- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
14.12.2004 N 24348/7/25-0017 |
Щодо надіслання зразків та основних вимог до оформлення скарги (заяви) та рішення (відповіді) за розглядом скарги (заяви) платника податку
З метою поліпшення роботи з апеляційного узгодження податкових зобов'язань ДПАУ надсилає зразки і основні вимоги до оформлення скарги (заяви) та рішення (відповіді) за розглядом скарги (заяви) платника податку.
Організуйте вивчення з працівниками і використання в практичній роботі зазначених матеріалів та забезпечте суворе дотримання вимог законодавчих і відомчих нормативних актів з питань розгляду скарг платників податків при оскарженні ними в адміністративному порядку рішень органів ДПС.
Заступник Голови | В.Молодик |
Додаток
У разі коли платник податків вважає, що орган державної податкової служби неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до органу податкової служби, податкове повідомлення або рішення якого оскаржується, зі скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати (підпункт 4.1 пункту 4
Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби).
Скарга (заява) повинна бути викладена в письмовій формі та надіслана до органу державної податкової служби поштою або передана фізичною чи юридичною особою через представника (абзац п'ятий пункту 3
Положення.
Дата подання скарги (заяви) - день фактичного подання скарги (заяви) до відповідного органу державної податкової служби, а в разі надсилання скарги (заяви) поштою - дата відправлення скарги (заяви), зазначена відділенням поштового зв'язку в повідомленні про вручення поштового відправлення та на конверті (абзац десятий пункту 3
Положення.
У разі відсутності повідомлення про вручення і опису вкладення поштового відправлення та відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв'язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі), що унеможливлює з'ясування фактичної дати отримання відділенням поштового зв'язку скарги (заяви), - датою подання скарги (заяви) вважається дата фактичного надходження скарги (заяви) до органу державної податкової служби (абзац одинадцятий пункту 3
Положення.
У разі подання повторної скарги (заяви) необхідно також зазначити про повідомлення (дату і номер листа-повідомлення) або неповідомлення відповідного органу державної податкової служби про оскарження його податкового повідомлення-рішення (рішення) до органу ДПС вищого рівня.
Далі викладається зміст і обґрунтування незгоди платника податків із сумою податкового зобов'язання або з іншим рішенням, яке оскаржується, з посиланням на норми актів законодавства із зазначенням їх змісту та документів податкового обліку.
____________________________
(назва ОДПС, якому подається
(надсилається)
____________________________
Зразок скарги (заяви) скарга (заява))
____________________________
(назва юридичної особи -
платника податку та
____________________________
її місце знаходження
(адреса), прізвище, ім'я,
____________________________
по батькові фізичної особи -
платника податку та її
____________________________
місце проживання (адреса))
СКАРГА (ЗАЯВА)
на податкове повідомлення-рішення (рішення)
__________________________________________________________________
(назва юридичної особи - платника податку,
прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку)
не погоджується з податковим повідомленням-рішенням (рішенням)
__________________________________________________________________
(назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення
(рішення) якого оскаржується)
від "___" ____________ 200_ року N ___ про сплату ___________ грн.
______________ коп.
(сума цифрами)
__________________________________________________________________
(назва податку, збору, іншого обов'язкового платежу)
та штрафних (фінансових) санкцій __________________ грн. ___ коп.,
(сума цифрами)
застосованих за ___________________
(зміст порушення)
Зазначене податкове повідомлення-рішення (рішення) отримано
платником податків "___" ____________ 200_ року.
Позовна заява до суду про визнання недійсним податкового
повідомлення-рішення (рішення) ___________________________________
(назва ОДПС)
від "___" ____________ 200_ року N ___ не подавалася.
Прошу податкове повідомлення-рішення (рішення)
від "___" ____________ 200_ року N ___
__________________________________________________________________
(назва ОДПС)
скасувати повністю або у певній сумі (зазначити суму).
