- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.05.2009 № 268
Про затвердження форм та порядків складання звітів про результати діяльності підрозділів податкової міліції
(Витяг)
З метою оптимізації форм звітності про результати роботи підрозділів податкової міліції за напрямами діяльності, поліпшення інформованості керівництва податкової міліції ДПАУ про хід та результати розслідування кримінальних справ, а також у зв'язку зі зміною системи обліку показників роботи із викриття та припинення протиправної діяльності суб'єктів господарської діяльності з ознаками фіктивності
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форми та порядки складання звітів "Про фактичні надходження коштів за результатами роботи підрозділів податкової міліції" (1-ПМ), "Про результати роботи підрозділів податкової міліції щодо викриття та розслідування злочинів" (2-ПМ), "Про відшкодування збитків, встановлених у ході розслідування кримінальних справ" (3-ПМ), "Про результати роботи підрозділів податкової міліції щодо боротьби з незаконним обігом підакцизних та інших товарів" (4-ПМ), "Про результати діяльності підрозділів податкової міліції щодо протидії незаконному відшкодуванню ПДВ, боротьби із суб'єктами господарювання, які мають ознаки фіктивності, та незаконною конвертацією коштів" (
5-ПМ) , "Про наслідки розгляду в судах кримінальних справ, порушених за матеріалами податкової міліції" (6-ПМ) (додатки 1 - 12), а також форму довідки про донарахування (стягнення) коштів за актами та матеріалами перевірок за участі працівників податкової міліції (додаток 13).
Додаток 2
до наказу ДПАУ
22.05.2009 № 268
ПОРЯДОК
складання звіту за формою 1-ПМ "Про фактичні надходження коштів за результатами роботи підрозділів податкової міліції"
Звіт за формою 1-ПМ "Про фактичні надходження коштів за результатами роботи підрозділів податкової міліції" складається щомісячно станом на 1 число наростаючим підсумком з початку року та подається ДПА в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі до ДПАУ на 5-й робочий день місяця, наступного за звітним.
До звіту додаються пояснювальні записки за наслідками роботи підрозділів податкової міліції, аналіз динаміки окремих показників, пояснення щодо розбіжностей, якщо такі мають місце.
Управління податкової міліції ДПА в АРК, областях, мм. Києві та Севастополі самостійно визначають терміни подання звітів для своїх структурних підрозділів.
Джерелами формування показників податкової міліції щодо донарахованих сум за актами та матеріалами перевірок, стягнутих коштів до бюджету та державних цільових фондів є результати проведення оперативно-розшукової та контрольно-перевірочної роботи спільно з іншими структурними підрозділами ДПІ та іншими контролюючими органами (Контрольно-ревізійне управління, Пенсійний фонд та ін.), що мають право проводити перевірки суб'єктів господарської діяльності з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), що належать до їх компетенції.
При складанні показників, які відображають результати роботи підрозділів податкової міліції, використовуються дані
Книги обліку інформації про злочини (КОЗП),
Журналу обліку матеріалів, на підставі яких винесено постанову про відмову в порушенні кримінальної справи , Журналу-реєстру кримінальних справ, Інформації про результати взаємодії підрозділів контрольно-перевірочної роботи з податковою міліцією при виявленні порушень податкового законодавства з ознаками злочинів. Підставами для включення донарахованих та стягнутих коштів до звітності податкової міліції є наявність затверджених начальником ДПІ чи його заступником довідок, які підтверджують донарахування та стягнення коштів за актами та матеріалами перевірок за участі працівників податкової міліції. До довідок про донарахування (стягнення) коштів за актами та матеріалами перевірок за участі працівників податкової міліції додаються копії матеріалів перевірок та документів про сплату.
При заповненні звіту слід керуватися такими вимогами:
Рядок 1 "Сума нарахованих платежів та накладених адмінштрафів за участі працівників податкової міліції" формується як загальна сума донарахованих платежів за актами документальних перевірок, за якими у звітному періоді після прийняття рішення про застосування фінансових санкцій настав строк сплати, а також накладених на посадових осіб та громадян адміністративних штрафів. До цього показника включаються суми, сплачені до зведеного бюджету, Пенсійного та інших позабюджетних фондів згідно із затвердженими начальником (заступником) ДПІ довідками, які підтверджують участь працівників податкової міліції у донарахуванні коштів. Скасовані, списані, відстрочені донараховані суми за актами та матеріалами перевірок, а також ті, що знаходяться у судовому або адміністративному оскарженні, до цього показника не включаються.
