- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 304 від 24.06.98 | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 липня 1998 р. за N 444/2884 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
фінансів
N 19 від 02.02.2015 )
Про затвердження деяких нормативних актів з питань приймання, реєстрації, обліку і розгляду в підрозділах податкової міліції заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини
З метою забезпечення єдиного порядку приймання, реєстрації, обліку і розгляду податковою міліцією заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини, а також дотримання законності в цій роботі,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити погоджену з Генеральною прокуратурою України Інструкцію про порядок приймання, реєстрації, обліку та розгляду в підрозділах податкової міліції заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини (далі - Інструкція), що додається.
2. Затвердити Положення про комісію з контролю за прийманням, реєстрацією, обліком і розглядом заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини в підрозділах податкової міліції (не підлягає реєстрації в Міністерстві юстиції України).
3. Начальникам Головного управління податкової міліції, Слідчого управління податкової міліції та Управління по боротьбі з корупцією Державної податкової адміністрації України, начальникам управлінь податкової міліції державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі:
3.1. Організувати вивчення Інструкції з начальницьким складом підрозділів податкової міліції, до службових обов'язків яких входить приймання інформації про злочини, реагування на неї та здійснення контролю за цією діяльністю, а також з працівниками канцелярій підрозділів податкової міліції в частині, що їх стосується, і забезпечити додержання її вимог.
3.2. У десятиденний термін від дня отримання цього наказу прийняти від відповідних категорій працівників заліки на предмет знання Інструкції.
4. Для забезпечення належного рівня виконання вимог Інструкції покласти на вказані нижче структурні підрозділи податкової міліції Державної податкової адміністрації України здійснення таких функцій:
4.1. На штаб Головного управління податкової міліції:
організація і контроль роботи чергових частин щодо реагування на заяви і повідомлення про злочини та забезпечення встановленого Інструкцією порядку їх приймання, реєстрації, обліку і розгляду;
контроль за достовірністю і повнотою обліку заяв і повідомлень про злочини, об'єктивністю статистичної звітності, своєчасністю її складання та подання в установленому порядку до підрозділів податкової міліції вищого рівня та підрозділів оперативної інформації органів внутрішніх справ.
4.2. На оперативне управління та управління оперативно-економічного аналізу Головного управління податкової міліції, Слідче управління та Управління по боротьбі з корупцією в органах державної податкової служби:
контроль за виконанням вимог Інструкції працівниками відповідних підпорядкованих служб податкової міліції, додержанням ними законності при розгляді заяв і повідомлень про злочини, обгрунтованістю прийнятих по них рішень.
5. Начальникам управлінь податкової міліції державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі:
5.1. Призначити одного зі своїх заступників та з заступників начальника міського, районного, міжрайонного підрозділів податкової міліції відповідальними за організацію роботи з приймання, реєстрації, обліку і розгляду заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини. У міських, районних і міжрайонних підрозділах податкової міліції обов'язки ведення обліково-реєстраційної роботи покласти на одного зі співробітників.
5.2. Створити в підрозділах податкової міліції комісії з контролю за прийманням, реєстрацією, обліком і розглядом заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини, забезпечити належну організацію їхньої роботи.
6. Управлінню АІС "Податки" юридичних осіб та Головному управлінню податкової міліції ДПА України розробити програму автоматизованої обробки за допомогою ПЕОМ заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини, що надходить в підрозділи податкової міліції.
7. Головному управлінню податкової міліції подати цей наказ до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
8. Начальнику управління справами Коваленку В.В. у п'ятиденний термін після державної реєстрації наказу забезпечити його тиражування та надсилання державним податковим адміністраціям і державним податковим інспекціям усіх рівнів.
9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Голови - начальника податкової міліції Жвалюка В.Р.
Затверджено
Наказ ДПА України
24.06.98 N 304
Інструкція
про порядок приймання, реєстрації, обліку та розгляду в підрозділах податкової міліції заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини
1. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція визначає єдиний для податкової міліції порядок приймання, реєстрації, обліку і розгляду заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини (далі - інформація про злочини), контролю за їх проходженням і обгрунтованістю прийнятих рішень.
1.2. Інформація про злочини, яка надходить до податкової міліції, залежно від форми подання, порядку розгляду поділяється на дві групи:
інша інформація про злочини.