Рішення (відповідь) за розглядом скарги (заяви) надіслати
__________________________________________________________________
(зазначити назву юридичної особи - платника податків,
__________________________________________________________________
прізвище та ініціали фізичної особи -
платника податків і адресу)
До скарги (заяви) додаю __________________________________________
(перелік та назва документів
__________________________________________________________________
і розрахунків, що додаються до скарги (заяви), із зазначенням
кількості аркушів)
__________________________________
(посада керівника юридичної особи
- платника податків, ______________________________
(підпис, прізвище та ініціали)
__________________________________
прізвище та ініціали фізичної
особи - платника податків)
Примітка: У разі надсилання скарги (заяви) поштою додається опис укладеного та повідомлення про вручення. Якщо скарга (заява) в інтересах фізичної або юридичної особи - платника податку подається її представником (підпис представника юридичної особи - платника податку скріплюється печаткою юридичної особи - платника податку), то до скарги (заяви) додається копія довіреності (доручення), оформленої відповідно до вимог чинного законодавства.
Скарга (заява), оформлена без дотримання цих вимог, що не дає можливості розглянути скаргу (заяву) по суті, повертається особі, яка її подала, з відповідними роз'ясненнями не пізніше п'яти днів від дня отримання такої скарги (заяви).
Якщо питання, порушені у скарзі (заяві), одержаній органом державної податкової служби, не входять до його повноважень, то така скарга (заява) в термін не більше п'яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється особі, яка подала скаргу (заяву).
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом державної податкової служби від однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
Абзацом другим пункту 8 зазначеного
Положення передбачено, що підставою для прийняття такого рішення може бути: відсутність доданих до скарги (заяви) документів (акта перевірки, розрахунків до акта перевірки, податкового повідомлення-рішення (рішення), прийнятого за розглядом акта перевірки, рішення, прийнятого за розглядом скарги (заяви), інших документів, необхідних для розгляду скарги (заяви); необхідність додаткової перевірки наданих бухгалтерських документів податкового обліку; необхідність документів інших організацій, що входять до їх компетенції, для з'ясування обставин справи тощо).
Звичайно, неподання платником податку разом із первинною скаргою ксерокопії акта перевірки і розрахунків до акта перевірки та інших додатків до нього і податкового повідомлення-рішення не може бути підставою для прийняття ОДПС, який безпосередньо здійснював перевірку платника і надіслав податкове повідомлення-рішення або у випадках, передбачених законодавством, надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення) за розглядом акта перевірки, одержаного від інших контролюючих органів, у тому числі від іншого органу державної податкової служби, рішення про продовження терміну розгляду первинної скарги.
У разі коли керівник юридичної особи - платника податків або фізична особа - платник податків у скарзі (заяві) висловлює бажання бути присутнім при розгляді скарги (заяви), то у рішенні про продовження строку розгляду скарги (заяви) необхідно також вчинити запис такого змісту: "Одночасно повідомляємо, що скарга (заява) буде розглядатися (зазначити дату) в приміщенні будинку за адресою (зазначити повну адресу, N службового кабінету або кімнати)" або у рішенні можна зазначити: "Для з'ясування дати і місця розгляду скарги (заяви) та з питань участі у розгляді скарги (заяви) необхідно зателефонувати за номером (зазначити номер телефону і номер телефонного коду)".
Зразок
____________________________
"___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва
на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника
податків, а для фізичної
особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
____________________________
(прізвище та ініціали
керівника юридичної особи -
платника податку)
(надсилається поштою з
повідомленням про вручення)
РІШЕННЯ
про продовження строку розгляду первинної скарги
Розглядаючи Вашу скаргу (вхідний N ___ від "___" ________ 200_ р.)
на податкове повідомлення-рішення від "___" ______________ 200_ р.