У рядку 2 "Усього надійшло коштів від вжитих за участі податкової міліції заходів" відображається загальна сума коштів, що надійшла до бюджету в результаті оперативно-розшукових та запобіжних заходів, які здійснюються підрозділами податкової міліції (застосування адміністративного арешту активів, вилучення готівки, документально підтверджених проведених профілактичних заходів тощо), згідно із затвердженими начальником ДПІ чи його заступником довідками, які підтверджують стягнення коштів за актами та матеріалами перевірок за участі працівників податкової міліції. Показники у рядку 2 дорівнюють сумі показників відповідних граф у рядках 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 та 2.5 (крім показників графи 3).
У рядку 2.1 "Надійшло коштів за актами та матеріалами перевірок підрозділів податкової служби за участі податкової міліції" відображається загальна сума стягнутих коштів від нарахованих у поточному та попередніх звітних періодах за актами документальних перевірок за участі та за матеріалами податкової міліції.
У рядку 2.2 "Надійшло коштів за рахунок заходів з оперативного супроводження скорочення податкового боргу" відображається загальна сума коштів, що надійшла до бюджету в результаті оперативно-розшукових та профілактичних заходів за участі підрозділів з оперативного супроводження скорочення податкового боргу (застосування адміністративних арештів, вилучення готівки тощо).
До показника не включаються суми коштів, які стягнуто за актами та матеріалами перевірок та вже відображено у рядках 2.2 і 2.3.
У рядку 2.3 "Надійшло коштів при проведенні профілактичних та інших заходів" відображається загальна сума коштів (несплачених податків та обов'язкових платежів), що надійшла до бюджету та позабюджетних фондів у результаті профілактичних та інших заходів, які здійснюються підрозділами податкової міліції (за винятком заходів з оперативного супроводження скорочення податкового боргу).
У рядку 2.4 "Надійшло коштів за актами та матеріалами перевірок інших контролюючих органів за участі податкової міліції" відображається сума коштів, стягнутих за актами та матеріалами перевірок інших контролюючих органів за участі податкової міліції.
У рядку 2.5 "Надійшло коштів за постановами про адміністративні правопорушення" відображається сума коштів, що надійшла бюджету за постановами про адміністративні правопорушення цього року, складеними за участі та за матеріалами податкової міліції.
У графі 1 "Усього" відображається загальна сума нарахованих та стягнутих за участі податкової міліції коштів до бюджетних та позабюджетних фондів.
У графі 2 "Надійшло коштів до зведеного бюджету" відображається сума стягнутих коштів за участі податкової міліції до зведеного бюджету.
У графі 3 "Надійшло коштів до державного бюджету" відображається сума стягнутих коштів за участі податкової міліції до загального фонду державного бюджету.
Показник рядка 2 вказаної графи дорівнює сумі показників рядків 2.1, 2.2, 2.3 та 2.5 та відображає виконання прогнозних завдань щодо надходження від вжитих заходів за участі підрозділів податкової міліції до державного бюджету з початку року.
Додаток 4
до наказу ДПАУ
22.05.2009 № 268
ПОРЯДОК
складання звіту за формою 2-ПМ "Про результати роботи підрозділів податкової міліції щодо викриття та розслідування злочинів"
Звіт за формою 2-ПМ "Про результати роботи підрозділів податкової міліції щодо викриття та розслідування злочинів" складається щомісячно станом на 1 число наростаючим підсумком з початку року та подається державними податковими адміністраціями в АРК, областях, мм. Києві та Севастополі до ДПАУ на 5-й робочий день місяця, наступного за звітним.
До звіту додаються пояснювальні записки за наслідками роботи підрозділів податкової міліції, аналіз динаміки окремих показників, пояснення щодо розбіжностей, якщо такі мають місце.
При заповненні граф звіту слід керуватися такими вимогами:
Графа 1 "Кількість злочинів, кримінальні справи за якими порушено у минулі роки та залишались у провадженні на початку звітного періоду" - вказується загальна кількість злочинів, зареєстрованих у минулі роки по лінії роботи податкової міліції (у п. 16
Ф.1 вказано код 3), кримінальні справи за якими залишались у провадженні слідчих (дізнання) податкової міліції, прокуратури та інших станом на 1 січня поточного року. Злочини, кримінальні справи за якими зупинено за пп. 1, 3 ст.
206 КПК України , не враховуються. Показник не змінюється протягом усього звітного періоду.
