- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
08.11.2007 N 22729/7/22-3017 |
Державна податкова адміністрація України розглянула листа <...> щодо деяких питань оподаткування податком з реклами і повідомляє наступне.
Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України розпорядженням від 26.04.05 р.
N 3981, затвердила Положення про порядок надання фінансових послуг ломбардами, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24.05.05 р. за N 565/10845 (далі - Положення).
Пунктом 1.2
Положення зазначено, що ломбард - це фінансова установа, виключним видом діяльності якої є надання на власний ризик фінансових кредитів фізичним особам за рахунок власних або залучених коштів, під заставу майна на визначений строк і під процент та надання супутніх послуг ломбарду; фінансовий кредит ломбарду - надання ломбардом коштів у позику, забезпечених заставою, на визначений строк та під процент.
Згідно зі ст. 1 Закону України від 03.07.96 р.
N 270/96-ВР "Про рекламу" в редакції Закону від 03.02.04 р.
N 1407-IV (із змінами та доповненнями, далі - Закон N 270/96-ВР) реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Зовнішня реклама - це реклама, що розміщена на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.
При цьому п. 7 ст.
8 Закону
N 270/96-ВР встановлено, що розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.
................Перейти до повного тексту