N ____ про сплату донарахованої перевіркою суми
__________________________________________________________________
(назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу)
і застосованої штрафної санкції, враховуючи додані до скарги
документи податкового обліку та необхідність перевірки викладених
у скарзі фактів, керуючись абзацами другими підпункту 5.2.2 пункту
5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань
платників податків перед бюджетами та державними цільовими
фондами" та пункту 8 Положення про порядок подання та розгляду
скарг платників податків органами державної податкової служби
(затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і
зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року
за N 238/5429, із змінами та доповненнями), вирішив продовжити
строк розгляду скарги до
_________________________________________________________________.
(зазначається дата)
________________________________ ________________________________
(посада керівника ОДПС або його (підпис, ініціали та прізвище)
заступника)
Пунктом 3
Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року
N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року за N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що у скарзі (заяві) має бути зазначено: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання фізичної особи - платника податку, а для юридичної особи - платника податку - її найменування, місцезнаходження, а також адресу, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь) за скаргою (заявою), підпис фізичної особи - платника податку або уповноваженої на те особи, а для юридичної особи - платника податку - підпис керівника або представника юридичної особи - платника податку, скріплений печаткою юридичної особи - платника податку. Якщо скарга (заява) в інтересах фізичної особи або юридичної особи - платника податку подається її представником, то до скарги (заяви) додається копія довіреності (доручення), оформленої відповідно до вимог чинного законодавства.
Скарга (заява), оформлена без дотримання цих вимог, а також відповідно до статті
8 Закону України
"Про звернення громадян", із змінами і доповненнями, скарга, не підписана автором, розгляду не підлягає.
Зразок
____________________________
"___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва
на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника
податків, а для фізичної
особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
____________________________
(прізвище та ініціали
керівника юридичної особи -
платника податку)
(надсилається поштою з
повідомленням про вручення)
____________________________
(назва ОДПС, податкове
повідомлення-рішення
якого оскаржується)
РІШЕННЯ
про продовження строку розгляду повторної скарги
Розглядаючи повторну скаргу ______________________________________
(посада керівника та назва юридичної
особи - платника податку, а для
фізичної особи - платника податку її
прізвище та ініціали)
(вхідний N ___ від "___" ______________ 200_ р.) на податкове
повідомлення-рішення _____________________________________________
(назва ОДПС, який надіслав податкове
повідомлення-рішення)
від "___" ____________ 200_ р. N ___ про сплату донарахованої суми
__________________________________________________________________
(назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу)
і застосованої штрафної (фінансової) санкції та на рішення
____________________________________
(назва ОДПС)
від "___" ___________ 200_ р. N ___, прийняте за розглядом
первинної скарги, з'ясовано, що до скарги не додано матеріалів
перевірки зазначеного податкового повідомлення-рішення, первинної
скарги та рішення, прийнятого за розглядом, повідомлення
відділення зв'язку про вручення зазначених податкового
повідомлення-рішення та рішення платнику податків.
Керуючись абзацами другими підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5
Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників
податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та
пункту 8 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників
податку органами державної податкової служби (затверджено наказом
ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в
Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року за N 238/5429,
зі змінами та доповненнями), вирішив продовжити строк розгляду
скарги до ______________________________________________
(зазначається дата)
__________________________________________________________________
(назва органу ДПС)
до _____________________ надати Державній податковій адміністрації
(дата)
______________________
(назва)
ксерокопії акта перевірки та додатків до акта перевірки,
податкового повідомлення-рішення, первинної скарги і рішення
держподатінспекції, прийнятого за її розглядом, повідомлення
відділення зв'язку про вручення платнику податків вищезазначених
податкового повідомлення-рішення та рішення, а також висновок
держподатінспекції з питань, порушених у скарзі (заяві).
Додаток (у другу адресу): ксерокопія скарги на _________ аркушах.
Зразок
____________________________
"___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва
на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника
податків, а для фізичної
особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
____________________________
(прізвище та ініціали
керівника юридичної особи -
платника податку)
(надсилається поштою з
повідомленням про вручення)
____________________________
(назва ОДПС, податкове
повідомлення-рішення
якого оскаржується)
РІШЕННЯ
про залишення скарги без розгляду
До _________________________________________ надійшла не підписана
(назва органу ДПС)
______________________________________
(посада керівника та назва юридичної
__________________________________________________________________
особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
скарга (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р.) на податкове
повідомлення-рішення ________
__________________________________________________________________
(назва органу ДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення)
від "___" ____________ 200_ р. N ___ про сплату донарахованої суми
_____________________________
(назва податку, збору або
іншого обов'язкового платежу)
і застосованої штрафної (фінансової) санкції.