Графа 1.1 "Кількість злочинів минулих років, які знято з обліку" - вказується кількість злочинів, зареєстрованих у минулі роки по лінії роботи податкової міліції, які знято з обліку з початку звітного періоду.
Графа 2 "Виявлено злочинів усього" - вказується загальна кількість злочинів, виявлених податковою міліцією. Враховується після заповнення карток (
форма 1 ) на виявлені у звітному періоді злочини та їх реєстрації обліково-реєстраційними підрозділами МВС України. При формуванні цього показника необхідно керуватися правилами розділу II "Облік злочинів"
Інструкції про єдиний облік злочинів , затвердженої міжвідомчим наказом Генеральної прокуратури, МВС, СБУ, ДПАУ та Мін'юсту України від 26.03.2002 р. № 20/84/293/126/18/5 "Про затвердження і введення в дію Інструкцій "Про єдиний облік злочинів" та "Про порядок заповнення та подання документів первинного обліку злочинів, осіб, які їх вчинили, руху кримінальних справ".
До графи включаються злочини, щодо яких:
кримінальні справи чи провадження за протокольною формою досудової підготовки матеріалів порушено слідчими чи дізнанням податкової міліції, або органами прокуратури за матеріалами податкової міліції (у п. 16
Ф.1 вказано код 3);
кримінальні справи порушено органами внутрішніх справ, якими виставлено статкартку
Ф.1 . Ці справи передано за підслідністю до податкової міліції у зв'язку зі зняттям з обліку в територіальних органах МВС;
відмовлено у порушенні кримінальної справи у зв'язку з амністією;
відновлено провадження у кримінальній справі, яку раніше було закрито у зв'язку зі зняттям злочину з обліку;
матеріали приєднано до справи, що розслідується, якщо раніше їх не було зареєстровано або виявлено додатково у процесі розслідування.
Не включаються до числа виявлених злочинів ті, щодо яких постанови про порушення кримінальних справ скасовано прокурором згідно зі ст.
100 КПК України та ін., а також злочини, передані за підслідністю до інших підрозділів зі зняттям з обліку (у т.ч. до СБУ, військової прокуратури тощо).
При закритті кримінальної справи за пп. 1, 2 ст.
6 КПК України , винесенні виправдувальних вироків судом ці злочини вилучаються з графи 1.
Показники цієї графи звіряються з показниками відповідних рядків графи 8 розділу 19 звіту форми 1-А УІТ МВСУ в регіонах. Графа 1 '= графа 1.1 + графа 1.2.
Графа 2.1 "Кількість злочинів, кримінальні справи у яких розслідувались слідчими податкової міліції" - вказується кількість злочинів, викритих працівниками податкової міліції з початку звітного періоду, кримінальні справи та протокольні форми у яких знаходились у провадженні слідчих податкової міліції. Показник включається до графи 2, порядок складання аналогічний показнику графи 2.
Графа 2.2 "Кількість злочинів, протокольні форми у яких складено дізнанням податкової міліції" - вказується кількість викритих працівниками податкової міліції злочинів, протокольні форми у яких знаходились у провадженні дізнання податкової міліції. Показник включається до графи 2, порядок складання аналогічний показнику графи 2.
Графа 2.3 "Кількість злочинів, кримінальні справи у яких розслідувались слідчими прокуратури" - вказується кількість злочинів, викритих працівниками податкової міліції з початку звітного періоду, кримінальні справи у яких знаходились у провадженні слідчих прокуратури. Показник включається до графи 2, порядок складання аналогічний показнику графи 2.
Сума показників граф 2.1, 2.2 та 2.3 не повинна перевищувати показник графи 2.
Графа 3 "Порушено кримінальних справ" - вказується кількість кримінальних справ та протокольних проваджень, порушених слідчими (дізнанням) податкової міліції, прокуратурою та іншими правоохоронними органами за злочинами, виявленими працівниками податкової міліції та відображеними у графі 2. Показник формується за даними Журналу-реєстру кримінальних справ, який ведеться у слідчому (обліковому) підрозділі податкової міліції, та
Книги обліку інформації про злочини (КОЗП).
У випадках скасування постанов про порушення кримінальних справ у порядку статті
100 КПК України ці справи у звітних формах не відображаються, а раніше вже враховані знімаються з обліку, порушення кримінальних справ іншими правоохоронними органами, наприклад, органами внутрішніх справ (ними виставлені статистичні картки на викриті ними ж злочини), і передача цих справ для подальшого розслідування до податкової міліції у звітних обліках податкової міліції як порушені кримінальні справи не відображаються.