1.3. До інформації, яка є приводом до порушення кримінальної справи, належать:
а) заяви і повідомлення підприємств, установ, організацій, посадових осіб, представників влади, громадськості або окремих громадян, які оформлено згідно з вимогами ст.95 КПК.
До інформації, зазначеної в цьому пункті, належать також висновки документальних ревізій, повідомлення податкових інспекцій, контрольно-ревізійних, фінансових і митних органів, які містять відомості про порушення податкового законодавства з ознаками злочину;
б) повідомлення представників влади, громадськості або окремих громадян, які затримали підозрювану особу на місці вчинення злочину або з поличним;
в) явка з повинною, що оформлена згідно зі ст.96 КПК;
г) повідомлення, опубліковані в пресі;
ґ) безпосереднє виявлення органом дізнання, слідчим, прокурором або судом ознак злочину.
1.4. Інша інформація про злочини - повідомлення, що надійшли з інших джерел і потребують проведення негайної перевірки з метою встановлення ознак злочину або їх відсутності.
До неї належить інформація громадян, представників громадськості та посадових осіб, що надійшла по телефону (телефаксу), телеграфу, по радіо і телебаченню.
1.5. Застосовані у цій Інструкції терміни мають таке значення:
приймання - дії вказаних в Інструкції посадових осіб підрозділів податкової міліції при одержанні інформації про злочини;
реєстрація - фіксація та документування у передбачених Інструкцією облікових документах стислих даних про заяви, повідомлення та іншу інформацію про злочини та присвоєння кожному з них відповідного порядкового номера;
облік - відображення в установленій формі статистичного звіту про кількість і характер інформації, що надійшла і зареєстрована в КОЗП, та результатів її опрацювання;
розгляд - діяльність з перевірки відомостей про злочин, про який повідомляється у заяві, повідомленні або іншій інформації, для прийняття у визначений законом термін рішення згідно з вимогами
КПК.
2. Приймання інформації про злочини
2.1. Інформація про злочини, незалежно від місця і часу їх вчинення та повноти одержаних відомостей, приймається в Головному управлінні податкової міліції Державної податкової адміністрації України, управліннях податкової міліції державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, відділах податкової міліції відповідної державної податкової інспекції в районах, містах, районах у містах, міжрайонних та об'єднаних державних податкових інспекцій (далі - підрозділи податкової міліції) цілодобово штатними черговими, їхніми помічниками або працівниками, призначеними на чергування у встановленому порядку.
2.2. Прийняття, документування такої інформації та негайне реагування на неї є обов'язком усіх осіб начальницького складу податкової міліції. Вони не мають права відмовлятися від її приймання під приводом обслуговування іншої території, недостатності даних для вирішення питання про порушення кримінальної справи або з будь-яких інших причин.
Після її одержання вони негайно вживають заходів, передбачених законом і відповідними нормативними актами, якнайшвидше передають її будь-якими каналами зв'язку у найближчу чергову частину підрозділу податкової міліції, а потім діють відповідно до вказівок чергового.
2.3. При зверненні громадян до чергової частини, приймальні підрозділу податкової міліції, слідчого або іншого працівника податкової міліції з усною заявою про злочин складається протокол з дотриманням вимог
Кримінально-процесуального кодексу України.
Посадова особа, яка отримала усну заяву, зобов'язана з'ясувати особу заявника, попередити його про відповідальність за неправдивий донос, про що відмічається в протоколі, який підписують заявник та посадова особа.
У разі явки з повинною, згідно з вимогами КПК, встановлюється особа того, хто з'явився, після чого складається протокол, у якому детально викладається зроблена заява. Протокол підписують особа, яка з'явилася з повинною, і посадова особа, яка склала протокол.
2.4. При поданні заяви чи повідомленні про злочин заявник може користуватися мовою, якою ведеться діловодство в підрозділі податкової міліції, або іншою мовою, якою він володіє.
3. Реєстрація інформації про злочини
3.1. Інформація про злочини реєструється в чергових частинах підрозділів податкової міліції черговими або їхніми помічниками відразу після її надходження, що відображається в Книзі обліку інформації про злочини (далі - КОЗП). Інформацію черговий реєструє самостійно, без узгодження з керівництвом підрозділу податкової міліції.