Враховуючи, що скарга не підписана, та керуючись підпунктом 6
пункту 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників
податків органами державної податкової служби (затверджено наказом
Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року
N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня
2001 року за N 238/5429, із змінами та доповненнями),
__________________________________________________________________
(назва ОДПС)
залишає скаргу ___________________________________________________
(посада керівника та назва юридичної особи -
платника податку, а для фізичної особи - платника
податку її прізвище та ініціали)
(вхідний N ___ від "___" ___________________ 200_ р.) без розгляду
і повертає скаргу.
Додаток (у першу адресу): скарга _________________________________
(посада керівника та назва
юридичної особи - платника
податку, а для фізичної особи -
платника податку її прізвище
та ініціали)
та додані до неї документи - всього на __________________ аркушах.
____________________________ __________________________________
(посада керівника ОДПС (підпис, ініціали та прізвище)
або його заступника)
Абзацом першим підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті
5 Закону України
"Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5
Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року
N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що у разі коли платник податків вважає, що орган державної податкової служби неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до органу державної податкової служби, податкове повідомлення або рішення якого оскаржується, зі скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати.
Скарга повинна бути подана органу державної податкової служби протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення органу державної податкової служби, що оскаржується.
Відповідно до абзаців другого і шостого підпункту 5.2.4 пункту 5.2 статті
5 Закону України
"Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" і абзацу другого пункту 12
Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби процедура адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення (рішення) закінчується останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 зазначеного Закону та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби для подання заяви (скарги) про перегляд рішення контролюючого органу, у разі коли така заява (скарга) не була подана у зазначений строк. Скарга (заява), подана з порушенням строків, визначених зазначеними Законом і Положенням, не підлягає розгляду органами державної податкової служби (пункт 7 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби).
Зразок
____________________________
"___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва
на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника
податків, а для фізичної
особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
____________________________
(прізвище та ініціали
керівника юридичної особи -
платника податку)
(надсилається поштою з
повідомленням про вручення)
РІШЕННЯ
про залишення первинної скарги без розгляду
___________________ розглянула первинну скаргу ___________________
(назва органу ДПС) (посада керівника
та назва юридичної
________________________________ від "___" _________ 200_ р. N ___
особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
(вхідний N ____ від "___" __________________ 200_ р.) на податкове
повідомлення-рішення (рішення)
__________________________________________________________________
(назва органу ДПС, який надіслав податкове
повідомлення-рішення (рішення))
від "___" ______________ 200_ р. N ___ про сплату суми податкового
зобов'язання з ___________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу)
і застосованої штрафної (фінансової) санкції і з'ясувала,
що податкове повідомлення-рішення (рішення)
__________________________________________________________________
(назва органу ДПС)
від "___" ___________________________________ 200_ року N ___,
надіслано _________________________________________________ поштою
(назва юридичної особи - платника податку,
а для фізичної особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
з повідомленням про вручення (повідомлення про вручення поштового
відправлення N _____), згідно з яким зазначене податкове
повідомлення-рішення (рішення) вручено платнику податків
"___" ____________ 200_ року.
Скарга ___________________________________________________________
(посада керівника та назва юридичної особи - платника
податку, а для фізичної особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
здана на поштове відділення зв'язку або подана безпосередньо до
______________________________
(назва ОДПС)
"___" ____________ 200_ р. з порушенням законодавчо встановленого
10-денного терміну для подання скарги на податкове
повідомлення-рішення (рішення) ___________________________________
(назва органу ДПС)
від "___" ____________ 200_ р. N ___.
Враховуючи викладене, сума податкового зобов'язання з
_____________________________________
(назва податку, збору або іншого
обов'язкового платежу)
і застосованої штрафної (фінансової) санкції, визначена у
податковому повідомленні-рішенні (рішенні)
__________________________ від "___" ______________ 200_ р. N ___,
(назва органу ДПС)
вважається узгодженою і зазначене податкове повідомлення-рішення
(рішення) не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але
в межах строків давності може бути оскаржено до господарського
суду (суду) в порядку, передбаченому чинним законодавством України
(підпункт 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок
погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та
державними цільовими фондами" та абзац другий пункту 3 Положення).