У разі порушення кримінальної справи про злочини, кваліфіковані кількома статтями
КК України , її обліковують як одну справу за статтею, що передбачає більш тяжке покарання.
Кримінальні справи, закриті за п. 2 статті
6 КПК України та іншими реабілітуючими підставами, з обліку порушених не вилучаються.
Графа 4 "Кількість злочинів, кримінальні справи за якими направлено до суду" - вказується загальна кількість злочинів, викритих податковою міліцією чи переданих до неї за підслідністю, кримінальні справи та протокольні провадження за якими направлені з початку звітного періоду до судового розгляду (з обвинувальним висновком чи для закриття).
Графа 4.1 "Кількість злочинів, кримінальні справи за якими направлено до суду з обвинувальним висновком" - вказується загальна кількість злочинів, викритих податковою міліцією чи направлених до неї за підслідністю, кримінальні справи та протокольні провадження за якими направлено до судового розгляду з обвинувальним висновком згідно зі ст.
232 та
430 КПК України з початку звітного періоду. Показники цієї графи звіряються з показниками відповідних рядків граф 14 та 10 розділу 19 звіту форми 1-А УІТ МВС України в регіонах.
Графа 5 "Кількість злочинів, які знято з обліку" - вказується загальна кількість злочинів, зареєстрованих у поточному та минулому роках по лінії роботи податкової міліції (у п. 16
Ф.1 вказано код 3), які знято з обліку з початку звітного періоду. Графа 5 '= графа 5.1 + графа 5.2 + графа 5.3.
Графа 5.1 "Кількість злочинів, які знято з обліку за пп. 1, 2 ст.
6 КПК України " - відображається кількість злочинів, зареєстрованих у поточному та минулому роках по лінії роботи податкової міліції, які знято з обліку згідно з пунктами 1 та 2 статті 6 КПК України. Показники графи 5.1 включаються до показників графи 5.
Графа 5.2 "Кількість злочинів, які знято з обліку за ст.
100 КПК України " - відображається кількість злочинів, зареєстрованих у поточному та минулому роках по лінії роботи податкової міліції, які знято з обліку у зв'язку з відміною постанов про порушення кримінальних справ чи їх закриттям згідно зі ст. 100 КПК України. Показники графи 5.2 включаються до показників графи 5.
Графа 5.3 "Кількість злочинів, які знято з обліку за ст.
236-8 КПК України " - відображається кількість злочинів, зареєстрованих у поточному та минулому роках по лінії роботи податкової міліції, які знято з обліку у зв'язку зі скасуванням судом постанов про порушення кримінальних справ та відмовою у їх порушенні згідно зі ст. 236-8 КПК України. Показники графи 5.3 включаються до показників графи 5.
Графа 6 "Залишок злочинів, кримінальні справи за якими знаходяться у провадженні" - вказується загальна кількість злочинів, виявлених податковою міліцією або переданих за підслідністю до податкової міліції, кримінальні справи та протокольні провадження щодо яких знаходились у провадженні працівників податкової міліції, прокуратури та інших на кінець звітного періоду, а рішення про їх закінчення або передачу за підслідністю не приймалось. Графа 6 '= графа 6.1 + графа 6.2.
Графа 6.1 "Залишок злочинів, кримінальні справи за якими знаходяться у провадженні працівників податкової міліції" - вказується загальна кількість злочинів, виявлених податковою міліцією або переданих за підслідністю до податкової міліції, кримінальні справи та протокольні провадження щодо яких знаходились у провадженні слідчих (дізнання) податкової міліції на кінець звітного періоду.
Графа 6.2 "Залишок злочинів, кримінальні справи за якими знаходяться у провадженні працівників прокуратури" - вказується загальна кількість злочинів, виявлених податковою міліцією, кримінальні справи щодо яких знаходились у провадженні працівників прокуратури на кінець звітного періоду.
Графа 6.3 "Кількість злочинів, кримінальні справи у яких зупинено" - вказується загальна кількість злочинів, виявлених податковою міліцією або переданих за підслідністю до податкової міліції, провадження у яких вперше зупинено у звітний період за ст.
206 КПК України .
У рядках 3 - 10 відображаються дані про виявлені злочини, розслідувані та направлені до суду кримінальні справи і протокольні провадження про злочини, підслідні податковій міліції.