3.2. КОЗП (додаток 1) є документом суворої звітності і зберігається в черговій частині підрозділу податкової міліції. Вона повинна бути пронумерована, прошнурована, скріплена печаткою і зареєстрована в канцелярії (у секретаря) підрозділу податкової міліції.
Усі реквізити КОЗП заповнюються черговим згідно з правилами, надрукованими на звороті її титульного аркуша. Запис про кожну інформацію повинен містити стислі і водночас повні дані про те, що і коли трапилось, хто, коли і в якій формі повідомив про злочин, які вказівки одержано щодо порядку розгляду, яких заходів вжито для її перевірки, хто брав участь у розгляді, яке рішення, коли і ким прийняте, та інші відомості згідно з реквізитами Книги.
3.3. При реєстрації заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини, що надійшла у письмовій формі, на її лицевій стороні проставляється спеціальний штамп, що містить назву підрозділу податкової міліції, дату реєстрації, порядковий номер реєстраційного запису і прізвище чергового (додаток 2). Записи здійснює черговий підрозділу податкової міліції.
3.4. У разі встановлення в процесі розслідування раніше невідомого підрозділам податкової міліції злочину співробітник, який проводить дізнання або слідство, складає рапорт, який реєструється в КОЗП, з позначкою "Додатково виявлено під час розслідування кримінальної справи N ___". Ці документи розглядаються як безпосереднє виявлення органом дізнання або слідчим ознак злочину.
3.5. Якщо реєстрацію інформації про злочини з будь-яких причин було затримано, то у графі 2 КОЗП поряд з часом її надходження до чергової частини зазначається дата і точний час її початкового одержання працівником податкової міліції. У таких випадках термін прийняття рішення за нею обчислюється саме з цього моменту. За фактом затримання реєстрації інформації керівником підрозділу призначається службова перевірка, за результатами якої приймається рішення про вину та відповідальність посадових осіб.
3.6. Інформація про злочини, що надійшла до канцелярії підрозділу податкової міліції поштою, телеграфом, телефаксом тощо, реєструється як вхідна кореспонденція; про неї доповідається начальникові підрозділу податкової міліції або особі, яка виконує його обов'язки. Керівник дає письмові вказівки щодо реєстрації заяви чи повідомлення у черговій частині і приймає рішення про порядок її перевірки. Передавання такої інформації для її розгляду без реєстрації у черговій частині забороняється.
Анонімні листи, що містять відомості про скоєння злочину, приготування чи спробу вчинити його, не реєструються, а передаються у відповідні служби підрозділу податкової міліції для використання при розкритті злочинів або для запобігання злочинам.
3.7. Забороняється приймати та реєструвати в канцелярії (у секретаря) письмові заяви чи повідомлення про злочини, подані в підрозділ податкової міліції особисто заявником або посадовою особою. Вони реєструються тільки у черговій частині.
3.8. Коли розгляд інформації про злочини не входить до компетенції підрозділу податкової міліції або вона свідчить про вчинок, скоєний на території обслуговуваній іншим підрозділом податкової міліції, вона після реєстрації пересилається за належністю, про що робиться відповідний запис в КОЗП. Разом з цим обов'язково вживаються заходи, потрібні для запобігання або припинення злочину, а також збереження його доказів.
При направленні інформації про злочин для розгляду за територіальністю або підслідністю, відмітка про це в КОЗП робиться тільки працівником, на якого покладено відповідальність за обліково-реєстраційну роботу, на підставі копії супровідного листа з вихідним номером канцелярії підрозділу податкової міліції, що потім зберігається у справі з документами про листування за заявами та повідомленнями про злочини.
3.9. Інформація про злочини, що надійшла з інших підрозділів податкової міліції, реєструється і обліковується згідно з вимогами цієї Інструкції. При цьому терміни її розгляду відраховують з часу її останньої реєстрації.
3.10. Персональна відповідальність за додержання правил ведення КОЗП і повноту реєстрації інформації про злочини покладається на начальника підрозділу податкової міліції та чергового підрозділу податкової міліції.
4. Розгляд інформації про злочини
4.1. Інформація про злочини, що надійшла в чергову частину підрозділу податкової міліції, реєструється в КОЗП і доповідається начальнику підрозділу. Розгляд її організовується згідно з вимогами
КПК і цієї Інструкції.
