання довідок з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності
(назва адміністративної послуги)
Фонд державного майна України (далі - Фонд)
___________________________________________
(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги
1. Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги Фонд: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9. Управління з питань оціночної діяльності: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, кімн. 410/4
2. Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги прийом документів здійснюється Фондом: у робочі дні: за адресою - вул. Кутузова, буд. 18/7, кімната 411/1, з 9-00 до 18-00 (перерва з 12-30 до 13-15); в п'ятницю: з 9-00 до 16-45; у суботу: за адресою - вул. Кутузова, 18/9, фойє Фонду (з 10-00 до 16-00; без перерви) відповідальною особою
3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги Контактний телефон: (Пн. - Пт.) (044) 200-36-36, (Сб.) (044) 200-32-64 сторінка офіційного веб-сайта Фонду: http://www.spfu.gov.ua (розділ оцінка майна / суб'єкти оціночної діяльності / реєстр СОД). Управління з питань оціночної діяльності: e-mail: dina@spfu.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закон України Закон України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"
(стаття 22)
5. Акти Кабінету Міністрів України -
6. Акти центральних органів виконавчої влади Наказ Фонду від 10 червня 2013 року № 796
"Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 13 червня 2013 року за № 937/23469.
7. Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги За письмовим запитом користувача. Користувачами інформації Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності можуть бути:
- фізичні та юридичні особи, у тому числі суб'єкти оціночної діяльності;
- органи державної влади, органи місцевого самоврядування;
- саморегулівні організації оцінювачів;
- інші заінтересовані особи.
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Згідно зі статтею 19 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"
Фонд веде Державний реєстр тих суб'єктів оціночної діяльності, яким видав сертифікат. При цьому для внесення до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності суб'єкти господарювання документи до Фонду не подають.
10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання протягом робочого тижня до Фонду письмового запиту (щодо отримання інформації (довідки) про суб'єкта оціночної діяльності) поштовим відправленням за адресою: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9, або за допомогою поштової скрині, розташованої у фойє Фонду.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Надання довідок з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності здійснюється Фондом на безоплатній основі
У разі платності:
11.1 Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата -
11.2 Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу -
11.3 Розрахунковий рахунок для внесення плати -
12. Строк надання адміністративної послуги Відповідно до п. 4.2 Порядку ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності
, затвердженого наказом Фонду від 10 червня 2013 року № 796, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 червня 2013 року за № 937/23469, довідки з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності надаються Фондом протягом п'яти робочих днів з дати надходження письмового запиту, який містить обґрунтування щодо необхідності надання інформації.
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Обмеження щодо надання інформації відповідно до Закону України "Про захист персональних даних"
.
14. Результат надання адміністративної послуги Надання довідки на офіційному бланку Фонду за підписом уповноваженої особи Фонду.
15. Способи отримання відповіді (результату) На запит користувачів інформація надається з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності в опрацьованому форматі за результатами узагальнення Фондом. Інформація в загальному форматі оприлюднюється на офіційному веб-сайті Фонду та у засобах масової інформації, визначених Фондом.
16. Примітка
( Додаток 4 в редакції Наказу Фонду державного майна № 3945 від 29.11.2013 )
Додаток 5
до наказу Фонду
29.03.2013 № 416
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
Видача свідоцтв про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів
(назва адміністративної послуги)
Фонд державного майна України (ФДМУ)
____________________________________________
(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
1 Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9, Фонд державного майна України. Управління з питань оціночної діяльності: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, 4 поверх; відділ роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями - кім. 410/5.
2 Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги Пн. - Чт.: з 09.00 до 12.30; з 13.15 до 18.00 Пт.: з 09.00 до 12.30; з 13.15 до 16.45 Сб.: з 10.00 до 16.00
3 Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги Контактний телефон (Пн. - Пт.): (044) 285-17-13, контактний телефон (Сб.): (044) 200-31-33; сторінка офіційного веб-сайту ФДМУ: http://www.spfu.gov.ua; e-mail: ira-66@spfu.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закон України Стаття 17 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"
(далі - Закон про оцінку)
5 Акти Кабінету Міністрів України -
6 Акти центральних органів виконавчої влади Наказ ФДМУ від 19.12.2001 року № 2355
"Про затвердження порядку реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 28.12.2001 року за № 1092/6283 (далі - Порядок)
7 Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8 Підстава для одержання адміністративної послуги Відповідно до статті 15 Закон про оцінку
фізичні особи, які отримали кваліфікаційні свідоцтва, у двотижневий строк від дати отримання кваліфікаційного свідоцтва оцінювача подають до Фонду документи на реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів
9 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Перелік документів, необхідний для реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів, згідно з яким фізична особа - оцінювач подає до ФДМУ наступні документи:
- заява про реєстрацію
(додаток 1);
- довідка з місця роботи
(додаток 2);
- довідка про оцінювача
(додаток 3);
- повідомлення
(додаток 4);
- копія кваліфікаційного свідоцтва оцінювача;
- копії 1, 2 сторінок паспорта. Якщо на дату подання інформації до Державного реєстру оцінювачів оцінювач:
- постійно проживає на території України і є громадянином України, подається копія першої та другої сторінок паспорта громадянина України;
- постійно (або тимчасово) проживає за кордоном і є громадянином України, подається копія паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
- постійно (або тимчасово) проживає на території України і є іноземцем або особою без громадянства, подається копія посвідки про тимчасове проживання, оформлення якої здійснюється згідно з Правилами в'їзду іноземців та осіб без громадянства в Україну, їх виїзду з України і транзитного проїзду через її територію
, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.95 року № 1074.
10 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Документи подаються фізичною особою, яка отримала кваліфікаційне свідоцтво оцінювача, до ФДМУ (особисто або надсилаються поштою):
- з Пн. по Пт. за адресою: ФДМУ, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, 4 поверх, кім. 410/5, до відділу роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями;
- у Сб. за адресою: ФДМУ, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9, 1 поверх, черговому охорони або шляхом залишення документів у скрині для пошти, що знаходиться у фойє.
11 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Реєстрація фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів здійснюється на безоплатній основі
12 Строк надання адміністративної послуги Видача свідоцтва про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів
здійснюється ФДМУ в двотижневий строк, за результатами розгляду та перевірки документів, поданих фізичною особою
13 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Рішення про відмову у реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі оцінювачів ФДМУ приймає за таких підстав:
- неподання або неналежного оформлення хоча б одного з документів, передбачених підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 розділу II Порядку
;
- невідповідності інформації, що подається, вимогам підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу II Порядку;
- подання кваліфікаційних документів оцінювачів, що видавалися в порядку, який діяв до набрання чинності Законом про оцінку.
14 Результат надання адміністративної послуги Видача свідоцтва про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів
15 Способи отримання відповіді (результату) Фізичні особи, які зареєстровані в Державному реєстрі оцінювачів, отримують оригінал свідоцтва
про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів
особисто або через інших осіб за наявності у них відповідної довіреності
16 Примітка -

................
Перейти до повного тексту