Додаток 6
до наказу ДПАУ
22.05.2009 № 268
ПОРЯДОК
складання звіту за формою 3-ПМ "Про відшкодування збитків, встановлених у ході розслідування кримінальних справ"
Звіт за формою 3-ПМ "Про відшкодування збитків, встановлених у ході розслідування кримінальних справ" складається щомісячно станом на 1 число наростаючим підсумком з початку року та подається державними податковими адміністраціями в АРК, областях, мм. Києві та Севастополі до ДПАУ на 5-й робочий день місяця, наступного за звітним.
До звіту додаються пояснювальні записки за наслідками роботи підрозділів податкової міліції, аналіз динаміки окремих показників, пояснення щодо розбіжностей, якщо такі мають місце.
При складанні показників, які відображають результати відшкодування збитків, встановлених у ході розслідування кримінальних справ, використовуються дані
Книги обліку інформації про злочини (КОЗП), Журналу-реєстру кримінальних справ, Інформації про результати взаємодії підрозділів КПР з податковою міліцією при виявленні порушень податкового законодавства з ознаками злочинів, статистичних карток
Ф.1 ,
Ф.1.1 ,
Ф.1.2 , актів документальних перевірок.
Згідно зі змінами до п. 83
Інструкції зі складання статистичного звіту про роботу органів досудового слідства та дізнання, ведення первинного обліку роботи слідчого та органів дізнання , затвердженої наказом Генерального прокурора України від 16.03.2004 р. № 32/12-ок, при відображенні стану відшкодування збитків у кримінальних справах про умисне ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів слідчі враховують первинні фінансові документи (платіжні доручення, приходні касові ордери, касові чеки тощо), які підтверджують сплату інкримінованих сум несплачених податків, зборів, обов'язкових платежів.
При заповненні звіту слід керуватися такими вимогами:
Рядок 1 "Невідшкодована сума збитків по кримінальних справах, що залишались у провадженні на початку року" - відображається загальна сума невідшкодованих збитків (у кримінальних справах та протокольних провадженнях за ст.
212 КК України - сума податків, зборів, інших обов'язкових платежів, нарахованих згідно з актами документальних перевірок без врахування пені та фінансових санкцій) по кримінальних справах та протокольних провадженнях, порушених за матеріалами податкової міліції, що знаходились на початку звітного періоду у провадженні (за виключенням зупинених у попередні періоди справ) слідчих податкової міліції, прокуратури та інших. Розраховується як різниця між загальною сумою встановлених та відшкодованих збитків по кримінальних справах минулих років, що залишались у провадженні на початку звітного періоду. Показник не змінюється до кінця звітного періоду.
Рядок 1./ "Безнадійна заборгованість по кримінальних справах минулих років" - через дріб у графах рядка 1 відображається сума невідшкодованих збитків по кримінальних справах та протокольних провадженнях, порушених у минулі роки відносно посадових осіб підприємств, що не мають активів, та визнаних у судовому порядку банкрутами.
Рядок 1.1 "Неузгоджена сума збитків" - відображається встановлена по кримінальних справах минулих років сума збитків, рішення податкових чи правоохоронних органів за якими проходять апеляційне та судове оскарження, на кінець звітного періоду.
Рядок 2 "Встановлена сума збитків по кримінальних справах, порушених у поточному році" - відображається загальна сума встановлених збитків (у кримінальних справах та протокольних провадженнях за ст.
212 КК України - сума податків, зборів, інших обов'язкових платежів, нарахованих згідно з актами документальних перевірок без врахування пені та фінансових санкцій) по кримінальних справах та протокольних провадженнях, порушених у поточному році за матеріалами податкової міліції.
Рядок 2.1 "Неузгоджена сума збитків" - відображається встановлена по кримінальних справах поточного року сума збитків, рішення податкових чи правоохоронних органів за якими проходять апеляційне та судове оскарження, на кінець звітного періоду.
Рядок 3 "Відшкодована сума збитків по кримінальних справах" - відображається загальна сума відшкодованих збитків (по кримінальних справах та протокольних провадженнях за ст.
212 КК України - сума стягнутих податків, зборів, інших обов'язкових платежів згідно з актами документальних перевірок без врахування пені та фінансових санкцій) по кримінальних справах та протокольних провадженнях, що знаходились у провадженні протягом звітного періоду.
У разі скасування чи закриття кримінальних справ за реабілітуючими обставинами, винесення виправдувальних вироків судом відшкодовані по них суми збитків виключаються з цього показника.
................Перейти до повного тексту