За кожною заявою, повідомленням та іншою інформацією про злочини начальник підрозділу податкової міліції або особа, яка виконує його обов'язки, зобов'язані дати письмові вказівки конкретним виконавцям про вирішення їх у встановленому порядку, вжити відповідних заходів для опрацювання не розглянутої вчасно інформації, а ту, що не підтвердилася, додати до справи.
4.2. За інформацією про злочини, що є приводом до порушення кримінальної справи (пункти 1.3 та 1.4 цієї Інструкції), згідно з вимогами Кримінально-процесуального кодексу України приймається одне із таких рішень: про порушення кримінальної справи або оформлення протокольного провадження; про відмову у порушенні кримінальної справи; про передачу заяви чи повідомлення за належністю, про що особа, яка прийняла одне з названих рішень, письмово повідомляє заявника. Рішення приймається в терміни, встановлені КПК. Про результати розгляду заяви або повідомлення працівником з обліку у графі 3 КОЗП проставляється спеціальний штамп (додаток 3), заповнюються реквізити штампу і в цій самій графі ставиться вихідний номер і дата письмового повідомлення заявнику.
Забороняється направляти заяви та повідомлення про злочини до справ канцелярії (секретаря) підрозділу податкової міліції, а також приймати по них будь-яке рішення, не передбачене Кримінально-процесуальним кодексом.
4.3. При надходженні іншої інформації про злочини (пункт 1.4 цієї Інструкції) черговий вживає заходів щодо її термінової перевірки. Вказана інформація може бути підставою для виїзду на місце події, вжиття заходів з забезпечення збереження слідів, кінофотознімання та відеозапису тощо. Якщо під час перевірки будуть одержані заяви чи повідомлення про злочин, або встановлені інші підстави для прийняття рішень в порядку застосування статті
97 Кримінально-процесуального кодексу, то перевірка повинна продовжуватися в порядку, визначеному пунктом 4.2 цієї Інструкції та Кримінально-процесуальним кодексом.
У випадках непідтвердження зареєстрованої інформації про злочини черговий по підрозділу податкової міліції за вказівкою начальника або особи, яка виконує його обов'язки, робить відповідні позначки в КОЗП відбитком штампа (додаток 4), а матеріали передає до канцелярії (секретаря) підрозділу податкової міліції для зберігання у спеціальній справі.
4.4. Терміни розгляду інформації про злочини, зареєстровані в КОЗП, контролюються черговим по підрозділу податкової міліції. Щодобово він складає рапорт про не розглянуту у встановлений термін інформацію про злочини, і при здаванні чергування доповідає начальнику підрозділу податкової міліції або особі, яка виконує його обов'язки, для вжиття відповідних заходів.
У разі використання ПЕОМ, замість рапорту можливе подання зведених даних, підготовлених за допомогою комп'ютера, про стан розгляду та прийняття рішень по інформації про злочини.
4.5. Про результати роботи щодо розгляду заяв і повідомлень про злочини співробітник, відповідальний за питання обліку, складає єдиний статистичний звіт за формою N 2-Е. Основою для складання звіту є КОЗП.
У звіт за формою N 2-Е включаються заяви, повідомлення та інша інформація про злочини, за якими порушено кримінальні справи, оформлено протокольні провадження, винесено постанови про відмову у порушенні кримінальної справи, а також направлено за територіальністю або підслідністю, та які залишились нерозглянутими на кінець звітного періоду.
4.6. Якщо інформація про злочини приєднується до кримінальної справи або перевірочних матеріалів, то це слід зазначити у КОЗП. Повторна інформація, що стосується факту, за яким раніше було порушено кримінальну справу, у статистичній звітності за формою N 2-Е не обліковується.
4.7. Матеріали про відмову у порушенні кримінальної справи реєструються у Журналі обліку матеріалів, на підставі яких винесено постанову про відмову в порушенні кримінальної справи (додаток 5), який ведеться в підрозділах податкової міліції працівником, відповідальним за питання обліку. Матеріалам присвоюється порядковий номер (з початку року).
Постанова про відмову в порушенні кримінальної справи складається в трьох примірниках, з яких перший зберігається в матеріалах справи, другий протягом доби надсилається відповідному прокуророві, а третій видається за вимогою особі, інтереси якої ця постанова зачіпає, або її представникові.
