1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
03.03.2005 N 3973/7/23-1217/229
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної податкової адміністрації N 14082/7/23-4017/354 від 06.07.2009 )
ДПАУ у зв'язку з набранням чинності Законом України від 12.01.2005 р. N 2322-IV "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо посилення правового захисту громадян та запровадження механізмів реалізації конституційних прав громадян на підприємницьку діяльність, особисту недоторканість, безпеку, повагу до гідності особи, правову допомогу, захист" (далі - Закон), яким внесено зміни до Закону України "Про державну податкову службу в Україні", на період до приведення своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом надає такі роз'яснення щодо організації контрольно-перевірочної роботи у підпорядкованих регіональних органах ДПС України.
1. Розпочаті згідно з планом-графіком проведення документальних перевірок на I квартал поточного року планові виїзні перевірки проводяться у строки, затверджені планом-графіком та які діяли на дату початку таких перевірок, якщо такі перевірки були розпочаті до набрання чинності Законом.
Позапланові документальні перевірки, розпочаті до набрання чинності Законом, проводяться у строки, відзначені у посвідченнях працівників підрозділів контрольно-перевірочної роботи на таку перевірку.
2. Планові виїзні перевірки, які будуть розпочаті після набрання чинності Законом, повинні тривати у строки,визначені Законом.
При цьому коригування плану-графіка щодо зменшення запланованих людино-днів не проводиться.
При організації зазначених перевірок забезпечити вручення таким платникам повідомлень про перевірку разом із переліком документів, які необхідні на момент початку перевірки.
3. Направлення на проведення виїзних документальних перевірок оформляється в 2-х екземплярах згідно з формою, що додається, з яких один екземпляр вручається платнику податків під розписку.
4. У зв'язку з тим, що передбачається зменшення загальної кількості виїзних позапланових документальних перевірок, які будуть проводитись за дозволом судових органів, при формуванні коригувань плану-графіка на березень поточного року допускається додаткове включення СГД за наявності факторів ризику ухилення від оподаткування. При цьому необхідно максимально перерозподілити наявну фактичну чисельність підрозділів контрольно-перевірочної роботи на проведення планових виїзних документальних перевірок.
5. При організації зустрічних перевірок, перевірок щодо правомірності заявленого до відшкодування з бюджету ПДВ тощо необхідно використовувати право органів ДПС на здійснення документальних невиїзних перевірок суб'єктів господарювання відповідно до п. 1, 3 та 4 ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні".
6. При неможливості здійснення документальної невиїзної перевірки, забезпечити через юридичний підрозділ звернення до судових органів за отриманням дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки. При цьому підрозділи контрольно-перевірочної роботи готують визначені Законом документи для такого звернення.
Разом з тим, органи ДПС повідомляють суб'єкта господарювання про місце, дату та час розгляду питання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки не пізніше ніж за 3 робочі дні до дати такого розгляду.
7. У разі необхідності продовження термінів проведення перевірок підрозділами, зазначеними в п. 6 цього листа, завчасно здійснюються процедури в порядку, визначеному Законом.
8. Відповідно до вимог абзацу 5 ст. 112 Закону, згідно з яким проведення перевірок органами ДПС не повинно порушувати нормального режиму роботи платників податків, планові та позапланові виїзні документальні перевірки здійснюються в робочі дні. Тривалість перевірок визначена ст. 11 Закону.

................
Перейти до повного тексту