У разі незгоди платника податків із цим рішенням (відповіддю) воно
може бути оскаржене до
__________________________________________________________________
(назва ОДПС вищого рівня по відношенню
до ОДПС, який прийняв рішення за розглядом
повторної скарги (заяви) платника податків)
протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання
цього рішення (відповіді) або до господарського суду (суду) у
строки та порядку, визначені чинним законодавством України.
______________________________ ________________________________
(посада керівника ДПС або його (підпис, ініціали та прізвище)
заступника)
Підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті
5 Закону України
"Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5
Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року
N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що у разі коли платник податків вважає, що орган державної податкової служби неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до органу державної податкової служби, податкове повідомлення або рішення якого оскаржується, зі скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга повинна бути подана органу державної податкової служби протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення органу державної податкової служби, що оскаржується. У разі коли орган державної податкової служби надсилає платнику податків рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, такий платник податків має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до органу державної податкової служби вищого рівня із дотриманням зазначеного десятиденного строку для кожного випадку оскарження.
Зразок
____________________________
"___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва
на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника
податків, а для фізичної
особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
____________________________
(прізвище та ініціали
керівника юридичної особи -
платника податку)
(надсилається поштою з
повідомленням про вручення)
____________________________
(назва ОДПС, податкове
повідомлення-рішення
(рішення)
якого оскаржується)
Про розгляд скарги
До ____________________ надійшла скарга __________________________
(назва органу ДПС) (посада керівника та назва
юридичної особи - платника
податку, а для фізичної
особи - платника податку
її прізвище та ініціали)
_________ від "___" ____________ 200_ р. N ___ (вхідний N ___ від
"___" ____________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення
(рішення)________________________________________________
(назва ОДПС, який надіслав податкове
повідомлення-рішення (рішення))
від "___" ____________ 200_ р. N ___
про сплату суми податкового зобов'язання з _______________________
(назва податку, збору
або іншого обов'язкового
платежу)
і застосованої штрафної (фінансової) санкції.
Під час розгляду скарги
__________________________________________________________________
(посада керівника та назва юридичної особи - платника податку,
а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали)
на податкове повідомлення-рішення (рішення) ______________________
(назва ОДПС, який
надіслав податкове
повідомлення-рішення
(рішення))
від "___" ____________ 200_ р. N ____
про сплату донарахованої суми ____________________________________
(назва податку, збору або іншого
обов'язкового платежу)
і застосованої штрафної (фінансової) санкції з'ясовано, що
первинна скарга станом на "___" ____________ 200_ р.
до _______________________________________________________________
(назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення
(рішення))
не надходила (лист-повідомлення __________________________________
(назва ОДПС, який надіслав
податкове повідомлення-рішення
(рішення))
від "___" ____________ 200_ р. N ____).
Відповідно до абзацу першого підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5
Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників
податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" і
підпунктів 4.1, 4.2 та 4.6 Положення про порядок подання та
розгляду скарг платників податків органами державної податкової
служби (затверджено наказом Державної податкової адміністрації
України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в
Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із
змінами та доповненнями) _________________________________________
(посада керівника та назва юридичної
особи - платника податку,
__________________________________________________________________
а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали)
мав право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних
за днем отримання податкового повідомлення-рішення (рішення)
__________________________________________________________________
(назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення
(рішення))
від "___" ______________ 200_ р. N ____, з первинною скаргою до
_________________________________________
(назва ОДПС, який надіслав податкове
повідомлення-рішення (рішення))
У разі незгоди з прийнятим _______________________________________
(назва ОДПС, який надіслав податкове
повідомлення-рішення (рішення))
рішенням за розглядом первинної скарги на зазначене податкове
повідомлення-рішення (рішення) платник податку має право протягом
строків, установлених абзацом першим підпункту 5.2.2 пункту 5.2
................Перейти до повного тексту