Якщо для перевірки обгрунтованості прийнятого рішення про відмову в порушенні кримінальної справи прокурор вимагає надання йому матеріалів, то вони надсилаються працівником, що здійснює облік, негайно.
5. Контроль за додержанням порядку прийому, реєстрації,
обліку і розгляду інформації про злочини
5.1. Організація приймання, реєстрації, обліку та розгляду заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини та контроль за дотриманням вимог цієї Інструкції покладається на начальника підрозділу податкової міліції. Він зобов'язаний:
5.1.1. Після доповіді чергового підрозділу податкової міліції про оперативну обстановку за минулу добу - перевірити правильність ведення КОЗП, зробити про це відповідний запис.
5.1.2. У разі порушення підлеглими встановленого порядку приймання, реєстрації, обліку і розгляду інформації про злочини - вживати заходів з усунення недоліків, а в разі потреби - і дисциплінарні стягнення щодо винних.
5.1.3. Особисто вивчати перевірочні матеріали, а переконавшись в їх повноті та об'єктивності прийнятих рішень - затверджувати постанови про порушення кримінальних справ або відмову у їх порушенні, винесені працівниками дізнання. У випадку виявлення необгрунтованості затвердженої постанови про відмову у порушенні кримінальної справи - негайно вносити пропозиції відповідному прокурору про її скасування.
У разі виявлення розбіжностей між змістом початкового повідомлення та останніми заявами і поясненнями заявників - у особистій бесіді з ними або іншим чином - з'ясовувати причини цих розбіжностей і вживати заходів щодо їх усунення, про що робити відповідні записи в матеріалах.
5.1.4. Щокварталу організовувати проведення перевірок обліку та повноти інформації про злочини, зареєстровані в КОЗП, і порівнювати з тими відомостями про злочинні прояви, що містяться в інших джерелах.
Перевірки проводяться комісією з контролю за прийманням, реєстрацією, обліком і розглядом заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини, яка створюється у підрозділі податкової міліції.
Про наслідки перевірки складається акт встановленої форми (додаток 6), який затверджується начальником підрозділу податкової міліції.
5.1.5. Проводити службові перевірки за фактами прихованих від реєстрації і обліку злочинів та вживати відповідних заходів до винних співробітників. У разі виявлення фактів фальсифікації матеріалів перевірки, впливу на заявників з метою схилення їх до відмови від раніше поданих заяв, застосування інших недозволених методів - передавати всі документи (разом з письмовим висновком) прокурору для вирішення питання про притягнення винних до кримінальної відповідальності.
5.2. Для контролю за повнотою та достовірністю реєстрації інформації, що надійшла телефоном, в чергових частинах підрозділів податкової міліції проводиться її запис на магнітну плівку. Голова або один із членів комісії з контролю за прийманням, реєстрацією, обліком і розглядом заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини щотижнево прослуховує магнітофонний запис, перевіряє повноту і правильність реєстрації інформації в КОЗП. Про результати цієї роботи вноситься відповідний запис до акта перевірки.
5.3. Для поліпшення ефективності контролю за документуванням та опрацюванням інформації про злочини можливе застосування електронно-обчислювальної техніки.
5.4. Контроль за діяльністю слідчих податкової міліції з питань розгляду заяв і повідомлень про злочини проводиться начальниками слідчих підрозділів податкової міліції.
5.5. Передбачені цією Інструкцією документи з обліку і контролю за розглядом і опрацюванням інформації про злочини мають бути подані прокурору на його вимогу.
5.6. Для роз'яснення населенню порядку приймання, реєстрації, обліку і розгляду заяв про злочини в підрозділах податкової міліції у доступних для громадян місцях вивішуються Правила приймання в підрозділах податкової міліції заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини (додаток 7). В них зазначаються номери телефонів та адреси служб, на які покладено контроль за додержанням законності при розгляді заяв і повідомлень про злочини, а також прокуратури, що здійснює нагляд.
5.7. Закінчені книги (КОЗП), журнали обліку тих матеріалів, на підставі яких винесено постанови про відмову у порушенні кримінальних справ, зберігаються протягом періоду, встановленого нормативними документами, що врегульовують питання діловодства. Магнітофонні записи повідомлень про злочини зберігаються протягом 30 діб, а потім знищуються.
