- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ скасовано на підставі Наказу Фонду державного
майна
N 352 від 12.03.2012 )
Про затвердження Положення про склад та регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу у державному органі приватизації
У зв'язку із затвердженням нової структури та штатного розпису у Фонді державного майна України відповідно до Указу Президента від 09.12.2010
N 1085 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади", постанови Кабінету Міністрів України від 07.09.2011
N 937, наказу Фонду державного майна України від 07.10.2011 N 1085к
НАКАЗУЮ:
1. Вважати наказ Фонду державного майна України від 23.04.2009
N 593 таким, що втратив чинність.
2. Затвердити Положення про склад та регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу у державному органі приватизації (далі - Положення) у редакції, що додається.
3. Відповідно до п.4 Положення створити Комісію з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації (далі - Комісія) у складі:
голова Комісії - Хотей І.І., заступник Голови Фонду;
заступник голови Комісії - Нікітін Ю.В., начальник Управління з питань договірного менеджменту Департаменту управління державним майном, договірного менеджменту та комунікаційного забезпечення;
члени Комісії:
Шрамко А.В. - заступник начальника Управління з питань договірного менеджменту Департаменту управління державним майном, договірного менеджменту та комунікаційного забезпечення;
Федорова Г.Г. - заступник начальника Управління з питань договірного менеджменту - начальник відділу моніторингу виконання умов договорів купівлі-продажу Управління з питань договірного менеджменту Департаменту управління державним майном, договірного менеджменту та комунікаційного забезпечення;
Цимбал О.С. - начальник відділу оскарження результатів перевірок та претензійної роботи Управління з питань договірного менеджменту Департаменту управління державним майном, договірного менеджменту та комунікаційного забезпечення;
Кушнарьов С.М. - начальник відділу претензійно-позовної роботи та представництва у судах Юридичного управління;
в залежності від групи, до якої належить об'єкт приватизації, результати перевірки виконання умов договору купівлі-продажу якого оскаржуються заявником:
Буртняк Т.Г. - начальник Управління продажу об'єктів малої приватизації та ЦМК Департаменту конкурентних продажів;
Асташев Є.В. - начальник Управління міждержавних майнових відносин та інвестиційної діяльності Департаменту корпоративного управління;
Білоцерковець І.Л. - начальник Управління конкурсного продажу Департаменту конкурентних продажів;
Музика К.А. - головний спеціаліст відділу оскарження результатів перевірок та претензійної роботи Управління з питань договірного менеджменту Департаменту управління державним майном, договірного менеджменту та комунікаційного забезпечення, відповідальний секретар.
4. У разі відсутності в період роботи Комісії голови Комісії його обов'язки покласти на заступника голови Комісії.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на уповноважену посадову особу Фонду відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду
державного майна України
02.12.2011 N 1756
ПОЛОЖЕННЯ
про склад та регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді державного майна України
1. Комісія з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Комісія) створюється у Фонді державного майна України (далі - Фонд) відповідно до пункту 3.3 Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005
N 878, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716.
2. Метою діяльності Комісії є розгляд звернення до Фонду з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації і підготовка відповідного рішення щодо оскарження результатів перевірки або відхилення звернення після розгляду, створення для заявника можливості врегулювання спірних питань, пов'язаних з його незгодою з результатами перевірки у Фонді, перед вжиттям інших заходів захисту своїх прав, передбачених чинним законодавством.
3. Комісія здійснює розгляд звернень у разі отримання у вигляді службової записки на ім'я голови Комісії відповідної пропозиції від структурного підрозділу Фонду, до функціональних обов'язків якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна і який відповідно до Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005
N 878 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716, здійснює попередній розгляд звернення заявника.
................Перейти до повного тексту