Додаток 1
до Інструкції про порядок приймання,
реєстрації, обліку та розгляду в
підрозділах податкової міліції заяв,
повідомлень та іншої інформації про
злочини
Книга обліку
інформації про злочини в
_____________________________________
(назва підрозділу податкової міліції)
Почата "______" _______________ 199_ року
Закінчена "______" ______________ 199_ року
Інвентарний N ________________
Правила ведення Книги обліку інформації про злочини (друкуються на звороті титульного листа Книги)
1. Форма Книги обліку інформації про злочини (далі КОЗП) є єдиною для всіх підрозділів податкової міліції.
2. Персональна відповідальність за правильність ведення книги покладається на чергового підрозділу податкової міліції. Вона є документом суворої звітності, аркуші в ній повинні бути пронумеровані, прошнуровані і скріплені печаткою. Записи вносяться повністю, охайно і тільки чорнилом або кульковою ручкою. Виправлення і підчищення є неприпустимими. Про помилкові записи учиняється застереження, яке підписується черговим.
3. Згідно з Інструкцією про порядок приймання, реєстрації, обліку і розгляду в підрозділах податкової міліції заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини, в КОЗП реєструються:
- інформація про злочини, які є приводом до порушення кримінальної справи згідно зі ст.
94 КПК України;
- інша інформація про злочини.
3.1. До інформацій, які є приводом до порушення кримінальної справи, належать:
а) заяви і повідомлення підприємств, установ, організацій, посадових осіб, представників влади, громадськості або окремих громадян, що оформлені згідно з вимогами ст.95 КПК.
До інформації, зазначеної в цьому пункті, належать також висновки документальних ревізій, повідомлення податкових інспекцій, контрольно-ревізійних, фінансових і митних органів, які містять відомості про порушення податкового законодавства з ознаками злочину;
б) повідомлення представників влади, громадськості або окремих громадян, які затримали підозрювану особу на місці вчинення злочину;
в) явка з повинною, оформлена згідно зі ст.96 КПК;
г) повідомлення, опубліковані в пресі;
ґ) безпосереднє виявлення органом дізнання, слідчим, прокурором або судом ознак злочину.
3.2. Інша інформація про злочини - відомості, що надійшли з інших джерел і потребують проведення негайної їх перевірки з метою встановлення ознак злочину або констатації їх відсутності.
До неї належить інформація громадян, представників громадськості та посадових осіб, що надійшла по телефону (телефаксу), телеграфу, по радіо і телебаченню.
У разі підтвердження цих відомостей складаються матеріали і вмотивований рапорт працівника податкової міліції, який проводив перевірку, внаслідок чого вони набувають самостійного значення як привід до порушення кримінальної справи про злочин, виявлений безпосередньо правоохоронним органом (пункт 5 статті
94 КПК). При надходженні під час перевірки письмових або усних заяв, повідомлень про злочини вони документуються і реєструються замість рапортів.
Інформацію черговий реєструє самостійно без узгодження з керівником підрозділу податкової міліції.
4. Заяви про явку із повідомленням про злочин, за яким раніше було порушено кримінальну справу, в КОЗП не реєструються і передаються особі, яка проводить розслідування.
У випадку реєстрації матеріалу про раніше не відомий підрозділу податкової міліції злочин, виявлений в процесі дізнання або попереднього слідства, проставляється відмітка: "Додатково виявлено під час розслідування кримінальної справи" і вказується її номер.
У випадку реєстрації злочину, виявленого при звіренні повноти обліку заяв і повідомлень про злочини, проставляється відмітка "виявлено при звіренні" і вказується дата.
Анонімні листи, що містять відомості про скоєння злочину, готування до нього або замах на злочин не реєструються, а передаються у відповідні служби для використання при розкритті злочинів або запобігання їм.
5. При заповненні граф 2 і 8 КОЗП необхідно керуватися такими вимогами:
5.1. У графі 2 проставляються дата і час надходження заяви чи повідомлення про злочин безпосередньо до чергової частини. У випадках реєстрації заяв і повідомлень, що надійшли поштою або отримані працівником податкової міліції при особистому зверненні до нього громадянина, під першим записом проставляються про це додаткові позначки. Наприклад, "надійшло поштою: вхідний N К-154 від 07.05.98; прийнято оперуповноваженим податкової міліції Петренком В.П. 29.02.98".
................Перейти до повного тексту